Şimdi Ara

Carraro Kullananlar Kulübü ( Üye Olmak İçin PM Atınız )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
248
Cevap
16
Favori
23.165
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Carraro bisikletler ve teknik konular hakkında bilgi paylaşabileceğimiz ortak konumuzdur.

    Carraro Kullananlar Kulübü ( Üye Olmak İçin PM Atınız )

    Carraro Kullananlar Kulübü ( Üye Olmak İçin PM Atınız )

    Carraro Kullananlar Kulübü ( Üye Olmak İçin PM Atınız )

    Carraro Kullananlar Kulübü ( Üye Olmak İçin PM Atınız )

    Carraro Kullananlar Kulübü ( Üye Olmak İçin PM Atınız )

    Carraro Kullananlar Kulübü ( Üye Olmak İçin PM Atınız )

    Listeye adınızı yazdırmak için yaşadığınız ili,bisikletinizi ve isterseniz isim ve soyisminizi bana PM atarak bildiriniz

    İSTANBUL (ANADOLU)

    gky05 - Gökay Aktan - Carraro Track 712 D
    Yuyushi - Carraro Sportive 225
    pausell - Carraro Sportive 224
    fatihto - Carraro Sportive 224
    asdfg945671 - Carraro Crs 600
    DT Swiss - Carraro 475 J Race
    ozcanar1 - Carraro Crs 600
    ChicharitoHernandez - Carraro Sportive 224

    İSTANBUL (AVRUPA)

    ilonhogir - Carraro Sportive 225

    ANKARA

    Arpadan Ölen At - - Carraro Sportive 121
    erphan - Carraro Sportive 225
    metehan__ - Carraro Daytona 436

    İZMİR

    berkcank - Carraro Sportive 224
    Fos - Carraro Sportive 224

    ISPARTA

    ALTINBAŞAK - Carraro Sportive 224

    SAMSUN

    ysff_srdr - Carraro Force 530

    MERSİN

    LillemaN - Carraro Sportive 225

    MANİSA

    burakaydin - Carraro Track 712 D

    ESKİŞEHİR

    Casco! - Carraro Crs 600

    MANİSA

    historiyst_45 - Carraro Big 729

    ÇORUM

    beslenmeciler - Carraro Sportive 225

    AFYON

    GortholTR - Carraro Big 1029




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vatikanli Mumin -- 17 Ekim 2017; 19:40:53 >







  • Daytona 436 - Ankara
  • DemirAtlıAdam kullanıcısına yanıt
    - Elcikler fiyasko, bisikleti alır almaz değiştirdiğim ilk parça elcikler oldu. (Velo barend kullanıyorum şu an).
    - Sele ilk zamanlar ağrı yapacaktır, bisikletforum'da pek çok kişi seleden şikayetçi olup sabırsızlıkla sele değişimine yönelmişti. Ben hala orijinal seleyi kullanıyorum ve bir rahatsızlık hissetmiyorum. Tamam ilk dönemler o sıkıntıyı bende yaşadım ama kalça kemiklerimin, kaba etlerimin ve selenin birbirine uyum süreci tamamlandıktan sonra rahatım gayet yerinde.
    - Maşa konusunda yorumda bulunamayacağım. Temmuz ayından beri taş çatlasın 20 kere maşayı açık kullanmışımdır (ki bunlarda en fazla 5-6 dakikalık sürüşler), genelde maşayı kilitleyerek kullanıyorum.
    - Jant/akort sorunu yaşamadım bugüne dek. 28" olması, ince olması gözünüzü korkutmasın.
    - Bisikletin arka aktarıcısında bir süre sıkıntı yaşadım. Bisikletforum'da ya da başka bir yerde bu tür bir şikayete rastlamadığım için bu aksaklığın, bisikletin bisikletçideyken depolanma şeklinden ya da benim hırpani kullanımımdan kaynaklandığını düşünüyorum.
    - Orijinal tekerlekleri olan CST'ler belki keyfinizi kaçırabilir.
    - Bu 9 ay içerisinde; asfalt - arazi - stabilize yol - yağmur - çamur - kar demeden bisikleti her türlü koşulda sınırlarını zorlayarak kullandım. Aktarıcı sorunumu saymazsak bisikletçiye 1 kez olsun tamir için gitmişliğim yok.

