Şimdi Ara

Makyajlanan Peugeot 308,Geyik(Moose)testinde çok başarılı. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
4
Favori
16.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKVll


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Section8



    Şartları eşitleyelim o zaman.


    Cevap ver adama

    emrin olur paşamda vermiştim zaten, bu golf makyajlı değil ikisi arasında çok fark var

    Yenilen pehlivan güreşe doymazmış. Önce lastik ve jant farklı dedin. Arkadaşlar sana aynı ebat jant ve aynı marka-model lastikli olanını yolladı hem de spor odaklı modeli olan gti versiyonu yolladı. Şimdide makyajlı olanı isterim diyorsun. O da gelir onu da koyarız. Peki o da kötüyse bu sefer cevabın ne olacak. Onu da o zaman düşünürüm mü diyorsun yoksa...



    Bir markanın her aracı iyidir ve bir markanın her aracı kötüdür ezberinden kurtulun artık. Aslanın ağzına düşmeyi bekleyen tüketici modundan çıkın. Araçlar modelden modele, yıldan yıla kötü olabilir veya iyi olabilirler bunun bilincinde olun. Mesela bir Mercedes'i sırf logosu için almayın, gerçekten o vaadedilen ve parasının hakkını verdiği kalitesi için alın ve bunu arayın. Ezberci olmayın yoksa paranızın karşılığını almanız güç...

    Ekleme yapayım Golf Gti tam bağımsız süspansiyona sahipken 307 torsiyon ile bu başarıyı yakalıyor. Golf'ün hiçbir savunulacak yanı yok...

    Birisi de audi a3 sedanın geyik testi başarısızlığına üzülmüş. Türkiye'de A3 deyince kimsenin aklına sedan gelmez al sana A3 sportback geyik testi dedi. Onu izledim bir çıt üstü. Ee bu ne dedim, bu mu başarı? Bana cevabı : yahu bu testler de çok gereksiz zaten, ne zaman işe yarayacak, ben aracımın bana verdiği güvenden memnunum deyip ikinci falsoyu çizdi. Bir tartışma esnasında tutarlı ve dürüst olun, ne dediğinizin farkında olun. Birşeyi bilmemek asla utanılacak birşey değil. Malım en iyisidir kaprisinden de kurtulun. Hiçbir mal en iyisi değildir. Onlarca otomobil kullandım hepsinin kusuru vardı. Bizler tüketiciyiz, bir malı övmek veya yerin dibine sokmak bize birşey kazandırmaz. Biz değerlendirmemizi ve tercihimizi bütçemize ve bize sunulanlara göre yapmak durumundayız yoksa kaybeden tarafta oluruz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 27 Aralık 2017; 11:16:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F01EF196DU -- 17 Temmuz 2021; 22:28:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    Cok istedim bu aractan ama bir turlu nasip olmadi. Gecen sene yaz aylarinda bir tane 1.6 thp dustu ilana 8 binde. Arac uzun sure satilmadi. Her gun takip ettim. Alsam elimde patlar diye cesaret edemedim. Sonra satildi hala cok pismanim almadigima. 54 bin civarinda idi fiyati da.

    1.2 puretech ile ilgili sorunlari okuduktan sonra ona da bakmadim. Classic edition serisi geldi onda da sifir faiz kampanyasi yapmadilar 2008'deki gibi. Oyle boyle derken alamadik.

    Canınız sağolsun hocam. Geç olsun güç olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avsarimsi

    Rakam cidden baya baya iyi değil mi?

    Aynı kanaldan birkaç test daha izledim aynı segment değiller ama 520d'den daha sağlam giriyor

    Bu testte rekor kaç hangi araçta bilen var mı 82 üstü görmedim 10'a yakın izledim

    C segmenti araçlar E segmenti araçlardan daha çeviktir. İstisna olabilir ama kaide budur. Klişelerden kurtulun. 5 serisi iyi yol tutar amenna ama ondan çok daha iyi yol tutan C segment araçlar vardır. Yalıtım, uzun yol stabilitesi, hissedilen sanal güven aracın müthiş yol tuttuğunu zannettiriyor ama işin iç yüzü bu kadar yüzeysel değil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avsarimsi

    Rakam cidden baya baya iyi değil mi?

