Şimdi Ara

Asus Z97 Vii Hero , Servis Sonrası Sıkıntı :) SORUN ÇÖZÜLDÜ !!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
1
Favori
1.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • i7_4790k İ kullanıcısına yanıt
    Yapılır , bizim millet bunu aynen hak ediyor kusura bakma . 3-5 kişi haricinde herkes kaderimde varmış , alın yazısıymış gibi saçmalıklar la avutuyor bu ülkede kendini .

    Neyse politikaya kaçtı biraz kusura bakma .


    Teknik servis olayına gelince . Türkiyede adam akıllı servis anlayışı yok , bu bir gerçek .
    Kullanıcının önüne binbir engel çıkarılıyor . Faturası olmayan ürüne değişim yapılmaz , garanti belgesi yoksa bilmemne olmaz .

    Sisteminde seri numarası kayıtlı bir parça için neden bunları istersinki ?


    Sadece bir örnek , servis nasıl olmalıdır örneği :

    Kırmızı Avexir ramlerim almanyadan arızalı geldi , daha doğrusu ışıkların 1 tanesi yanıp sönerken diğeri sadece yanıyordu .

    Caseking.de ye RMA açtım . Sadece almanya içi gönderim yaptıkları için arkadaşa verdim , o da almanyada dhl e teslim etti .

    Ramlerin yanında ne faura ne de garanti belgesi mevcuttu , 1 günde gitti , 1 gün değişim süresi dediler , 1 günde arkadaşımın adresine yine dhl ile teslim edildi .

    Paketin içinden yeni ramler , ve ufak bir özür olarak bir paket Haribo çıktı .

    işte bunlardan :

     Asus Z97 Vii Hero , Servis Sonrası Sıkıntı :) SORUN ÇÖZÜLDÜ !!!!


    Müşteri memnuniyeti ve servis anlayışı budur . Gerisi fasafiso ....




  • Öyle olucak yarın gitcem çizgiye para iadesi istemiyorum değişim istiyorum ben eger değişim olmicaksa vermicem tamir ettim dicek yine arıza çıkıcak yine bişi olcak kart çöp değiştirmiyorsa çarşamba direk tüketici hakem heyetindeyim .
  • Asus yabancı bir servisi zamanında buna çok gülmüştü , Türkiyede tamir ediyorlar demiştim adam yahu değişimi tamirinden ucuza gelir demiş ve şaşırmıştı

    Benim powercolor R9 290 pcs de servisde tamir görmüş kondansatörü değişmiş daha sonrasında nette gezerken bile "display stopped responding and has recovered" hatası verip %100 yükte çalışmaya başlıyordu pc resetleyene kadar , senin tamir işide buna benzemiş

    bir ekran kartını yada anakartı "adam gibi" tamir etmek kolay iş değil , bunlar amatörce tamir ediyor 1 yapıyor 2 bozuyor malesef ve bunu bile bile biz en iyiyiz diye kendilerini övmeleri yok mu bu çok kötü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boss06

    Mahkemede bu is çözülür.

