Şimdi Ara

2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
88.285
Cevap
298
Favori
4.431.800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj





  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furusato -- 25 Aralık 2011; 11:31:52 >




  • 1.6 i-cdti'lık motoru gelsin...civic her zaman civictir...

  • 2006 yılında kasa değiştiği zaman da aynı olumsuz tepkiler olmuştu ama yollara çıkınca göz aşinalığı artınca herkes sevmeye başladı
    bu kasanın da yollara çıkınca çok sevileceğini düşünüyorum
  • İç kısım yenilenmemiş de sanki eskitilmis gibi duruyor.

    Sadece ben mi böyle düşünüyorum


    Açıkcası güncel kasadan sonra cok daha yırtıcı bir araç bekliyordum. Ben pek sevmedim
  • Emeği geçen herkese teşekkürler. Çok güzel incelemeler var. İlk gördüğümde hoşuma gitmemişti ancak alıştık güzel gelmeye başladı.

    En kısa sürede bende incelemeyi düşünüyorum. Bakalım resimlerdekinden iyimi görünecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Bu Civic'in farları bi-xenon değil; değil mi?

    Değil.

    Sadece kısalar xenon.

    O da elegance versiyonda sadece.


    Ama bu sınıfta bi-xenon kullanan var mı şu an hatırlayamadım.

    Belki en üst versiyonda ücreti mukabilinde opsiyondur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Bu Civic'in farları bi-xenon değil; değil mi?

    Değil.

    Sadece kısalar xenon.

    O da elegance versiyonda sadece.


    Ama bu sınıfta bi-xenon kullanan var mı şu an hatırlayamadım.

    Belki en üst versiyonda ücreti mukabilinde opsiyondur.

    C sinifi araclarda standart yok abi

    Bildigim kadariyla fluanca 1000 tl ekstra aliniyor
    Jettada yok zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben yeni civic in tasarımını beğendim..
    malzeme kalitesini bayii de görüp incelemek lazım..
    ama şu motor ve 5 ileri otomatik şanzuman artık çokeskide kaldı..
    dizel motorla beraber bir atak bekliyorum honda'dan..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Bu Civic'in farları bi-xenon değil; değil mi?

    Değil.

    Sadece kısalar xenon.

    O da elegance versiyonda sadece.


    Ama bu sınıfta bi-xenon kullanan var mı şu an hatırlayamadım.

    Belki en üst versiyonda ücreti mukabilinde opsiyondur.

    C sinifi araclarda standart yok abi

    Bildigim kadariyla fluanca 1000 tl ekstra aliniyor
    Jettada yok zaten


    Ozur dilerim.fluence Previlaj donanımda bixenon standarttır. Hakkını yemeyelim :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eee bol fotolu demissiniz fotolar nerede ?

    Ayrica ustteki beyaz renkli civic resmi gayet sik olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Eee bol fotolu demissiniz fotolar nerede ?

    Ayrica ustteki beyaz renkli civic resmi gayet sik olmus.

    Özür dilerim arkadaşım, dünden beri çok yoğunum, bir türlü nasip olmadı fotoğraf koymak.
  • ben bu kasanın türkiyede tutacağına eminim corolla fluence gibi araçlar seviliryor estetik değil sadelik seviyoruz milletçe
  • hep saçma gelmişti zaten. civic haricinde fabrikasyon çıkışlı merceksiz xeonon yokru. artık civictede yok.
  • Gelelim bu araçla ilgili izlenimlerime.


    Önce olumsuzlar:

    1. Aracın dış dizaynı ilk anda herkese hitap etmeyebilir.

    Önünü ya da arkasını çirkin bulanlar veya eski kasanın-kasaların çizgilerini daha başarılı bulanlar olabilir.


    Bu aracın yeni Hyundai Elantra kadar şık olmadığını düşünenler olacaktır benim gibi.


    Ama çeşitli konularda bahsi geçtiği üzere Elantrayı da beğenmeyen bir sürü forumdaş var.


    Yani tasarım işi biraz değişik bir olay.


    Tasarımcı değilim ve genelleme de yapılamaz ama çabuk kabul gören dizanylardan çabuk soğunulduğunu düşünüyorum.

    Bu aracın şu aşamada dış dizayn açısından beğenilmeyen taraflarının ilk makyajda yumuşatılıp elden geçirileceğine dair bir fikir var içimde.

    Amerikan versiyonuna göre gözümüze biraz daha iyi görünmesi de benzer birkaç dokunuşla yapılmış olsa gerek.


    2. Aracın iç dizaynı (da) ilk aşamada herkese hitap etmeyebilir.

    Özellikle de müzik sisteminin olduğu yerin köşeli görüntüsü olmamış gibi.


