Şimdi Ara

Chevrolet LACETTİ kullanıcıları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.848
Cevap
32
Favori
584.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hergün işe gidip geliyorum daha bir gün sorun yaşamadım, süspansiyonlari gayet iyi iç hacmi çok geniş hb araç olmasına rağmen ilk aldığımda çok şaşırmıştım kaporta olarak sağlam araba kapılarda ve göğúste çelik bariyer var,yakıtı ekonomik parçası üniversal olduğundan ucuz ve opelin parçalarıyla aynı sadece sevmediğim tek yönü kalkıslarda ağır 1300 kg olduğundan onun dışında severek kullandığım bir araç.aracım 1.6 wtcc
  • hayırlı olsun gardaşım. 2 ihtimal var; kalorifer peteği daha önce çürümeden dolayı değişime girmiştir, takan kişi kalorifer/klima üfleme kısmında yön belirleyen bir mekaznizma var onun içindeki kanatları düzgün takamamıştır ki inşallah bu değildir. çünkü düzelmesi için göğsün tamamının sökülmesi gerekir.
    ikinci seçenek eski sahibi teyp değişimi filan yaparken o mekaznizmanın hareketini sağlayan çelik tel var onu takmayı unutmuştur o yüzden değişmiyordur. bunu çözebilmek için direksiyon altından sağa bak teli görürsün paneldeki ayar düğmesini çevirerek boşta olup olmadığına
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratxq000082

    Merhaba, 2006 sedan lacetti su radyatörü nasıl sökülür bilgisi olan var mı nette detayli anlatım bulamadım.
    Ben kendime cevap vereyim belki bir gün birinin isine yarar. Su radyatörünu klima radyatörüne baglayan 2 üstte 2 altta vida var, once bunlari sokuyoruz. Klima radyatörü su radyatörüne aski kelepce ile aşılmış durumda, dikkatlice çıkarıyoruz. Su radyatörünun ust girişinde biri kalin biri ince iki su hortumu, alt girisinde 1 kalin su hortumu var kelepceleriniden kurtararak cikariyoruz. Bu asamada radyatör fanini cikarmadan radyatörü cikarmak istersek zor oluyor. Direksiyon hidrolik hortumlari ve deposu engel oluyor, bu şekilde de çıkıyor ama ugrastiriyor. O yuzden once fani sokmenizi tavsiye ederim. Fanin 3 vidasi zaten kolay yerde, ancak bir vidasini alta yatarak sokmek gerekebilir. Fanin elektrik soketini de sokunce zaten fan da radyatör de kolayca çıkıp geliyor.




  • 2008 1.6 WTCC ile aranıza katıldım. Selamlar
  • yani kardeşim şimdi anlattığın şeyin chevrolet yada bu bölümle ne alakası var lacetti iyi bi araba ama baban ters bi satıcıya denk gelmiş arabayı ne kötülüyosun yani bidinmi hayatında.senin yaptığın arabanın camı kırıldı motora arıza verdirdi demek gibi
  • 1.6 sx lacetti altı aylık vergisi ne kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkarakoyun

    109 hp aracınız.Ruhsatta yazan kw cinsi ancak çoğu araçta yanlış yazılıyor.Sizin gerçek değeriniz 80 kw.

    böyle saçmalık mı olur ya....nasıl yanlış yazılır....emniyette mi oluyor bu yanlışlık.......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lastkhan

    Lacetti sedan ön ızgarasındaki farklar neye göre değişiyor? Biri parçalı diğeri ise sürekli. Aşağıdaki ilanlardan hangisini ve neden önerirsiniz?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-otomatik-lpg-li-klimali-cavrelet-lacetti-167523367/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-konforlu-sahibinden-temiz-orjinal-otomatik-98409955/detay/


    bence gri olan 2005 model daha mantıklı. Diğeri uçmuş resmen. O ilan orda iki sene kalsa aramam o adamı. Aracın piyasası ne ki zaten o fiyatı yazmış? Km'ler de pek fark yok zaten. Iki parça boya da oluversin bi zahmet, takmamak lazım bence. Güzel bi pazarlıkla dediğim griyi 16.5-17'ye alırsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ememer

    MERHABA ŞUBAT AYINDA 2005 HB 1.6 SX LACETTİ ALDIM..BİKAÇ SORUM OLACAK: LPG HANGİ MARKA TAVSİYE EDERSİNİZ (BENZİNDE 50 KRŞ YAKIYO BU ARADA) ALIRKEN EXPERTİZ DİREKSİYON KÖRÜĞÜ YIPRANMIŞ DEĞİŞMESİ LAZIM DEDİ BU NEDİR KAÇA MAL OLUR. BİLGİ VE TECRÜBELERİNİZİ PAYLAŞMANIZI RİCA EDERİM...

    Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullan. LPG için ben 70000 km ve yaklaşık 6 yıl sıkıntısız kullandığım BRC'yi tek geçerim. Zaten aracın motoru ve lpg uyumu pek sıkıntılı sayılmaz. Aklına ve bütçene yatanıda tercih edebilirsin. Yukarıda bir arkadaş da sormuş sübap mevzusu ile ilgili ama öyle bir derdi yok. Taktır lpg canını çıkarana kadar kullan.

    Hangisi olursa olsun bence parçaları önceden internetten araştırın. Büyük ihtimalle sanayiden alacaklarınızdan daha orjinal ve daha hesaplı bulursunuz. Sonra güvendiğiniz bir ustaya işçiliği bırakın...

    Eğer sorun sadece körükte ise 10-15 TL lik bir plastik parçadır o. Çok büyütme kafanda onu.




  • -darkpassenger- kullanıcısına yanıt
    Bence şu döküntü araba piyasasında iyi bir fiyat. Hayırlı olsun, iyi tercih
  • -Antonio- - kullanıcısına yanıt
    Km yuksek hocam az daha km asagisina bakin derim
  • Hocam Türkiye satışları GM in satış politikası sebebiyle durduruldu. 2024 yılına kadar yetkili servisler hizmete devam edecek. Zaten yetkili servise gerek bile yok tüm parçalar sanayide ziyadesiyle var. Örneğin iki ay önce trigeri değiştirmek için sanayide parçaları bulup almam yarım saat sürmedi. Dükkân sahibi istediğin parçayı gerekirse bir günde tedarik ederiz demişti. Maalesef bizim millet boş konuşmayı ve çamur atmayı sever, o yüzden etraftan temeli olmayan ifadeler duyarsınız. Ben şahsen lacetti den hem konfor hem de yakıt açısından çok memnunum.
  • kalema K kullanıcısına yanıt
    Zannetmiyorum ama yine de servise veya sanayide birine danışmak gerekir.
  • Bu arabayı alacak adam parçayı dert etmesin arkadaş. Parçaya her türlü ulaşılıyor. İsteyen muadiline isteyen orjinaline. Daha hiç sıkıntı yaşamadım 2,5 senedir.motor sesi çok tarlı arabanın istersen hiç duyulmuyor istersen dibine kadar sana sesin keyfini veriyor. Uzun yolda ort 110-120km hız ile baş ağrıtmaz.2.vitesi biraz ilginç sadece alt devirde canlı değil hatta bayılıyor en nefret ettiğim özelliği ama onunda özrllikle yapılmış olduğu ayrı ayrı yazılmış. Alıp satmaya araban wolkvagen renault ford değilse türkiyede durum belli. Az paraya bakire arıyor herkes. Ama çok elinde bekleyecek durumda değil makul fiyatlara. Ben 2.5sene önce 22000₺ ye aldım verdiğim paraya 2000 civic 2003 astra filan vardı aldım bindim hakkını ödüyor sonuna kadar. Tavsiye ederim. Motoru yürüyeni temiz olsun yeterki.
  • Bir aydır Chevrolet Lacetti 2009 wtcc kullanıyorum, fiyat, rahatlık, yakıt, konfor olarak alınabilecek en uygun araba diyebilirim. İlk başta bende de bir çekingenlik vardı, ama araçtaki sürüş keyfini yaşayınca doğru yaptığımı anladım. Araç gerçekten, kıvrak, atik yılan gibi derler ya o misal. Beğenmediğim tek şey teyp, orjinal teyp altında cep gibi bir boşluk var ve bu benim hoşuma gitmiyor, forumdaki arkadaşlardan teyp konusunda tavsiyesi olan (uygun fiyatlı güzel olması tercihdir) varsa yazarsa sevinirim.
  • Hocam sorun kapak.kapağı değiştirin.bende de aynı sorun vardı.kapaktan genleşince sıcak su taşıyor.
  • Kardeşim şu anda bizde üçüncü lacettimizi almak üzereyiz 2009 wtcc 1,4 2011 wtcc 1,6 şu an almak üzere olduğumuz 2010 wtcc 1.6 bana alma diyenler alıyor aracı. :) kimi var iç hacmi geniş olsun der, kimi var piyasada çok tutulan olsun der, vs.uzayıp gider kişiden kişiye değişir araç tercihi, yakıta gelirsek bende her gün işe gidip geliyorum 50 tl lik gazla şehir içi 230 km gidiyorum gram değişmedi yakıtı 220 kuruş şehir içi 190 kuruş şehir dışı. 1.4 olan 150000 km dir gazla biniliyor tık yok uzun yolda çok az yakıyor her iki motor seçeneğindende memnunuz sadece biraz hantallığı var atik değil 1300 kg araç sonuçta ama bastığın zamanda 200 ü görüyorsun iç döşemelerin kalitesini çoğu araçta bulamazsın kullandıkça parasının üstünde bir araç olduğunu anlıyorsun. kit olarak kesinlikle brc olan araç al kolay kolay ayarı bozulmuyor ve çok uyumlu.Piyasada bu genişlikte ve bu ücretlerde araç bulamazsın bulduğun araçlarda yorgun ve dökük olur sanayicilerle arkadaş olursun tecrübe ile sabittir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ruyagemisi -- 3 Eylül 2016; 21:20:59 >




