Bildirim
Megane 3 1.5 dci
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
1.5 dci motor piyasada en çok tutulan motor. mercedes quasqai bile bu motoru kullanıyor motordan sıkıntı çıkmaz. ama km 150 bini geçmemeli bence. -
Anladım teşekkürler yol tutuşu nasıldır yüksek hızlarda yolda geziniyomu kullanıcı yorumlarına ihtiyacım var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
140 dan sonra gezinir tahminimce -
Virajlarda yatma yada savurma varmı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam yol tutuşu ve motor performansı tatminkar bir araç tavsiye ederim.
Motor olarak zaten kendini kanıtlamış 1.5 dci -
Benzinli ile dizel fiyatları birbirine yakın ona anlam veremedim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.5dci full 105 bu 6 ileri 79 binde bakımlı masrafsız satıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 121.000 Km' de satmistim..
Simdi gelelim Motora : Motor cidden saglam ancak 90.000 Km'den sonra performans dususu var arti biraz fazla yakiyor...Sattigim Km'ye kadar yetkili serviste yaptirdim bakimlarini..Bir de Traktor sesi vardi 90.000 Km sonrasi ama her aracta var..Km yaptikca motor sesi yukseliyor..
Benim aracim Ithaldi..Ithal almaya gayret edin..Yalitim ve konfor en begendigim ozelligiydi aracin..Uzun yolda hic yormuyor araba..
Sehir icinde 6 ileri vitesi yoruyor..Vites araliklari uzun oldugu icin dur kalk trafigin de 1-2. Vites arasi yoruluyorsunuz..Vites araligi kisa olsaymis keske..
Yol tutus olarak ortalama bir perfomansi var..Yani arac 160 Km/s hizda gezinmiyor ama virajlar da guvende hissettirmiyor..Düz yolda bas basabildigin kadar sikinti yok..Yuksek hizda otobus gecerseniz savrulmuyor mesela ruzgar yemiyor kolay kolay..Iscilik olarakta oldukca iyi senesine gore..
Konfor odakli suspansiyon oldugu icin fszla yol tutus beklememeli..Ancak Coupe derseniz 17 inc lastiklerle beraber yol tutusu hic de fena degil..
Kronik bir arizasi yok aracin ( ithal )
Ancak akusu ne zaman degismis bakmaniz lazim..Benim 95.000 Km'de bitmisti aku..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Backstreet
Ben 121.000 Km' de satmistim..
Simdi gelelim Motora : Motor cidden saglam ancak 90.000 Km'den sonra performans dususu var arti biraz fazla yakiyor...Sattigim Km'ye kadar yetkili serviste yaptirdim bakimlarini..Bir de Traktor sesi vardi 90.000 Km sonrasi ama her aracta var..Km yaptikca motor sesi yukseliyor..
Benim aracim Ithaldi..Ithal almaya gayret edin..Yalitim ve konfor en begendigim ozelligiydi aracin..Uzun yolda hic yormuyor araba..
Sehir icinde 6 ileri vitesi yoruyor..Vites araliklari uzun oldugu icin dur kalk trafigin de 1-2. Vites arasi yoruluyorsunuz..Vites araligi kisa olsaymis keske..
Yol tutus olarak ortalama bir perfomansi var..Yani arac 160 Km/s hizda gezinmiyor ama virajlar da guvende hissettirmiyor..Düz yolda bas basabildigin kadar sikinti yok..Yuksek hizda otobus gecerseniz savrulmuyor mesela ruzgar yemiyor kolay kolay..Iscilik olarakta oldukca iyi senesine gore..
Konfor odakli suspansiyon oldugu icin fszla yol tutus beklememeli..Ancak Coupe derseniz 17 inc lastiklerle beraber yol tutusu hic de fena degil..
Kronik bir arizasi yok aracin ( ithal )
Ancak akusu ne zaman degismis bakmaniz lazim..Benim 95.000 Km'de bitmisti aku..
Aynı aracın edc 110 luk olanı kullanıyorum.121.xxx de.Konfor,yalıtım ve işçilik sıfır. Pat küt gitmekten bıktım. Uzun yolda hem güvensiz hemde gerçekten yoruyor hocam. Performans şehir içinde çok iyi.Uzun yolda zayıf.
Ayrıca benim arka pandizottan tıkırtı geliyor, sizde de oluyor muydu bu durum?
-
quote:
Orijinalden alıntı: trktlh
quote:
Orijinalden alıntı: Backstreet
Ben 121.000 Km' de satmistim..
Simdi gelelim Motora : Motor cidden saglam ancak 90.000 Km'den sonra performans dususu var arti biraz fazla yakiyor...Sattigim Km'ye kadar yetkili serviste yaptirdim bakimlarini..Bir de Traktor sesi vardi 90.000 Km sonrasi ama her aracta var..Km yaptikca motor sesi yukseliyor..
Benim aracim Ithaldi..Ithal almaya gayret edin..Yalitim ve konfor en begendigim ozelligiydi aracin..Uzun yolda hic yormuyor araba..