    - İnce ve 28" tekerlekleri sayesinde asfalt zeminde hız gereksinimizi rahatlıkla karşılar.
    - Uygun dişli tekerlekleri ve açık maşa ile arazide sizi tatmin eder.
    - 28x38x48 aynakol dişli oranları ile hem yokuşlarda hem de düz yolda yüzünüzü güldürecektir.
    - Benim gözümdeki en büyük eksisi ise ağırlığı... Hibrit bir model bisikletin ortalama ağırlığı ne kadardır bilmiyorum ancak benim bisikleti geçenlerde tarttım ve üzerinde sadece matara kafesi ile pompa tutacağı varken 15 kg ölçtüm. Farıydı, kornasıydı, matarasıydı, sele altı çantasıydı derken bisikletin ağırlığı 17 kg oluyor.

    Sportive'ler daha doğrusu hibrit bisikletler her yerde kullanılabilecek en ideal bisikletleri oluşturuyor (Aslında her ortamın bisikleti benim gözümde Cyclocross'lar ama denklemin değişkenlerinden birisi maddiyat olunca Hibritler en uygun alternatif). "Ama bunun tekerlekleri ince, hemen patlar" "Kaldırımdan hoplayıp zıplıyorum, jant tellerinin derdi tasası bitmez" şeklinde endişeleriniz olmasın. Kron XC 500'den Sportive 225'e geçmiş birisiyim. Kronda ne yapıyorsam, onu nasıl kullandıysam 225'i de o şekilde kullandım ve halen taş gibi mübarek. Neticede bu bisikletleri kürdandan yapmıyorlar, ar-ge çalışmaları ile ne tür darbelere, streslere maruz kalabilecekleri hesaplanıyor ve ona uygun şekilde üretimleri gerçekleştiriliyor.

    224 ve 225'ler bence Sportive serisinin tam anlamıyla F/P ürünleri. Daha alt Sportive modelleri sizi bisikletten soğutacakken daha üst modeller de performans odaklı olmalarından dolayı bütçenizi zorlayacaktır (İmkanınız elverişli ise 2014'te üretilmeye başlanan 227'leri de değerlendirmeyi düşünebilirsiniz).

    Şu an pek müsait durumda değilim ancak aklınıza takılan bir şeyler varsa, buradan sorun. 1-2 gün içerisinde detaylı bir yanıt vermiş olurum (ben yanıt veremesem bile bir başka 225 kullanıcısı sizi aydınlatır zaten).




  • Kron XC250 ye lanet olsun diyerek kastım kendimi ve CARRARO CR-P 710 u bügün almış bulunmaktayım. Evet yanlış duymadınız kron xc250 ye lanet olsun Ümit bisikletin bile maşası daha iyidir. Daha 2 ay oldu kronu alalı ama canıma tak etti her yerinden ses gelmeye başladı bende çok kısa araştırma yaparak (2 saat) 710 u aldım. Artık kronu pazara giderken kullanırım :)
  • Sportive 224 - Bilecik

    Carraro Kullananlar Kulübü ( Üye Olmak İçin PM Atınız )
  • Benim bisikleti almam sebebim şehir içi gezi ve şehirler arası, ben Diyarbakırda yaşıyorum bulunduğum bölgede yollar biraz çukur onun için mtb tercih ediyorum hem toprakta hemde asfaltta sürecem. Crp 710 en iyisi diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin57

    Daha bir sorun yok. Bakalım inşallah sorun yaşamam. Yaşarsam da nasip değiştiririz ne yapalım

    Umarım yaşamazsınız
  • Ümit navigatordan kurtulacaginiz iyi olmuş, 26 jant tek suspansiyonlu carraro dağ bisikletlerini tavsiye ederim

