Şimdi Ara

makyajlı focus türkiye'de (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
4
Favori
3.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gol olur
  • yeni focus'un resmi olarak açıklanan tüm teknikverileri aşağıdaki linkte bulunabilir;

    http://ototeknikveri.com/model/ford/212/2015-focus-hatchback
  • AUX standart olmuş mu AUX ?
  • Makyajdan önce sedan olanı daha düzgün duruyordu, şimdi daha güzel olmuş ama bu sefer HB gözüme daha hoş gözükmeye başladı. Hadi bakalım, darısı Mondeo'nun başına.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    2014 Aralık ayında dizel otomatik vites seçeneği ile geliyor.

    Bu haberi nereden adınız? Çok fazla dizel otomatik Focus bekleyen tanıdığım var, gelirse çok sağlam darbe yaparlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    2014 Aralık ayında dizel otomatik vites seçeneği ile geliyor.

    Bu haberi nereden adınız? Çok fazla dizel otomatik Focus bekleyen tanıdığım var, gelirse çok sağlam darbe yaparlar.

    Yetkili bayiden ve güvenilir kaynaklardan. İlk etapta manuel vitesli olan gelecek.

    Ocak 2015 gibi 2015 model olarak otomatik dizel bayilerde olacak.

    Evet, dizel-otomatik Focus bekleyenlerin sayısı çok fazla.

    Umarım önceki dizel otomatik Focuslar gibi, otomatiği sorunlu olmaz ve bir süre sonra üretimden kalkmaz.
  • Kenshi kullanıcısına yanıt
    300(+20=320 overboost ) tork olucak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    2014 Aralık ayında dizel otomatik vites seçeneği ile geliyor.

    Bu haberi nereden adınız? Çok fazla dizel otomatik Focus bekleyen tanıdığım var, gelirse çok sağlam darbe yaparlar.

    Yetkili bayiden ve güvenilir kaynaklardan. İlk etapta manuel vitesli olan gelecek.

    Ocak 2015 gibi 2015 model olarak otomatik dizel bayilerde olacak.

    Evet, dizel-otomatik Focus bekleyenlerin sayısı çok fazla.

    Umarım önceki dizel otomatik Focuslar gibi, otomatiği sorunlu olmaz ve bir süre sonra üretimden kalkmaz.

    Önceki kasalarda cvt şanzıman kullanmak ile yaptılar hatayi şimdi PowerShift ile gelecek ve oldukça uğraşıldı çaba gösterdiler yoksa volvo ya koydukları gibi hemen koyarlardı

    Malum volvolarda da dsg kadar sık olmasa da kavrama değişimi gerekiyor cihan abinin s60 da değişmişti en basit örnek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CcCriSsS

    Yeni kasa fiastanın focusa uyarlanmış hali. Bu ızgara çok iyi.

    Neye koysalar yakışıyor 1848 lerdede görürsem şaşırmam.
  • Aracın ön tasarımı eskisine göre ççok iyi olmuş, albenisi artmış bence; sedanın da eskisi de iyi görünüyordu, şimdiki de...hb'in arkasına da el atsalarmış iyi olurmuş diye düşünüyorum.

    Gerçekten yakışıklı bir araç olmuş, özellikle sedanı...Bence piyasanın yeni yakışıklılarının gördüğü çabuk dağılacak gibi görünüyor.
  • met.nar kullanıcısına yanıt
    Keşke ama nerde
  • Makyajlı Focus'un motor gamının teknik verileri aşağıdaki gibi.

    Not :www.****.com'dan alıntıdır. Kurallara aykırı ise silinebilir.

    Dikkat çeken hususlar :

    - 1.6 manuel ile 1.6 PS arasında 1.2 litre tüketim farkı vardı. "Bu ne biçim çift kavrama" diyorduk. Şimdi ile tüketim farkı 0.4lt. ,

    - 1.5 EB'nin tüketimi baya iyi, üstelik 1.5 EB otomatik (tork konv.) manuele göre sadece 0.5lt. fazla yakıyor. Tork konv. için çok iyi bir değer.

    - 1.5TDCI'nin tüketimi 1.6TDCI'ye göre çok iyi. PS seçeneğinin tüketim farkı da oldukça az. 1.5TDCI 120hp bu segmentte performans + tüketim + sessizlik (Fiesta'daki 1.5TDCI çoook sessiz) bakımından en iyi motor olacak bence.

    Özetle, Ford otomatik şanzımanda her motorda seçenek sunarak, manuel-otomatik farkını minimize ederek, motorlardaki tüketimleri ciddi şekilde düşürerek çok sağlam bir atak yaptı .

     makyajlı focus türkiye'de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 8 Ekim 2014; 23:10:56 >




  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Tork 300 olucak artı 20 overboost olucak denmişti ama yanlış bilgi o zaman yazık olmuş.
  • Ya ford şu nissanvari orta konsol ve havalandırma kanallarından ne zaman vazgeçecek acaba. Adamlar 7-8 yıldır düzgün bir tane orta konsol tasarımı yapamadılar, bu kadar mı zor? Arabanın bütün albenisini götürüyor bence. Dıştan şekil, içine bir geçiyorsun öehh...
  • Bu arada sedan arkadan bakınca hallice jettayı andırır olmuş.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum, bende de aynı izlenimi uyandırdı. Özellikle tan arka cepheden bakınca daha da benzer görünecektir ama güzel olmuş.
  • Açıkcası motor seçeneklerini pek beğenmedim. Anca 150 ve 180lik motorlar çekici duruyor.Öbürleri hep 120 beygirlik ezik motorlar. İnsaf artık insanlar 97 yılında da o güçlerde araç kullanıyorlardı, yetmiyor, tat vermiyor bu güç belli işte. Bu kadar teknoloji ve yıla rağmen daha güçlü motorlar downsizing yapacağız diye anca üst gamdaki bir iki modelde veriliyor.

