Şimdi Ara

MAKYAJLI POLO 2014 ANA KONU (52. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
5.746
Cevap
71
Favori
373.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ates3400 kullanıcısına yanıt
    Verdiğiniz link'deki araç iyi, 47000 veya aşağısına kaça alabiliyorsanız iyidir ama birde sanırım İstanbul'dasınız o arabanın İzmir'den gelmesi durumu var.... Clio ve İ20, Polo kalitesinde değil.. Zaten İ20 makyajlanıyor Aralık ayında yeni kasanın piyasada olması bekleniyor işçilik kalitesine önem vermişler o yüzden şimdiki kasayı düşünmeyin.. Birde 2.el piyasasını düşünmek lazım Volkwagen ve Renault 2.el satış'da devamlı 1.'likleri el değiştiriyor.. İşçilik kalitesine pek önem vermiyorsanız Clio uygun fiyata 2.el düşünebilirsiniz en azından eliniz bollaşınca satması kolay olur... DSG konusuna gelirsek o arkadaş yeni kasada ki şanzımandan haberi yok belli ki... Artık DSG en kullanışlı ve problemsiz otomatik şanzımanlardan biri..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitra

    Verdiğiniz link'deki araç iyi, 47000 veya aşağısına kaça alabiliyorsanız iyidir ama birde sanırım İstanbul'dasınız o arabanın İzmir'den gelmesi durumu var.... Clio ve İ20, Polo kalitesinde değil.. Zaten İ20 makyajlanıyor Aralık ayında yeni kasanın piyasada olması bekleniyor işçilik kalitesine önem vermişler o yüzden şimdiki kasayı düşünmeyin.. Birde 2.el piyasasını düşünmek lazım Volkwagen ve Renault 2.el satış'da devamlı 1.'likleri el değiştiriyor.. İşçilik kalitesine pek önem vermiyorsanız Clio uygun fiyata 2.el düşünebilirsiniz en azından eliniz bollaşınca satması kolay olur... DSG konusuna gelirsek o arkadaş yeni kasada ki şanzımandan haberi yok belli ki... Artık DSG en kullanışlı ve problemsiz otomatik şanzımanlardan biri..



    Evet clioyu düşünmuyor değilim çok fazla talep var çok araştırdım 2 elle sıfır arasında makas yok gibi Bu gun otopazarı gezdim nerdeyse 0 km yakın polo 1.6 tdı dsg var 55 civarı nedeni nedir....sorun mu var yoksa artık uretilmediği için herkes elden çıkarmak mı istiyor....

    Ben ist eyim 2 arabamıda anadolu dan aldım hep problem çıkarmasın diye 0 km yakınları tercih ettim ist de insanlara guvenmek ve temiz araba bulmak daha zor..Anadolu daha guvenilir geliyor ...




  • ates3400 kullanıcısına yanıt
    Eski kasaların DSG'lerin de sorun var bu yüzden elden çıkarmak istiyor olabilirler.. Ama 2.el ile sıfır arasında pek fiyat farkı yok bu arabanın talibi çok hele ki opsiyonlu 2.el polo'lar daha kolay satılıyor çünkü kimse opsiyon için sipariş verip 2-3 ay beklemek istemiyor.. Mesela ben istediğim opsiyonları bir arada 2.el'de bulabilseydim ona yönelecektim ama bulamadım.. Bu yüzden en önem verdiğim opsiyonu bulup sıfır aldım... İstanbul veya dışı güven tercihi sizin tabi bende bu problem hiç olmadı ama sizin fikriniz böyle oluşmuş olabilir.. Hayırlısı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitra

    Eski kasaların DSG'lerin de sorun var bu yüzden elden çıkarmak istiyor olabilirler.. Ama 2.el ile sıfır arasında pek fiyat farkı yok bu arabanın talibi çok hele ki opsiyonlu 2.el polo'lar daha kolay satılıyor çünkü kimse opsiyon için sipariş verip 2-3 ay beklemek istemiyor.. Mesela ben istediğim opsiyonları bir arada 2.el'de bulabilseydim ona yönelecektim ama bulamadım.. Bu yüzden en önem verdiğim opsiyonu bulup sıfır aldım... İstanbul veya dışı güven tercihi sizin tabi bende bu problem hiç olmadı ama sizin fikriniz böyle oluşmuş olabilir.. Hayırlısı..


