Şimdi Ara

ManaStone Meselesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam öncelikle,

    Ben oyunda yeniyim ve yeni başlayan arkadaşların kafasında olan sorulardan birini size sormak istiyorum.Forumda araştırma yaptım ama yeterli bilgiye ulaşamadım sadece classlara tavsiye etmişler vs.

    Bu Evasion , Parry , Block manastoneları arasında farklar nelerdir? Bu 3ünden hangisi hangi classa karşı koymak içindir?

    Bir çok manastone çeşidi var ama bir tek bunlar arasında ne fark var onu bilmiyorum.Oyunda tecrübeli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.Bizim gibi bilmeyenlerde öğrenmiş olur.



  • Block genelde cleric ve templarlar tarafından kalkanlarına basılır, onun dışında kullanılmaz. Gerçi kalkana basmanında pek bir anlamı yok bence o ayrı bir konu
    Parry düşmanın (genelde mobların) sana vurduğu dmg'i savuşturmanı sağlar. İleri levellerde hiç kullanılmaz. Çöp... (Gerçi full parry basılı setle neler olur hep merak etmişimdir)
    Evasion'da parry tarzı, oda kullanılmaz.


    Oynadığın sınıfı söylersen hangi manastoneları kullanman gerektiğini söyleriz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batu

    Block genelde cleric ve templarlar tarafından kalkanlarına basılır, onun dışında kullanılmaz. Gerçi kalkana basmanında pek bir anlamı yok bence o ayrı bir konu
    Parry düşmanın (genelde mobların) sana vurduğu dmg'i savuşturmanı sağlar. İleri levellerde hiç kullanılmaz. Çöp... (Gerçi full parry basılı setle neler olur hep merak etmişimdir)
    Evasion'da parry tarzı, oda kullanılmaz.


    Oynadığın sınıfı söylersen hangi manastoneları kullanman gerektiğini söyleriz...
    templar oynuyorum şu an level kasma aşamasındayım o yüzden atack kullanıyorum ama merak ettim işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KingdomOfH3aven

    templar oynuyorum şu an level kasma aşamasındayım o yüzden atack kullanıyorum ama merak ettim işte

    Alıntıları Göster
    anladığım kadarıyla block yediğin damagenin bir kısmını emiyo , parry sana skill attıklarında damage yememe ihtimali gibi bi şey ama şansa bağlı, evasionda öyle diyosun ama evasionla parry arasında fark olmalı bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KingdomOfH3aven

    anladığım kadarıyla block yediğin damagenin bir kısmını emiyo , parry sana skill attıklarında damage yememe ihtimali gibi bi şey ama şansa bağlı, evasionda öyle diyosun ama evasionla parry arasında fark olmalı bence

    Alıntıları Göster
    block cleric le templer takiyor nedeni gelen fiziksel atakları düşürmek.

    Parry de gelen fiziksel dmg lerin yarısını düşürüyor. Full paryy seti olan chanter cok gördumkü chanter parry ile acilan skilleri cok var ihtiyacı cok oluyor. Gladda kullaniır ama chanter gibi bir işe yaramiyor.

    Evsion attackların dodge gecmesini sağliyor ama bu oyunda calişmiyor. 3k evasion yapan sin gördum fis bir haşta yaramaz.

    En cok işe yarayan block oluyor pve olsun pvp olsun kullaniliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ducklaw41

    block cleric le templer takiyor nedeni gelen fiziksel atakları düşürmek.

    Parry de gelen fiziksel dmg lerin yarısını düşürüyor. Full paryy seti olan chanter cok gördumkü chanter parry ile acilan skilleri cok var ihtiyacı cok oluyor. Gladda kullaniır ama chanter gibi bir işe yaramiyor.

    Evsion attackların dodge gecmesini sağliyor ama bu oyunda calişmiyor. 3k evasion yapan sin gördum fis bir haşta yaramaz.

    En cok işe yarayan block oluyor pve olsun pvp olsun kullaniliyor.

    Alıntıları Göster
    Yanlış veya eksik bilgiler verilmiş hep.

    BLOCK: Kalkan kullanan kişilere yarar. Saldırıyı block etme şansını arttırır. Gelen saldırının ne kadarının blocklandığı tamamen kalkan ile alakalıdır. Block özelliği sadece blocklayabilme şansını arttırır. Kalkanlarda yazar % olarak ne kadarını blockladığı.

