DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Masaüstü simgelerinin altındaki yazıların arka plan rengi nasıl yok edilir?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
29
Cevap
0
Favori
59.432
Tıklama
Tüm Forumlar >> İşletim Sistemleri ve Yazılımlar >> Yazılım Genel >> Masaüstü simgelerinin altındaki yazıların arka plan rengi nasıl yok edilir?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      379 Mesaj
      05 Eylül 2007 11:32:34


      Resimde de görüldüğü gibi masaüstü simgelerinin altındaki yazıların arka planında renk var. Bu rengi nasıl yok edebilirim? Sadece yazı olsun, renk olmasın. Bu nasıl olur?



      _____________________________

      Daha güçlü, daha sakin
      Daha mutlu, daha suskun
      Daha olgun, daha kırgın
      Daha yalnız, daha yorgun
    • Yarbay
      2325 Mesaj
      05 Eylül 2007 11:37:16
      Masa üstünde sağ tıkla Simgeleri yerleştir > Web Öğelerini Masaüstüne Kiltle


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      379 Mesaj
      05 Eylül 2007 11:41:38

      quote:

      Orjinalden alıntı: engin1975

      Masa üstünde sağ tıkla Simgeleri yerleştir > Web Öğelerini Masaüstüne Kiltle


      Olmadı Hocam.



      _____________________________

      Daha güçlü, daha sakin
      Daha mutlu, daha suskun
      Daha olgun, daha kırgın
      Daha yalnız, daha yorgun
    • Yarbay
      8441 Mesaj
      05 Eylül 2007 11:51:50
      Active Desktop açılmış yani arkaplanda gösterilen bir resim var, arkaplanda gözükmediğinden sadece ikon yazılarında ortaya çıkıyor. Masaüstünde sağ tıklandığında açılan menüde özelliklere gir. Orada masaüstü sekmesinde "masaüstünü özelleştir"e gir, oradan da "web" sekmesine. Web sekmesi altında "web sayfaları" kısmında seçili olan herhangi bir şey varsa seçimleri kaldır hatta yan taraftan direk sil. Şimdi de düzelmezse bilgisayarını bir kez kapatıp açmayı dene, büyük ihtimalle düzelecektir.


      _____________________________

    • Yarbay
      4664 Mesaj
      05 Eylül 2007 12:13:06
      den.masası-sistem-gelişmiş-performans ayarları-masaüstü simge etiketlerinde bırakma gölgesi kullan.


      kutuyu işaretle tamam de



      _____________________________

      Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil.

      Fuzuli
    • iOS Beta Kullanıcısı
      2293 Mesaj
      05 Eylül 2007 12:16:48
      resimli olarak anlatıyorum....



      önce bilgisayarıma sağ tıkla özelliklere gir
      -------------------------------------------------------------------------------------------

      sistem özellikleri açılacak...gelişmişe tıkla



      --------------------------------------------------------------------------------------------

      sonrada performans altındaki ayarlara


      --------------------------------------------------------------------------------------------

      masaüstündeki simge etiketlerinde bırakma gölgesi kullan seçeneğini işaretle
      son olarak uygula ve tamam....






      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rodec -- 5 Eylül 2007; 12:22:56 >
      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      2293 Mesaj
      05 Eylül 2007 12:18:50

      quote:

      Orjinalden alıntı: PeaCe SeLLs

      den.masası-sistem-gelişmiş-performans ayarları-masaüstü simge etiketlerinde bırakma gölgesi kullan.


      kutuyu işaretle tamam de


      mesajını görseydim uğraşmazdım yaaa



      _____________________________

    • Yarbay
      4664 Mesaj
      05 Eylül 2007 12:22:32

      quote:

      Orjinalden alıntı: rodec



      Alıntıları Göster



      mesajını görseydim uğraşmazdım yaaa



      ben de bir yerden mi bulmuş dedim resimleri. bunun için resimli anlatım yapılır mı hiç mi üşenmedin



      _____________________________

      Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil.

      Fuzuli
    • iOS Beta Kullanıcısı
      2293 Mesaj
      05 Eylül 2007 12:24:42
      arkadaşa kolaylık olsun dedim...ben yaparken sen yazmışsın zaten


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      379 Mesaj
      05 Eylül 2007 13:25:55
      Maalesef arkadaşlar, o seçenek zaten işaretli. Kaldırdım yine olmadı, kapadım açtım yine olmadı.


      _____________________________

      Daha güçlü, daha sakin
      Daha mutlu, daha suskun
      Daha olgun, daha kırgın
      Daha yalnız, daha yorgun
    • Yüzbaşı
      379 Mesaj
      05 Eylül 2007 13:28:05

      quote:

      Orjinalden alıntı: emptyrean

      Active Desktop açılmış yani arkaplanda gösterilen bir resim var, arkaplanda gözükmediğinden sadece ikon yazılarında ortaya çıkıyor. Masaüstünde sağ tıklandığında açılan menüde özelliklere gir. Orada masaüstü sekmesinde "masaüstünü özelleştir"e gir, oradan da "web" sekmesine. Web sekmesi altında "web sayfaları" kısmında seçili olan herhangi bir şey varsa seçimleri kaldır hatta yan taraftan direk sil. Şimdi de düzelmezse bilgisayarını bir kez kapatıp açmayı dene, büyük ihtimalle düzelecektir.