    Hocam zaten kartı arızalı yani hasarlı verdiler led ışıkları yanmıyor servisten önce yanıyordu . Tüketici hakem heyeti başvurudan sonra bilşr kişi atıyor teknik servis oda bilir kişi hemde o inceliyor raporunu yazıyor . Kartı servise vercem beklicem incelesin tamir yaptırmicam değişim veriyorsa versin yoksa direk tüketiciye dokundukları sey daha beter oluyo perte çıktı kart . Birde o pin olayından sonra beni dinlemediler inada bindirdiler olucagı buydu
  • Geçmiş olsun. Buna benzer bir sorunu servis point ile yaşamıştım. Aldığım gün geri getirmeme rağmen vatan ve servis point sorun teşkil etmiyor diye kabul etmedi. Sonrasında başka bir sorundan ürün değişim oldu. 500 TL'ye aldığım kartın sıfırı 300 TL olmuştu ama bana fatura bedeli olan 540 TL'lik hediye çeki vermişlerdi. Benim için piyango gibi olmuştu. Ìlahi adalet işte. Mutlaka yerini buluyor. Ínşallah sen de hakkını alırsın. Senin konunu okuduktan sonra bu anakartı almaktan vazgeçtim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***@rmour*** -- 24 Eylül 2014; 0:39:22 >
  • Concerve kullanıcısına yanıt
    sonuna kadar katılıyorum hocam sana
  • Hardcore_Eater H kullanıcısına yanıt
    Benim işime geldiği için kabul ettim, zaten yeni bir anakart almam gerekiyordu. Yoksa tabi ki para iadesi vermek zorunda. Ama vatan vermiyor, hediye çeki veriyor. Yasal değil ama böyle, araştırabilirsiniz. Dediğim gibi uğraşacak vaktim yoktu ve gerekte yoktu. Şunu da yazayım. Corsair, vektron da beni baya uğraştırdı. 120 GB Force GT ürünüm HD Tune ile bir tane healt statu hata veriyordu. Gönderdim, win 7 kurulsu, test ok diye geri yolladılar. Bu sefer ss koydum ssd içine tekrar yolladım. 1 ay bekledim. Akıllarınca beni kandıracaklar. Normal neutron serisi göndermişler. Benim ssd 349 TL, gönderdikleri 250 TL. Onu da geri yolladım. Yine bekledikten sonra anca sıfır Force GT ürünüm geldi. Hesapta yurtdışından değişim beklemişler. Kaç defa görüştum. Bir de bana `bakın bu 128 gb, sizin ssd 120 gb idi, bu daha iyi vs.` laflar ediyorlardı. Ben de sürekli benim ssd ile arasında 100 tl var, ayrıca bunun hızları benim ssdimden düşük, dalga mı grçiyorsunuz dediğim de ise bu yeni seri diyorlardı. Bu üründe iadeyi kabul etmedim, çünkü ben aldığımda ssd 255 TL idi, o anda ise 349 TL. Yani işime gelme olayına döndük yine. Vatan elemanları da sanki kendi ceplerinden çıkıyormuş gibi suratsız ve her kabul etmeyişimde isteksiz hareketleriyle politikalarını saklamıyorlardı. Sorunsuz tek değişimim 3,5 sene önce iPhone 4 32 GB telefonumda oldu. Home tuşu bozuldu, servise gitti, 2 haftadan kısa bir süre sonra sıfırı geldi ve hala sorunsuz kullanıyorum. Elektronik aletler bozulabilir, lafım yok. Ama sonrası bu şekilde olmalı, diğerleri gibi değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    Bugün servisten ürünün iadesi çıktı ürün iadeye çekildi vatana gittim ücret iadesi aldım . Sorun çözüldü

    Umarım bu kadar yazışmalar içinde sorunu çözülenler o kaba saba mesajları için bir şeyler derler.

    Aman tehdit falan yok :) İsteyen istediğini diyor zaten. Konudan bir haber olan, sadece birkaç mesajı okuyan kalkıp "Asus benim için bitti" falan diyor. Hatta bir başka mesajda sorunu yazan kişi mesaj "Silinsin" diye mesajını değiştiriyor ama halâ insanlar altında "Vurun kahpeye..." modundalar.

    İster inanın ister inanmayın Tüketici hakem heyetine giden yok ve sorunu çözülmeyecek sadece 2 kişi kaldı ve onlar da iletişimi kestiler. Siz devam edin, "Vurun kahpeye..."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    Bugün servisten ürünün iadesi çıktı ürün iadeye çekildi vatana gittim ücret iadesi aldım . Sorun çözüldü

    Umarım bu kadar yazışmalar içinde sorunu çözülenler o kaba saba mesajları için bir şeyler derler.

    Aman tehdit falan yok :) İsteyen istediğini diyor zaten. Konudan bir haber olan, sadece birkaç mesajı okuyan kalkıp "Asus benim için bitti" falan diyor. Hatta bir başka mesajda sorunu yazan kişi mesaj "Silinsin" diye mesajını değiştiriyor ama halâ insanlar altında "Vurun kahpeye..." modundalar.

    İster inanın ister inanmayın Tüketici hakem heyetine giden yok ve sorunu çözülmeyecek sadece 2 kişi kaldı ve onlar da iletişimi kestiler. Siz devam edin, "Vurun kahpeye..."