    PARRY: Mantık, block ile aynıdır. Parry silah ile yapılan blocklamadır. Parrylenen dmg, blocklanan dmga göre çok azdır. Çok tavsiye edilmez. Parrylenen dmg, elindeki silahın level ve cinsi tarafından belirlenir ve sabittir. Parry stonelar sadece parry şansını arttırırlar.

    EVASION: Gelen saldırıdan tamamen kaçabilme özelliğidir. Eğer başarılı olursa hiç dmg yemezsiniz. Büyülerden bile kaçabilirsiniz.

    Yukarıdaki özelliklerin hepsi çalışıyor. Ancak tabiki karşı taraf içinde sizevurabilme şansı olan ACCURACY özelliği var. Karşı tarafın ACC yüksek ise, sizin gelen dmgı durduramaz ve yersiniz. Büyüler için de MAGICAL ACCURACY özelliği vardır.

    Şöyle bir durum var ki, bu stoneların hepsi PvEde oldukça etkilidir. PvPye geldiğimizde ise size saldıran kişinin ACC, MAGICAL ACC yüksek olacaktır. Yüksek değilse bile kısa bir süre için bu özelliklerini arttıran bir skill basacaktır kendine. Bu sebeple PvPde bu stonelar pek işe yaramaz. (size saldıran kişinin pro olduğunu varsayıyorum)

    PvPde ve PvE kullanılan setler farklı özellikler taşır. Manastone çeşitlerini de bu kategori altına alabiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moundor

    Yanlış veya eksik bilgiler verilmiş hep.

    BLOCK: Kalkan kullanan kişilere yarar. Saldırıyı block etme şansını arttırır. Gelen saldırının ne kadarının blocklandığı tamamen kalkan ile alakalıdır. Block özelliği sadece blocklayabilme şansını arttırır. Kalkanlarda yazar % olarak ne kadarını blockladığı.

    PARRY: Mantık, block ile aynıdır. Parry silah ile yapılan blocklamadır. Parrylenen dmg, blocklanan dmga göre çok azdır. Çok tavsiye edilmez. Parrylenen dmg, elindeki silahın level ve cinsi tarafından belirlenir ve sabittir. Parry stonelar sadece parry şansını arttırırlar.

    EVASION: Gelen saldırıdan tamamen kaçabilme özelliğidir. Eğer başarılı olursa hiç dmg yemezsiniz. Büyülerden bile kaçabilirsiniz.

    Yukarıdaki özelliklerin hepsi çalışıyor. Ancak tabiki karşı taraf içinde sizevurabilme şansı olan ACCURACY özelliği var. Karşı tarafın ACC yüksek ise, sizin gelen dmgı durduramaz ve yersiniz. Büyüler için de MAGICAL ACCURACY özelliği vardır.

    Şöyle bir durum var ki, bu stoneların hepsi PvEde oldukça etkilidir. PvPye geldiğimizde ise size saldıran kişinin ACC, MAGICAL ACC yüksek olacaktır. Yüksek değilse bile kısa bir süre için bu özelliklerini arttıran bir skill basacaktır kendine. Bu sebeple PvPde bu stonelar pek işe yaramaz. (size saldıran kişinin pro olduğunu varsayıyorum)

    PvPde ve PvE kullanılan setler farklı özellikler taşır. Manastone çeşitlerini de bu kategori altına alabiliriz.

    Peki ben Templar oynuyorum kalkan kullandığımda Giysilere ve silaha basılan blocklarda arttırıcak mı block şansını? Bir de Full Block kullanan bir kişi full accuary kullanan bir kişinin atacklarına karşı koyabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingdomOfH3aven -- 11 Mayıs 2012; 11:41:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KingdomOfH3aven

    quote:

    Orijinalden alıntı: moundor

    Yanlış veya eksik bilgiler verilmiş hep.

    BLOCK: Kalkan kullanan kişilere yarar. Saldırıyı block etme şansını arttırır. Gelen saldırının ne kadarının blocklandığı tamamen kalkan ile alakalıdır. Block özelliği sadece blocklayabilme şansını arttırır. Kalkanlarda yazar % olarak ne kadarını blockladığı.

