Şimdi Ara

MAZDA 323

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba 2000 model elantram var satip 300 civari mazda 323 1.5i almayi dusunuyorum. Usta,parca sikintisi nasil pisman olur muyum.elantrayi aratir mi ?uzmeyecek baska marka model varmi onerebilceginiz eger mantikli degilse


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Elindekiyle ayni yaş araba ek bir şey kazanmayacaksin.

    Senin simdi elindeki araba topludur alacağın o bütçede her arabada ek Fuzuli bir sürü masraf çıkacak

    Attığın taş ürküttügun kurbaya değecek bir araca gecersin.

    Elentra dan devam et 10 yasinda arabaya parca bulunmadığı zamanlar oluyor 25 yaşında mazdaya parca büyük sehirde bile zor artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 28 Nisan 2025; 1:9:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Alimle sohbet et , alırsın mertebe; cahille sohbet etme, dönersin merkebe !
  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt

    Hocam elantrayada parca bulamiyorum 360K ya dayandi kilometre motor konusunda sikinti cikartacak diye korkuyorum sansiman konusunda cikardi sorun hem parcasini bulana kadar hem para yetisrine kadar anam agladi yordu bu araba beni birazda kaporta sikintilari var en azindan biraz daha derli toplu bir araca geceyim diyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donkishoot -- 28 Nisan 2025; 1:26:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Donkishoot D kullanıcısına yanıt

    Alacagin arabanin derli toplu olacagina hiç ama hiç Garantisi yok

    Bu fiyat civari her araçta bir sorun illaki vardır yoksa da hazirda bekleyen gizli kusur vardir.

    Eldekini toplamisin zaten bildiginle ilerle derim ama yok illa diyorsan yuvarlak farli corolla falan bakabilirsin efsane kasadan sonraki.

    Yada daha. Bol parcasi bulunan clio2 sedanlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 28 Nisan 2025; 1:34:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Alimle sohbet et , alırsın mertebe; cahille sohbet etme, dönersin merkebe !
  • O fiyatlarda 2006 sonrası 1.4 fire Albea ya da Palio bak derim bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnanmak yeter.
  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt

    Tesekkurler hocam dusunecegim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Temiz bir Accent Admire ya da Corolla bulursan sorunsuz binersin.
    Hem parçası da bol ustası da bol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    /// PEUGEOT 308 ///
    19 yıl önce açıldı
    Peugeot 407 - Laguna 2 Kıyaslama
    19 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Çok zor gerçekten çok zor. İnsanlarımız fakir eski arabaya gerekli bakımlarını %90ı yaptıramıyor. Alacağın her eski araba saatli bomba. 300e aldıgın arabaya 300 harcamak çok basit mesela. Ben de istiyorum derli toplu 350-400e bir araba alıp arabayı kapatayım. Ama yok yani imkanıza yakın. Şu dönemde internetin ve bilginin o kadar aktif olduğu dönemde bile insanlar antifriz yerine su koyuyolar araçlarına düşünün ki eski arabalarda o su motorda nereleri çürütmüştür. Eskiden kimsenin antifriz koydugunu düşünmüyorum çünkü. Bir de eski araba temizse dikkatli bakıldıysa eyvah eyvah. Adam 0 araba parası istiyor 20 yaşında bir arabaya. Piyasada oturmamış eski araba algısı var.

    2021 model Fiat Egea 1.4 hatcback 25bin KM aldım 675 bin TL(6 airbagli park sensörlü vs dolu)

    2001 model Fiat Siena 1.4 Sedan 155bin KM vardı 300 bin TL


    Herkese saygı duyuyorum ama çok ilginç bir piyasa. Ben bunu kabul etmiyorum.

    2 araç alacaktım

    1994 skoda favorit = 100bin TL ya da

    2023 VW Golf = 1.230a


    Param oldugu için golfü tercih ettim. Eğer yetişemeseydim kesinlikle favorit alırdım. Aradaki satıcılar neyin kafasını yaşıyor bilemiyorum fiyatlama çok aptalca bence.

    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.