Bildirim
Asus Z97 Vii Hero , Servis Sonrası Sıkıntı :) SORUN ÇÖZÜLDÜ !!!!
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Öyle olucak yarın gitcem çizgiye para iadesi istemiyorum değişim istiyorum ben eger değişim olmicaksa vermicem tamir ettim dicek yine arıza çıkıcak yine bişi olcak kart çöp değiştirmiyorsa çarşamba direk tüketici hakem heyetindeyim . -
Asus yabancı bir servisi zamanında buna çok gülmüştü , Türkiyede tamir ediyorlar demiştim adam yahu değişimi tamirinden ucuza gelir demiş ve şaşırmıştı
Benim powercolor R9 290 pcs de servisde tamir görmüş kondansatörü değişmiş daha sonrasında nette gezerken bile "display stopped responding and has recovered" hatası verip %100 yükte çalışmaya başlıyordu pc resetleyene kadar , senin tamir işide buna benzemiş
bir ekran kartını yada anakartı "adam gibi" tamir etmek kolay iş değil , bunlar amatörce tamir ediyor 1 yapıyor 2 bozuyor malesef ve bunu bile bile biz en iyiyiz diye kendilerini övmeleri yok mu bu çok kötü -
quote:
Orijinalden alıntı: boss06
Mahkemede bu is çözülür.
Hocam zaten kartı arızalı yani hasarlı verdiler led ışıkları yanmıyor servisten önce yanıyordu . Tüketici hakem heyeti başvurudan sonra bilşr kişi atıyor teknik servis oda bilir kişi hemde o inceliyor raporunu yazıyor . Kartı servise vercem beklicem incelesin tamir yaptırmicam değişim veriyorsa versin yoksa direk tüketiciye dokundukları sey daha beter oluyo perte çıktı kart . Birde o pin olayından sonra beni dinlemediler inada bindirdiler olucagı buydu -
Geçmiş olsun. Buna benzer bir sorunu servis point ile yaşamıştım. Aldığım gün geri getirmeme rağmen vatan ve servis point sorun teşkil etmiyor diye kabul etmedi. Sonrasında başka bir sorundan ürün değişim oldu. 500 TL'ye aldığım kartın sıfırı 300 TL olmuştu ama bana fatura bedeli olan 540 TL'lik hediye çeki vermişlerdi. Benim için piyango gibi olmuştu. Ìlahi adalet işte. Mutlaka yerini buluyor. Ínşallah sen de hakkını alırsın. Senin konunu okuduktan sonra bu anakartı almaktan vazgeçtim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***@rmour*** -- 24 Eylül 2014; 0:39:22 > -
sonuna kadar katılıyorum hocam sana -
Benim işime geldiği için kabul ettim, zaten yeni bir anakart almam gerekiyordu. Yoksa tabi ki para iadesi vermek zorunda. Ama vatan vermiyor, hediye çeki veriyor. Yasal değil ama böyle, araştırabilirsiniz. Dediğim gibi uğraşacak vaktim yoktu ve gerekte yoktu. Şunu da yazayım. Corsair, vektron da beni baya uğraştırdı. 120 GB Force GT ürünüm HD Tune ile bir tane healt statu hata veriyordu. Gönderdim, win 7 kurulsu, test ok diye geri yolladılar. Bu sefer ss koydum ssd içine tekrar yolladım. 1 ay bekledim. Akıllarınca beni kandıracaklar. Normal neutron serisi göndermişler. Benim ssd 349 TL, gönderdikleri 250 TL. Onu da geri yolladım. Yine bekledikten sonra anca sıfır Force GT ürünüm geldi. Hesapta yurtdışından değişim beklemişler. Kaç defa görüştum. Bir de bana `bakın bu 128 gb, sizin ssd 120 gb idi, bu daha iyi vs.` laflar ediyorlardı. Ben de sürekli benim ssd ile arasında 100 tl var, ayrıca bunun hızları benim ssdimden düşük, dalga mı grçiyorsunuz dediğim de ise bu yeni seri diyorlardı. Bu üründe iadeyi kabul etmedim, çünkü ben aldığımda ssd 255 TL idi, o anda ise 349 TL. Yani işime gelme olayına döndük yine. Vatan elemanları da sanki kendi ceplerinden çıkıyormuş gibi suratsız ve her kabul etmeyişimde isteksiz hareketleriyle politikalarını saklamıyorlardı. Sorunsuz tek değişimim 3,5 sene önce iPhone 4 32 GB telefonumda oldu. Home tuşu bozuldu, servise gitti, 2 haftadan kısa bir süre sonra sıfırı geldi ve hala sorunsuz kullanıyorum. Elektronik aletler bozulabilir, lafım yok. Ama sonrası bu şekilde olmalı, diğerleri gibi değil.
-
quote:
Orijinalden alıntı: i7_4790k
Bugün servisten ürünün iadesi çıktı ürün iadeye çekildi vatana gittim ücret iadesi aldım . Sorun çözüldü
Umarım bu kadar yazışmalar içinde sorunu çözülenler o kaba saba mesajları için bir şeyler derler.