    Aynı kanaldan birkaç test daha izledim aynı segment değiller ama 520d'den daha sağlam giriyor

    Bu testte rekor kaç hangi araçta bilen var mı 82 üstü görmedim 10'a yakın izledim

    Şu an rekor Civic hb de 84 km ile.Ardindan 308 ikinci sırayı almış durumda.İki araçta çok stabil ve kontrollü diğer tüm c segmenti araçlara göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    benim en hızlı virajı golf döner gibi bir iddam olmadı. 308den 5km/h yavaş girincede karizmam çizilmez yani. konu sahibine dediğim madem 2. mesaja golfünkini koyacaksın eşit arabalar olsunda öyle izleyelim. onlarca otomobil kullandım diyorsunuz ozaman jant ebatı ve lastiğin sürüş karaterini ne derece değiştireğini gayet iyi bilirsiniz. makyajlı golf konusuna gelince ikisinide kullandım çılgın gibi virajlara dalmadım ama 180 üstü süratlerdeki stabilitete bariz iyileştirme hissettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu geyik testinin ismi bizim ülkeye uymuyor.. Sonuçta bizde geyik neyin yok..



    Bu testin ismi değişmeli..



    Çomar testi olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKVll


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Section8



    Şartları eşitleyelim o zaman.


    Cevap ver adama

    emrin olur paşamda vermiştim zaten, bu golf makyajlı değil ikisi arasında çok fark var

    Hocam adı üstünde makyajlı ne kadar fark olabilir gti işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Section8 kullanıcısına yanıt
    MKVll kullanıcısına yanıt
    Hahaha birde pist odaklı GTI olan C.S . Zaten bir video var 308 GTI'da 5 kişiler Nord'da bu GTI'ı terletiyorlar. :) Makyajsız 308'e sahibim. Direksiyon netliği ve yol tutuş muazzam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 27 Aralık 2017; 2:17:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fazla söze gerek yok. Tek kelimeyle Perfect.

    308 im var bir kere bile aldığıma pişman olmadım. Aldığımdan beri severek zevkle memnuniyetle kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilemiyorum artık, yenisini doğuştan geçen hafta ikame araç olarak almıştım normalde 180den sonra uçacak gibi olur insanı çok fena korkutur ama o araçta hiç öyle bir şey yoktu. ikiside torsiyonlu bu arada. tabi videodaki 2013 gti çok kötü ona söylenecek bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam. Ben de sana diyorum ki Gti pist odaklı bir otomobil. 308 ise standart yol otomobilli. Gti bile Standard 308 ile aynı başarıyı yakalayamıyor. 308 Gti ile Golf Gti'yi kıyaslarsak durum daha vahim olur Golf açısından.



    180 üstü stabilite yavaş yavaş B segmenti araçların bile üstesinden gelebileceği kadar basit hale geliyor. Stabilitenin bu testte birşeyleri değiştirme durumu zayıf, çok zayıf. Artan yalıtım bile sizin daha stabil bir araçla seyahat ettiğiniz kanısına kapılmanıza neden olabilir.



    Bu testlerin amacı daha hızlı viraja girin oraya buraya hava atın diye değil. Olası bir aksilik söz konusu olduğunda bunu atlatabilmeniz-kolay veya zor atlatabilmeniz, atlatamayacağınız anlamına geliyor. Öngörü sahibi olmanız amaçlanıyor...

