Microsoft Müşteri Desteğinden bana bir mail geldi.'Parolanızı sıfırlamaya ilişkin isteğinizi aldık.' diye.Fakat ben böyle bir şey yapmadım.Şimdi birisi şifremi mi öğrenmek istiyor?
2 seçenek var :1) İsteği onaylama ve parolayı sıfırlama ve 2) Parolayı sıfırlamayı iptal etme.
1.yi yapmak saçmalık olur zaten fakat 2. yi kesin olarak yapmam mı gerekiyor?Çünkü 2 tane aynı mailden geldi herhangi bir şey yapmadım.
sana gelen mailin adresi ney?
quote:
Orjinalden alıntı: ultrAslan BH
sana gelen mailin adresi ney?
Sana hiç gelmedi galiba
quote:
Orjinalden alıntı: Magnolia..
live.com uzantılı bir mail adresiydi.Normal birisi böyle bir mail alamaz herhalde.
u.l.t.r.a.s.l.a.n@live.com msn adresim + mail adresim
2 hafta önce 1 haftalığına hotmail live uzantılı mail almayı açtı sonra 1 hafta içinde alan aldı şimdi artık windowslive.com ve hotmail.com uzantılı adresler var ve ben live alan talihli kişilerden biriyim