Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.300.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: valek

    arkadaşım sen kendini serviste sevdirmeyi seviyorsun sanırım. orjinal parçayı servis dışında kendinde alıp sanayide taktırabilirsin. buda inan 3 te 1 i fiyatına gelir en pahalı olarak.

    Devamlı kendini servislerde sevdiren arkadaşlar bilmeyenler artık şu yorum yapmayı bırakın "sanayiye uğramayı unuttum" "bu araba sanayiye girmez" af edersiniz ama hadi ordan be diyeceğim. 3500 tl bakım masrafı çıkaran Honda arabamı kendim aldığım orjinal parçaları taktırarak 800 tl ye maal ettim işçilik dahil. Hepside orjinal ve en iyisiydi.


    Anlaşılıyorki Pejo 508 ve diğer yarı otomatik olan araçların hepsindeki kronik arıza şanzıman bu anlaşıldı kimse kıvırtmasın. DSG de benzer durumdan müzdarip. Ben bu kronik büyük sorunu olmayan marka ve model arıyorum ve pejoyu listeden çıkardım teşekkür ederim herkese.

    listedeki diğer marka ve modeller Audi A3, Citroen C5, Volvo s40 s60, Avensiz, Superb, İnsiqnia SUV olarak Qashqai, CRV, Jeep Patriot yada Compass, Freelander II yada Tiguan

    1, BU KADAR YAZILANLARDAN SONRA SONUÇ OLARAK BUNU MU ÇIKARDIN...
    quote:

    Anlaşılıyorki Pejo 508 ve diğer yarı otomatik olan araçların hepsindeki kronik arıza şanzıman bu anlaşıldı


    2.BU KADAR MİLLET SANA YOL GÖSTERMEK İÇİN YARDIMCI OLMUŞ..SENİN ÜSLUBUNA BAK..KİMSE KIVIRTMASIN NE DEMEK YAHU..SEN BURDAKİ İNSANLARI DANSÖZ FALAN MI SANDIN..SENİN BURAYA NE AMAÇLA GELDİĞİN BELLİ...NE BİÇİM İNSANLARLA MUHATAP OLUYORUZ....ADAMI ZIVANADAN ÇIKARTIYORLAR..ŞİKAYET VE BLOK...NOKTA..