    PARRY: Mantık, block ile aynıdır. Parry silah ile yapılan blocklamadır. Parrylenen dmg, blocklanan dmga göre çok azdır. Çok tavsiye edilmez. Parrylenen dmg, elindeki silahın level ve cinsi tarafından belirlenir ve sabittir. Parry stonelar sadece parry şansını arttırırlar.

    EVASION: Gelen saldırıdan tamamen kaçabilme özelliğidir. Eğer başarılı olursa hiç dmg yemezsiniz. Büyülerden bile kaçabilirsiniz.

    Yukarıdaki özelliklerin hepsi çalışıyor. Ancak tabiki karşı taraf içinde sizevurabilme şansı olan ACCURACY özelliği var. Karşı tarafın ACC yüksek ise, sizin gelen dmgı durduramaz ve yersiniz. Büyüler için de MAGICAL ACCURACY özelliği vardır.

    Şöyle bir durum var ki, bu stoneların hepsi PvEde oldukça etkilidir. PvPye geldiğimizde ise size saldıran kişinin ACC, MAGICAL ACC yüksek olacaktır. Yüksek değilse bile kısa bir süre için bu özelliklerini arttıran bir skill basacaktır kendine. Bu sebeple PvPde bu stonelar pek işe yaramaz. (size saldıran kişinin pro olduğunu varsayıyorum)

    PvPde ve PvE kullanılan setler farklı özellikler taşır. Manastone çeşitlerini de bu kategori altına alabiliriz.

    Peki ben Templar oynuyorum kalkan kullandığımda Giysilere ve silaha basılan blocklarda arttırıcak mı block şansını? Bir de Full Block kullanan bir kişi full accuary kullanan bir kişinin atacklarına karşı koyabilir mi?

    Alıntıları Göster
    Silaha veya giysilere bastığın block şansı artırır ama daha önce hiç böyle bir build görmedim templarlarda. Gerçi zamanında MR set bile bilinmiyordu, belki sen block set ile yepyeni bir akım başlatabilirsin Full ACC kullanan biri bulamazsın o yüzden fazla kafana takma bu konuyu ama bütün dmg'leride blocklamayı düşünme zaten...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KingdomOfH3aven

    quote:

    Orijinalden alıntı: moundor


    Peki ben Templar oynuyorum kalkan kullandığımda Giysilere ve silaha basılan blocklarda arttırıcak mı block şansını? Bir de Full Block kullanan bir kişi full accuary kullanan bir kişinin atacklarına karşı koyabilir mi?

    İlk önce belirteyim ki mesajda yazdığım gibi block gelen hasarın tamamını engellemez. Sadece kalkanın izin verdiği kadarını engeller ki bu oranda kalkan özelliklerinde yazar zaten.

    Üzerine giydiğin tüm giysilere basılan manastonelar sana +skill olarak yazacaktır. Karakter resminin olduğu ekranın sağ tarafında karakter özelliklerin vardır. Statlerin falan yazar. Oradan takip edebilirsin.

    Dip not: Sadece o anda kullanımda olan silahına basılı olan manastonelar aktiftir. üzerinde bulunan ancak eline almadığın silahına (2. silahın) basılı olan özelliklerden faydalanamazsın.

    Full Accuracy kullanan-full block kullanan tarzı bir ayrıma gitmek yanlış olur. Ranger-Assasin gibi karakterlerin Accuracy oldukça yüksektir. Ayrıca dediğin gibi bir mantıkla hareket edip, evet full block full accuracy ataklarına karşı koyar desem bile unutma ki hasarın tamamını blocklayamazsın. ayrıca büyüler blocka dahil değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moundor

    quote:

    Orijinalden alıntı: KingdomOfH3aven

    quote:

    Orijinalden alıntı: moundor


    Peki ben Templar oynuyorum kalkan kullandığımda Giysilere ve silaha basılan blocklarda arttırıcak mı block şansını? Bir de Full Block kullanan bir kişi full accuary kullanan bir kişinin atacklarına karşı koyabilir mi?

    İlk önce belirteyim ki mesajda yazdığım gibi block gelen hasarın tamamını engellemez. Sadece kalkanın izin verdiği kadarını engeller ki bu oranda kalkan özelliklerinde yazar zaten.