  • şunu demek istedim: şase numarası ile sorgulandığında çıkan orjinal buji tek tırnaklı ancak forum sitelerinde "orjinal buji çift tırnaklıdır" yazılı. hangisi doğru?
  • erkuterkuterkut E kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun gardaşım. 2 ihtimal var; kalorifer peteği daha önce çürümeden dolayı değişime girmiştir, takan kişi kalorifer/klima üfleme kısmında yön belirleyen bir mekaznizma var onun içindeki kanatları düzgün takamamıştır ki inşallah bu değildir. çünkü düzelmesi için göğsün tamamının sökülmesi gerekir.
    ikinci seçenek eski sahibi teyp değişimi filan yaparken o mekaznizmanın hareketini sağlayan çelik tel var onu takmayı unutmuştur o yüzden değişmiyordur. bunu çözebilmek için direksiyon altından sağa bak teli görürsün paneldeki ayar düğmesini çevirerek boşta olup olmadığına
  • Linuxxer L kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. 1.4 SE modelini sıfır alıp 7 sene kullandım. Çok alışmıştım, özlüyorum.
  • Herkese selam aleyküm. 2006 model lacetti 1.6 109 bg sx hb paket kullanıcısıyım. Aracı bilmeyenler için yorum yapacagım. Öncelikle C SEĞMENTİ bir araç. Bütün bakımlarını opel servisinde rahatlıkla yaptırabilirsiniz. Alırken okadar tereddütlü aldımki. İyikide almışım. Cahil insanların hatta hayatından bu araca binmeyem insanların yorumlarıyla dolu… motor mekanik mükemmel bir araç. Yol tutuşu konforu donanımı… 2022 yılındayım şuan 190 bine aldım aracımı 60bin km de. Clio symbol eski kasa focuslar eski kasa fiestalar eski
    Kasa hyundaıler getzler daha saysam bi çok araba sayarım hepsinden kat kat sağlam ve size sorun çıkarmayacak bir model lacetti. Golf tarzı audı hb tarzı kadar sağlam ve oturaklı bir araba. İçi enteresan bir şekilde çok geniş. Bagaja çok bişe diyemeyeceğim. Motor çok atik şu zaman kadar bana tek bir sorun bile çıkarmadı çok şükür. Rampa yokuş dinlemez vız gelir. Chevrolet türkiyeden çekilmişti ve şuan geri açma kararı aldılar bununda bilgisini vereyim. Bu yorumum gidip bu fiyatlara berbat arabalar almayın die.. tamamen opel … herkese hayırlı günler.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.