    VW'nin 2. nesil DSG diye hitap ettiği şanzıman sadece yeni kasa araçlarda kullanılıyor. Lansman itibariyle Yeni Scirocco, Golf VII ve Yeni Polo araçlarında bu şanzıman kullanılmaya başlandı; tabii Seat, Skoda ve Audi de bu şanzımanı araçlarında kullanmaya başladı. 2012 yılından beri kullanılmakta olan bu şanzımanın bilinen hiç kronik ve yaygın sorunu yok. DSG 1. nesilde Volkswagen AG çok problem yaşadı ancak 2. nesilde Yeni Leon SC'lerde 1.2 TSI motorlarda özel bir durum olarak şanzımanın gövdeye yerleşiminden kaynaklı bir sorun oluşmasının dışında hiçbir problem yok.

    Bu bir VW fanboyluğu falan değil. Ben DSG ile çok problem yaşamış biri olarak bunu söylüyorum. Şunu da artık insanların takdir ve kabul etmesi lazım, ne geleneksel, ne CVT hiçbiri bir çift kavramalı şanzıman değil. Bu rahatlık yok, burada da bir mühendislik süreci yaşandı ve artık sorunun üstesinden gelindi; nitekim VW'nin Touareg gibi yüksek tork sağlayan motorlarında banyolu DSG kullanmak yerine 8 ileri ZF seçmesi de VW'nin konu hakkında ne düşündüğünün kanıtıdır.

    Aynı şey 1.0 motorlar için de geçerli. Bu motorlar birkaç senedir varlar ve şu anda denenme sürecindeler. Doğuş'un 1.0 TSI motoru getirmesinden bahsediyoruz, ben bunun da benzinli motorlar için önemli bir adım olacağına inanıyorum. Bugün 1000 cc ve altı displasmanlarda problemler yaşanıyor olabilir, ama unutmayalım ki gelecekte bu motorların kullanılacağı bir gerçek.

    Yani kısaca, Yeni Polo ve Golf 7'nin DSG'sinde ne Türkiye'de ne de dünyada genel ve kronik bir soruna rastlanılmıştır. İçiniz rahatça alabilir, DSG keyfini yaşayabilirsiniz.




  • Yoo ben bu rahatlığı doyasıya yaşıyorum.. Şimdiye kadar çok otomatik araba kullandım ama böyle konforlu şanzıman ilk defa görüyorum.. Vites geçişlerini hissetmeniz mümkün değil.. Ama ne demişler " Adın çıkmış 9'a inmez 8'e.. " Hala DSG'nin sorunlu olduğunu düşünler var... Bana göre otomatik şanzımanlarda tek bir sorun kaldı.. " Kavrama zamanları" başka bir ismi var mı bilmiyorum ama ben böyle adlandırdım.. Anlamayanlar için açayım kısaca 50 km hızla giderken vitesin 7'de olması gibi... Örnek'de verdiğim hız'ın vitesi 2 ya da 3 olmalı iken otomatik vites 6-7'de geziyor bu da yakıt sarfiyatını önemli ölçüde yükseltiyor.. Otomatik şanzımanların da gelecekte bu kavrama zamanlarını doğru algılayacağını düşünüyorum.. Verdiğiniz bilgi içinde teşekkürler..




  • Geçen hafta yeni polo 1.2 tsi dsg 90 hp aracı aldık. İlk arabam daha da acemiyim 4 gündür kullanıyorum arabayı. 220km oldu her gün baya yol yapmaya çalışıyorum alışmak için Yakıt tüketimi şuan 8 litre İstanbulda kullanıyorum ama sonradan biraz daha düşer değil mi? Park ederken yükü vitese bindirmemek için ne yapmam gerekir?Yaptığımı söyleyeyim siz düzeltin yanlışım varsa. Durunca boşa alıyorum el freni çekiyorum sonra P alıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xoops7

    Merhaba arkadaslar bugun arabami teslim aldim aracim 1.2 tsi bmt 90 comfortline manuel beyaz eski poloma kiyasen arabanin performansinda bariz bir artis soz konusu motor sesi yol sesi eskiye nazaran azalmis eski dedigim alti ay once 2013 1.4 manuel comfortline vardi trafik kazasi sonrasi pert oldu arabanin surus konforu hissedilir derecede artmis rampalarda kesilme yasamiyor bence alinabilitesi var ki ben aldim incelemelerim gozlemlerim sureck bu arada alir almaz 15 inc tosa tipi jant taktirdim kapakli binmeyi istemedigimden
     MAKYAJLI POLO 2014 ANA KONU

    Birşey sormak istiyorum ;

    Aracı aldıktan sonra jant taktırdım demişsiniz, acaba jantı dışardan mı taktırdınız yoksa vw'den mi taktırdınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitra

    Yoo ben bu rahatlığı doyasıya yaşıyorum.. Şimdiye kadar çok otomatik araba kullandım ama böyle konforlu şanzıman ilk defa görüyorum.. Vites geçişlerini hissetmeniz mümkün değil.. Ama ne demişler " Adın çıkmış 9'a inmez 8'e.. " Hala DSG'nin sorunlu olduğunu düşünler var... Bana göre otomatik şanzımanlarda tek bir sorun kaldı.. " Kavrama zamanları" başka bir ismi var mı bilmiyorum ama ben böyle adlandırdım.. Anlamayanlar için açayım kısaca 50 km hızla giderken vitesin 7'de olması gibi... Örnek'de verdiğim hız'ın vitesi 2 ya da 3 olmalı iken otomatik vites 6-7'de geziyor bu da yakıt sarfiyatını önemli ölçüde yükseltiyor.. Otomatik şanzımanların da gelecekte bu kavrama zamanlarını doğru algılayacağını düşünüyorum.. Verdiğiniz bilgi içinde teşekkürler..