    Üzerine giydiğin tüm giysilere basılan manastonelar sana +skill olarak yazacaktır. Karakter resminin olduğu ekranın sağ tarafında karakter özelliklerin vardır. Statlerin falan yazar. Oradan takip edebilirsin.

    Dip not: Sadece o anda kullanımda olan silahına basılı olan manastonelar aktiftir. üzerinde bulunan ancak eline almadığın silahına (2. silahın) basılı olan özelliklerden faydalanamazsın.

    Full Accuracy kullanan-full block kullanan tarzı bir ayrıma gitmek yanlış olur. Ranger-Assasin gibi karakterlerin Accuracy oldukça yüksektir. Ayrıca dediğin gibi bir mantıkla hareket edip, evet full block full accuracy ataklarına karşı koyar desem bile unutma ki hasarın tamamını blocklayamazsın. ayrıca büyüler blocka dahil değildir.

    Alıntıları Göster
    Bir hatirlatma yapayim. Yalniş bilmiyorsam Block da bir sınır var.

    Ne kadar cok block okadar cok block olmuyor sınırdan sonrası cok işe aramiyor.

    2.6k veya 2.7k civarı sınır diye biliyom 3k da yapsan block gene sınır ne ise ona göre calişir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ducklaw41

    Bir hatirlatma yapayim. Yalniş bilmiyorsam Block da bir sınır var.

    Ne kadar cok block okadar cok block olmuyor sınırdan sonrası cok işe aramiyor.

    2.6k veya 2.7k civarı sınır diye biliyom 3k da yapsan block gene sınır ne ise ona göre calişir.

    Çok doğru bir yaklaşım. Hatta genişletmek gerekirse tüm skiller için böyledir. Bu tüm oyunlarda aynıdır zaten. Her skillin bir cap noktası vardır. Bu noktadan sonra da skiller artar ancak kayda değer bir artış göremezsiniz. Nasıl ilk oyuna başladığınızda level atlamak için daha az exp gerekiyor, ilerledikçe level atlamak için kazanmanız gereken exp miktarı artıyorsa, skiller için de mantık böyledir. Düşük skill pointlerde en ufak bir artış bile farkedilirken, skill pointiniz arttığında, aynı miktarda yaptığınız yatırımın getirisi daha düşük olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moundor

    quote:

    Orijinalden alıntı: ducklaw41

    Bir hatirlatma yapayim. Yalniş bilmiyorsam Block da bir sınır var.

    Ne kadar cok block okadar cok block olmuyor sınırdan sonrası cok işe aramiyor.

    2.6k veya 2.7k civarı sınır diye biliyom 3k da yapsan block gene sınır ne ise ona göre calişir.

    Çok doğru bir yaklaşım. Hatta genişletmek gerekirse tüm skiller için böyledir. Bu tüm oyunlarda aynıdır zaten. Her skillin bir cap noktası vardır. Bu noktadan sonra da skiller artar ancak kayda değer bir artış göremezsiniz. Nasıl ilk oyuna başladığınızda level atlamak için daha az exp gerekiyor, ilerledikçe level atlamak için kazanmanız gereken exp miktarı artıyorsa, skiller için de mantık böyledir. Düşük skill pointlerde en ufak bir artış bile farkedilirken, skill pointiniz arttığında, aynı miktarda yaptığınız yatırımın getirisi daha düşük olacaktır.

    Alıntıları Göster
    Defans stonelar aşağıdaki gibi diğer stone lar attak arttırmak içindir.

    Evasion = asasin ve ranger tarafından kullanılır. Yalnızca Fiziksel Ataklar içindir. karşı tarafın accuracy sizin evasiondan düşükse en fazla %30 ihtimalle dodge verir bu ihtimal için en az karşı tarafından accuracy değerinden 300 fazla evasion değeriniz olmalı

    Parry = Sadece Chanter tarafından kullanılır. Yalnızca Fiziksel Ataklar içindir. parry değeriniz karşı tarafın accuracy değerinden yüksek ise %40 ihtimalle parry verir ( gelen atağı düşürür ) bu ihtimal için en az karşı tarafından accuracy değerinden 400 fazla parry değeriniz olmalı