  • 1, BU KADAR YAZILANLARDAN SONRA SONUÇ OLARAK BUNU MU ÇIKARDIN...
    2.BU KADAR MİLLET SANA YOL GÖSTERMEK İÇİN YARDIMCI OLMUŞ..SENİN ÜSLUBUNA BAK..KİMSE KIVIRTMASIN NE DEMEK YAHU..SEN BURDAKİ İNSANLARI DANSÖZ FALAN MI SANDIN..SENİN BURAYA NE AMAÇLA GELDİĞİN BELLİ...NE BİÇİM İNSANLARLA MUHATAP OLUYORUZ....ADAMI ZIVANADAN ÇIKARTIYORLAR..ŞİKAYET VE BLOK...NOKTA..
    Hocam ben 2.5 yıldır 508 kullanıyorum öncesinde de sıfır km 307 kullanmıştım. (Volvo ve Audi diğer arabalarım) Bu söylediğiniz şeyi ilk defa duyuyorum. 508 sürüşü çok zevkli bir arabadır. Uzun yol olsa da çıksak diyeceğiniz bir arabadır. Maşallah 508'e binmeden çamur atanların haddi hesabı yok. Adam koltuğuna oturmamış burada mış, muş diyor. Bunu sizin için söylemedim yanlış anlama olmasın. Genele konuşuyorum. Almadan çok araştırdım, test ettim aldım. Şimdi de çok memnunum. Pişman etmez. Bitlis, Osmaniye ve Tekirdağ güzergahında uzun yol yaptım ne bi taraflarım ağrıdı, nede yakıt sıkıntısı oldu. 1000 kmde 150 yakıt aldı ve depo tamamen yarı olmamıştı. Üstelik bagaj dolu ve çocuklar arabada! Bakım 450 TL. İstediğiniz tüm opsiyonlar mevcut... Geçen gün birisi bunlarda şanzıman kronik sorunmuş şanzımanı değiştirdiniz mi diyor. Bir arkadaşı söyleMİŞ. Bindin mi! Yok duydum. Bu arabalarda kronik sorun yok arkadaşlar.. YOK YOK YOK. Yok efendim Passat şöyle jetta böyle! Kusura bakmayın ama DSG'nin en ucuz arızası 4-5 bin lira, tamamı 20 bin lira (servise sorabilirsiniz)... Bunun şanzıman komple dağılsa kralı 5-6 bin lira. Yakıt VW grubundan daha az. Bakım daha ucuz! Bastınmı gidiyor, bastınmı duruyor. 270 nm tork üretiyor! Saygılar..
    4 yıl 120.000 km 508 kullandım yaklaşık 1 yıldır yeni kasa (b8) passat kullanıyorum.
    508 in direksiyonu gerçekten sert kalıyor ama bu ne kadar kötü bişey tartışılır.
    Açıkcası 508 kullanırken "bu ne kadar ağır bir direksiyon" diye yakındığımı hatırlamıyorum.
    Passat gerek hafifliği gerekse yoldaki tepkileri ile 508'den iyi.
    Ama şu meseleyi belirtmeden geçemeyeceğim; 120.000 km'de satana kadar girmediğim bozuk yol çukur v.s. kalmadan, aracın gözünü budaktan zerre sakınmadan kullanmış olmama rağmen alt takımda,ön düzende en ufak bir parça değişimi rot ayarı bozulması v.b. sorun yaşamazken daha 20.000 km'de olan ve çok dikkatli kullandığım passatımda bazen öyle lakır lukur boşluk sesleri geliyorki insanın bozuk yola giresi hiç gelmiyor.
    İşin güzeli servis bununla ilgili "normal" deyip geçiyor.
    Biraz olsun biyerine bi gres falan sıksalar ya da bi anahtarla iki somun sıksalar gam yemeyeceğim.
    Herkese merhaba. İki hafta önce ben de 2011 model 508 e-hdi Allure ile aranıza katıldım. 6 senedir kullandığım aracımı değiştirmeye ve D segmenti bir araç almaya karar verdiğimde seçeneklerim arasındaydı 508. Ama aracımın satış süreci boyunca devamlı olarak okudum, araştırdım. Sonunda da özellikle burada yazılanları göz önünde bulundurup 508 almaya karar verdim. Gerçekten burada yazılanlar 508'imi seçmemde çok büyük fayda sağladı. İki haftadır kullandığım aracımdan inmek istemiyorum doğrusu. Her seferinde büyük bir keyifle sürüyor ve çok isabetli bir karar verdiğimi görüyorum.

    Çevremdekilere 508'i ilk dile getirdiğimde sizlerin aldığı tepkileri aldım lakin hiç umursamadım. Çünkü aynı insanlar 2010 yılında KIA Cerato'yu aldığımda da ağız burun kıvırıp "Sıfır araba alıyorsun ve gidip KIA'ya mı para veriyorsun?" diye soruyorlardı. Ama onu da tam 6 sene zevkle kullandım ve aracım bir defa bile beni yolda bırakmadı. 15 yıldır aktif olarak araç kullanıyorum ama 508 kullanıncaya kadar gerçek bir araba kullanmadığımı hissettim. Bu yüzden bugün arabamdan memnun olup olmadığımı soranlara "Benim arabalarla ilgili geçmişim artık 508 öncesi ve sonrası olarak ayrılıyor." diyorum.

    Dediğim gibi 508 sahibi olduğum için çok mutluyum ve bunda burada dürüst ve objektif yorumlar yapan herkesin payı var bence. Bu yüzden hepinize teşekkür ediyorum.
    Merhaba

    İki ay önce 508 access 1.6 e hdi auto6r 2012 model 150 binde araç aldım ve sedef beyaz renkli 508 kullanıcısı oldum. Audi A4 ten geçtim. Vw grubundan bıktığım için.