    Güncel tüm otomatikler aynı mantık ile çalışır, sadece dsg'ye özgü bir durum değil.

    Gaz pedalına uyguladığınız baskıya göre devir'i ayarlar ve vites yükseltir.
    Yumuşak basarsanız 2.000devir/5.vites/50km, biraz daha sert basarsanız 3.000devir/3.vites/50km..

    gibi.

    Her şey sağ ayak da bitiyor. Zamanlama/kuvvet/hızlanma/alt-üst vitese geçişler vs. hep sağ ayak. Gaz-debriyaj-vites kombinasyonunu tek ayak da.

    Aksine! Şehir içinde düşük devir yüksek vites tüketimi yükseltmez, düşürür. Zaten devir/km uygun değil ise araç bir üst vitese atmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shoote®

    Geçen hafta yeni polo 1.2 tsi dsg 90 hp aracı aldık. İlk arabam daha da acemiyim 4 gündür kullanıyorum arabayı. 220km oldu her gün baya yol yapmaya çalışıyorum alışmak için Yakıt tüketimi şuan 8 litre İstanbulda kullanıyorum ama sonradan biraz daha düşer değil mi? Park ederken yükü vitese bindirmemek için ne yapmam gerekir?Yaptığımı söyleyeyim siz düzeltin yanlışım varsa. Durunca boşa alıyorum el freni çekiyorum sonra P alıyorum.

    Park ettikten sonra
    Ayak frende Boşa al
    ayak frende el frenini çek
    ayak frenden çekilir yük el frenine biner
    sonra yine frene bas P ye al




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitra

    Eski kasaların DSG'lerin de sorun var bu yüzden elden çıkarmak istiyor olabilirler.. Ama 2.el ile sıfır arasında pek fiyat farkı yok bu arabanın talibi çok hele ki opsiyonlu 2.el polo'lar daha kolay satılıyor çünkü kimse opsiyon için sipariş verip 2-3 ay beklemek istemiyor.. Mesela ben istediğim opsiyonları bir arada 2.el'de bulabilseydim ona yönelecektim ama bulamadım.. Bu yüzden en önem verdiğim opsiyonu bulup sıfır aldım... İstanbul veya dışı güven tercihi sizin tabi bende bu problem hiç olmadı ama sizin fikriniz böyle oluşmuş olabilir.. Hayırlısı..

    bu arabanı fiyatı neden yuksek farkı nedir...


    sanırım bir yerde 48.75 fiyat geçiyordu polo için bunun farkı nedir

    yada bu arabanın sıfırı bayide kaç civarıdır.....




  • Arkadaşlar merhaba bende 1.2 tsi Almayı düşünüyorum şuan bende 99 polo var otomatik fakat uzun yolda savruluyor biraz buda beni korkutuyor ailede arabada olduğu için bu yeni polo lar nasıldır virajlarda uzun yolda fln?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wafwaf

    Arkadaşlar merhaba bende 1.2 tsi Almayı düşünüyorum şuan bende 99 polo var otomatik fakat uzun yolda savruluyor biraz buda beni korkutuyor ailede arabada olduğu için bu yeni polo lar nasıldır virajlarda uzun yolda fln?

    Neyle kıyasladığınıza bağlı 2000 yılında 98 model Polo çoğu arabadan iyidi açıkçası o dönem yola yapışması falan çok cezbediyordu. Tabi aradan çok sular aktı, sonuçta bugün tatmin etmeyebilir.

