Şimdi Ara

Mazda Mühendisleri Arkadan İtişe Geçmek İstiyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
1
Favori
2.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Mazdanın ve subarunun en sevdiğim yanı girişken olması. Allah aşkına söyleyin. Opel in, Fiat ın , Renault un motorları birbirinden ne kadar farklı ? Biraz güçlü biraz dayanıklı o kadar.

    Bu adamlar yapılması işe yaramaz diye çöpe atılan projeleri çıkartıp çatır çatır wankel, boxer motor üretiyorlar. Sonra da 1.3 231 hp mazda rx8 ile otobana çıkıp kendisinden çok daha pahalı BMW, mercedesleri avlıyorlar.

    Özel araçlar üretiyorlar. Herkes beğensin diye uğraşmıyorlar. Bizim aracımız bu, tarzını seven gelsin diyorlar. Para kazanmak için her işe girmiyorlar. Adamlar para, güç peşinde değiller. Adamlar piyasanın onlara dayattıklarını değil, kendi istediklerini yapıyorlar. Alıcıları da illa ki çıkıyor. Bu yüzden mazda ve subarunun bendeki yeri çok büyüktür.

    Sırf bu yüzden mazda ve mitsubishiye hastayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SuperSantorelli kullanıcısına yanıt
    Bu konu yıllardır tartışılır durur. Aslında arkadan iten birşey yok ,nasıl ön tekerlerin dönmesi sonucu araba çekiliyorsa ,arka tekerlerin dönmesi sonucu da araba çekilmiş olur sonuçta her iki durumda da aktarma organları vasıtası ile aracı çeken motorun gücüdür. İngilizce'de de bu tanımlar front wheel drive (ön tekerlekten sürüşlü) ve rear wheel drive (arka tekerlekten sürüşlü) olarak kullanılır Görüldüğü gibi iki variantta da drive ifadesi kullanılır. Aksi taktirde rear wheel push gibi bir tabir oluşturulurdu. Bir de all wheel drive yani 4 tekerlekten çekiş var. Onu da ön teker çekiş+arka teker itiş araçlar diye tabir etmediğimize göre demek ki her durumda çekiş (traction) ibaresi kullanmak daha doğru gibi gözükmekte. Bence arkadan itiş diye yanlış bir tabirin daha sıcak gelmesi Türkçe nin özel yapısından kaynaklanıyor Gene de en azından ben bu şekilde yorumlıyorum diyeyim.




  • Hani firmayi muhendisler yonetiyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    En büyük kanıtı bu haber....Başka hangi markada duydun mühendisler şunu istiyor bunu istiyor diye normal bir markada kim ipler mühendisin isteğini,yönetici bir hedef koyar şunu şunu yapın der onlar da yaparlar...
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    İngilizce varsa izle...mazdayı mühendislerin yönettiği şehir efsanesi değil gerçek...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi son zar -- 19 Ekim 2013; 23:53:48 >
  • 3 serisini arkadan itiş yapıp biraz hafifletip genişletseler brz-f86 ya çok rahat kafa tutan bir şaheser olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence O is yatar. Anca sofistike sporlarda olabilir, pahali araclar yani.Otomobili hafifletmek icin mazda muhendisleri somunlardan klipslerden kilo hafifletip sinegin yagini cikariyorlar. Adamlar felsefe koydu verimlilik adina ve bu iste yuruyorlar suan icin. Artik musriflik devri bitti. Atmosferik arac kalmadi piyasada 10 sene icinde. Ayak uyduramayan direk batar oyle bir piyasa var. Markalarin ozdegerleri ile satis rakamlarini karbon emisyonlarini etkileyecek durumlar arasinda ince cizgi var ve bu cizgi her gecen gun mecburen piyasaya ayak uydurmak adina verimlilik tarafina kayiyor. Elektrikli ferrari cikarsa oturup aglamayalim ki onu alan kesim belli dusunun yani ne benzini takar ne de emisyonu.

    Bmw , mercedes b serisi tadinda onden cekisli arac cikartiyor.bir sonraki nesil 1 serisi onden cekisli olursa cok sasirmam bu durumda.
    Bmw m5 ve m6 da xdrive secenegini sunmayi dusunuyor. Guc cok fazla ancak dizginlemekte zorlaniliyor 0-100 degerleri ve gunluk kullanimda taleplerin oldugu soyleniyor. Xdrive opsiyonu cok guclu araclar icin gelecek gibi ileride.

    Porsche dizel mi olur derken 4 kapilisi bile var. Lambo suv pesinde. Ferraride muhtemelen yapacak. Artik herkes her markadan verimliligi arttiracak, maliyeti dusurecek, taleplere cevap verecek beklenmedik hareketler beklesin gunumuz böyle maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sole geçmesin karda yolda kaliyir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onun yerine direk 4 çekere geçsinler.