    Block = cleric ve tank kullanır. Yalnızca Fiziksel Ataklar içindir. block değeriniz karşı tarafın accuracy değerinden yüksek ise en fazla %50 ihtimalle block verir bu ihtimal için en az karşı tarafından accuracy değerinden 500 fazla block değeriniz olmalı

    magic resist : her class tarafından kullanılır. Yalnızca magical Ataklar içindir. eğer magic resistiniz karşı tarafın magical accuracy değerinden yüksek ise %100 ihtimalle resist verir. %100 ihtimal için karşı tarafın magical accuracy değerinden 1000 fazla magic resistiniz olmalı. Mesela 200 fazlaysa %20 ihtimalle resist verir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuwobe -- 11 Mayıs 2012; 23:36:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moundor

    EVASION: Gelen saldırıdan tamamen kaçabilme özelliğidir. Eğer başarılı olursa hiç dmg yemezsiniz. Büyülerden bile kaçabilirsiniz.


    büyülerden evasion ile kaçamazsınız. evasion sadece fiziksel ataklar içindir. isterseniz evasion değeriniz 50.000 olsun genede dodge gelme ihtimali %30 ile keplidir. onun için oyundaki en yüksek accuracy diyelimki 2100 evasion değerininizin 2400 den fazlası boşa basılmış evasion taşıdır.

    Hesaplar şu şekilde yapılır. mesela bir oyuncunun accuracy değeri 2200

    Sizin evasion da 2400

    2400 - 2200 = 200

    200/10 = 20 yani %20 ihtimalle dodge verir bu ihtimal en fazla %30 a kadar çıkabilir.

    aynı şekildede istediğiniz kadar parry taşı ve ya block taşı basın isterseniz bu değerler 10.000 olsun

    parry de en fazla %40 şansla çalışır
    block da en fazla %50 şansla block gelir
    Magic resist de ise bu rakam %100 e kadar çıkabilir.

    kısaca oyundaki en yüksek accuracy gladlarda olur onlarında ortalama 2500 kadar accuracy basmış olurlar. Berserking diye bir skilleri var genelde hepsi kullanır onu kullandıklarında 200 accuracy değerleri düşer ve accuracy değerleri 2300 civarı olur o yüzden block,parry,evasion değerleri. evasion için 2600, parry için 2700 , block için 2800 yeterlidir. daha fazla basarsanızda bir işe yaramıyacaktır. tabi asasların Oath of Accuracy adlı 500 accuracy veren skilide unutmamak lazım 20 sn üstlerinde kalır bu skill.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuwobe -- 11 Mayıs 2012; 23:56:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuwobe

    quote:

    Orijinalden alıntı: moundor

    EVASION: Gelen saldırıdan tamamen kaçabilme özelliğidir. Eğer başarılı olursa hiç dmg yemezsiniz. Büyülerden bile kaçabilirsiniz.


    büyülerden evasion ile kaçamazsınız. evasion sadece fiziksel ataklar içindir. isterseniz evasion değeriniz 50.000 olsun genede dodge gelme ihtimali %30 ile keplidir. onun için oyundaki en yüksek accuracy diyelimki 2100 evasion değerininizin 2400 den fazlası boşa basılmış evasion taşıdır.

    Hesaplar şu şekilde yapılır. mesela bir oyuncunun accuracy değeri 2200

    Sizin evasion da 2400

    2400 - 2200 = 200

    200/10 = 20 yani %20 ihtimalle dodge verir bu ihtimal en fazla %30 a kadar çıkabilir.

    aynı şekildede istediğiniz kadar parry taşı ve ya block taşı basın isterseniz bu değerler 10.000 olsun

    parry de en fazla %40 şansla çalışır
    block da en fazla %50 şansla block gelir
    Magic resist de ise bu rakam %100 e kadar çıkabilir.

    kısaca oyundaki en yüksek accuracy gladlarda olur onlarında ortalama 2500 kadar accuracy basmış olurlar. Berserking diye bir skilleri var genelde hepsi kullanır onu kullandıklarında 200 accuracy değerleri düşer ve accuracy değerleri 2300 civarı olur o yüzden block,parry,evasion değerleri. evasion için 2600, parry için 2700 , block için 2800 yeterlidir. daha fazla basarsanızda bir işe yaramıyacaktır. tabi asasların Oath of Accuracy adlı 500 accuracy veren skilide unutmamak lazım 20 sn üstlerinde kalır bu skill.