    Asfalttan hiç inmem derseniz mutlaka suspansiyonsuz alin
  • hocam Bilecik'te yaşıyorum dağ bayır heryer :) bu nednele ön maşa kitlenir bir bisiklet düşünüyorum 1200/1300 seviyesinde bir model tavsiyeniz varsa sevinirim.
  • Byone kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim. İnceleyeceğim 🙏
  • carraro sportive 220 sipariş verdim.


    en son 10 yaşımdayken bisikletim olmuştu. şimdi yaş 30 :)

  • bcan402 kullanıcısına yanıt

    Hocam sele den ziyade, ped li tayt oneririm.

    Uzerinde gelen sele baslangic icin yeterli seviyededir. .

    Ilerlettikce zaten kendi gereksinimlerinizi kesfediyor olacaksiniz.

    Ozellikle ilk donemlerde sacma onerilerle gelenler de olabilir. .

    Sacma dan kastim, iyi niyetli ama sizin gereksinim ve onceliklerinizi bilmeden kendi tecrube ve bakis acilarina gore tavsiyelerde bulunabiliyor bazen insanlar.

    Bisiklet surdukce ihtiyaciniz olacak olan;

    * pedli tayt

    * kask

    * eldiven

    * fark edilmek icin arka lamba (usb sarjli)

    * gece surus yapacaksaniz, on aydinlatma


    Bunlar temel gereksinimler. .

    Ilave olarak;

    *alyan

    *lastik tamiri icin yama seti

    * levye

    Bunlarin tumunu yasadiginiz yerde decathlon varsa butcenize gore ekonomik olarak temin edebilirsiniz. .

    Diger gereksinimleri kullandikca kendiniz kesfediyor olacaksiniz zaten kendi tarziniza gore

  • juve212 J kullanıcısına yanıt

    Merhaba, bisiklet temizse güzel, o rakamlarda çok ciddi alternatif yoktur sanırım malum fiyatlar uçmaya devam ediyor.

    Uzun aradan sonra çok büyük bütçe ayırmadan girmek de mantıklı bir bakıma, kullandıkça bu alanda kendinizi daha iyi tanıyıp ne istediğinizi belirlediğinizde ona göre bir bisiklet alıyor olursunuz.

    Temizliğinden emin değilseniz tecrübede azsa bir bisikletçiye gösterip öyle alın derim

  • Byone kullanıcısına yanıt

    Cevap için teşekkürler sedona 410 2017 model buldum v fren 24 vites 2 yıldır evde kullanılmıyormuş lastikleri zırhlı ağırlık 11 kg fiyat 2000 tl bir bakıp inceleyeceğim.

  • juve212 J kullanıcısına yanıt

    Aynen bunlara zaten bakıyor olun mutlaka, emin olmaz yada kuşku uyandıran bir durum olursa bir bisikletçiye gösterin almadan

  • Yaz önden.

    ALTINBAŞAK ====> Carraro Sportive 224 ====> Isparta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALTINBAŞAK -- 18 Temmuz 2013; 13:48:10 >
  • İstanbul (Anadolu) | Sportive 225

    Maltepe - Bostancı - Caddebostan sahil hattında turluyor ve yol arkadaşı arıyorsanız, bana seslenebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Senry -- 18 Temmuz 2013; 18:24:11 >
  • Samsun - Carraro Force 530
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yuyushi

    İstanbul (Anadolu) | Sportive 225

    Maltepe - Bostancı - Caddebostan sahil hattında turluyor ve yol arkadaşı arıyorsanız, bana seslenebilirsiniz.

    az önce o rotadan eve döndüm istanbulda olduğum zamanlar hava karardıktan sonra o rotada arkadaşla geziyoruz. bi dahakine bi pm atarım
  • Bana uyar, her zaman mesaj atabilirsin. :)

    Ha ama zamanlama sıkıntısı olmasın. Kalkıp da "Hacı 5 dk sonra çıkıyoruz biz, sende atla gel" deme. :P



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Senry -- 18 Temmuz 2013; 23:55:53 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.