Şimdi Ara

mazda Türkiye'den çekildi mi, sitesi bile güncel değil..? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
7.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • cx3 dizel var arkadaşımda, böyle bi araç görmedim ben daha otobanda bozuklukta ön takım iki bağımsız eleman gibi değil tek eleman gibi yaylanır,arkası yol bozukluklarında seker. İnanılmaz dar arka koltuk hacmi var clio bile daha geniş çok şaşırmıştım. Motor ve şanzıman eh işte biraz gürültülü arkadaşın motoru garantiden değişti sebebini bilmiyorum. İnce den karizmatik bi duruşu var. Bol bol özelliği var bose ses sistemi çarpışma asistanları vs vs ama işin sonunda alır mıyım hayatta almam ne ikinci eli kuvvetli ne parçaları ucuz( herşey yetkili servisten) Ne de konforlu bir araç ortaya karışık birşey yapmıslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    Aynen.

  • ben mazda'nın modellerini beğeniyorum ancak Tr şartlarında alınacak araç değil ne yazık ki 

  • 5 para etmez markanın teki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda milenyumda kaldı gibi gözüküyor. Ne zaman 90 ları bırakıp yenilikçi bir marka olur o zaman piyasada bir şansı olur. Ha ben Mazda'nın böyle olmasını karakteristik buluyorum o ayrı. Ama maalesef piyasa markaların gözünün yaşına bakmıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Mitsubishi'ye herşeyi söyle ama motor teknolojisine laf atma kardeşim. 1990'larda Carisma modelinde kullandıkları GDI motorları Hyundai aldı, alladı pulladı şuan zibille aracında kullanıyor.


    2004 yılında TSI motorun adı bile yokken Mitsubishi 1.5 MIVEC Turbo motordan stok 160bg güç alıyordu. Üstelik basmadığında da bir atmosferik kadar az yakan bir motordur. Turbo upgrade ile sorunsuz 200bg alabiliyorsun.


    Dizel motor kısmında Mercedes'in 3 silindir 1.5 CDI motorlarını kullandı DID adıyla kullandı araçlarında.


    Atmosferik kısmında ise rakipleri bir haltmış gibi MPI logosuyla çok nokta enjeksiyonlu motorları bir halt sanarken değişken subap zamanlamalı MIVEC motoru ile hem gücü hem de yakıt tasarrufunu birlikte sundu.


    2005 model 1.5 atmosferik Colt'un 6 ileri yarı otomatik 0-100'ü 10 saniye altındadır ve bu araç redline kullanılmadığında 1.3 Jazz kadar yakmaktadır. Ancak 109bg. 5 bin devirde 190km hızı görmektedir. 17 yıllık motordan bahsediyoruz.



    Alıntıları Göster

    Bir şeyi överken diğerini kötülememek lazım.


    Mivec turbo kaç modelde vardı, ülkemizde satılan lancer'lar atmosferikti mesela.


    TSI motor olmasaydı orta segmentte rakiplerde bu motorları 3-5 sene daha geç görürdük.


    TSI motor kökeni FSI'a dayanmasına rağmen bir milattır otomotivde.


    Mazda konusu üniversitelerde marketing derslerinde kötü bir örnek olarak anlatılmaya müsait. Marka algısında hiçbir sorun yoktu. 323 ve 626'lar gayet popülerdi, havalıydı. Sonradan işte duman ettiler markayı.


    Tarihin en kötü yönetilen markasında Saab ile kafaya oynar maalesef.





  • Lütfen hayatı boyunca bir adet bile Mazda sahibi olmamış insanların sallamalarına bakmayın. Mazda iyi araçtır. Eksik yönleri yok mu elbette var. Mazda Türkiye vasatın çok altında işler yapıyor mu? Evet. (Hatta iş yapmıyor);ancak tüm bunlar iyi otomobil üreten bir firma olduğu gerçeğini değiştirmez. Hayatımda sadece bir mazdam oldu o da Cx5. Muadillerine göre çok fazla artısı olan kaliteli bir suv.(Önceki aracım turbo benzinli bir Avrupalı idi)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Bir şeyi överken diğerini kötülememek lazım.