    Araçta deri koltuk, 4 koltuk ısıtma, navigasyon, start stoplu, yan ve arka perdeler, tepeden vites topuzu aydınlatmalı, kapı tutma kolu aydınlatmalı, otomatik kararan yan ve dikiz aynalı, otomatik kapanan aynalar, hız sabitleme, deri kaplama fonksiyonel direksiyon, aux, usb girişli, çift yönlü dijital klimalı, ön arka park sensörlü, blootoothlu, otomatik çalışan silecekler, farkar, sis farları, abs, esp, asr, ebd, afu ..., hikl holder, aracı kuöandadan açtığında kağadığında farlar bir müddet yanık kalıyo vs özellikli, gündüz led farlı, elektrikli bel destekli tuşlarla şişen koltuklu, daha bir sürü özellikli.



    Her aldığım yeni araçta olduğu gibi bu aracında keyfe keder 4 lastik michelin (başka lastik kullanmıyorum) akü, triger, disk balata larını değiştirdim. Baskı balata volan değiştirdim. (Usta servis konusuna da değineceğim)



    Araçla şehir içinde sürekli kullanıyorum 3 defa şehir dışı uzun yol yaptım.



    + ve - leri yazayım. Tamamen tarafsız olarak:



    Uzun yolda hız sabitlemele ortalama 130-150 km aralarında araç müthiş az yakıyor. 4,7 civarı. Şaşırdım kaldım. Şehir içi Ankara trafiğinde ise 5,8 yakıyor. Yakıt konusunda 10 numara araç. Daha az yakan başka araç yoktur, diye düşünüyorum. D segmentindeki bu ağırlıktaki aracın bu kadar az yakması gerçekten çok ilginç.



    1.6 motor aracı rahatlıkla kaldırıyor aracın 1.6 mı 2.0 motor mu olduğu belirsiz. Sanki 1.6 görünümlü 2.0 motor gibi. Motoru beğendim. Motor 1.3 bile olsa aracı kurtarırmış gibi sanki.



    Başka markaların ilave ücretle sattığı 6-8 bin euroları bulacak özelliklerinin olması aracın dolu olması konfor açısondan insanı memnun ediyor.



    İç mekan bir vw passat, audi a4 kalitesinde olmasa da tatmikar kalitede. Parasına göre bedava bence. En azından bu kadar km deki bir aracı. İç kısmında ve tuşlarında audi vw gibi soyulmalar yoktu.



    Radyonun hoparlörün sesini beğenmedim. Çok kalitesiz, audi nin yanından bile vw dense kalitesiz, geçemez. İdare eder. 6 lı cd çalar yok, tek cd alıyor, bu da kötü.



    Kapı fitillerinde yıpranma gördüm sanırım kapı fitlleri kalitesiz. Ama yedek parça ucuz olduğu için alınıp taktırılabilir.



    İç genişlik arka diz mesafesi gayet başarılı.



    Bagajı çok çok çok büyük ve yeterli. Audi ve vw den nüyük



    Koltuklar rahat. Gacırtı gucurtu yok. Kasislerde tangur tungur çok az rahatsız edici sesler geliyor. A4 ve passat a geldiğini duymadım hiç.



    Uzun yolda ve şehir içinde araç yağ gibi kayıyor resmen uzun yol konforu audile aynı diyebilirim. Virajlarda güven vermiyor sakın gaza gelip virajlara hızlı girmeyin, ölürsünüz. A4 ve passat virajlarda çok daha üstün.



    Frenleme mesafesinde a4 ve passattan geride gibi geldi bama ama gayet başarılı.



    Yedek parçası çok ucuz geldi bana. Hemen hemen her parçası ve audi nin passat ın yarısı kadar. Ve aynı ömürde gibi.



    İçinde kendini güvende hissettiriyor, yüksekte sürüş hissi bırakıyor. Kaza sonrası içinden sağ çıkılır gibi geldi bana.



    Hızlanması çok iyi. Hız sabitleme başarılı ve kullanışlı.



    Peugeot 508 yaşına ve km sine göre dayanıklı araçlar hemen gevşememiş ve dağılmamış bu da artı puan. Ama tabi bir audi ve passat kadar da değil.



