Şimdi Ara

MEIZU ürünlerinin garantisi yok.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3.5 ay önce hepsiburada.com'dan satın aldığım MEIZU EP52 kulaklık 1 hafta önce bozuldu.
    Ürünü satın alırken 24 ay "Meizu Garantili" yazdığı için garanti kısmından hiç şüphelenmemiştim.

    Kutunun içinden çıkan garanti belgesinden ilgilinin Biztech teknoloji olduğu yazıyor.

    Ancak ne garanti belgesinde yazan numarayı aradığınızda çıkan bir insan var.
    Ne internet sitesindeki numarayı aradığınızda çıkan bir insan var.
    Mail yollamaya çalıştığınızda bu mail kullanılmıyor hatası veriyor.
    İnternet sitelerindeki bize ulaşın formu bozuk.

    Tabiri caizse ürün elimizde kaldı.

    Ne yapılabilir bu esnadan sonra dostlar.



  • Şikayet etmek lazım bunları, hangi bakanlık ilgileniyorsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada'nın kendisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bildiğim kadarıyla biztech in kendi servisi yok kvk ile anlaşmalı meizu ürünlerinde. Doğrudan kvk ya fatura ile gidip başvurun yada telefon ile kvk yı arayıp sorun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam seni ağır tokatlamislar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Soğuk su iyi gider ama havalar soğudu dikkat et. Geçmiş olsun.
  • http://www.biztechteknoloji.com/destek/destek-meizu/

    Şöyle bir bağlantı buldum, yarın KVK ile görüşeceğim.

    Gelişmeleri buradan paylaşacağım, diğer arkadaşlarda faydalansın.
  • Aman hocam YediGüzelAdam nicli arkadaş görmesin kızar sonra. Sonrada size ben DOKTORum der kendince tripler felan girer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cessabit

    http://www.biztechteknoloji.com/destek/destek-meizu/

    Şöyle bir bağlantı buldum, yarın KVK ile görüşeceğim.

    Gelişmeleri buradan paylaşacağım, diğer arkadaşlarda faydalansın.
    Hepsiburada garantiye biz göndermeyiz dedi mi hani onlara belki gönderirse.
  • Benim de bozuldu sonuç ne arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meizunun telefonları "Meizu Türkiye Garantili" adı altında güven vermesi amaçlanarak satılmaya çalışılıyor, ancak Biztech ithalatı, KVK teknik servis garantili telefon veya başka bir cihaz alırken, almadan önce bir kez daha düşünün. Aralık 2018'de aldığım Meizu 16th telefonu teknik servise vermem gerekti ve Bakırköy Kvk teknik servise götürdüm. Götürdüğümde Meizu diye bir markaya hizmet verdiklerinden habersiz çıktılar. Sistemlerinde Meizu adında bir marka bile yok. Bilgisayardan çıkması gereken teknik servis formunu el ile dolduruyorlar ve veriyorlar. Sonrasında cihazın teknik servis durumunu öğrenmek istediğinizde takip dahi edemiyorsunuz. Telefonu servise vermemden bu yana 13. gün oldu ama hala telefonun kaydı sistemlere işlenememiş ve bir belirtsizlik var. Sonuç olarak "Biztech" ithalatı ve "Kvk" garantili bir telefon veya başka bir teknolojik aleti satın almaya karar vermeden önce bu söylediklerim aklınızda olsun. Dikkatli olmak gerek. Benim yaşadıklarımı siz de yaşamayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cessabit

    http://www.biztechteknoloji.com/destek/destek-meizu/

    Şöyle bir bağlantı buldum, yarın KVK ile görüşeceğim.

    Gelişmeleri buradan paylaşacağım, diğer arkadaşlarda faydalansın.
    Hocam ne yaptınız bu garanti işini?

    Benimki de bozuldu.
    Nasıl bir yol izleyeceğiz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.