    Evo ve Impreza'nın karşısına bir babayiğit çıkarsınlar

    Al sana prestij
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Bence O is yatar. Anca sofistike sporlarda olabilir, pahali araclar yani.Otomobili hafifletmek icin mazda muhendisleri somunlardan klipslerden kilo hafifletip sinegin yagini cikariyorlar. Adamlar felsefe koydu verimlilik adina ve bu iste yuruyorlar suan icin. Artik musriflik devri bitti. Atmosferik arac kalmadi piyasada 10 sene icinde. Ayak uyduramayan direk batar oyle bir piyasa var. Markalarin ozdegerleri ile satis rakamlarini karbon emisyonlarini etkileyecek durumlar arasinda ince cizgi var ve bu cizgi her gecen gun mecburen piyasaya ayak uydurmak adina verimlilik tarafina kayiyor. Elektrikli ferrari cikarsa oturup aglamayalim ki onu alan kesim belli dusunun yani ne benzini takar ne de emisyonu.

    Bmw , mercedes b serisi tadinda onden cekisli arac cikartiyor.bir sonraki nesil 1 serisi onden cekisli olursa cok sasirmam bu durumda.
    Bmw m5 ve m6 da xdrive secenegini sunmayi dusunuyor. Guc cok fazla ancak dizginlemekte zorlaniliyor 0-100 degerleri ve gunluk kullanimda taleplerin oldugu soyleniyor. Xdrive opsiyonu cok guclu araclar icin gelecek gibi ileride.

    Porsche dizel mi olur derken 4 kapilisi bile var. Lambo suv pesinde. Ferraride muhtemelen yapacak. Artik herkes her markadan verimliligi arttiracak, maliyeti dusurecek, taleplere cevap verecek beklenmedik hareketler beklesin gunumuz böyle maalesef.

    Diğerleri her haltı yapar ama Ferrari SUV yapmaz

    O ihaleyi Alfa ve Maserati'ye yıkarlar.




  • Sevindirici bir ar-ge. Hayata geçerse Mitsubishi Lancer hastalığım Mazdaya kayacak

    Mitsau sende yap RWD seni alalım

    BMW konusuna döndürenler olmuş evet mazda bmw yi kendine hedef seçmiştir ve son kontaksız testini yaptığım mazda 6 sport dan sonra BMW silindi kafamdan.

    Şu ''marka-prestij-lüks...'' saçmalıklarını bırakıp sağlamlık-verim-f/p v.b. değerleri önemsediğiniz dakka pazarlamanın ayağına çelmeyi takarsınız.

    Kim ne derse desin 60' larda alınacak arabaları Amerika üretiyordu. Ancak günümüzde bu, taklitçi diye bi zamanlar batılılar tarafından aşşağılanan Japonlardır.

    Evo ve İmpreza ile AWD performansın nasıl olacağını, mazda ve toyotayla da argeyi öğrettiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Bence O is yatar. Anca sofistike sporlarda olabilir, pahali araclar yani.Otomobili hafifletmek icin mazda muhendisleri somunlardan klipslerden kilo hafifletip sinegin yagini cikariyorlar. Adamlar felsefe koydu verimlilik adina ve bu iste yuruyorlar suan icin. Artik musriflik devri bitti. Atmosferik arac kalmadi piyasada 10 sene icinde. Ayak uyduramayan direk batar oyle bir piyasa var. Markalarin ozdegerleri ile satis rakamlarini karbon emisyonlarini etkileyecek durumlar arasinda ince cizgi var ve bu cizgi her gecen gun mecburen piyasaya ayak uydurmak adina verimlilik tarafina kayiyor. Elektrikli ferrari cikarsa oturup aglamayalim ki onu alan kesim belli dusunun yani ne benzini takar ne de emisyonu.

    Bmw , mercedes b serisi tadinda onden cekisli arac cikartiyor.bir sonraki nesil 1 serisi onden cekisli olursa cok sasirmam bu durumda.
    Bmw m5 ve m6 da xdrive secenegini sunmayi dusunuyor. Guc cok fazla ancak dizginlemekte zorlaniliyor 0-100 degerleri ve gunluk kullanimda taleplerin oldugu soyleniyor. Xdrive opsiyonu cok guclu araclar icin gelecek gibi ileride.

    Porsche dizel mi olur derken 4 kapilisi bile var. Lambo suv pesinde. Ferraride muhtemelen yapacak. Artik herkes her markadan verimliligi arttiracak, maliyeti dusurecek, taleplere cevap verecek beklenmedik hareketler beklesin gunumuz böyle maalesef.

    Diğerleri her haltı yapar ama Ferrari SUV yapmaz

    O ihaleyi Alfa ve Maserati'ye yıkarlar.

