Şimdi Ara

Maksimum Tork Ve Maksimum Güç Olayı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu maksimum tork ve maksimum güç olayı ne anlama geliyor benim aracın verileri maksimum tork 3800 maksimum güç ise 5000

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yani araç maksimum torkunu 3800 devirde, maksimum beygiri de 5000 devirde veriyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Yani araç maksimum torkunu 3800 devirde, maksimum beygiri de 5000 devirde veriyor...

    3800 devire kadar vites degistirmesem olur yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onurusl kullanıcısına yanıt
    Olur ama yakıt artar tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Olur ama yakıt artar tabi.

    3000 devir ideal o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onurusl kullanıcısına yanıt
    İdealdir
  • Tam olarak öğrenmek istediğin nedir ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Tam olarak öğrenmek istediğin nedir ?

    Bazı araçlarda örneğin maksimum tork 2800 bazılarında 4000 bu ne anlama geliyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onurusl


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Tam olarak öğrenmek istediğin nedir ?

    Bazı araçlarda örneğin maksimum tork 2800 bazılarında 4000 bu ne anlama geliyor ?

    torku düşük devirde veren araç genel itibariyle daha az yakıt yakar güçsüzdür yani bir nevi dede arabası. maximum torku yüksek devirde veren araç daha fazla tüketir daha çılgın ve genç arabasıdır. ama turbo işin içine girerse pek birşey değişmesede benzinlide oldukça değişiklik olur. hele 1 den fazla turbo varsa veya hibritse herşey değişir.

    bana sorarsan en güzel olanı max torku en alt devirde verip en üst devire kadar taşıyan arabayı al tepe tepe 10-15 sene kullan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: Onurusl


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Tam olarak öğrenmek istediğin nedir ?

    Bazı araçlarda örneğin maksimum tork 2800 bazılarında 4000 bu ne anlama geliyor ?

    torku düşük devirde veren araç genel itibariyle daha az yakıt yakar güçsüzdür yani bir nevi dede arabası. maximum torku yüksek devirde veren araç daha fazla tüketir daha çılgın ve genç arabasıdır. ama turbo işin içine girerse pek birşey değişmesede benzinlide oldukça değişiklik olur. hele 1 den fazla turbo varsa veya hibritse herşey değişir.

    bana sorarsan en güzel olanı max torku en alt devirde verip en üst devire kadar taşıyan arabayı al tepe tepe 10-15 sene kullan.

    Maksimum torku alt devirde veren araba kalkıslarda daha seri olduğunu duydum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onurusl


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: Onurusl


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Tam olarak öğrenmek istediğin nedir ?

    Bazı araçlarda örneğin maksimum tork 2800 bazılarında 4000 bu ne anlama geliyor ?

    torku düşük devirde veren araç genel itibariyle daha az yakıt yakar güçsüzdür yani bir nevi dede arabası. maximum torku yüksek devirde veren araç daha fazla tüketir daha çılgın ve genç arabasıdır. ama turbo işin içine girerse pek birşey değişmesede benzinlide oldukça değişiklik olur. hele 1 den fazla turbo varsa veya hibritse herşey değişir.

    bana sorarsan en güzel olanı max torku en alt devirde verip en üst devire kadar taşıyan arabayı al tepe tepe 10-15 sene kullan.

    Maksimum torku alt devirde veren araba kalkıslarda daha seri olduğunu duydum

    bu çok değişken bir sonuç. ama aynı araba ve motordan bahsedersek 2 valf ile 4 valf motor bile kalkışta farkeder. 2 valf her zaman alt devirde daha canlı ve seri olur. 4 valf daha üst devirlere gelince serilik ve düşük yakıt tüketim sunar.

    zaten araba dediğiniz 9 ile 15 saniye arasında 0-100 değeri değişen araçlara binmekteyiz. daha az tüketim daha alt devirde tork daha yavaş araba daha yüksek tüketim daha yüksek devirde tork daha hızlı ve güçlü araba bu denklem genel anlamda günlük bindiğimiz otomobillerde bu şekildedir. yıllık 7-10 bin km ortalama binen insanlarız benim görüşüm her zaman daha lineer bir araca binmek mümkünse yüksek hacim atmosferik veya sc li bir araç. 2000 motor aşağısı pek tat vermez. 1 maaş fazladan senelik yakıta atalım sorun olmaz.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.