    Yol ve motor sesi konusında a4 ve passatla aynı. Sessiz ve içeriyi rahatsız etmiyor. Hatta motorun çalıştığını duymuyorsunuz bile. Bu çok çok önemli.



    Peugeot un yetişmiş ehil ustası olmadığını gördüm. Çoğu kendini usta sanan zavallılara bırakılmış araçlar. Audi ve vw nin ustaları en kötüsü bile işinin ehli sorunu nokta atışı bulabilen kişiler. Servis usta konusunda peugeot sahiplerine yani bizlere Allah yardım etsin. Ehil insanlarla karşılaşmasam ocağıma incir ağacı dikeceklerdi, zor kurtuldum ellerinden.



    Alınır mı binilir mi derseniz, alınır binilir fiyatıma göre bedava bir araç. Her tarafı bozuk olsa bile ucuz yollu yaptırılıp uzun yıllar binilebilir. Zaten tamir masrafını yakıt tasarrufundan çıkarıyor. Öteki markaların boş donanımlılarına 2 katı fazla para vermeye gerek yok bence. Gayet lüks ve başarılı bir araç.



    Park alanında yıkamada vs ilgi çeken hemen başına 3-5 kişiyi toplayan bir araç.



    Aracı diğer rakipleri bildiği için Uzun yolda audi mercedes bmw passat yol verirse şaşırmayın. Motor performansıyla sizi ve takiplerini şaşırtacaktır ama düz yolda. Eğimli

    Virajlı yolda gaza gelip onlar gibi viraja girmeyin uçuruma yuvarlanırsınız aman ha :-))
    Sn Çağataybea

    Sorularınıza mümkün olduğunca, bildiğim kadarıyla cevap vermeye çalışıyım.


    1-) 2012 model almanızı tavsiye ederim. Benim head up ekranı beyaz. 2012 modeller, yarı otomatik olmasına rağmen otomatik vites araç gibi frenden ayağınızı kaydırdığınızda hareket etmeye başlar.

    2-) Ben aracımı 150 bin km civarında aldım. Dizel 1.6 otom. 2012 model. Diriliğini vs kaybetmemişti, şu anda araç yaklaşık 180 bin km de herhangi bir sıkıntı yok. Şehir dışına en az 5 defa çıktım. Şehir içi şehir dışı herhangi bir sorun yok. Yakıtı gayet iyi.
    Trigeri de 180 bin de değiştirdim. Usta gerek yok daha kullanılırdı dedi. Ben tedbir amaçlı değiştirdim. Stop Start vs her şey güzel.

    3-) Ben olsam ki ben öyle yaptım. Ucuz bir araç bakardım. Pahalı da alsanız ucuz da alsanız sahibi büyük bir ihtimalle aracına gereken önemi göstermeyen birisi olacaktır. Ucuz yollu bir araç alıp şanzuman ve motor bakımlarını yaptırıp binerdim. Çünkü 50 ye alacağınız aracın da 55 veya 60 a alacağınız aracın da büyük bir ihtimalle şanzuman (volan ve balata ile ufak tefek bazı şeyler) ve motor bakım (yağ, su, filtre) zamanı gelmiş olacaktır.

    100 bin üzerinde 508 aldım sadece kaportasına baktırdım, başka bir şeye baktırmadım :-))) Sahibine baktım, temiz efendi bir adamdı. Sahibi temizse araba da temizdir diye aldım. Temiz çıktı, kısmetime. Bagajın su alması abartılacak bir şey değil. durduk yere su almaz bagaj. Sadece yağmurlu havada açtığınızda biraz içeriye bir iki damla su damlar o kadar. Yoksa bagaj sağlam, geniş ve kullanışlıdır.

