Şimdi Ara

Media Markt - Kullanılmış, hasarlı ürün gönderdi - 1. Bölüm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Media Markt'tan online alışveriş yaparken dikkatli olmanız için bu başlığı açtım. 16 Ocak 2019 tarihinde mediamarkt.com adresinden toplam tutarı 1447 TL olan 4 ürün aldım. ütü, çay makinesi, blender vs logitech shifter. 17 Ocak 2019 günü de 1 büyük 1 küçük kutu olmak üzere 2 koli geldi işyerine. Küçük kutunun içinde logitech shifter, büyük kutunun içinde de diğer ürünler vardı. Diğer ürünlerde sorun yoktu ancak küçük kutuyu açtığımda logitech shifter'ın kutusunun hasarlı olduğunu farkettim. Dedim olabilir kutunun çok önemi yok ancak içini açtığımda asıl sıkıntı ortaya çıktı. Ben ürünü aldığımda stoktaki son üründü. Ben aldıktan sonra stok sıfırlandı ve hala sitenin stoğunda logitech shifter yok. Ya çalışanlardan birisi kendi kullandığı ürünü bana gönderdi ya da teşhir ürün gönderildi. Kutuyu teslim aldıktan takribi 5 dakika sonra Media Markt'ı aradım ve bana teşhir ürünü gönderdiklerini söyledim. Aynı günün akşamı da kargoya ürünü teslim ettim. 1 hafta sonra bana ürünü aynen geri göndermişler. Media Markt'ı tekrar aradığımda bir yanlışlık olabileceği söylendi ve aynı gün ürünü değişim için geri gönderdim. Bugün Media Markt çağrı merkezinden arandım ve değişim talebimin kabul edilmediği, 25TL tamir ücreti çıkarıldığı söylendi. Ürünü aynı gün geri göndermişim neyi kullanmışım, nasıl bir hasar vermişim de tamir ücreti çıkartmışlar dediğimde servisle konuşabilirsiniz dendi ve logitech'in türkiye distribütörünün numarası verildi. Aradığımda benden işlem numarası ya da kargo takip numarası istendi ki ürün bilgilerine ulaşabilsinler. Tekrar Media Markt'ı aradım ve ellerinde bu bilgilerin olmadığını, bana geri dönüş yapacaklarını söylediler. Şu an süreç devam ediyor. Media Markt servise gönderdiği ürünün işlem numarasını bulup bana verecek ve ben de servisten detaylı bilgi alacağım.


    Şimdi durumu sizin vicdanınızla ele alabilmeniz için ben kimim konusunda bilgi paylaşayım. Ben 30 yaşın üstünde, buradaki bir çok kişinin amca diyeceği, 2 ay sonra baba olacak, beyaz yakalı, kendi halinde bir insanım. Yıllardır internet üstünden alışveriş yaparım. Adı duyulmadık yerli sitelerden, yabancı sitelere kadar. Fiyatı 3-5 lira olan şeyler de aldım, 3-5 bin lira olan şeyler de. Hayatımda ilk defa böyle bir rezillikle karşılaşıyorum. Nerdeyse 2 yıldır playstation 4 pro sahibiyim (o da Media Markt'tan alınma). Oynamaya çok vakit bulamasam da store'dan almış olduğum bir çok oyun var. resident evil serileri, uncharted serileri, god of war serileri, fifa serileri, nfs, plus üyeliği... Eşime ehliyet alma arefesindeyiz. Hem o debriyaj konusunda alışkanlık kazanır (kendi aracımız otomatik. malum manuel kullanmakla arasında ciddi fark var) hem de ben oynarım diye yarış simulasyonu oyunları, direksiyon ve vites alalım dedik. 12 ocak 2019 tarihinde letgo üzerinden bir logitech g29 direksiyon satın aldım. 12 ocak 2019 tarihinde (yani aynı günün akşamı) ps store'dan dirt 4 ve project car 2 oyunlarını satın aldım. Bu sırada stand ve shifter arayışına girdim. 15 ocak 2019 tarihinde (3 gün sonra) donanımhaber üstünden bir wsp buldum ve onu satın aldım. Bu sırada mediamarkt.com da 4 al 3 öde kampanyasına denk geldim. Ütümüz eskidiği için bir ütü alalım dedik, bekar zamanlarımdan kalan çay makinesi bozulduğu için çay makinesi alalım dedik, 2 ay sonra bir bebeğimiz olacağı için de ona mama hazırlamak için blender seti alalim dedik ve son olarak da logitech shifter'ı alalım dedik. Tek tek fiyatlar n11, gittigidiyor seviyesinden bir tık yüksekti ancak indirimle birlikte daha uyguna geldiği için ve kurumsal şirket olduğu için Media Markt üstünden aldık.


    İnternete yüklediğim, shifter'ın ofiste çektiğim fotoğraflarını da aşağıdaki linklerde bulabilirsiniz. Benim direksiyonu aldığım tarih belli, wsp'yi aldığım tarih belli, oyunları aldığım tarih belli. Shifter'ı eve getirmedim bile. İş yerinden çıkıp direk kargoya gittim. Bana gönderilen ürün aylarca, belki de yıllarca kullanılmış. Bütün bunların üstüne yorumu size bırakıyorum.


    Media Markt - Kullanılmış, hasarlı ürün gönderdi - 1. Bölüm
    Media Markt - Kullanılmış, hasarlı ürün gönderdi - 1. Bölüm
    Media Markt - Kullanılmış, hasarlı ürün gönderdi - 1. Bölüm
    Media Markt - Kullanılmış, hasarlı ürün gönderdi - 1. Bölüm
    Media Markt - Kullanılmış, hasarlı ürün gönderdi - 1. Bölüm
    Media Markt - Kullanılmış, hasarlı ürün gönderdi - 1. Bölüm
    Media Markt - Kullanılmış, hasarlı ürün gönderdi - 1. Bölüm
    Media Markt - Kullanılmış, hasarlı ürün gönderdi - 1. Bölüm
    Media Markt - Kullanılmış, hasarlı ürün gönderdi - 1. Bölüm


    Bölüm 2 - Media Markt chargeback linki:https://forum.donanimhaber.com/media-markt-rezalet-kullanilmis-hasarli-urun-gonderdi-2-bolum-chargeback--137304742



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrag -- 26 Şubat 2019; 14:38:47 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.