Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (540. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
27.027
Cevap
139
Favori
3.055.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 538539540541542
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidden

    Arkadaşlar merhaba, Megane 2 dinamik var 1.6 16v. benzinli, tüp hiç takılmamış, tüp için brc öneriliyor veya italyan öneriliyor kimse atikeri tavsiye etmiyor (burada çok iyi ustalığı olan esnaf yok maalesef o yüzden risk almak istemiyorlar bildikleri brc var bunu vermek istiyorlar) BRC sistemlerinde PİPO aparatı bizim bu araçlara oluyormu, yoksa atiker veya başka markadaki gibi delmekmi gerekiyor? Bilgi ve tecrübenizi paylaşırsanız sevinirim. Selamlar.



    Pipo sistemi evet oluyor. Brc tavsiye ederim zira aradaki fiyat farkının karşılığını fazlasıyla verir. Atiker ve brc enjektörler karşılaştırılmaz bile. Pipo sistemi, monifold delinmeden yapıldığı için kulağa hoş geliyor fakat en uygunu monifold u deldirip yaptırmaktır bu arada. sonuç olarak motoru parçalamıyorlar monifold deliniyor sadece.




  • Hocam bu kronik sorun neler oluyor? Hangi parçalarda bu kronik sorun oluyor, biraz özet geçersen sevinirim.

    Bir de bu Hız Sabitleyici Dinamik modellerinde mevcut mu?Yağmur ve far sensörü mevcut, hız sabitleyici hakkında bilgim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgabc

    Hocam bu kronik sorun neler oluyor? Hangi parçalarda bu kronik sorun oluyor, biraz özet geçersen sevinirim.

    Bir de bu Hız Sabitleyici Dinamik modellerinde mevcut mu?Yağmur ve far sensörü mevcut, hız sabitleyici hakkında bilgim yok.



    Direksiyonun üstünde R-O ve +/- yazı ve işaretleri olan 4 tuşlu (2 sağda, 2 solda) bir şey yoksa hız sabitleyici yok demektir.
    Dinamiklerde var ama hepsinde değil. Bilmem ne paketli olanlarda var.
  • 2003 Model Megane 2 HB aracım var 117.400 km de Aracıma atiker taktırdım şimdilik çok memnunum. Bende taktırmadan önce brc mi diye düşündüm ve araştırdım aradaki fiyat farkı ve çok fazla bir kalite farkı olmadığına karar verdim. Bu kararımda arabanın motorunun tipi etkili oldu çünkü komplike bir motor değil yani turbolu, fsi veya volvo 20T gibi değil. Tabiki durumum iyi olsa brc de değil teleflex düşünürdüm ama yerli malı yurdun malı dedik ve atikeri taktırdık. Gayet memnunum 21 kuruş karma tüketim şimdilik gaz ayarı yapıldı ve şimdi gerçek tüketim belli olacak. Antalyadayım ve klima sürekli çalışıyor buda tüketimi baya etkiliyor bilginize.
    Bir tavsiye daha işçilik markadan daha önemli ve ben üst manifoldu söken yer araştırdım ve daha sonra manifoltun eşit aralıklarla delinmesi gerekli yakışın iyi olması için ayrıca bende performans düşüşü olmadı kimileri var diyor. ağır bakımda da yağa bor katkısı koydurdum çekişi arttırdı sesi azalttı ama yakıta katkısı ne olacak bilmiyorum. öğrenince yazarım.




  • merhaba.
    manyetik kaptör tam olarak nerdedir bilen varmı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: figor44

    merhaba.
    manyetik kaptör tam olarak nerdedir bilen varmı acaba?

    çok sakat bir yerde,değişimi için baya biryer sökülüyor ve motorun soğuk olması gerekiyor 2saatten fazla süren işçiliği var lpg li araçlarda lpg sisteminin çoğu parçası sökülüyor,benim aracımdada sorunlu manyetik kaptör ama servis bunları anlatınca değiştirtmekten vazgeçtim..Ara sıra aracım kaptörden dolayı çalışmıyor ateşleme yapıyor fakat çalışma moduna geçmiyor servisin öğrettiği ufak bir hareket var onu yapınca en az 6 ay sorun çıkartmıyor
  • battalgazi hocam açıklaman için teşekürler.bir de şu servisin öğrettiği haraketi paylaşsanda biraz daha sevaba girsen...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: figor44

    battalgazi hocam açıklaman için teşekürler.bir de şu servisin öğrettiği haraketi paylaşsanda biraz daha sevaba girsen...