    4-)Vti motoru boşver alma. Dizel 1.6 e hdi motorlu yarı otomatik araç almanı öneririm. Sana çıkabilecek en büyük maliyet (sanmam ama) enjektörlerin değişimidir. o da sıfırı 2500 tl civarıdır. Ama artık teknoloji değişti, enjektörler ölü bile olsa, tanesini 100-150 tl ye yapıyorlar, eskisinden bile güzel oluyor. Hiç dert etme bence. LPG li aracın ıvırı zıvırıyla uğraşılmaz. Tasarruf ettiğini sanarsın ama motorun içine eder. LPG ye yapacağın masrafı dizel motora yaparsın, güzel güzel binersin. e hdi motor, lpg den daha az yakar. Senin için daha tasarruflu olacaktır.

    Peugeot grubunun en büyük avantajı dizel motorudur. Sorunsuz ve dayanıklıdır. En az yakan dizel motorlardandır. Benzin+LPG ye bulaşmamanı tavsiye ederim. Dediğim gibi 2012 model 1.6 e hdi yarı otomatik al, güle güle bin bana da dua et. Araç bakımlı, temiz ise 100 bin 150 bin, 180 bin önemli değil. Alabilirsin. 100 bin KM dizel masalı 10-15 yıl geride kaldı. Şimdi en dandik dizel motor bile bakımları düzenli yapılır, yakıtı da Shell veya opet ten alınırsa en az 500 bin km gider, diye düşünüyorum.
  • Hocam ben 2.5 yıldır 508 kullanıyorum öncesinde de sıfır km 307 kullanmıştım. (Volvo ve Audi diğer arabalarım) Bu söylediğiniz şeyi ilk defa duyuyorum. 508 sürüşü çok zevkli bir arabadır. Uzun yol olsa da çıksak diyeceğiniz bir arabadır. Maşallah 508'e binmeden çamur atanların haddi hesabı yok. Adam koltuğuna oturmamış burada mış, muş diyor. Bunu sizin için söylemedim yanlış anlama olmasın. Genele konuşuyorum. Almadan çok araştırdım, test ettim aldım. Şimdi de çok memnunum. Pişman etmez. Bitlis, Osmaniye ve Tekirdağ güzergahında uzun yol yaptım ne bi taraflarım ağrıdı, nede yakıt sıkıntısı oldu. 1000 kmde 150 yakıt aldı ve depo tamamen yarı olmamıştı. Üstelik bagaj dolu ve çocuklar arabada! Bakım 450 TL. İstediğiniz tüm opsiyonlar mevcut... Geçen gün birisi bunlarda şanzıman kronik sorunmuş şanzımanı değiştirdiniz mi diyor. Bir arkadaşı söyleMİŞ. Bindin mi! Yok duydum. Bu arabalarda kronik sorun yok arkadaşlar.. YOK YOK YOK. Yok efendim Passat şöyle jetta böyle! Kusura bakmayın ama DSG'nin en ucuz arızası 4-5 bin lira, tamamı 20 bin lira (servise sorabilirsiniz)... Bunun şanzıman komple dağılsa kralı 5-6 bin lira. Yakıt VW grubundan daha az. Bakım daha ucuz! Bastınmı gidiyor, bastınmı duruyor. 270 nm tork üretiyor! Saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tutankamon80 -- 1 Kasım 2016; 12:52:30 >




  • cceranimoo kullanıcısına yanıt
    4 yıl 120.000 km 508 kullandım yaklaşık 1 yıldır yeni kasa (b8) passat kullanıyorum.
    508 in direksiyonu gerçekten sert kalıyor ama bu ne kadar kötü bişey tartışılır.
    Açıkcası 508 kullanırken "bu ne kadar ağır bir direksiyon" diye yakındığımı hatırlamıyorum.
    Passat gerek hafifliği gerekse yoldaki tepkileri ile 508'den iyi.
    Ama şu meseleyi belirtmeden geçemeyeceğim; 120.000 km'de satana kadar girmediğim bozuk yol çukur v.s. kalmadan, aracın gözünü budaktan zerre sakınmadan kullanmış olmama rağmen alt takımda,ön düzende en ufak bir parça değişimi rot ayarı bozulması v.b. sorun yaşamazken daha 20.000 km'de olan ve çok dikkatli kullandığım passatımda bazen öyle lakır lukur boşluk sesleri geliyorki insanın bozuk yola giresi hiç gelmiyor.
    İşin güzeli servis bununla ilgili "normal" deyip geçiyor.
    Biraz olsun biyerine bi gres falan sıksalar ya da bi anahtarla iki somun sıksalar gam yemeyeceğim.