Aman tehdit falan yok :) İsteyen istediğini diyor zaten. Konudan bir haber olan, sadece birkaç mesajı okuyan kalkıp "Asus benim için bitti" falan diyor. Hatta bir başka mesajda sorunu yazan kişi mesaj "Silinsin" diye mesajını değiştiriyor ama halâ insanlar altında "Vurun kahpeye..." modundalar.
İster inanın ister inanmayın Tüketici hakem heyetine giden yok ve sorunu çözülmeyecek sadece 2 kişi kaldı ve onlar da iletişimi kestiler. Siz devam edin, "Vurun kahpeye..."
-
quote:
Orijinalden alıntı: Niyazi Saral
quote:
Orijinalden alıntı: i7_4790k
Bugün servisten ürünün iadesi çıktı ürün iadeye çekildi vatana gittim ücret iadesi aldım . Sorun çözüldü
Umarım bu kadar yazışmalar içinde sorunu çözülenler o kaba saba mesajları için bir şeyler derler.
Aman tehdit falan yok :) İsteyen istediğini diyor zaten. Konudan bir haber olan, sadece birkaç mesajı okuyan kalkıp "Asus benim için bitti" falan diyor. Hatta bir başka mesajda sorunu yazan kişi mesaj "Silinsin" diye mesajını değiştiriyor ama halâ insanlar altında "Vurun kahpeye..." modundalar.
İster inanın ister inanmayın Tüketici hakem heyetine giden yok ve sorunu çözülmeyecek sadece 2 kişi kaldı ve onlar da iletişimi kestiler. Siz devam edin, "Vurun kahpeye..."
Niyazi Bey insan ile uğraşmak zordur bilirim.
Hele pc ile uğraşan genç ve heyecanlı gençler düşünüldüğünde bu çok daha zor.
35 yıldır bilgisayar ile ilgilenen biri olarak asusu ve çizgiyi çok iyi tanıyorum.
Bu işin içinde bazı memnuniyetsizlikler tabiki olmuştur olacaktır. Neticede pc donanımı gibi hassas bir sektör.
Size burada bazı haksızlıkların yapıldığını düşünüyorum.
Ama sizin yine de onların büyüğü, abisi olarak hoşgörü ile karşılayacağınızı biliyorum.
Size de bu sektörde asus sonrası dönemde de başarılar diliyorum.
-
-
Geçen bir konuda arkadaşın biri yazmıştı soket değişimi sonrası sıkıntılar çıkabilir diye.
Durum normal değil yani. Hadi Overclock’u geçtim, işlem yapmazken yük altında olması, bir terslik olduğunu gösteriyor.
Daha dikiş üstüne dikiş olmaz, olsa da artık hayır gelmez o karttan. Tek yol değişim gibi duruyor geçmiş olsun. -
Hadi herşeyi geçtim ledlerde yanmıo kart bide hasarlı geldi be :( -
Adamlar Soket degistirecem derken Karti perte çıkardı. Çizgi güvencesi bu mu? Niyazi Bey?? Kasıtlı yapılmış birsey anakarta zarar vermesi bana kalırsa o kartın Soket pininde sıkıntı vardı diye biliyorum. Adamlar kaş yapacam derken göz çıkardı iyimi. Çizgi hiç bi ürüne destek vermemeli sağlam Karti ne hale getirdiler. -
Sorma be hocam yani ne hale geldi maillde attık niyazi beye ve ne yazıkki cevabı daha kötü
Bunun bir hata olduğunu zannetmiyorum. Lütfen teknik birine danışın. Eğer daha da menun değilseniz Ekim 20’den sonra asus Merkezin belirlediği yeni servise gidersiniz artık.
Saygılar
"Yeni servise gidersiniz artık " ne demek hocam ya -
Serviste birde hamza diye bir arkadaşımız var ilgili biri kartla ben ilgilendim her testtini yaptım sıkıntı yok dedi daha eve geldim les yanmıyo :) hahahahaha
Saolsun kontrol etmiş allahdan birde etmese bitmiştik .
Hamza kardeşimizde forumu okurmuş ve yazmazmıs ama takip edermiş inş. Suan okuyodur :))) -
Keşke sen de orada olsaydın denerken. Çizgi, bu gibi durumlarda ürün sahibinin yanında testini yapsın.
"Ben denedim sorun yoktu" da ne demek ? İşlemcinin durup dururken yük altına girip girmediğini mi denediniz ? Yoksa LED leri mi ?
Maile bakılırsa, Niyazi bey de artık kaale almııyor müşteriyi. Nasılsa devrettik rahatlığı olsa gerek. Mahkeme yoluna git son çare. -
Mahkemede bu is çözülür. -
Taş gibi kart ne hale gelmiş -
hocam çizgi artik yan çizdi :)) -
Calisiyorsa kurcalamayacaksin hocam benden size tavsiye :)
Benzer içerikler
- ez debug led
- anakart cpu ışığı kırmızı yanıyor
- 7800x3d anakart önerisi
- memory context restore nedir
- csm support nedir
- anakart modeli öğrenme
- tpm 2.0
- amd 4700s
- ddr5 anakart önerisi
- bios güncelleme
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X