Şimdi Ara

MAKYAJLI MERCEDES C 180 CGİ (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.440
Cevap
28
Favori
401.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar, acil yardim bugun araci test ettim ve aksama kadar opsiyonlattim. Fakat test sirasinda 2 sey canimi fena halde sikti,

    1- ic mekan bana baya bir ufak geldi, belkide koltugu ayarlayamadim bilmiyorum aceleden. ama araca galeride bakarken sanki daha buyuktu.

    2-motor hic 156 beygirlik gibi degildi sanki 115 beygir araba kullaniyordum, yani 3000 devirden sonra turbonun devreye girmesi ile canlaniyor fakat devamli ayagim gaz pedalinda surememki. ornek olarak hafta sonu 2.0 tdi dsg kullandim araba resmen ucuyordu gaza dokunmamla (passat cc 2.0tdi)

    araca acaba alisma devresinden sonra daha rahatlar miyim yoksa gidip 95 bin tl bu arabaya verdikten sonra kafama bisey takilmamasini isterim.

    kullanan arakadaslar sizler memnum musunuz ? acaba benimle ayni konularda sikayeti olan baska arkadaslarda var miydi.

    yorum yaparsaniz cok sevinirim


    not : bir onceki aracim 2008 3.16i idi .
  • Benim kisisel gorusum ekonomi modu ile Spor modu arasinda cok farkediyor ozellikle ara hizlanmalarda cubku E de iken vitesi hemen buyulttugu icin siz gaza yuklenince (iyice yuklenmezseniz viteside dusurmuyor o zaman cok yawas hizlaniyor) once vitesi kucultuyor sonra firliyor tabi arada biraz vakit geciyor. Siz buyuk ihtimalle tam gazliyamama araligina denk geldiniz alismadiginiz icin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fulmonty

    arkadaslar, acil yardim bugun araci test ettim ve aksama kadar opsiyonlattim. Fakat test sirasinda 2 sey canimi fena halde sikti,

    1- ic mekan bana baya bir ufak geldi, belkide koltugu ayarlayamadim bilmiyorum aceleden. ama araca galeride bakarken sanki daha buyuktu.

    2-motor hic 156 beygirlik gibi degildi sanki 115 beygir araba kullaniyordum, yani 3000 devirden sonra turbonun devreye girmesi ile canlaniyor fakat devamli ayagim gaz pedalinda surememki. ornek olarak hafta sonu 2.0 tdi dsg kullandim araba resmen ucuyordu gaza dokunmamla (passat cc 2.0tdi)

    araca acaba alisma devresinden sonra daha rahatlar miyim yoksa gidip 95 bin tl bu arabaya verdikten sonra kafama bisey takilmamasini isterim.

    kullanan arakadaslar sizler memnum musunuz ? acaba benimle ayni konularda sikayeti olan baska arkadaslarda var miydi.

    yorum yaparsaniz cok sevinirim


    not : bir onceki aracim 2008 3.16i idi .

    Benim de önceki aracım 2010 3.16i'ydi. Performansını nasıl 115hp'lik bir araca benzettiniz şaşırdım doğrusu. Siz c180 kompressor kullanmış olmayın. Performansı gayet iyi, zaten 0-100 hızı 8,9 sn ve gücü çok düşük devirlerde bile hissediyorsunuz.




  • olabilir ekranda e logosu vardi, hatta satici ise yeni basladigi icinde bilmiyordu sanirim, arabayi nasil sporta nasil aliyoruz diye sormustum, suratima baka kaldi. Yani S moduda var arabada oyle degil mi? bu arada arkadasim 3.16i den sonra siz bu arabaya alisabildiniz mi , ic mekan sanirim biraz daha ufak. Test arabasi amg 1.8 idi bu arada..
  • 7G-Tronic düşük devirlerde motorun tepki vermesi için optimize edilmiş, min. 1600 devirde motor tutunuyor. 1600 devirden itibaren kick-down yapmadan, E modunda dahi çok güçlü bir akselarasyon alabiliyorum. Yalnız ilk defa kullanan herkes için gaz pedalı biraz ağır. Gaz pedalına alışmak gerek. Unutmadan aracı kullanırken, motorun gücü ve hızlanması, arkadan itişin de etikisi ile arkadan kopma hissi ile sizi rahatsız bile edebilir. Hele de 3.16i ile kıyaslarsak...
  • ya ben aslinda yanlis arabayla kiyasladim, 2.0 tdi 143 hp alt devirlerde verdigi inanilmaz tork la ozellikle 2.viteste yapistirma olayini goremedim. Yanliz bu E modu nasil S moduna aliniyor ?? bana bilen biri tarif edebilir mi ?
  • Dizel araçlardaki geniş devir aralığındaki yüksek tork grafiği bu araçta doğal olarak yok. Ama klasmanındaki araçlarla ve motorlarla kıyaslandığında iyidir.