Sehir icinde 6 ileri vitesi yoruyor..Vites araliklari uzun oldugu icin dur kalk trafigin de 1-2. Vites arasi yoruluyorsunuz..Vites araligi kisa olsaymis keske..
Yol tutus olarak ortalama bir perfomansi var..Yani arac 160 Km/s hizda gezinmiyor ama virajlar da guvende hissettirmiyor..Düz yolda bas basabildigin kadar sikinti yok..Yuksek hizda otobus gecerseniz savrulmuyor mesela ruzgar yemiyor kolay kolay..Iscilik olarakta oldukca iyi senesine gore..
Konfor odakli suspansiyon oldugu icin fszla yol tutus beklememeli..Ancak Coupe derseniz 17 inc lastiklerle beraber yol tutusu hic de fena degil..
Kronik bir arizasi yok aracin ( ithal )
Ancak akusu ne zaman degismis bakmaniz lazim..Benim 95.000 Km'de bitmisti aku..
Aynı aracın edc 110 luk olanı kullanıyorum.121.xxx de.Konfor,yalıtım ve işçilik sıfır. Pat küt gitmekten bıktım. Uzun yolda hem güvensiz hemde gerçekten yoruyor hocam. Performans şehir içinde çok iyi.Uzun yolda zayıf.
Ayrıca benim arka pandizottan tıkırtı geliyor, sizde de oluyor muydu bu durum?
bende de var 2014 son makyajlı dci edc yalıtım bence fena değil en azından civic ten daha az ses alıyor işçilik torpido üstleri iyi ancak altlarda kalite düşüyor ama yinede ben o paraya c sınıfı dizel otomatik alamazdım o yüzden memnunum performansı gerçekten çok iyi ani gazlama yapmassanız hızlanmalara gayet iyi ayak uyduruyor pandizot sesi bende de vardı bakımda söyledim o iplerin deliklerinin girdiği yere yalıtım yaptılar şuan ses yok aslında çok kaliteli olmamasına karşın ve araç 3 yaşına giriyor öyle aman aman bir trim sesi gelmiyor aracım 53 bin de bu arada ithal olanlarını malzeme kalitesi bir tık daha iyi ama ithallerde 2010 dan sonra üretilmedi o yüzden 7 yaşında ki aracıda sırf ithal üretim diye ben almam şahsen bu arada performans uzun yolda zayıf demişsin daha nasıl olacak arkadaşım altındaki 110 luk dizel gayet hakkını veriyor ben geçen yaz istanbul marmaris yaptım gerek sollamalarda , gerek rampalarda en ufak bir zorlanma yığılma olmadı üstelik klima hep açık ve bagaj full doluydu bence performansı gayet iyi şehir iş dış farketmiyor zaten daha güçlü istiyorsan dizele binmeyeceksin gidip turbo benzinli araçlara bakacaksın.sizin araç 121 bindeymiş belki bakımları veya değişmesi gereken parçaları değişmediyse performansı kaybı olabilir emin olun çok rahat 180-190 lara çıkabiliyor araç
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sharkemre -- 14 Şubat 2017; 20:14:20 >
-
Pandizot olayını servise söyleyeyim bende. Konfor çok kötü, bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama şehir içinde yoldaki karınca yuvasını hissettiriyor gibi geliyor bana :) Her çukura düştüğümde, her hız kesici üzerinden geçtiğimde bir güzel sövüyorum, sinirden direksiyon yumruklar hale geldim :)
Performansı şehir içinde çok iyi. Özellikle kalkışlarda edc sayesinde ok gibi fırlıyor. Benim ortalama şuan 9L sizin ki kaç? -
Bursa yapimi ile Ispanya arasinda cok fark var..Sizinkisi Bursa uretimi,iscilik,yalitim,yol tutus bayagi fark var..
Panzottan ses geliyor ancak oraya sunger kapliyorsunuz ses kesiliyor , detaylari paylasacagim..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Backstreet
Bursa yapimi ile Ispanya arasinda cok fark var..Sizinkisi Bursa uretimi,iscilik,yalitim,yol tutus bayagi fark var..
Panzottan ses geliyor ancak oraya sunger kapliyorsunuz ses kesiliyor , detaylari paylasacagim..
ithalide kullandım çok fark yok 2014 son çıkan yerli için konuşuyorum plastik kalitesi bir tık daha iyi özellikle trim malzemeleri torpido bölgesi ithalde çok daha oturaklı ama yol tutuş aynı yalıtımda da aşağı yukarı içeri gelen motor ve yol sesi aynı bizzat uzun süre kullandığım için söylüyorum yol tutuşta benim araçta esp var tabi onunda etkisi büyük pandizot için uğraşmaya gerek yok servis ücretsiz çözüyor o sorunu sünger falan uğraşmaya gerek yok şehiriçi istanbul trafiğinde 7,5 litre ortalamam var bu soğuklarda yazın 6,5 lara kadar iniyor uzun yolda ise gayet iyi 4,5 lara çok rahat iniyor klima açık şekilde
-
aracın jantları orjinal mi ? yoksa 17 lik spor jant mı taktınız eğer taktınız ise megane 3 lerde konforu inanılmaz etkiliyor ayrıca lastiklerinde çok büyük etkisi var ama konfor olarak çok iyi bir araç değil zaten ama o kadar en ufak çukuru falan hissettirecek kadar da kötü değil bence lastiklerinizde sıkıntı olabilir. -
Valla hangisi ithal hangisi yerli bilmiyorum. 2013 model benimki. Touch paket.
