Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (1306. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
27.027
Cevap
139
Favori
3.055.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13041305130613071308
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr



     MEGANE II BÖLÜMÜ



    Atacağım demiştim arada unuttum. Biraz önce çektim ancak acelem olduğundan pek düzgün olmadı, sadece parklar idare eder şekilde çıktı. İleride makine ile normal farları da çekerim.

    Hocam çok hoş durmuş. Fakat bu tür farlarda merak ettiğim birşey var. Diğer insanların gözünü alıyor mu, yani diğer insanları rahatsız ediyor mu. Siz bunu kontrol ettiniz mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • delimatrock kullanıcısına yanıt
    Far ayarı yapılmadığı için alıyor biraz, muayenede %99 sapma oranı çıkmıştı. En kısa sürede yaptıracağım. Onun dışında mercekten dolayı dağılma olmuyor. İleriye doğru düzgün ışık verip aydınlatıyor ve dışardan çok hoş görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık bir aydır şöyle bi sorunum var arkadaşlar aracım 1.6 benzinli otomatik motor sıcak yada soğuk fark etmiyor bazen tek marşta çalışan araç bazende ilk basmada almıyor hemen iptal edip tekrar bastığımda şak die çalışıyor bilgisi olan varmı??

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Its Payne kullanıcısına yanıt
    Bilgim yok ancak, ilk seferde yeterince ısınmayıp ateşleme yapamıyor, ondan çalışmıyor, ikinci de ısındığı için direkt çalışıyor gibi geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar merhaba, megane 2 lerde manuel sanzimanda kronik hata var midir ? bilen,duyan var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muammer816

    arkadaslar merhaba, megane 2 lerde manuel sanzimanda kronik hata var midir ? bilen,duyan var mi ?

    Nasıl bir kronik hatadan bahsediyorsunuz? Ne duydunuz?

    Ben zamanında 1'den 2'ye geçişi sağlayan senkromeçi değiştirmiştim ama kronik midir bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaSaFeL


    quote:

    Orijinalden alıntı: muammer816

    arkadaslar merhaba, megane 2 lerde manuel sanzimanda kronik hata var midir ? bilen,duyan var mi ?

    Nasıl bir kronik hatadan bahsediyorsunuz? Ne duydunuz?

    Ben zamanında 1'den 2'ye geçişi sağlayan senkromeçi değiştirmiştim ama kronik midir bilmiyorum.

    mesela 5.vites dislisinin senkromecinin,mansonunun kirilmasi,bozulmasi,ses yapmasi gibi kronik bir sorun var mi yok mu merak ediyorum ? bu durumlar sadece 5. vites dislisinde olmayip butun vites kutusunda da olabildigi icin kronik vites kutusu arizalari var mi diye sordum.manuel sanzimanlardan bahsediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Its Payne

    Yaklaşık bir aydır şöyle bi sorunum var arkadaşlar aracım 1.6 benzinli otomatik motor sıcak yada soğuk fark etmiyor bazen tek marşta çalışan araç bazende ilk basmada almıyor hemen iptal edip tekrar bastığımda şak die çalışıyor bilgisi olan varmı??

    merhaba,aracinizin motorunda kaptor adı verilen egzantrik mili (avans) ayarlayicisi var.bu parca arizali olabilir.kronik bir hata diye duymustum,ordan biliyorum.



    yaniliyor da olabilirim,bilgimi paylastim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muratt848

    Arkadaslar meraba hangi hızda gidersen git arabam sürekli sallanıyor amatisörleri değiştirdik ön düzene soktuk alt tablayı değiştirkdik gene ayni neyden yapıyor sizce arabada konfor diye birsey yok!!!!!!

    lastiklerden kaynakli olabilir.lastikleriniz eskimis,yipranmis ve/veya arizali olabilir.her suratte hoplayarak gider arac.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muammer816


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaSaFeL


    quote:

    Orijinalden alıntı: muammer816

    arkadaslar merhaba, megane 2 lerde manuel sanzimanda kronik hata var midir ? bilen,duyan var mi ?

    Nasıl bir kronik hatadan bahsediyorsunuz? Ne duydunuz?

    Ben zamanında 1'den 2'ye geçişi sağlayan senkromeçi değiştirmiştim ama kronik midir bilmiyorum.

    mesela 5.vites dislisinin senkromecinin,mansonunun kirilmasi,bozulmasi,ses yapmasi gibi kronik bir sorun var mi yok mu merak ediyorum ? bu durumlar sadece 5. vites dislisinde olmayip butun vites kutusunda da olabildigi icin kronik vites kutusu arizalari var mi diye sordum.manuel sanzimanlardan bahsediyorum.