    Ama kurul forumdaşın paylaştığı altta bir kez daha bulabileceğiniz Amerikan versiyonundaki navigasyon ekranı, o kısmın çok da güzel olmasını sağlamış.

    Muhtemelen o kısma uygun bir ekran en kısa sürede opsiyon olarak satılacaktır.

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz


    3. Aracın iç mekan plastik kalitesi bazı Avrupalı rakiplerinin üst versiyonlarında gördüğümüz düzeyde değil.



    Ama Civic'in eski kasalarında bu kısımdan ses geldiğine dair bir şikayet hatırlamıyorum.


    Bununla ilgili şikayeti olanlar bu konuda birşeyler yazarlarsa öğrenmiş - hatırlamış oluruz.


    Bir de oturuş pozisyonu ve ön camın eğimli olmasıyla birlikte ciddi olarak önde kalan bu kısma uzanmak da ciddi bir efor gerektiriyor.


    Yani özellikle gögüste sert plastik olması kullanımda ciddi bir sıkıntı yaratmıyor.


    4. Araçta (en azından şimdilik) tek bir motor seçeneğinin olması, dizel seçeneğinin olmaması bazı kullanıcıları bu aracı almaktan caydırabilir.

    Ama bu durum çoğu alıcı için bir sorun olmayacaktır zira önceki mesajlarda konusu geçtiği için yazıyorum, Vw marka araçlarda dizelden sonra en çok talep gören motor, lpg uyumu sayesinde muhtemelen (ya da benim eski Usta'nın da dediği gibi muhtelemen atmosferik beslemeli 102'lik 8v Hitler motorudur.

    Özellikle ikinci elde altın değerinde bu motorlar.

    Tsi motorlar şüphesiz düşük devirlerde sunduğu yüksek güç ve tork ile devir çevirmeden performans isteyenlere daha uygun olacaktır ama bu motorlara lpg uygulaması hala sıkıntılı olduğu için ekonomi öncelikli araç tercihinde bulunanlara çok hitap etmedikleri de ortada.

    Tabii ki fazla yol yapmayanlar veya turbo benzinli bir motor arayanlar gidip tsi alırlar.

    Bu açıdan Hondadaki atmosferik motor lpg uyumu ve birkaç ay içinde uygulamaya geçecek olan garantili lpg ile bir dezavantaj değil avantaj gibi görünüyor.


    Ama muhtemelen seneye bu sıralar bu araçta dizel motor kullanılması gündemde olacağından işin rengi tamamen değişecektir.


    5. Aracın arka koltuklarının sırtlık kısmı güncel versiyondan daha kısa ve arka koltukların dolgu sertliği güncel versiyondan daha az geldi bana.

    Ciddi bir durum değil ama güncel versiyonun hem ön hem de arka koltuk konforu ciddi iyi.

    Mevcut Civic kullanıcılarından yeni Civic'i almayı düşünenler sonradan bu durumu dert edeceklerse bu konuya dikkat etsinler derim.


    6. Aracın donanımı eski kasadakinden daha iyi olsa da bazı rakiplerinde bazı veya üst donanımlarda görülen çeşitli donanımların eksikliği dikkat çekici:

    - Otomatik kararan ayna (eski kasada opsiyondu, bunda da opsiyon olacaktır herhalde);

    - Çift bölgeli klima;

    - Anahtarsız giriş ve çalıştırma;

    - Bluetooth bağlantısı;

    - Tek dokunuşta açılıp kapanan camlar bir tek sürücü tarafında mevcut; (Bu donanım bazen sıkıntılı olabiliyor zira camı çok az açmak isteyip de başaramadığım çok oldu.)

    - Arka koltuklar için havalandırma çıkışları; (Bazı C sınıfı araçlarda mevcut)

    - Navigasyon sistemi;

    - Beklemelerde yakıt tüketimi sağlayan stop-start sistemi;

    - Yanılıyor olabilirim ama sanki sunroof önceki kasadaki sunroof'a göre biraz küçük geldi gözüme.

    Anıl ve Recai'yi tekrardan göreve çağırıyorum.



    Şimdilik aklıma gelen olumsuzluk - eksiklikler bunlar.


    Sıradakiler bu araçla ilgili olumlu noktalar:


    1. VSA (ESP) tüm motor ve donanım seçeneklerinde standart.

    Hatta eski kasada da durum böyleydi.

    Hatta 3 yıla yakın bir süredir ülkemizde satılan City hariç tüm Honda modellerinin tüm motor ve donanım seçeneklerinde standart.

    Tüm motor seçenekleri deyince sanki 15 motor seçeneği varmış izlenimi çıkıyor ama olsun, yine de havalı duruyor.


    2. Eski kasada eleştirilen ve kasislerde aracın altını yere vurmakla sonuçlanan aracın yerden yüksekliğinin az olması bu kasayla birlikte biraz arttırılmış gibi duruyor.

