Şimdi Ara

MediaMarkt değişim sorunu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Başımdan şöyle bir durum geçti.
    4 gün önce İzmir Balçova mağazasından Amazfit GTR aldım. Koluma 1 dk bile takmadım. Aşırı büyük geldi. Bu şekilde 2 gün kurcaladım. Özelliklerine baktım. Gerçekten büyük olduğundan ötürü takmadım. Geri kutusuna koydum, demesem açıldığını bile kimse anlamayacak derecede. Ve, MediaMarkt sitesi ve mağazasında aşağıda yazan metindeki belirttikleri şartlar koşulu ile ürünü değiştirebileceğimi umdum. Müşteri hizmetleri değişim %50 olabilir gibi açıkara bir cevap verse de 150 KM tekrar mağazaya gidip bunu sordum. Yapmadılar. Açılan ürün değişim olmazmış. E bizde biraz bunu biliyoruz, fakat neden o zaman aşağıda kopyaladığım metinde böyle bir şart yok? Kopyaladığım sayfa, internet alışverişi gibi bir belirteç yok. üstüne üstlük internet alışveriş iade koşulu başka bir başlıkta. Kaldı ki bu metinin aynısı mağaza kasalarında pankartlarda kartlarda da aynısı yazılı. Bu düpedüz biraz kandırmak gibi olmadı mı ? Mağaza sorumlusu da mecbur görevini yaptı bir şey diyemiyorum ama, o metinde neden değişir / değişmez ürün gruplarını belirtmiyorlar? Kablo, gibi ürünleri alırlarmış dediler :D Güldüm içimden.
    Neyse, kısaca böyle bir hak vermeseydiniz bizde böyle tribe girmezdik. Müstahak bunlara sürekli netten alacaksın. Mağaza kalmamalı. Burada veryansın ettiğim mevzuyu tektar belirteyim. Aşağıda belirtilen metinlerdeki şartları karşılamadılar.


    '' Tüketici memnuniyeti esaslı hizmet anlayışımız sebebiyle, sadece satış yapana kadar değil, sonrasında da sürekli müşterimizin yanındayız. Bu sebeple, satın aldığınız ürünü beğenmez, fikrinizi değiştirir veya memnun kalmazsanız, satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde, ürününüzü Türkiye genelindeki tüm Media Markt mağazalarına iade edebilirsiniz. ''

    '' ambalajı açılmış ancak kullanılmamış ürün, tekrar paketlenebilri ürünlerin yalnızca değişimi olur''

    Bu ibarelerde görültüğü üzere Media Markt müşteriye satarkenki yaptığı hükümlülükleri gerçekleştiremediğini belirtirim...







  • Bende vatandan telefon alacaktım. Dedim ki hediye alıyorum kutunun jelatinini açmamak kaydıyla renk değişimi yapabilir miyiz 1 hafta içinde ?

    Kapıdan çıktıktan sonra iade almayız dediler bende almadım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İmei çalınma riskine karşı yapmış olabilirler. Madem mağazadan alınmıyor, Mesafeli satıştan alınan ürünler nerede depolanıyor veya ne yapılıyor.
  • Yoğun bir telefon şikayet kaydı trafiği sonrası sonuç olumsuz...

    Media Markt sitesinde ve mağazada asılı / yazılı duran memnun olmazsanız değişim kuralını geçersiz saydılar. Burada aldatmaya yönelik bir tavır var. Neden sitenizde ve mağazada bu bilgilendirme bu şekilde? İnsanlar güvenip alışveriş yapacaklar. Sonra bin bir türlü bahaneler ile verdiğiniz taahhüdü yapmayacaksınız. Buradan, bu şikayeti okuyanlara uyarımdır. Web üzerinden alışveriş yapın.

    İlk mesajımda belirttiğim şirketin tüketici hakları politikasına ve satış sonrası destek hizmetine tamamen ters düşen davranışlar yapmıştır.
  • www.sikayetvar.com
    Media Markt Amazfit Gtr Değişim Saçmalığı
    https://www.sikayetvar.com/media-markt/media-markt-amazfit-gtr-degisim-sacmaligi




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.