Bildirim
Megane 2 motor arızası


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
dizel olsaydı komple yeni motor alın derdim. ama benzinli olduğu için yaptırın diyorum. daha ucuz olur. -
Komple benzinli motor 12 bin lira falan. Tabii ben sıfır sandık motor fiyatını söylüyorum. Ruhsata işletmesi 1500 liraydı en son. Ustanın da işçilik alacağını düşünün. Ayrıca beyin durumu nasıl olacak? Yeni immobilizer v.b isteyecek mi?
Benzinli motor zaten, işi bilen bir usta tarafından motor yapılması daha mantıklı olacaktır.
Yalnız ustanın cidden iş bilen ve işine özen gösteren bir usta olması lazım. Motor toplamak çok hassas iştir. Ayrıca orijinali pahalı da olsa yan sanayi parça koymayın, özellikle silindir kapak saplamaları kesinlikle ama kesinlikle orijinal olmalı. Onlar hassas, gerisi de motorun içine konulduktan sonra "Beğenmedim bunu çıkaralım orijinalini takalım" denecek parçalar değil.
Son olarak, krank milinin durumuna bakılsın, taksi çıkması ise o da kontrol edilmeli. -
Biraz sorusturdum eskiyi verirsen 4.500 TL diyor montajı hariç 1.500 TL de montajı var ama yaptırmayı hiç sormadım araç taksi çıkması daha önce motor yapılmıştır illaki yine yaptirsam düzen tutarmi bilmiyorum degermi uğraşmaya içinden çıkamadım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu motorların durumu ne oluyor peki? Çok pahalı geldi m50 motoru bile 7 bine falan satıyorlarquote:
Orijinalden alıntı: goodorevil
Komple benzinli motor 12 bin lira falan. Tabii ben sıfır sandık motor fiyatını söylüyorum. Ruhsata işletmesi 1500 liraydı en son. Ustanın da işçilik alacağını düşünün. Ayrıca beyin durumu nasıl olacak? Yeni immobilizer v.b isteyecek mi?
Benzinli motor zaten, işi bilen bir usta tarafından motor yapılması daha mantıklı olacaktır.
Yalnız ustanın cidden iş bilen ve işine özen gösteren bir usta olması lazım. Motor toplamak çok hassas iştir. Ayrıca orijinali pahalı da olsa yan sanayi parça koymayın, özellikle silindir kapak saplamaları kesinlikle ama kesinlikle orijinal olmalı. Onlar hassas, gerisi de motorun içine konulduktan sonra "Beğenmedim bunu çıkaralım orijinalini takalım" denecek parçalar değil.
Son olarak, krank milinin durumuna bakılsın, taksi çıkması ise o da kontrol edilmeli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Öyle sağlam bı ustada burda yok işte içinden çıkamadım bugünde devir saati takılı kaldı kendi kendine gaz veriyor kapıya çektim yatiriyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sıfır motorada guvenemedim ne kadar orijinaldir bilmiyorum motoru tekrar ruhsata isletmemizmi gerekiyor ve 1.500 TL ücret ne için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tamamen sıfır motor oluyor. Yani fabrikada arabaya takılan motorun aynısı. Ancak şarj dinamosu, hidrolik pompası, -varsa- turbo, radyatör hortumları gibi parçalar olmuyor. Yani "Sandık motoru attık bütün dertler bitti" olmayabiliyor. Sadece motorun kendisi ile ilgili kusurlar varsa onlardan kurtuluyorsunuz.quote:
Orijinalden alıntı: SHIHAD
Bu motorların durumu ne oluyor peki? Çok pahalı geldi m50 motoru bile 7 bine falan satıyorlar
Alıntıları Göster
Aslında motor yaptırmaya göre avantajlı olabiliyor. İşçilik derdi yok çünkü zaten toplu motor ama masrafı iyi hesaplamak lazım.
@Kadir.66 Gazın takılı kalması falan motorun kendisine bağlı bir sorun olmayabilir. Boğaz kelebeği takılı kalıyor olabilir. Elektriksel arızalar da olabilir. Bilgisayara bağlatın, arıza varsa araç söyleyecektir. Sıfır motorun şöyle bir avantajı var, eğer şu anki motorunuzda krank ve kam milleri gidikse tek başına krank mili 2000 lira filan tutuyor. Egzantrik milleri ikisi 700-800 lira desek zaten 3000 lira daha pistonlara, segmanalara dokunmadan yedik.
1500 lira motoru ruhsata işletmek için ama tam hakim değilim o hususa.
-
1500 ruhsata işletme parası imiş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Megane2 facebook grubumuz var 60.000+ kişilik grubun anlaşmalı tamircileride var istersen oraya yaz bi yardımcı olunur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gurubun ismi tam olarak nasıl yaza bilir misiniz yada link atın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Megane 2 Club. 61.4bin üyesi olanquote:
Orijinalden alıntı: Kadir.66
Gurubun ismi tam olarak nasıl yaza bilir misiniz yada link atın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün sanayiye götürdüm aracı motorda yağ kaçakları vardi ustanın biri eksantrik mili ve dişlisi keçeleri vs değişecek dedi diğer bı ustada üst kapak değişecek dedi ne yapacağımı şaşırdım en iyisi satıp kurtulmak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Komple benzinli motor 12 bin lira falan. Tabii ben sıfır sandık motor fiyatını söylüyorum. Ruhsata işletmesi 1500 liraydı en son. Ustanın da işçilik alacağını düşünün. Ayrıca beyin durumu nasıl olacak? Yeni immobilizer v.b isteyecek mi?
Benzinli motor zaten, işi bilen bir usta tarafından motor yapılması daha mantıklı olacaktır. Yalnız ustanın cidden iş bilen ve işine özen gösteren bir usta olması lazım. Motor toplamak çok hassas iştir. Ayrıca orijinali pahalı da olsa yan sanayi parça koymayın, özellikle silindir kapak saplamaları kesinlikle ama kesinlikle orijinal olmalı. Onlar hassas, gerisi de motorun içine konulduktan sonra "Beğenmedim bunu çıkaralım orijinalini takalım" denecek parçalar değil. Son olarak, krank milinin durumuna bakılsın, taksi çıkması ise o da kontrol edilmeli. |
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X