    3. Önceki maddeyle bağlantılı olarak araç doluyken süspansiyonun yetersiz kalıp vurması da iyileştirilmiş gibi görünüyor.

    4. Araçta mevcut eko modu yakıt tüketimini biraz daha düşürecektir.

    5. Bagaj hacmi biraz büyüyerek yeterli sayılabilecek bir hacme ulaşmış. Tabii ki daha büyük bagaj hacimli sedanlar mevcut.

    6. Eski Civic sedanlarda olmayan çeşitli donanım kalemleri premium veya elegance donanımda eklenmiş.

    - Elektrikli katlanabilir yan aynalar;

    - Gündüz farları;

    - Mercekli xenon farlar;

    - Yokuş kalkış desteği;

    - USB bağlantısı;

    - Motion adaptive EPS - Harekete duyarlı elektrikli direksiyon sistemi;

    - Geri görüş kamerası;

    - Isıtmalı sürücü ve yolcu koltukları;

    - Far sensörü;

    - Yağmur sensörü;

    - Lastik basınç ikaz sistemi;

    - Sustalı kontak anahtarı (2 tane hem de)


    7. Garantili lpg uygulaması (3 vakte kadar).


    8. Fiyat fiyat fiyat!!!

    Bu donanımları bu fiyata sunan başka bir araç yok.

    Ya da üst donanımdakilerle aynı motora ve aynı güvenlik donanımına sahip yeni bir aracı 42.650 Tl'ye veren bir araç da yok bildiğim kadarıyla.

    Elegance otomatik 49.300 TL.

    Elegance düz ve premium otomatik 47.300;

    Premium düz 45.300;

    Dream otomatik 44.650;

    Dream düz 42.650.

    Unutmayınız bu fiyatlar lansman fiyatları ve bir süre sonra zam göreceği kesin.




    Şimdilik aklıma gelenler bunlar arkadaşlar.


    Aracın olumsuz ve olumlu noktalarına eklemeler yapılabilir.

    Siz hatırlattıkça bu mesajımı güncellerim.


    Konudaki emek ve fotolar için teşekkür eden arkadaşlarıma ben de teşekkür ederim.


    Yorumda bulunan arkadaşlarıma da teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 25 Aralık 2011; 12:59:58 >




  • Haluk bey paylaşımlarınız için çok teşekkürler.Güzel bir inceleme ben de dün Turan Güneş üzerindeki bayinin önünden geçerken 2 sn liğine gözüme çarptı emin olamadım dedim Haluk bey kesin bir inceleme yapmıştır geldiyse. Derken bu sabah buldum bundan sonra konu burdan takip.Herkese iyi forumlar.Gidelimde bir inceleyelim bakalım .
  • ilk sayfadan okudum. araba konularını hatim etmişsiniz ama hala en temel değeri anlamamış insanlar f/p
    bunu dsg mükemmel diyen insanlar için yazdım.
  • Abi sunroof olayi dun benimde gozume ilisti. Sunroofun buyuklugunde problem yokta sanki biraz geriye kaydirilmis gibi arka yolcular icin. Cunku bizim araclarda sunroof direk on yolculara hitap ediyor. Bundan dolayi biraz kucuk gibi gelmis olabilir.

    Bir diger eklemede arka havalandirmalar icin soleyecegim abi honda civicde arka havalandirma olsa yolcular surekli klimayi ac yada kapat seklinde surekli bas agritirlar. Cunku bu aracin klimasi fazlasiyla iyi. Ben yazin klima actigimda 10 dkdan sonra arkadakilerin klimayi az kapat donduk laflarini cok duyuyorum. Gercekten klima kalorifer soba borusundan ufluyor sanki mukemmel bi sogutma isitma performansina sahip. Bu yuzden arkada iklimlendirme olmadigini dusunuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfeoK



    Başım döndü be . Amma sallamış kamerayı .
  • Donanımı bir kenara bıraksak da honda yeni kasada arabaya ne koymuş fazladan bi incelesek....

    yeni benzinli motor mu? ( Daha az tüketen ve performanslı)

    dizel motor mu? ( yakında)

    yeni şansıman mı? ( 5 ileri geride kaldı ) yıllardır aynı şansıman...

    tam bağımsız arka süspansiyon mu?

    geliştirilmiş yalıtım mı?



    donanım nedir ki ? arabayı araba yapan sürüş kalitesidir....

    honda ne yapmış yeni kasa da?

    daha iyi yakıt tüketimi?
    daha iyi bir ses yalıtımı?
    daha iyi bir şansıman? 120 km/h da 6 ya da 7 vitesde olmak gibi...

    daha iyi bir yol tutuş?
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.