  • Otomatik vitesi nedeniyle
    508'i eleyip C5 bakıyor arkadaş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ailby -- 17 Şubat 2016; 15:41:26 >
  • Herkese merhaba. İki hafta önce ben de 2011 model 508 e-hdi Allure ile aranıza katıldım. 6 senedir kullandığım aracımı değiştirmeye ve D segmenti bir araç almaya karar verdiğimde seçeneklerim arasındaydı 508. Ama aracımın satış süreci boyunca devamlı olarak okudum, araştırdım. Sonunda da özellikle burada yazılanları göz önünde bulundurup 508 almaya karar verdim. Gerçekten burada yazılanlar 508'imi seçmemde çok büyük fayda sağladı. İki haftadır kullandığım aracımdan inmek istemiyorum doğrusu. Her seferinde büyük bir keyifle sürüyor ve çok isabetli bir karar verdiğimi görüyorum.

    Çevremdekilere 508'i ilk dile getirdiğimde sizlerin aldığı tepkileri aldım lakin hiç umursamadım. Çünkü aynı insanlar 2010 yılında KIA Cerato'yu aldığımda da ağız burun kıvırıp "Sıfır araba alıyorsun ve gidip KIA'ya mı para veriyorsun?" diye soruyorlardı. Ama onu da tam 6 sene zevkle kullandım ve aracım bir defa bile beni yolda bırakmadı. 15 yıldır aktif olarak araç kullanıyorum ama 508 kullanıncaya kadar gerçek bir araba kullanmadığımı hissettim. Bu yüzden bugün arabamdan memnun olup olmadığımı soranlara "Benim arabalarla ilgili geçmişim artık 508 öncesi ve sonrası olarak ayrılıyor." diyorum.

    Dediğim gibi 508 sahibi olduğum için çok mutluyum ve bunda burada dürüst ve objektif yorumlar yapan herkesin payı var bence. Bu yüzden hepinize teşekkür ediyorum.




  • 90 bin km'lik 508 deneyimlerimden biraz söz edeyim..

    2015 Aralık trafiğe çıkışlı araç.
    Active paket. MAkyajlı kasa denenlerden.

    1.6 Litrelik BluHDI motor ve EAT6 Tork konvektörlü şanzıman ile yürüyor.

    Bu ikiliyi daha önce 308 ile 185 bin km kullandığım için alırken neredeyse gözü kapalı şekilde güvenerek aldım. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım..

    Araç active paket olmasına rağmen oldukça dolu.

    elektrikli ve bel destekli 8 farklı işlevli koltukları, çift böleli dijital klimalı, otomatik far, otomatik silecek, kararan dikiz aynalı, elektrikli dış aynalı, navigasyonlu, 17" alaşım jantlı bir araç.

    Geniş hacimli, arka koltuk yaşam alanı yeterli, dirsek dayamalı, arka cam perdeli, kocaman bagajlı vs.


    D sınıfı özelliklerinin bir çoğuna sahip. Allure olsa bu özelliklere deri koltuklar, 18" jantlar, sunroof ve 4 bölgeli klima eklenmiş olacaktı.


    1.5 tonluk bir araç olmasına rağmen otoyol hızlarına uygun kullanımlarda oldukça ekonomik olduğunu söyleyebilirim.

    Eksiklikleri de elbette var, örneğin yağmurlu havalarda veya aracı yıkadığınızda bagaj kapağını tamamen açarsanız bagaja su damlıyor.

    Yüksek hızlarda (150 üstü) rüzgar sesi oluşuyor. Aynalardan kaynaklandığı söylense de bence cam çerçeve lastikleri de yeterli değil.

    Uzun yol için çok iyi, ağırlıklı şehir içi kullanım için biraz hantal kalıyor. Büyük olması nedeniyle özellikle İstanbul gibi yoğun trafikli şehirlerde ben olsam bu hacimde bir aracı tercih etmem.

