Şimdi Ara

Macbook Pro 2016-2017 Touchbar - Touchid / Without Touchbar Kullanıcıları Derneği [ANA KONU] (161. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.218
Cevap
54
Favori
143.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 157158159160161
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mubayin_beyin

    Değişim programı ben de duymadım ama sorunu yaşayan çok. Cihazın garantisi devam ediyor bir servise verip deniyecem.



    Alıntıları Göster

    bende parmak izi okuyucu gevşek. keşke ona değişim programı yapsalar.

  • bodysolid B kullanıcısına yanıt

    Normal.


    15" MBP için GaN şarj aleti alan var mı? Dışarı çıkarken masadan şarj aletini çıkarmak her seferinde işkence haline dönüyor. Travel charger tarzı birşey alayım diyorum ancak düzgün bir şey bulamadım Türkiye'de. 2 port ve 84w+ destekli olmasını istiyorum, tavsiyesi olan yazabilirse sevinirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende ABD den Ağustos 2017 de aldığım Macbook Pro late 16 için klavye değişim programı dahilinde başvuru yaptım bugün. Sorun yok dediler. Haftaya Bursa zentek e göndereceğim aleti. Bakalım başımıza neler gelecek, faturada yok umarım sıkıntı çıkarmazlar.
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    Bende de var mbp late 2016 Amerikan. Klavye değişim programına katıldım, sorun olmadı.
  • Akasha_Ether kullanıcısına yanıt
    Fatura istemediler mi ?
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    İstemediler, sistemde eligable görünüyorsa sorun olmuyor.
  • Akasha_Ether kullanıcısına yanıt
    Eligable olup olmadığına nasıl bakıyoruz peki

    Edit: program a dahil olup olmadığı imiş. Seri numara ile zaten sorgu yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KenanK89 -- 20 Şubat 2021; 21:27:45 >
  • Teslim etmeden önce sıfırlayıp aleti öyle vereyim dedim, diskleri sildim. Şimdi tekrar kurulum yapamıyorum. İnternet recovery Apple bağlantı hatası veriyor. Recovery ekranında Sierra kur dediğim de kurulum bitince hazırlama hatası veriyor. Anlamadım olayı.
    Şimdi USB imaj indirip denicem
  • 2 gün önce göndermiştim, Bursa Zentech e. Bugün aradılar. Z ve X tuşları servis kapsamında ücretsiz değiştirilmiş.
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    Tuş değişme yapmıyorlar bildiğim kadarıyla, üst kapak tamamen değişiyor klavye, touchbar, batarya beraber değişmiş oluyor. Bende o şekilde oldu.
    Battery Cycle count sıfırlanmış olması lazım.
  • Akasha_Ether kullanıcısına yanıt
    Bana telefonda verilen bilgi 2 tuş kapağı değiştiği yönünde. Eğer sorun devam ettiği taktir de top case değişimi olacağı.

    Online servis kaydın da da aşağıdaki yazıyor.

    Rapor : Cihazın X ve Z tuşları servis kapsamında değişimi sağlanmıştır.
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun ülkedeki en pislik yetkili servise vermişsiniz. Köpeklik yapmak için ellerinden gelen her şeyi yapan bir firma zentech. Benim sorunlu ürünü garantinin sonunda gönderdiğimde sorun yok diyip geri gönderdiler üstüne cihaza zarar verdiler. Tavsiyem Gürgençlere felan yollamanız olur.

  • Chronotide kullanıcısına yanıt
    Bir daha yaşanırsa aynı sorun bakarım. Apple ı aradım beni Bursa da oraya yönlendirdi. Eğer bilgisayar da bir şey görürsem Apple ı arayıp şikayet ederim sorun yok.

    Şimdilik sorun giderilsin yeterli. Repair garantisi 30 Ağustos civarına kadar geçerli olacak zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KenanK89 -- 25 Şubat 2021; 19:9:12 >
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt

    Ne yazık ki Apple'ın elinden gelen bir şey yok bu tarz durumlarda. Cihazımın kasasında darbeyle çentiğe sebep oldu şehrimdeki Zentech servisi. Elimdeki resimli kanıtları dahi formda "genel çizikler" yazdığı için kabul etmediler. Bir aya yakın Apple ile görüşmelerim sonucunda (US Apple ile bile görüştüm telefonla saatlerce) ancak cihazınız için mağazamızdan kılıf verebiliriz dedikten sonra deri zarf kılıf gönderdiler. Ne yazık ki paranızın karşılığını alamıyorsunuz 3. parti servislerde. Apple'ın direk kendilerine yada mağazalarına ürün kabulüne başlaması gerekiyor.

  • İstanbul'da Akasya-Zorlu yada Bağdat caddesinde topcase değişimi için teslim eden oldu mu yakın zamanda? Ne kadar sürüyor genelde?

  • Chronotide kullanıcısına yanıt

    Yaklaşık 1 hafta.

  • JUNE8O kullanıcısına yanıt

    Üçüncü parti servis sağlayıcılar benzer sürede İstanbul'a kargolayıp geri veriyor, daha hızlı olmasını beklemiştim :/ Salı sabahına ancak Akasya'dan randevu bulabildim bayram öncesi İstanbul'dan döneceğim bi umut belki demiştim. İşin kötüsü başka birisi sizin adınıza teslim alamıyor yada kargo yapmıyorlar yurt dışında olduğu gibi..


    Teşekkürler cevap için.

  • Macbook pro güç adaptörlerinin ucunda yamulma oldu bunu garanti üzerinde tamir etme ya da değişim yapıyorlar mı bilgisi olan paylaşabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 157158159160161
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.