    kardeş bir ucu hava filtresine bir ucu motora giren bir boru var motoru açınca görürsün,o boruyu vidalarından gevşeterek çıkart çok basit sökmesi..Boru çıkarılınca oluşan boşluktan kolunu aşağıya doğru uzat,bir kol mesafesi kadar aşağıda motora giren musluk hortumu kalınlığında bir boru daha var bu borunun arkasında iki adet çok ince kablo var hemen üstüste(yukardan bakılınca görünmüyor)bu kablolar manyetik kaptörün kabloları ve oksitlendiği için motorun çalışmasını engelliyor,o ince kablolara elimizle yapacağımız ufak temas yeniden motorla iletişime geçmesini sağlıyor yani temas etmemiz bile yeterli ..ilk kez başima geldiğinde yol yardım çağırmıştım oda aynı şekilde çalıştırdı daha sonra en üç defa kendim yaptım anlatımım biraz karışık olabilir ama gerçekten çok kolay




  • allah razı olsun battalgazi hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: figor44

    allah razı olsun battalgazi hocam.

    önemli değil dostum
  • Arkadaşlar bende eski kasa aracımı sattım yeni kasa alacagım benzinlimi yoksa dizlmi alayım die düşünüyorum benzinli alırsım tüp taktırıcam hemen hangısı bana daha az masraf cıkartır ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ere21m

    Arkadaşlar bende eski kasa aracımı sattım yeni kasa alacagım benzinlimi yoksa dizlmi alayım die düşünüyorum benzinli alırsım tüp taktırıcam hemen hangısı bana daha az masraf cıkartır ..

    ben yaklaşık 3.5 senedir benzinli 2004 megane kullanıyorum çok memnunum benzinli almayı düşünüyorsanız kesinlikle öneririm benzinli araç alırken dikkat edeceğiniz yerler ateşleme bobinleri değişmiş mi?sorunlu olanları sagem yeşil kafalı olanlar bobinler bordo kafalı veya siyah kafalıysa size bir sorun çıkarmaz.birde açı kaydırıcı 80.000 km civarında ses yapmaya başlıyor o değişmiş mi onları öğrenin.
  • Merhaba arkadaslar 1ay önce aracin periyodik bakimini yaptirdim yag degisimi, filtreler vs.

    Polen filtreside degisti tabi ki ancak o günden beri bariz bi klimada sogutmama problemi var.Soguk hava geliyor ancak eskisi gibi sogutmuyor.Filtreden kaynaklanan bi problem olabilir mi acaba?
    Çünkü filtre takilmadan önceki haliyle bariz bir fark var.
  • İyi günler herkese arkadaslar geçen hafta bahsettiğim aracı bazı özel nedenler yüzünden alamadık vazgeçmek zorunda kaldık çok şey oldu satışındada problem vardı şimdilik bakınıyoruz öyle düşerse alacagız herkese iyi günler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06


    quote:

    Orijinalden alıntı: ere21m

    Arkadaşlar bende eski kasa aracımı sattım yeni kasa alacagım benzinlimi yoksa dizlmi alayım die düşünüyorum benzinli alırsım tüp taktırıcam hemen hangısı bana daha az masraf cıkartır ..

    ben yaklaşık 3.5 senedir benzinli 2004 megane kullanıyorum çok memnunum benzinli almayı düşünüyorsanız kesinlikle öneririm benzinli araç alırken dikkat edeceğiniz yerler ateşleme bobinleri değişmiş mi?sorunlu olanları sagem yeşil kafalı olanlar bobinler bordo kafalı veya siyah kafalıysa size bir sorun çıkarmaz.birde açı kaydırıcı 80.000 km civarında ses yapmaya başlıyor o değişmiş mi onları öğrenin.


    Saol dostum bilgiler içinde açı kaydırıcı nedir anlayamadım...birde yeşil kafalı bobinler orjinal dier renkler sonradan takılanlarmı oluyor..




  • Dizel her zaman iyidir benzinli araca göre... 0 km alacaksan yazık aldığın yeni araca hemen Lpg taktıracaksın... Hee 2. el alacaksan dizel de alsan benzinli de alsan yetkili servise ekspertiz yaptırmadan alma bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ere21m


    quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06


    quote:

    Orijinalden alıntı: ere21m

    Arkadaşlar bende eski kasa aracımı sattım yeni kasa alacagım benzinlimi yoksa dizlmi alayım die düşünüyorum benzinli alırsım tüp taktırıcam hemen hangısı bana daha az masraf cıkartır ..

    ben yaklaşık 3.5 senedir benzinli 2004 megane kullanıyorum çok memnunum benzinli almayı düşünüyorsanız kesinlikle öneririm benzinli araç alırken dikkat edeceğiniz yerler ateşleme bobinleri değişmiş mi?sorunlu olanları sagem yeşil kafalı olanlar bobinler bordo kafalı veya siyah kafalıysa size bir sorun çıkarmaz.birde açı kaydırıcı 80.000 km civarında ses yapmaya başlıyor o değişmiş mi onları öğrenin.


