|
|
_____________________________
|

1 Mobil
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HandK -- 21 Mart 2021; 9:56:22 > |
|
_____________________________
|
Aldınız mı hocam? Ben de bakınıyorum da bu aralar. |
|
_____________________________
|
|
[Bu mesaj üye isteğiyle silinmiştir.] < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HandK -- 20 Mart 2021; 13:8:20 > |
|
_____________________________
|
|
İyi yapmışsınız. Benim de hevesim kaçtı pandemi başında 600 lira olan bisiklet 1800 lira olmuş.Tabi kurun da etkisi var da o fiyatı görünce vazgeçtim almaktan |
|
_____________________________
|