    Böyle bir genel hata var mı bilmiyorum. Kullanıcı sayısı fazla, başına böyle bir şey gelen varsa yazacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaSaFeL


    quote:

    Orijinalden alıntı: muammer816


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaSaFeL


    quote:

    Orijinalden alıntı: muammer816

    arkadaslar merhaba, megane 2 lerde manuel sanzimanda kronik hata var midir ? bilen,duyan var mi ?

    Nasıl bir kronik hatadan bahsediyorsunuz? Ne duydunuz?

    Ben zamanında 1'den 2'ye geçişi sağlayan senkromeçi değiştirmiştim ama kronik midir bilmiyorum.

    mesela 5.vites dislisinin senkromecinin,mansonunun kirilmasi,bozulmasi,ses yapmasi gibi kronik bir sorun var mi yok mu merak ediyorum ? bu durumlar sadece 5. vites dislisinde olmayip butun vites kutusunda da olabildigi icin kronik vites kutusu arizalari var mi diye sordum.manuel sanzimanlardan bahsediyorum.

    Böyle bir genel hata var mı bilmiyorum. Kullanıcı sayısı fazla, başına böyle bir şey gelen varsa yazacaktır.

    eyvallah hocam,sagolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar sağ ön kısa farım yanmıyordu, bugün söküp baktım. Ampül patlamış, yenisini alıp taktım fakat yine yanmadı. Sizce sorun ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi günler. Megane 2'nin donanım paketleri en boştan en dolusuna doğru nasıldır? Bilenler varsa lütfen yazabilir mi?
  • _Etzel_ kullanıcısına yanıt
    2006 ya kadar Authentique - dynamique

    2006 dan sonra Authentique - expression - privilege olmalı.
    Exception da var ancak o daha çok dış görünüşle alakalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Defkhan3459 -- 23 Temmuz 2017; 20:56:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr

    2006 ya kadar Authentique - dynamique

    2006 dan sonra Authentique - expression - privilege olmalı.
    Exception da var ancak o daha çok dış görünüşle alakalı.

    Arada extrem paket de var.disi dolu ici bos olarak biliniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aracım megane 2 1.5 dci.enjeksiyon arızası diye uyarı verdi.aracı bilgisayara bağlattım enjektör 3.gz arızalı dendi araya tatil girdi yarın götüreceğim çok masraf çıkarır öı bir de nereye yaptıracağım pompacıya mı tamirciye mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar Merhaba aracım megane 2 1.4 16 valf 98 hp sirket aracı olarak kullandığım sa Doblo 1.3 55 hp Fiat ama ben kendi aracından Doblo da gördüğüm performans i goremiyorum yoksullar da araç çok zorlanıyor 1 2 vites te ise sorun yok ama 3 4 5 te ise baya bi zor çıkıyor örneğin 15 temmuz korusun e giderken halicioglundan sonra ta Mecidiye köye kadar kirampa da baya sıkıntı çekiyor bu benim aracimdan mi kaynaklı bi arıza yoksa sizlerde de varmı bu problem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Myigitt kullanıcısına yanıt
    Doblo 55 hp değil. 55 kw, yani 75 hp ve dizel olduğu için torkla beraber rahatça gider. 1.4 benzinli megane, torku yani çekiş gücü düşük olduğu için yokuşlarda zorlanması normal, yokuşları çıkarken yüksek devirde kullanırsanız bir problem kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam ama gene arada 23 Hp fark var az değil bu birde demek istediğim zaten o tamam yüksek devirde kullanalım ama e 5 te yada d 100 de nası olacak o iş kaptırmış 100 le giderken nasıl yapacaz vites düşürmek olmaz trafiği tehlikeye atarız herkes de aynı mı problem onu öğrenmek istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Myigitt kullanıcısına yanıt
    Beygir gücüne takılmayın. Doblo'da tork 175 Nm, Megane 1.4'te yaklaşık 140 Nm. Çekiş farkı beygir gücünden değil tork eksikliğinden. Herkeste aynı mı diye sorduğunuz olay bütün atmosferik motorlu araçlarda aynıdır. Daha az torku daha yüksek devirde verirler. Bu yüzden atmosferik motorlu araçlarda hacim yükseldikçe çekiş de yükselir.

    Ayrıca "devirli kullanmak" lafının kaynağı buradan çıkmıştır ve aracı doğru motor devrinde kullanmak anlamına gelir. Doblo 1.3 dizeli 1750-2500 devir arası kullanırsanız en yüksek torkta kullanırsınız, atmosferik 1.4 Megane'ı ise 4000 devir civarında kullanırsanız en yüksek torku elde edersiniz. Ancak yakıt tüketimi düşük olmayacaktır. Ben şahsen düşük torklu araçların eğimi tepesi olmayan düz şehirlerde kullanılmasını öneriyorum.
  • 
Sayfa: önceki 13041305130613071308
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.