    Yeni Polo'da tatmin edici bir viraj performansı elde edeceğinizi sunuyorum, Fiesta'nın biraz daha iyi olması muhtemel, onu da belirteyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mitra

    Yoo ben bu rahatlığı doyasıya yaşıyorum.. Şimdiye kadar çok otomatik araba kullandım ama böyle konforlu şanzıman ilk defa görüyorum.. Vites geçişlerini hissetmeniz mümkün değil.. Ama ne demişler " Adın çıkmış 9'a inmez 8'e.. " Hala DSG'nin sorunlu olduğunu düşünler var... Bana göre otomatik şanzımanlarda tek bir sorun kaldı.. " Kavrama zamanları" başka bir ismi var mı bilmiyorum ama ben böyle adlandırdım.. Anlamayanlar için açayım kısaca 50 km hızla giderken vitesin 7'de olması gibi... Örnek'de verdiğim hız'ın vitesi 2 ya da 3 olmalı iken otomatik vites 6-7'de geziyor bu da yakıt sarfiyatını önemli ölçüde yükseltiyor.. Otomatik şanzımanların da gelecekte bu kavrama zamanlarını doğru algılayacağını düşünüyorum.. Verdiğiniz bilgi içinde teşekkürler..

    Yanlış biliyorsunuz. Bendede 1.4 tsi dsg vw cc araç var ve firmalar sizin dediğiniz gibi 50 de 6-7 değilde 3 te gitseydi araçlar emin olun daha çok tüketirdi. Dsg'nin diğer bir nimeti olan S modunu yada manuel modunu kullanarak istediğiniz viteste gidebilirsiniz. Saygılar.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Güncel tüm otomatikler aynı mantık ile çalışır, sadece dsg'ye özgü bir durum değil.

    Gaz pedalına uyguladığınız baskıya göre devir'i ayarlar ve vites yükseltir.
    Yumuşak basarsanız 2.000devir/5.vites/50km, biraz daha sert basarsanız 3.000devir/3.vites/50km..

    gibi.

    Her şey sağ ayak da bitiyor. Zamanlama/kuvvet/hızlanma/alt-üst vitese geçişler vs. hep sağ ayak. Gaz-debriyaj-vites kombinasyonunu tek ayak da.

    Aksine! Şehir içinde düşük devir yüksek vites tüketimi yükseltmez, düşürür. Zaten devir/km uygun değil ise araç bir üst vitese atmaz.


    O zaman ben yanlış biliyorum.. Bu yüzden sokak araları veya trafik'de manuele alıyordum yakıt sarfiyatı olmasın diye.. Peki bilmediğimden soruyorum o zaman otomatik şanzımanlı arabalar niye manuel şanzımanlı arabalardan çok yakar? Cevap verebilirseniz sevinirim..


    quote:

    Orijinalden alıntı: ates3400

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-ozaltin-motors-dan-2014-model-vw-polo-1%2C2-tsi-177948530/detay bu arabanı fiyatı neden yuksek farkı nedir...


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-bayidekinden-farksiz-1.2-tsi-dsg-dortyuz-km-de-178324333/detay sanırım bir yerde 48.75 fiyat geçiyordu polo için bunun farkı nedir

    yada bu arabanın sıfırı bayide kaç civarıdır.....



    İlk link'de ki araba standart donanımdan farkı sis lambaları olması ama bu da 565 TL ek maliyet sağlar yani bu arabanın fiyatı 49000'den yüksek olmamalı.. Renk metalik değil Parlak kırmızı denilen opak renk dolayısıyla ek maliyeti yok..

    İkinci link'de ki araba ise standart donanımdan farkı görüntülü arka kamera ama bununda ek maliyeti yaklaşık 1000 TL yani 49300 TL'den fazla olmamalı.. Önceden dediğim gibi yeni makyajlı kasa standart Polo'nun fiyatı 48300'e ( Bayi indirimi ile beraber ) bulunuyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mitra -- 8 Eylül 2014; 17:35:10 >




  • mitra,
    hangi bayi 48300 liraya bırakıyor dsg 1.2'yi?
    avek bana 48750 fiyat verdi
    mez 48500

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • unutmadan paspas bile vermediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun dogus otodan 49.200 1,2 comfortlıne dsg polo fıyatı aldım
  • Bugun dogus otodan 49.200 1,2 comfortlıne dsg polo fıyatı aldım
  • Bu arada 2. elçi arkadaşlar 2-3 bınden kacıpta 5000 km de araba almayın ıcınıze sınmez hangı çukura gırdı yanladımı frenı kokledımı vs.
    alın 0 araba arada dağlar yok verın 3 bın tl fazla ılk koltuğuna sız oturun ılk çukura sız gırın gırıleceksede benım acızane tavsıyem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit5725

    mitra,
    hangi bayi 48300 liraya bırakıyor dsg 1.2'yi?
    avek bana 48750 fiyat verdi
    mez 48500

    Doğuş Esenyurt... + Paspas + Yangın Tüpü + İlk Yardım Çantası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilarismedikal

    Bugun dogus otodan 49.200 1,2 comfortlıne dsg polo fıyatı aldım

    hayırlı olsun güle güle kullanın inşallah

    biz de bugün yeni yaris cool multidrive s aldık :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NevNiyaz -- 8 Eylül 2014; 19:24:27 >
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.