    Vites kolunun solunda E-S hatta AMG ise bir de M yazan bir buton var. Ona basıp değiştiriyorsunuz.


    E-Economy – Comfortable, economical driving
    S-Sport – Sporty driving style
    M-Manual – Manual gearshifting
  • vitese basilmiyor nasil basabiliyorsunuz acaba ?
  • Aynı şekilde C180 CGI ile C180 CDI arasındaki farka bakarsak dizel olan 1400 devir - 2800 devir arasında 300 nm iken benzinli 1600 devir - 4200 devir arasında 250 nm...

    Vitesin solunda vitesleri gösteren harf dizisinin altında bir buton var. Bu butona basıyorsunuz.

    Zylinderanordnung/-anzahl
    R4 -->R4
    Hubraum (cm³)
    1.796 --> 2.143
    Nennleistung (kW bei 1/min)
    115/5.000 (115/5.000) --> 88/2.800–4.600 (88/3.000–4.600)
    Nenndrehmoment (Nm bei 1/min)
    250/1.600–4.200 (250/1.600–4.200) --> 300/1.400–2.800 (300/1.400–2.800)
    Verdichtungsverhältnis
    9,8 : 1 --> 16,2 : 1
    Beschleunigung 0–100 km/h (s)
    9,0 (8,9) --> 10,5 (10,8)
    Höchstgeschwindigkeit (km/h)
    225 (223) --> 208 (206)
  • arkadaşlar bişey sormak istiyorum,bu resimlerdeki direksyon simidinin fiyatı ne kadardır
  • vites degisimlerinde zaman zaman yasadigim silkeleme sorunuyla ilgili servise gittim. aracimin yazilimini guncellediler. bugun aldim aracimi aksam, donus trafiginde hic silkeleme yapmadi. sorun duzelmis gorunuyor. benzer sorun yasayan arkadaslar serviste yazilim guncellemesi yaptirabilirler.
  • 95 oktan mi 97 oktan mi sorusunu ben de sormustum. 97 oktan daha yuksek performans vermesine ragmen zaman icinde motorda kurum birikmesine neden oluyormus. bu yuzden 95 kullanmami onermisti ustam.
  • Zaman icinde derken ne kadar zaman? Hiç böyle birsey duymadım ama senede bir araç yenilediğim İcin 97 den vazgeçmem:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolcool

    Aynen öyle mercedesin varsa konus, yoksa konuşma bu kadar basit.

    bu arkadas nerede olsa ben burdayım dıyor :)
  • Merhabalar,Şu an Ufak bir pazarlıkla 2011 0 C 180 CGİ 38.750 Euro'ya alabiliyoruz ancak 2012 0 modeller için 40-45.000 Euro söyleniyor kesin olmamakla beraber fakat 2012'ler 1.6 motor ve 7-G-tronic değil,siz olsanız hangisini tercih edersiniz ve ya benim gibi şu an ikisi arasında kalan var mı,bilgilendirirseniz çok sevinirim.
  • Cgi Alın rahat edin derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deren05

    Merhabalar,Şu an Ufak bir pazarlıkla 2011 0 C 180 CGİ 38.750 Euro'ya alabiliyoruz ancak 2012 0 modeller için 40-45.000 Euro söyleniyor kesin olmamakla beraber fakat 2012'ler 1.6 motor ve 7-G-tronic değil,siz olsanız hangisini tercih edersiniz ve ya benim gibi şu an ikisi arasında kalan var mı,bilgilendirirseniz çok sevinirim.

    bu şanzımanla 1.6 motor, 1.8 motordan daha fazla yakıt tüketecektir vergi avantajıda yakıtla eriyecektir bu kadar fiyat farkı da cabası, o nedenle 1.8 CGI olmalı tercihiniz, aynı araçtan bende de var çok memnunum
  • Öneriniz için teşekkür ederim..Bende 1.6 2010 model var zaten,kardeşime almak istiyoruz,1.6'dan çok memnunum ama mantık 2011 Cgi diyor eksisini artısı hesaplarsak..1.8'i kullanmadığım için aradaki farkı bilmiyorum,mesela vites geçişleri nasıldır,yol tutuş,ivmelenme,vs..detaylı açıklama yaparsanız çok sevinirim,selamlar:)
  • Gel kullan kardes benim arabayı. 1.6 yla arasında gecegunduz kadar fark var. Gaza dokunduğun anda bunu anlıyorsun ve iki araç arasında alaka yok dedirtiyor adama




  • Yağışlar başladı,kışlık paspaslara geçme zamanı geldi.
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.