Şimdi Ara

Max. 200TL Kasa Önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kasamı değiştirmek istiyorum.Sürekli ısınma sorunları yaşıyorum.Benim için kasanın görünüşü önemli değil.Soğutması önemli.Anakartım ATX formatında.
    Benim düşündüklerim şunlar:
    1-Deepcoll Tesract BF
    2-Coolermaster Silenco 650 püre
    3-Akasa venom lx



    _____________________________
  • Deep cool almayın sac ince.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hani zamandı tek çare?
  • Coolermaster Silenco 650 püre çok iyi
    hem soğutma hem toz tutma konusunda geyet iyidir
    _____________________________
    sfrnbl
  • Corsair 100r bakabilirsin
    _____________________________
  • 3 kasa arasında kaldıysan, 650 Pure al tamamdır. Diğer Silencio 650'nin yanında lâfı edilmeyecek kasalar. Zaten yazdıkların biraz orantısız olmuş. Silencio 650 'in fiyatı pahalı. Diğerleri 150-250 TL. arasındaki kasalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi techniquest35 -- 14 Nisan 2017; 16:01:09 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "İnsanlar kendi yapamadıkları şeyler için senin de yapamayacağını söylerler."
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    65000 tl Kasa tavsiyesi
    8 ay önce açıldı
    MAX 7000TL KASA TAVSİYESİ
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.