    3-4 yıl'a kalmaz ferrari suv ve 4 kapıyı piyasaya yapıştıracak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Aslında olayı biraz daha kullanıma bağladığımız zaman. BMW sportif sürüş özelliklerinin gerisinde.

    Örnegin bir rx-8 in veya bir sti veya bir evonun verdiği sürüş dinamikleri hızlanma verileri yol tutuş kabiliyetlerini gösteremiyor.

    Çünkü bmw karosere olarak çok büyük görünen sportif kimliğini elinden bırakmamaya çalışan fakat konfora yönelmeye çalışan bir firma.

    Bu yüzden belki şirket olarak subaru mazda bmw den ufaktır doğrudur. Fakat iş yürümeye geldiği zaman evonun stsi rx-8 in rezil edecemeyeği araç yok.

    Mazda argesini veya subaru argesini aşağılamak kimsenin haddine değil. Adamlar üretim felsefesini kesinlikle elinden bırakmıyor.

    BMW nin sportif sürüş için yaptıgı tek şey araçlarına yüksek güç elde edilen motorlar koymak.

    Mazda biraz ticarı amaçlı araçlar üretmeli ve kar etmeli. Yoksa durumu pekte iç açıcı değil.



    Kardesim sen neye programlandın her yorumun yalan yanlis yahu.

    STI'nın karsisina 116i cikartirsan tabiki surus zevki bmwnin alyehine olur. Hangi makina M3, M5 kadar zevk veriyor zannediyorsun?

    Hayatinda kac kez m serisi bir aracin icine oturdun. Bilip bilmeden salliyorsun resmen yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Aslında olayı biraz daha kullanıma bağladığımız zaman. BMW sportif sürüş özelliklerinin gerisinde.

    Örnegin bir rx-8 in veya bir sti veya bir evonun verdiği sürüş dinamikleri hızlanma verileri yol tutuş kabiliyetlerini gösteremiyor.

    Çünkü bmw karosere olarak çok büyük görünen sportif kimliğini elinden bırakmamaya çalışan fakat konfora yönelmeye çalışan bir firma.

    Bu yüzden belki şirket olarak subaru mazda bmw den ufaktır doğrudur. Fakat iş yürümeye geldiği zaman evonun stsi rx-8 in rezil edecemeyeği araç yok.

    Mazda argesini veya subaru argesini aşağılamak kimsenin haddine değil. Adamlar üretim felsefesini kesinlikle elinden bırakmıyor.

    BMW nin sportif sürüş için yaptıgı tek şey araçlarına yüksek güç elde edilen motorlar koymak.

    Mazda biraz ticarı amaçlı araçlar üretmeli ve kar etmeli. Yoksa durumu pekte iç açıcı değil.



    Kardesim sen neye programlandın her yorumun yalan yanlis yahu.

    STI'nın karsisina 116i cikartirsan tabiki surus zevki bmwnin alyehine olur. Hangi makina M3, M5 kadar zevk veriyor zannediyorsun?

    Hayatinda kac kez m serisi bir aracin icine oturdun. Bilip bilmeden salliyorsun resmen yahu

    sti ın karşınna m5 cıkarsan ne olacak ? m5 gene rezil olacak. bmw yi büyütme bu kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: superstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Aslında olayı biraz daha kullanıma bağladığımız zaman. BMW sportif sürüş özelliklerinin gerisinde.

    Örnegin bir rx-8 in veya bir sti veya bir evonun verdiği sürüş dinamikleri hızlanma verileri yol tutuş kabiliyetlerini gösteremiyor.

    Çünkü bmw karosere olarak çok büyük görünen sportif kimliğini elinden bırakmamaya çalışan fakat konfora yönelmeye çalışan bir firma.

    Bu yüzden belki şirket olarak subaru mazda bmw den ufaktır doğrudur. Fakat iş yürümeye geldiği zaman evonun stsi rx-8 in rezil edecemeyeği araç yok.

    Mazda argesini veya subaru argesini aşağılamak kimsenin haddine değil. Adamlar üretim felsefesini kesinlikle elinden bırakmıyor.

    BMW nin sportif sürüş için yaptıgı tek şey araçlarına yüksek güç elde edilen motorlar koymak.

    Mazda biraz ticarı amaçlı araçlar üretmeli ve kar etmeli. Yoksa durumu pekte iç açıcı değil.



    Kardesim sen neye programlandın her yorumun yalan yanlis yahu.

    STI'nın karsisina 116i cikartirsan tabiki surus zevki bmwnin alyehine olur. Hangi makina M3, M5 kadar zevk veriyor zannediyorsun?

    Hayatinda kac kez m serisi bir aracin icine oturdun. Bilip bilmeden salliyorsun resmen yahu

    sti ın karşınna m5 cıkarsan ne olacak ? m5 gene rezil olacak. bmw yi büyütme bu kadar.