    Saol dostum bilgiler içinde açı kaydırıcı nedir anlayamadım...birde yeşil kafalı bobinler orjinal dier renkler sonradan takılanlarmı oluyor..

    açı kaydırıcıya egzantrik dişliside diyorlar trigerle birlikte değişiyor.yeşil kafalı bobinler sagem marka sorunlu bobinler bunlar mutlaka sorun çıkartır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stranges


    quote:

    Orijinalden alıntı: martel48

    selamlar,
    2004 megane 2 dynamic typtronic vites lpgli aracım var,yaklaşık 1 ay önce aldım.geçen yaptığım ölçüme göre lpg tüketimi şehir içi-dışı karışık kmde 0.24 kuruş çıktı.sizce normalmidir bana biraz fazla gibi geldi.
    bir de sunroofdan ses gelmeye başladı açıp kapanırken , bakımı nasıl yapılmalı,neyle temizlenmeli bilen var mı?teşekkürler..


    Martel48 lpg tüketimin, standart lpgli araçlara göre fazla gibi görünsede Megane triptronic için normal. Benim de aracım 2004 Dynamic Triptronic ve o civarlarda yakıyor. Megane da kullanılan otomatik şanzıman çokta yeni nesil bir şanzıman değil ayrıca 4 ileri olması da yakıt tüketimini yükseltiyor ve manuel'e göre hatrı sayılır bir fark çıkıyor.


    sallamayın kardeşim ben kullanıyorum otomatik megan şehir içi 18kuruş yalıyor bundan az yakan araç bedavaya gidiyor demektir sen aracını iyice bir bakıma sok boşboşuna km başına 8-10 kuruş fazla verme zaten 30 kuruş benzin yakıyor km de 6 kuruş içinmi lpg farkı verdin araca benim aracın yol bilgisayarı 9lt/100km gösteriyor benzini seninki ne civarda?


    Megane Sedan 2008 BVA dCI 100 bg. 2,5 yıldır kullanıyorum. Yakıt tüketimi ortalama 5.8 lt/100 km.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unsal28


    quote:

    Orijinalden alıntı: turusan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stranges


    quote:

    Orijinalden alıntı: martel48

    selamlar,
    2004 megane 2 dynamic typtronic vites lpgli aracım var,yaklaşık 1 ay önce aldım.geçen yaptığım ölçüme göre lpg tüketimi şehir içi-dışı karışık kmde 0.24 kuruş çıktı.sizce normalmidir bana biraz fazla gibi geldi.
    bir de sunroofdan ses gelmeye başladı açıp kapanırken , bakımı nasıl yapılmalı,neyle temizlenmeli bilen var mı?teşekkürler..


    Martel48 lpg tüketimin, standart lpgli araçlara göre fazla gibi görünsede Megane triptronic için normal. Benim de aracım 2004 Dynamic Triptronic ve o civarlarda yakıyor. Megane da kullanılan otomatik şanzıman çokta yeni nesil bir şanzıman değil ayrıca 4 ileri olması da yakıt tüketimini yükseltiyor ve manuel'e göre hatrı sayılır bir fark çıkıyor.


    sallamayın kardeşim ben kullanıyorum otomatik megan şehir içi 18kuruş yalıyor bundan az yakan araç bedavaya gidiyor demektir sen aracını iyice bir bakıma sok boşboşuna km başına 8-10 kuruş fazla verme zaten 30 kuruş benzin yakıyor km de 6 kuruş içinmi lpg farkı verdin araca benim aracın yol bilgisayarı 9lt/100km gösteriyor benzini seninki ne civarda?


    Megane Sedan 2008 BVA dCI 100 bg. 2,5 yıldır kullanıyorum. Yakıt tüketimi ortalama 5.8 lt/100 km.



    Bizde 2005 Megane2 1.6 Dynamıc BVA var. Şehir içi yakıt tüketimi 8.5 - 8.8 Lt arasında değişiyor.. En sıkışık trafikte bile 9 Lt olduğunu hiç görmedim. Uzun yolda ise 6.5 Lt civarında yakıyor..

    Benzinli ve otomatik araçlara göre tüketim değerleri oldukça makul bence... Arkadaşımın 2009 Cıvıc var. 9.5 Lt gösteriyor şehir içi tüketimi olarak.




  • Yalnız Honda'da nasıl bilmiyorum ama Megane rölantide tüketim göstermiyor.
    Belli bir devre kadar tüketim değeri göstermiyor. Acaba bu göstermediği andaki tüketimi hesaplıyor mu hesaplamıyor mu?
    Hesaplamıyorsa bilgisayarda gösterdiği ortalama tüketimler bir miktar daha yukarıda olmalı.
    Bazı araçlar rölantide dahi anlık tüketimi gösteriyor.
  • 
Sayfa: önceki 538539540541542
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.