@Backstreet
Orjinal hocam 16 inch. Üzerinde 205/55/16 kışlık lastik var. 205/60/16 orjinal lastikleri vardı söktüm. Pek fark olmadı konfor açısından. C4 kullandım, konfor açısından çok daha iyi megane a göre. Pandizot filan bildiğin alman arabası gibi, yerinden oynamıyor bırak ses yapmayı..
@sharkemre -
quote:
Orijinalden alıntı: trktlh
Valla hangisi ithal hangisi yerli bilmiyorum. 2013 model benimki. Touch paket.
@Backstreet
Orjinal hocam 16 inch. Üzerinde 205/55/16 kışlık lastik var. 205/60/16 orjinal lastikleri vardı söktüm. Pek fark olmadı konfor açısından. C4 kullandım, konfor açısından çok daha iyi megane a göre. Pandizot filan bildiğin alman arabası gibi, yerinden oynamıyor bırak ses yapmayı..
@sharkemre
2010 dan sonrakilerin hepsi yerlidir hb lerde neyse pandizotu çok uyduruk yapmışlar bende araç alırken 50 bin civarı dizel otomatik c sınıfı bakıyordum c4 ile megane 3 arasında çok gidip gelmiştim ama alacağım c4 lerin hepsi 4 yaş civarı ve eski sistem mcp şanzımandı megane 3 ü 2 yaşında temiz touch donanım 52 bine bulunca megane 3 te karar kıldım vites olarak çok şükür 1,5 senedir çok memnunum elbette özellikle bazı trim parçalarını hiç beğenmiyorum ama özellikle ön far dizaynı başta olmak üzere aracımı seviyorum c4 2015 ve üzerinde yeni şanzıman sistemi var oda bütçemi çok aşıyordu o yüzden megane 3 ü aldığıma pişman değilim konfor için dediğim gibi lastiklerinizden olabileceğini düşünüyorum tabi sıfır lastik almadan bunu anlayamassınız ama şu konuda kesinlikle belirteyim ki aracın performansı ne uzun yol nede şehiriçinde fazlasyıla hakkını veriyor özellikle rampa çıkarken bütün benzinliler kesilirken aniden ivmelenmesi çok hoşuma gidiyor sizin kinde esp var mı ? yol tutuşta önemli bir etken ben alırken esp nin standart olması özellikle seçmemde büyük etken olmuştu.
-
Yokuş çıkmasında filan problem yok. O konu da memnunum. Sadece uzun yolda biraz zayıf emsallerine göre.Esp mevcut.ESP nin yol tutuşa etkisi yok ki hocam?
Lastiklerim sıfır Continental TS850. Ondan olacağını sanmıyorum. -
Bende 2012 model 1.5dci expression manuel modeli vardı yaklaşık 4 sene kullandım. Yol tutuşu yüksek hızlarda kötüleşiyor ama şehir içi kullandığım için sıkıntı yaratmadı. Ayrıca kışın 6-6,5 yazın 5-5,5 civarı yakıyordu. İlk bakımını sanayide 120 liraya yaptırmıştım.20bin de bir bakım avantajı var. Genel olarak söyleyeceğim şehiriçi için oldukça iyi bir araba eğer temizini bulursanız kaçırmayın. Ben aracımı 2015in son aylarnda 46bine satmıştım 33bin km deydi. Şimdi bukadar temiz aracı bu fiyatlara bulmak biraz zor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
uzun yolda neye göre zayıf 1,4 tdi veya 1,6 lık multijetlerden çok daha iyi gidiyor kıyaslama yaparken kendi sınıfında ki dizellerle kıyaslamak gerek ayrıca kesinlikle yakıt olarakta çok başarılı yarı otomatiklerde gerçekten özellikle uzun yolda çok güzel rakamlara imza atıyor hızlanması sollaması iyi abartmadıkça virajlarda çok atma eğilimi görmedim bilmiyorum tabi herkesin görecesi farklı esp ani noktada devreye girdiği için ister istemez yol tutuşa etkisi oluyor olmaz dersen komik olur zaten o amaçla üretilmiş bir teknoloji sizin araç kaç model di ?
Benzer içerikler
- hyundai i20 1.4 benzinli hangi yağı kullanılır
- 1.0 tce motor kronik sorunlar
- benzinlik oto yıkama fiyatları
- kuş pisliği yanığı giderme
- petlas elegant pt311 yorum
- skoda elroq
- en ucuz tesla
- toyota corolla 1.6 en dolu paketi hangisi
- renault megane fiyat listesi
- en iyi yaz lastiği
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X