    Direksiyon turu az. Dönüş çapı yüksek.

    Addblue tüketimi çok ideal. Bitmiyor bir türlü. 1.5 litrelik yeni motorlarda AddBlue tüketimi can sıkıyor.

    Genel olarak trim sesleri yok ya da çok az denebilir. Araç öyle dökülmüyor.

    Yol tutuşu gayet iyi. Çok zorladığım zamanlar olmasına rağmen virajlarda kendini hiç bırakmadı.

    Karlı buzlu yollarda hızı yol şartlarının üstüne çıkartırsanız ESP devreye girip aracı çizgisinde tutuyor.

    Yan rüzgarlardan etkileniyor. Şerit değiştirmiyor ama gemi gibi sağa sola sallanıyor. Elbette yine yüksek hızlardan söz ediyorum. (Özellikle İzmir yeni otobanında Balıkesir taraflarında aşırı rüzgar oluyor, oralarda 150 üstü hızlarda giderken yan rüzgarları hissediyorsunuz)

    Bir arkadaş daha söz etmiş, fiyat performans açısından bence sınıfının en iyilerinden.

    Periyodik bakımlar dışında ciddi bir masrafla karşılaşmadım. Sadece sağ amortisör takozu ilk kalkışlarda hafif bir küt yapıyor diye çift olarak değiştirdim.

    Aile için uygun, makam aracı gibi de kullanılabilir.


    Herkesin araçlarını kazasız arızasız sağlıklı günlerde kullanmalarını dilerim.




  • doğupilot D kullanıcısına yanıt
    benimki autoR denen şanzıman. aldığım araç 2013 model zira.
    etg6 olanlar 2014 model makyajlılar.
    haa, ben etg6 yı da biliyorum.
    bir önceki aracım 2014 model 3008 idi çünkü.
    ikisi de aynı. sadece adını değiştirmişler, bi tür pazarlama stratejisi yani (üçkağıtçılık da diyebilirsin)
    peki memnun musun autor ve etg6 dan dersen?
    memnunum derim. en azından sorun çıkarmayacağını biliyorum. alışınca sıkıntı yok.
    bir dsg için niye 15 bin vereyim? hem de her an elimde patlayacağı riskini taşıyarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkuaydin

    508 kullanipta partikul filtresini iptal eden varmi?
    Yani fiziksel olarak sokup yerine duz boru vs yapan..

    Onceki aracim 159 da dpf egr iptal edip yazilim yaptiktan sonra arac inanilmaz degisiyordu.

    508 de uygulayan pek yok sanirim

    Kendinize saygınız yoksa çevrenize ve doğaya saygınız yoksa söktürün...
  • tamer1981 T kullanıcısına yanıt
    araciniz hayirli olsun. motor yeni ve neredeyse tamami sehirici 7.6 lt tuketim tutturulmus. arac tam otomatik ve 100.000 TL uzerinde para verilerek alinmis muhtemelen ve millet 1 lt nin hesabini yapiyor. onceki aracim 1.6 lt ecoboost kuga idi ve kisin 11-11.5 lt sehirici tuketimi vardi. bu aracin tuketimini takmayan birisi olarak yazdiklariniz bana komik geliyor acikcasi :).

    oncelikle bu tuketim 5.000 km civarina gelindiginde 7 lt lere dusecektir. ona ragmen %80 sehirici demissiniz, tam otomatik bir arac icin gayet iyi bir deger. aracinizla mutlu mesut yasayin ve konforunun tadini cikarin. dedigim gibi, 100.000 TL verip arac alabiliyorken 1 lt fazla tuketimin hesabina takilmayin. bu durum yalnizca biz Turklerde var saniyorum.