    Mivec turbo kaç modelde vardı, ülkemizde satılan lancer'lar atmosferikti mesela.


    TSI motor olmasaydı orta segmentte rakiplerde bu motorları 3-5 sene daha geç görürdük.


    TSI motor kökeni FSI'a dayanmasına rağmen bir milattır otomotivde.


    Mazda konusu üniversitelerde marketing derslerinde kötü bir örnek olarak anlatılmaya müsait. Marka algısında hiçbir sorun yoktu. 323 ve 626'lar gayet popülerdi, havalıydı. Sonradan işte duman ettiler markayı.


    Tarihin en kötü yönetilen markasında Saab ile kafaya oynar maalesef.



    Alıntıları Göster

    Ben neden kötüleyeyim ki. Motor teknolojisi açısından fikrimi söyledim. Başarısızlığın sebebi motor teknolojisi değil. Türkiye de açıkçası Japon firmalarının pek de umrunda değil. Bir tek Toyota var o da benim gözümde Japon Tofaş’ı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • deserthawk D kullanıcısına yanıt

    Bu teknolojileri konuşurken sadece tr ya da avrupa perspektifinden bakmamak lazım. Toyota bu sene vw'yi tekrar geçti. Büyük çoğunluk atmosferik ya da hibrit. Subaru, honda satış rakamları da fena gitmiyor. Mazda skyactive vs ilk çıktığında güzel ivme yakaladı ama yeni kasalarda pek bir yenilik sunamadı. Nissan daha avrupalı, turbo ve dizel seçeneği hep oldu ama satışları ortada. İyice küçüldü avrupada. VW'nin turbo motora yoğunlaşması, toyotanın hondanın hibrite yoğunlaşması aslında birer pazarlama taktiği. İkisine de başarısız oldu diyemeyiz. Toyota turbo yapmadı diye toyota motor yapmayı bilmiyor ya da vw hibrit yapmayı bilmiyor demek ya da diğerini yüceltmek saçma olur. gr yaris le toyota neler yapabileceğini gösterdi.


    Mazdanın TR'de ve globalde en büyük sıkıntısı pazarlama tarafındaydı. Dizel ve tam otomatik şanzımanlı mazda 3 ün bile satılamaması bunun bir göstergesi. Mazda konusunda dediklerinize katılıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 30 Ocak 2021; 13:31:4 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    Türkiye hedefleri olmayan marka demek daha doğru. Yoksa mazda 3 bence güzel bir araç. Mazda 6 ile passat'ı yan yana koy, amblemleri sök, kimse passata binmez. Ama servis yok, yedek parça yok, reklam yok, satma çabası yok. Aslında türkiyeden çıkmış bir marka, tartışılacak bir yanı yok.

    Turkiye dedigin de Sierra Leon degil ki pazardan cekilesin veya onem vermeyesin. Buyuk firma demek, hedefleri olan bir firma demek musteriye bir tek bile olsa deger vermek demektir. Tok satici edasindalar, amerika pazari onlar icin yeterli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda 3 fiyatları yüksek kaçıyor. Mazda türkiye bizim araçlar direk ithal geldiği için vergisi yüksek rekabet Edemiyoruz demişti. Honda artık Türkiye de üretilmeyecek o da aynı kaderi paylaşacak demişti son okuduğumda.

    https://www.sozcu.com.tr/2019/ekonomi/is-konusuyoruz-24-bolum-mazda-turkiye-genel-muduru-nurkan-yurdakul-3078800/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda tr den maskot dahi almam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Mazdaların motoru 2.0 litre ile başlıyor.Vergi sistemine uygun motoru yok.Bu vergi sisteminde böyle butik bir firmanın ülkemize özel motor üretmesi de beklenemez.Dolayısıyla böyle bir sonuç ortaya çıkıyor.

  • Bildiğim kadarıyla Türkiye distribütörü pek aktif değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.