    Ayrıca 308'den 5km daha viraja yavaş gireyim demişsin. Bu durumun vahemetinden haberin olmadığını gösteriyor. O 5km /saatlik hız farkı senin canından olmana veya maddi hasar almana veya veya bir can almana sebep olabilir. Tıpkı 30 metre fren mesafesi olan araç ile 32 metre fren mesafesi olan araç gibi. 2 metre çok az bir fark gibi görünüyor olabilir ama o 2 metrede kaç can olur veya hangi araba olur bilinmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 27 Aralık 2017; 2:41:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKVll

    benim en hızlı virajı golf döner gibi bir iddam olmadı. 308den 5km/h yavaş girincede karizmam çizilmez yani. konu sahibine dediğim madem 2. mesaja golfünkini koyacaksın eşit arabalar olsunda öyle izleyelim. onlarca otomobil kullandım diyorsunuz ozaman jant ebatı ve lastiğin sürüş karaterini ne derece değiştireğini gayet iyi bilirsiniz. makyajlı golf konusuna gelince ikisinide kullandım çılgın gibi virajlara dalmadım ama 180 üstü süratlerdeki stabilitete bariz iyileştirme hissettim.

    Düz yoldaki stabilite hissinin aracın yol tutuşu ile uzaktan yakından alakası yoktur.Bu gibi süratlerde direksiyon ağırlığı ve yalıtım son derece yapay bir güven hissi verir insana.O 5 km diyerek kucumsediginiz sürat adamı ipten alır veya ipe götürür.Ustelik Golf, GTI gibi spor odaklı bir turevinde bile bu testte bu denli facia bir karakter sergiliyorsa bunun herhangi tartışılacak bir yanı yok.



    Makyajlı golfte herhangi bir platform değişimi olmadı dolayısı ile yol tutuşta herhangi bir iyileştirme soz konusu değil.Bu platformlar zaten Passat harici son derece zayıf karakterler sergiliyor Vag grubunda.Leon,Golf, A3 yol tutuş olarak kesinlikle iddialı konumda değiller.



    Hangi marka aracınız var bilmiyorum ama bu testlerde 1 km lik fark bile aracı yüceltir.Bu bakımdan 308 ve Civic şu anda bana göre en önemli güvenlik departmanı olan yol tutuşta en iyi iki noktada duruyorlar.Bunu olduğu gibi kabul etmek ve Golf gibi birçok konuda sınıfının en iyisi olan aracın, bu alanda kötü olduğunu kabul etmek gerekir.Objektif olmak lazım yani.Mesele karizma falan değil güvenlik burada :).



    Yoksa kimsenin Golf kötü araba dediği yok.Ama yol tutuş ve buna ek olarak sürüş kabiliyeti olarak Golf son derece vasat bir otomobil.Kalitesi, yalıtımı ve normal koşullardaki sürüş konforu zaten çok iyi Golfun.Ona kimse birşey demiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Bu geyik testinin ismi bizim ülkeye uymuyor.. Sonuçta bizde geyik neyin yok..



    Bu testin ismi değişmeli..



    Çomar testi olabilir.

    bizdede adı köpek veya domuz testi olsun :) yanlız bu olayı şehirler arası yol hızında yani 120-130 gibi gerçekleştirince ortaya pek hoş sonuçlar çıkmaz. şahsen takla atmaktansa yeni far tampon almayı tercih ederim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuç çok iyi yanlız bu testlerin aynı ebatta cant ve aynı marka lastik ile yapılması daha iyi olur. Aynı aynı araçta kullanılan 2 farklı lastiğin bile yol tutuşu arasında fark oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acaba makyaj yapılırken Opel in sürüş konusundaki birikiminden faydalanılmış mıdır merak ettim.



    Yanılmıyorsam 3008 in şasinde vb Opel den de destek alınmıştı, Opel i satın aldıktan sonra durumu özetleyen "satın alma öncesi de işbirliği yapılıyordu zaten" gibi birşeyler okumuştum medyada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Acaba makyaj yapılırken Opel in sürüş konusundaki birikiminden faydalanılmış mıdır merak ettim.