      Bununla alakalı birşey olduğunu zanndiyorum. Ama aynen denilenleri de yaptım. Yine olmadı.



      _____________________________

      Daha güçlü, daha sakin
      Daha mutlu, daha suskun
      Daha olgun, daha kırgın
      Daha yalnız, daha yorgun
    • Yüzbaşı
      379 Mesaj
      05 Eylül 2007 13:33:35
      Tamam arkadaşlar, rodec ve peace sells'in dediği gibi oluyor ama "masaüstü simgeleri kilitle" seçeneği de pasif olacakmış. Teşekkürler...


      _____________________________

      Daha güçlü, daha sakin
      Daha mutlu, daha suskun
      Daha olgun, daha kırgın
      Daha yalnız, daha yorgun
    • Onbaşı
      30 Mesaj
      30 Aralık 2007 19:53:24

      quote:

      Orjinalden alıntı: emptyrean

      Active Desktop açılmış yani arkaplanda gösterilen bir resim var, arkaplanda gözükmediğinden sadece ikon yazılarında ortaya çıkıyor. Masaüstünde sağ tıklandığında açılan menüde özelliklere gir. Orada masaüstü sekmesinde "masaüstünü özelleştir"e gir, oradan da "web" sekmesine. Web sekmesi altında "web sayfaları" kısmında seçili olan herhangi bir şey varsa seçimleri kaldır hatta yan taraftan direk sil. Şimdi de düzelmezse bilgisayarını bir kez kapatıp açmayı dene, büyük ihtimalle düzelecektir.


      eyvallah düzelttim sayende:)



      _____________________________

    • Er
      14 Mesaj
      01 Ocak 2008 17:10:57
      arkadaslar sorun halledilmiş ama ben yinede birşeyler ekleyeyim. böyle sorunlar arka plana eklediğiniz resmin gif resmi olmasındanda kaynaklanıor. öyle olunca resimi paintte acıp farkl kaydet diyerek JPEG olarak kaydedip bu kaydettiğiniz fotoyu arka plan olarak ayarlarsanız sorun halledilir. arkadasların görüşleri ekleyebileceklerim arasında.


      _____________________________

    • Yarbay
      3642 Mesaj
      01 Ocak 2008 21:10:16

      quote:

      Orjinalden alıntı: virtuefb

      arkadaslar sorun halledilmiş ama ben yinede birşeyler ekleyeyim. böyle sorunlar arka plana eklediğiniz resmin gif resmi olmasındanda kaynaklanıor. öyle olunca resimi paintte acıp farkl kaydet diyerek JPEG olarak kaydedip bu kaydettiğiniz fotoyu arka plan olarak ayarlarsanız sorun halledilir. arkadasların görüşleri ekleyebileceklerim arasında.


      Bendede aynı sorun wardı arkadaslara gosterilenlerin hepsi tamdı , En alta indim yorumu okuyunca anladım :)) Arkadaki resimlerdende seffaflık kaybolabiliyor .



      _____________________________

    • Binbaşı
      1175 Mesaj
      01 Ocak 2008 22:18:01
      Peki arkadaş hala sorununu halledemedi mi? (ist_Mail)


      Eğer olmuyorsa bence başka bişey vardır çünkü normal şartlar altında düzelmeliydi sizin söylediklerinizle!



      _____________________________

      YAĞMUR_YÜREKLİM


      SEVDAN BİR ATEŞ OLDU BENDE!!!

    • Yarbay
      2095 Mesaj
      04 Ocak 2008 18:57:35
      sağol işime yarayacak


      _____________________________

      Nisso
    • Teğmen
      172 Mesaj
      23 Aralık 2008 13:31:59
      aynı sorun bendede vardı calıstıgım sırketın pc lerıne bakım yapan arkadaslar vardı dedım onlar cozer adam yarı saat ugrastı yapamadı yaa harıkasınız 45 sanıyede cozdum alkıslar sıze arkadaslar bravo


      _____________________________

      ferditaspinar
      DHD
    • Çavuş
      43 Mesaj
      28 Aralık 2008 21:12:29

      quote:

      Orjinalden alıntı: serdarecep



      Alıntıları Göster



      eyvallah düzelttim sayende:)



      BEnmkide düzelti teşekürler



      _____________________________

    • Teğmen
      240 Mesaj
      23 Eylül 2009 11:45:51
      Sağolunuz arkadaşlar...


      _____________________________

      Sağlığınızın kıymetini bilin,herşey Allahtan unutmayın.

Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.