    Hadi bari eb'lere bakayım diyorum 150 ve 182lik arasında ne hızlanma, ne elastikiyet olarak dişe dokunur bir fark yok. Tüketim de öyle. O zaman bu arada 30 beygirlik fark süs niyetine kağıt üstünde fazla görünsün diye konmuş gibi. Verimliliği gayet kötü görünüyor zaten tork değerleri de aynı. 182 beygirlik c sınıfı arabanın 0-100'ü 8-6 saniye. Ki bu manueli. Ben açıkcası beğenmedim. Modern motor diyorsun, turbo diyorsun, yüksek tork diyorsun, 182 beygir diyorsun ama hızlanma verisi 10 sene öncesinin 140 beygirlik arabalarına anca yetişiyor. Sebep?

    fındık motor....

    Evet güzel bir avantajı var 10 sene önceki 2 litre performansını bugün 1.5 motorla daha az benzin yakarak, daha az vergi ile yapması. Ama performans beklentisi olanlar için BENCE hayalkırıklığı. Çünkü kağıt üstündeki güç, tork değerleri prtikte fındık motor yüzünden baltalanıyor.

    Anca st yapacak 2lt eb 240 gibi birşey koyacak ki biraz seri araç diyelim, normal kullanım için de neden insanları st almayı mecbur bırakıyorsun ford?




  • Direksiyon da style donanım Leon'dan ödünç alınmış gibi.

     makyajlı focus türkiye'de
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Bence olaya bakış açınız farklı, bu nedenle de farklılığı algılamak istemiyorsunuz. Atmosferik motorlar çok esnek ve üst devirlere çıkıldıkça hızlanmaları iyileşiyor. Çok kısa sürede de yüksek hızlara ulaşabiliyor. Ancak bu motorlar turbo motorlarla karşılaştırıldığında yeterli tork değerini üretemiyor ve özellikle dik yokuşlarda beygir gücü önemini torka bıraktığında turbolu motorların avantajı ön plana çıkıyor. Ayrıca turbo benzinli motorlar gaza çok yüklenilmediği sürece günümüzde daha önemli olan yakıt verimliliği ve düşük CO2 salınımı sunabiliyor. Araçlar 150-182 hp üretebiliyor fakat turbodan kaynaklanan gecikmeler süreleri biraz tırpanlıyor. 0-100 heveslisi değilseniz gayet konforlu motorlar bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    Bence olaya bakış açınız farklı, bu nedenle de farklılığı algılamak istemiyorsunuz. Atmosferik motorlar çok esnek ve üst devirlere çıkıldıkça hızlanmaları iyileşiyor. Çok kısa sürede de yüksek hızlara ulaşabiliyor. Ancak bu motorlar turbo motorlarla karşılaştırıldığında yeterli tork değerini üretemiyor ve özellikle dik yokuşlarda beygir gücü önemini torka bıraktığında turbolu motorların avantajı ön plana çıkıyor. Ayrıca turbo benzinli motorlar gaza çok yüklenilmediği sürece günümüzde daha önemli olan yakıt verimliliği ve düşük CO2 salınımı sunabiliyor. Araçlar 150-182 hp üretebiliyor fakat turbodan kaynaklanan gecikmeler süreleri biraz tırpanlıyor. 0-100 heveslisi değilseniz gayet konforlu motorlar bence.
    Siz beni anlamamışsınız. Bakın aynı iki motor motor aynı değil mi? Büyük ihtimalle farklı turbo basıncıyla fazla güç elde ediliyor. Arada 30 beygir gibi hatırı sayılır bir fark var, torkları aynı. Verilen 0-100, elastikiyet değerlerine baktığımızda iki motor arasında neredeyse hiç fark yok. 0-100 heveslisi değilim ama elastikiyet hevesliğiyim. Eleastikiyeti iyi olan aracın sollaması iyidir, güvenlidir, konforludur. Şunu sordum orada 150 beygirlik motor, 180 ile nerdeyse aynı performansı verecekse o zaman 180liğin ne manası var orada? Ya da teknik verilerde hata var bilemiyorum. Fazla güç hızlanmadan ziyade sadece son hızı biraz arttırmış, ama benim için önemli olan elastikiyet.


    İkinci olarak küçük hacim tamam ama , c sınıfı 180 beygirlik hallice güçlü bir aracın 0-100 değerinin 8,6 gibi olması bence günümüzde çok da başarılı değil. 170lik bmw 1 serisi 7.4 saniye mesela. 1.6 156lık 308 8 saniye, 1.4 160lık koca passatın 8.5, 140lık 1.4 golf 8.4, golf 6daki 170lik 1.4 ise 7.7 idi. Bunların elastikiyetleri de aynı orantıda daha iyi. Ben bundan bahsediyorum yani hatchback bir arabada 182 beygirlik turbo motor görünce insan biraz daha performans bekliyor ama o bende hayal kırıklığı oldu. St de alınabilir fiyatlarda olmayacaktır zaten, ford türkiyeye de getirir mi şüpheli.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.