    Niyazi Bey insan ile uğraşmak zordur bilirim.
    Hele pc ile uğraşan genç ve heyecanlı gençler düşünüldüğünde bu çok daha zor.
    35 yıldır bilgisayar ile ilgilenen biri olarak asusu ve çizgiyi çok iyi tanıyorum.
    Bu işin içinde bazı memnuniyetsizlikler tabiki olmuştur olacaktır. Neticede pc donanımı gibi hassas bir sektör.
    Size burada bazı haksızlıkların yapıldığını düşünüyorum.
    Ama sizin yine de onların büyüğü, abisi olarak hoşgörü ile karşılayacağınızı biliyorum.
    Size de bu sektörde asus sonrası dönemde de başarılar diliyorum.




  • Herkesin bildiği gibi 1.5 aylık bir Asus Z97 Vii Hero marka anakartım vardı ve bir adet pini kırıktı. Ve bu fabrikayon bi hataydı meyse takılmıyorum artık orasına ve ürünü Çizgi Elektronik Teknik servisine götürdüm durumu anlattım değiştirmeyiz dediler ona da eyvallah derdimizi anlatamadık yinede servis formuna değişim talebiyle ürünümü verdim . Tamirat işlemine başladıkar hemen ve soket değiştirdiler , garanti kapsamı dışında sonra neyse niyazi bey ürünü garanti kapsamına aldı falan ürünü aldım eve geldim ve dün kurulumunu yaptım . Buraya kadar sıkıntı yok ;)

    Kurulum sonrası ;

    1. Sorun :) - Bilgisayarı çalıştırdım sıkıntı yok sonra bir testlik olduğunu farkettim işlemci (i7 4790K ) sürekli yük altında çalışır gibi kontrol ettim çalışan bir program yok format atim dedim format attım ama durum aynı sürekli işlemci işlem yapmasamda boşta %20 -%50 arası yükte gözükmekte ne yaptıysam düzelmedi . İşlemcimi hemen başka sistemde denedim sıkıntı yok normal çalışmakta . Sonra anakartta başka bir işlemci denedim ama oda yük altında çalışmakta çok ilginç :(

    2. Sorun :) - Anakart pin kırıkkende çalışmaktaydı , ve işlemcimi overclockla 4.8 ve 4.9 ghzler kullanıyordum 1.365v ile sıkıntısız ( zaten neden verdiysem servise ) şimdi ise servisten aldıktan sonra :) ufak bir overclock yapsam bile örneğin 4.5 ghz çeksem pc hemen mavi ekran vermekte :(

    3. Sorun :) - Anakart aldık güzel kurulunu yaptık birde ne görim led ışıklı ve kurulumdan sonra ne ilginçtirki led ışık yanmamakta :) Servis sonrası ne yazıkki led ölmüş yani ürün hasar görmüş :(

    4. Sorun :) - Sata portunun üstünde ufak bir sarı ışıklar bilgisayar açıldığında yanıp sönerdi o kadar şimdi ise ya sürekli yanmakta yada sürekli yanıp sönmekte ona tribe girmiş bir sıkıntılarda bu da servisten aldıktan sonra gerçekleşti ne yazık ki :(

    5. Sorun :) - Niyazi beye işlemcinin durumunu anlattım ve bu bir sorun değil teknik servisle konuşun yine ikna olmazsanız 20 sinden sonra cihazı yeni servise götürürsünüz artık. demesiydi :)))))

    Bozması benden yapması yeni servisten gibi birşey demesi oldu resmen:)

    Şimdi bu kart nolcak niyazi bey ben size dedim o pin kullanıcı hatasına bağlı olarak kırıl değil ve siz incelemeden servise verdini ve servisten çıktıktan sonra kart çöp olarak geri geldi şimdi nasıl bir yol izlicez niyazi beyefendi , anakart çöp ? Size kartı servis verirken ilk önce size yaptığım beyanı esas alsaydınız inada bindirmeseydiniz şuan kartım çöp durumunda olmazdı ne yazıkki niyazi bey , şimdi tekrar servise vericem sözde yapılcak sonra başka yerde sıkıntı çıkıcak ve kart hiç bir şekilde stabil olmayacak hiç bir zaman , yazık değil mi verdiğim paraya ?