    Biri bunu burdan alsın.Bu çocuğa ne yediriyor ne içiriyorsunuz anlamıyorum ki ben..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SuperSantorelli -- 20 Ekim 2013; 4:22:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: superstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Aslında olayı biraz daha kullanıma bağladığımız zaman. BMW sportif sürüş özelliklerinin gerisinde.

    Örnegin bir rx-8 in veya bir sti veya bir evonun verdiği sürüş dinamikleri hızlanma verileri yol tutuş kabiliyetlerini gösteremiyor.

    Çünkü bmw karosere olarak çok büyük görünen sportif kimliğini elinden bırakmamaya çalışan fakat konfora yönelmeye çalışan bir firma.

    Bu yüzden belki şirket olarak subaru mazda bmw den ufaktır doğrudur. Fakat iş yürümeye geldiği zaman evonun stsi rx-8 in rezil edecemeyeği araç yok.

    Mazda argesini veya subaru argesini aşağılamak kimsenin haddine değil. Adamlar üretim felsefesini kesinlikle elinden bırakmıyor.

    BMW nin sportif sürüş için yaptıgı tek şey araçlarına yüksek güç elde edilen motorlar koymak.

    Mazda biraz ticarı amaçlı araçlar üretmeli ve kar etmeli. Yoksa durumu pekte iç açıcı değil.



    Kardesim sen neye programlandın her yorumun yalan yanlis yahu.

    STI'nın karsisina 116i cikartirsan tabiki surus zevki bmwnin alyehine olur. Hangi makina M3, M5 kadar zevk veriyor zannediyorsun?

    Hayatinda kac kez m serisi bir aracin icine oturdun. Bilip bilmeden salliyorsun resmen yahu

    sti ın karşınna m5 cıkarsan ne olacak ? m5 gene rezil olacak. bmw yi büyütme bu kadar.

    Sitemim sana degil, barınmana izin veren yönetime

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperSantorelli

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: superstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Aslında olayı biraz daha kullanıma bağladığımız zaman. BMW sportif sürüş özelliklerinin gerisinde.

    Örnegin bir rx-8 in veya bir sti veya bir evonun verdiği sürüş dinamikleri hızlanma verileri yol tutuş kabiliyetlerini gösteremiyor.

    Çünkü bmw karosere olarak çok büyük görünen sportif kimliğini elinden bırakmamaya çalışan fakat konfora yönelmeye çalışan bir firma.

    Bu yüzden belki şirket olarak subaru mazda bmw den ufaktır doğrudur. Fakat iş yürümeye geldiği zaman evonun stsi rx-8 in rezil edecemeyeği araç yok.

    Mazda argesini veya subaru argesini aşağılamak kimsenin haddine değil. Adamlar üretim felsefesini kesinlikle elinden bırakmıyor.

    BMW nin sportif sürüş için yaptıgı tek şey araçlarına yüksek güç elde edilen motorlar koymak.

    Mazda biraz ticarı amaçlı araçlar üretmeli ve kar etmeli. Yoksa durumu pekte iç açıcı değil.



    Kardesim sen neye programlandın her yorumun yalan yanlis yahu.

    STI'nın karsisina 116i cikartirsan tabiki surus zevki bmwnin alyehine olur. Hangi makina M3, M5 kadar zevk veriyor zannediyorsun?

    Hayatinda kac kez m serisi bir aracin icine oturdun. Bilip bilmeden salliyorsun resmen yahu

    sti ın karşınna m5 cıkarsan ne olacak ? m5 gene rezil olacak. bmw yi büyütme bu kadar.


    Biri bunu burdan alsın.Bu çocuğa ne yediriyor ne içiriyorsunuz anlamıyorum ki ben..



    ya ne adamlarsınız hahaha yorumlara bak

    subaru çekiş sistemi motoru ve diger dinamiklerile pistte olsun ralliede olsun m5 den daha iyidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono87

    quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Bmw'yi alan adam arkadan itiş olduğu için almıyor, Bmw olduğu için alıyor.

    aynen öyle prestij algısı olayı var bir de

    hee hee prestij
  • Arkadan itis yuksek maliyet demek,alfa da gecmis orda onlar da mazda da spor araclar urettiler arkadan itisli olarak,ama sedanlara bunu aktarabileceklerini sanmam,
    Kaldi ki alfa 159la onden cekise ragmen bariz kafA tuttu yol tutus konusunda 3serisine,kompakt siniftada 1serisine yol tutusta kafa tutabilen tek arac giulietta.
    Ben arkadan itisten ziyade 4ceker sistemleriyle bu isi halledebilecekleri kanaatindeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 20 Ekim 2013; 10:15:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bukadar rekabetin olduğu pazarda, lüks sınıf markalar bile önden çekişe geçerken mazdanınki hayalden öteye geçmez
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.