    Yanılmıyorsam 3008 in şasinde vb Opel den de destek alınmıştı, Opel i satın aldıktan sonra durumu özetleyen "satın alma öncesi de işbirliği yapılıyordu zaten" gibi birşeyler okumuştum medyada.


    Olabilir elbette ama Peugeot kendi başına da bu beceriyi kazanabilecek bir marka. Peugeot Sport gibi bir olay da söz konusu. Peugeot Sport'un ortaya koyduğu araçlar yol tutuş konusunda bir hayli iyi. Fransız otomobiller iyi yol tutmaz sanılır ama çok çok iyi yol tutan Fransızlar da vardır. Ülkemizde durum hep standart B ve C segmenti araçlar açısından değerlendirildiğinden dolayı yanılgılar mevcut. Özetle Peugeot motorsporları geçmişi olan bir marka ve hala bu konuda boy gösteriyor. Yol tutuş konusunda başka markadan yardım almasına ihtiyacı yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Çok iyi biliyorum, 306 ve 406 nın geliştirme aşamasında marka çok emek sarfetmişti ve o zamanlar sürüş kaliteleri ile yazılı medyada da çok sükseliydiler. Yani evet, Pug sürüş konusunda hep tecrübesi olan bir markaydı.


    Çok genç arkadaşlar belki bilmez ama Ford un tam bağımsız süspansiyonu Focus 1 ile C segmentinde yaygınlaştırmasına kadar da bu bağlamda Peugeot çok iyi bir noktadaydı.



    Yine de Opel gibi bir markaya sahip olunca markanın öne çıkan özelliklerinden esinlenmek isteyebilir, basit bir detay bazen tecrübeli bir markaya bile fark katabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 27 Aralık 2017; 3:22:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Acaba makyaj yapılırken Opel in sürüş konusundaki birikiminden faydalanılmış mıdır merak ettim.



    Yanılmıyorsam 3008 in şasinde vb Opel den de destek alınmıştı, Opel i satın aldıktan sonra durumu özetleyen "satın alma öncesi de işbirliği yapılıyordu zaten" gibi birşeyler okumuştum medyada.


    Üstad 3008'in şasi EMP2 değil mi. O da 308'den. Sanırım Opel ile bir alakası yok. Araştırmak lazım. Ama söz konusu yol tutuş vs olunca bence Pejo, Opel'den pek akıl alacak bir firma değil. Ralli geçmişi, Peugeot Sport gerçeği var ortada. Pejo'nun çoğu eski GTI takılı araçlar çılgın atıyor. Bir kaç çürük elma haricinde pek çoğu iyi. Opel tabii binek kısmında genel olarak daha başarılı grafik çiziyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Çok iyi biliyorum, 306 ve 406 nın geliştirme aşamasında marka çok emek sarfetmişti ve o zamanlar sürüş kaliteleri ile yazılı medyada da çok sükseliydiler. Yani evet, Pug sürüş konusunda hep tecrübesi olan bir markaydı.


    Çok genç arkadaşlar belki bilmez ama Ford un tam bağımsız süspansiyonu Focus 1 ile C segmentinde yaygınlaştırmasına kadar da bu bağlamda Peugeot çok iyi bir noktadaydı.



    Yine de Opel gibi bir markaya sahip olunca markanın öne çıkan özelliklerinden esinlenmek isteyebilir, basit bir detay bazen tecrübeli bir markaya bile fark katabilir.


    İlk satırdan haberim yoktu mesela, öğrenmiş oldum:)



    Elbette herşey olabilir. Ülkede Peugeot markasının verdiği algı bayağı kötü ben o ön yargıyla yazılmış bir yazı olabilir diye belirtmek istedim. Alsınlar versinler biz tüketiciler açısından sıkıntı yok, iyi olsun biz severiz:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.