    Resim 1 anakart olması gereken
    Resim 2 anakart ışık arıza ve sata port üstündeki sarı ışık
    Resim 3 kırık pin
    Resim 4 sağlam led :)))
     Asus Z97 Vii Hero , Servis Sonrası Sıkıntı :) SORUN ÇÖZÜLDÜ !!!! Asus Z97 Vii Hero , Servis Sonrası Sıkıntı :) SORUN ÇÖZÜLDÜ !!!! Asus Z97 Vii Hero , Servis Sonrası Sıkıntı :) SORUN ÇÖZÜLDÜ !!!!
     Asus Z97 Vii Hero , Servis Sonrası Sıkıntı :) SORUN ÇÖZÜLDÜ !!!! Asus Z97 Vii Hero , Servis Sonrası Sıkıntı :) SORUN ÇÖZÜLDÜ !!!! Asus Z97 Vii Hero , Servis Sonrası Sıkıntı :) SORUN ÇÖZÜLDÜ !!!!

     Asus Z97 Vii Hero , Servis Sonrası Sıkıntı :) SORUN ÇÖZÜLDÜ !!!!
     Asus Z97 Vii Hero , Servis Sonrası Sıkıntı :) SORUN ÇÖZÜLDÜ !!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i7_4790k -- 29 Eylül 2014; 22:10:31 >







  • Geçen bir konuda arkadaşın biri yazmıştı soket değişimi sonrası sıkıntılar çıkabilir diye.

    Durum normal değil yani. Hadi Overclock’u geçtim, işlem yapmazken yük altında olması, bir terslik olduğunu gösteriyor.
    Daha dikiş üstüne dikiş olmaz, olsa da artık hayır gelmez o karttan. Tek yol değişim gibi duruyor geçmiş olsun.
  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt
    Hadi herşeyi geçtim ledlerde yanmıo kart bide hasarlı geldi be :(
  • Adamlar Soket degistirecem derken Karti perte çıkardı. Çizgi güvencesi bu mu? Niyazi Bey?? Kasıtlı yapılmış birsey anakarta zarar vermesi bana kalırsa o kartın Soket pininde sıkıntı vardı diye biliyorum. Adamlar kaş yapacam derken göz çıkardı iyimi. Çizgi hiç bi ürüne destek vermemeli sağlam Karti ne hale getirdiler.
  • boss06 kullanıcısına yanıt
    Sorma be hocam yani ne hale geldi maillde attık niyazi beye ve ne yazıkki cevabı daha kötü

    Bunun bir hata olduğunu zannetmiyorum. Lütfen teknik birine danışın. Eğer daha da menun değilseniz Ekim 20’den sonra asus Merkezin belirlediği yeni servise gidersiniz artık.

    Saygılar

    "Yeni servise gidersiniz artık " ne demek hocam ya
  • Serviste birde hamza diye bir arkadaşımız var ilgili biri kartla ben ilgilendim her testtini yaptım sıkıntı yok dedi daha eve geldim les yanmıyo :) hahahahaha
    Saolsun kontrol etmiş allahdan birde etmese bitmiştik .
    Hamza kardeşimizde forumu okurmuş ve yazmazmıs ama takip edermiş inş. Suan okuyodur :)))
  • Keşke sen de orada olsaydın denerken. Çizgi, bu gibi durumlarda ürün sahibinin yanında testini yapsın.

    "Ben denedim sorun yoktu" da ne demek ? İşlemcinin durup dururken yük altına girip girmediğini mi denediniz ? Yoksa LED leri mi ?

    Maile bakılırsa, Niyazi bey de artık kaale almııyor müşteriyi. Nasılsa devrettik rahatlığı olsa gerek. Mahkeme yoluna git son çare.
  • Mahkemede bu is çözülür.
  • Taş gibi kart ne hale gelmiş
  • hocam çizgi artik yan çizdi :))
  • Calisiyorsa kurcalamayacaksin hocam benden size tavsiye :)
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.