    Alıntıları Göster
    Ben templar oynuyorum. Mace-Shield oynuyorum ve ne kalkanımda ne de üzerimde block basılı, bunun sıkınıtısını da yaşamıyorum açıkcası. Cry of Ridicule skili bir sonraki saldırıyı bloklamak için 10slik bir buff atıyor.

    Bence templarda block manastone gereksiz cry of ridicule gibi bir skill varken, birinci nedeni blockdan sonra kullanabildiğin skillerin cdsi uzun, ikinci nedeni ise block yerine daha iyi alternatiflerin olması.Örneğin critical/hp/mr gibi, hatta bir ara m. acc buildi deneyeceğim mace için, bakalım ne olacak.


    Magic Resistin sınırı da %100 değil, %40.Bu da formülü.
    Magic Resist: (MR - Mag Acc)/10 = Resist Chance(40% Max)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Katıksız Manyak! -- 12 Mayıs 2012; 5:09:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katıksız Manyak!

    Magic Resistin sınırı da %100 değil, %40.Bu da formülü.
    Magic Resist: (MR - Mag Acc)/10 = Resist Chance(40% Max)



    Magic Resist Chance %100 dür. kepli değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuwobe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Katıksız Manyak!

    Magic Resistin sınırı da %100 değil, %40.Bu da formülü.
    Magic Resist: (MR - Mag Acc)/10 = Resist Chance(40% Max)



    Magic Resist Chance %100 dür. kepli değildir.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ben birşey soracaktım.bu 70 lvl manastoneler para eder mi yoksa npc ye mi satayım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsi

    arkadaşlar ben birşey soracaktım.bu 70 lvl manastoneler para eder mi yoksa npc ye mi satayım?

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 2.5 den önce full block , parryi evasion işe yarıyordu. Ancak 2.5 ile gelen uygulamadan sonra magic resist harici taşların etkinliği yüzde 40 olunca oyuncular bu taşları basmayı bıraktılar.


    Block: Sadece fiziksel saldırılardan hasar almanızı engeller.

    Evasion: Kritik saldırıların ıska geçmesini sağlar.

    Parry: Şu anki Magic Supressionun eski görevinini yapmakta idi. Melee sınıfın magic resisti gibi düşünebiliriz.

    Magic Resist: Zaten en bildiğimiz ve en yaygını. Son gelen patch ile birlikte her karekterin büyüsel direnci (Sadece lvlinden ve karekterin cinsinden gelen resist) + kıyafetlerinden ve taşlardan gelen resistin yüzde 40 sini topla senin resist direncin bu kadar olur.

    Demek istediğim hangi taşı basarsan bas yüzde yüz tutma şansı yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer3415

    Arkadaşlar 2.5 den önce full block , parryi evasion işe yarıyordu. Ancak 2.5 ile gelen uygulamadan sonra magic resist harici taşların etkinliği yüzde 40 olunca oyuncular bu taşları basmayı bıraktılar.


    Block: Sadece fiziksel saldırılardan hasar almanızı engeller.

    Evasion: Kritik saldırıların ıska geçmesini sağlar.

    Parry: Şu anki Magic Supressionun eski görevinini yapmakta idi. Melee sınıfın magic resisti gibi düşünebiliriz.

    Magic Resist: Zaten en bildiğimiz ve en yaygını. Son gelen patch ile birlikte her karekterin büyüsel direnci (Sadece lvlinden ve karekterin cinsinden gelen resist) + kıyafetlerinden ve taşlardan gelen resistin yüzde 40 sini topla senin resist direncin bu kadar olur.

    Demek istediğim hangi taşı basarsan bas yüzde yüz tutma şansı yok.

    Alıntıları Göster
    Ppehh. Gene hortmuş. Forumdan uzaklaşma vakti gelmiş...




  • efsi E kullanıcısına yanıt
    NPC'ye bakmak lazım önce büyücü falansa mb lere iyi para verir denemek lazım.
  • efsi E kullanıcısına yanıt
    NPC'ye bakmak lazım önce eğer NPC büyücü falansa mb lere iyi para verir denemek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turkhes -- 15 Ekim 2015; 19:33:01 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.