    iyi gunler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    4 yıl 120.000 km 508 kullandım yaklaşık 1 yıldır yeni kasa (b8) passat kullanıyorum.
    508 in direksiyonu gerçekten sert kalıyor ama bu ne kadar kötü bişey tartışılır.
    Açıkcası 508 kullanırken "bu ne kadar ağır bir direksiyon" diye yakındığımı hatırlamıyorum.
    Passat gerek hafifliği gerekse yoldaki tepkileri ile 508'den iyi.
    Ama şu meseleyi belirtmeden geçemeyeceğim; 120.000 km'de satana kadar girmediğim bozuk yol çukur v.s. kalmadan, aracın gözünü budaktan zerre sakınmadan kullanmış olmama rağmen alt takımda,ön düzende en ufak bir parça değişimi rot ayarı bozulması v.b. sorun yaşamazken daha 20.000 km'de olan ve çok dikkatli kullandığım passatımda bazen öyle lakır lukur boşluk sesleri geliyorki insanın bozuk yola giresi hiç gelmiyor.
    İşin güzeli servis bununla ilgili "normal" deyip geçiyor.
    Biraz olsun biyerine bi gres falan sıksalar ya da bi anahtarla iki somun sıksalar gam yemeyeceğim.

    Passat variant benimde ciddi radarımda olan bir araç.

    Ancak iki aracı teraziye koyunca direk vazgeçiyorum ( benim ki 508 SW ) Özellikle sizin yorumlarınızdan sonra..

    Yaklaşık 40 bin tl fark verip karşılığında ne alıyorum ?

    + Güncel kasa- yeni model- düşük km. bir araç..Eyvallah
    + DSG ( ki bunu eksilere de yazacağım )
    + Yol tutuş
    + Sürüş pozisyonu
    + Daha iyi ikinci el piyasası

    Peki nelerden feragat ediyorum ?

    - Donanım ( comfortline ile kıyaslarsak, katlanır ayna, navigasyon, bixenon far, elektrikli koltuk, cam tavan, v.s ) Highline zaten uçuk fiyatlarda.
    - Daha düşük tüketim
    - Daha düşük servis maliyetleri
    - DSG nin sorun yaşatma potansiyeli
    - Bozuk yol koşullarına daha dayanıksız ön takım

    Yani para-çokomel ilişkisinde 508 kesinlikle çok mantıklı hale geliyor.

    Ve kendi aracıma levorg haricinde bir alternatif düşünemiyorum.




  • arkadaşlar merhabalar ben de 2 hafta önce peugeot 508 1.6 e-hdi 2012 model station wagon araç alarak aranıza katılmış bulunuyorum.
    aracımda active modele ek olarak alarm paketi, bi-xenon far, navigasyon ve head-up display ve sanırım tüm sw lerde standart olan cam tavan mevcut.

    öncelikle şunu belirtmeliyim ki aracımı 2011 model opel insignia 2.6 turbo 180 hp aracımı satarak aldım.

    55000 TL ye sattığım aracımın üzerine hiç para eklemeden bu aracı aldım yani piyasasının biraz altında bir fiyata aldım.

    arcımın diskleri bitmiş fren yaparken titreme yapıyordu 2 disk + 2 balataya toplam 265 TL verdim. Paspaslar yoktu internetten özel dikim paspas aldım 100 TL ona verdim. Rot-balans yaptırdım 120 TL ona verdim.

    Şu anda arka tamponun boyanması gerekiyor daha önce boyanmış ama vernik bozulmuş ve kötü bir görüntüsü var ayrıca şoför camının çevresindeki döşemede 2 adet sigara yanığı var bunların tamiri veya tavan döşemesi değişimi işlemleri yapılacak

    aracın kullanımına gelirsek ben konfor, donanım, performans ve tüketim konularında aracı çok başarılı buldum. 1.6 litrelik motor kasayı rahatça taşıyabiliyor. bunun yanında tüketim 6 litre civarında. İnsignia dan daha seri kullanıyorum ve tüketimim onun yarısı kadar. Şahane...

    aracı çok iyi tanımadığım için sert viraj kabiliyeti konusunda test etmedim.

    Donanım olarak cam tavan tam bir keyif, bundan sonra çok büyük ihtimalle sunroof veya cam tavan olmayan araç almam, perdeyi kapattığımda ben yıllarca karanlıkta araç kullanmışım deyip hemen açıyorum :D Navigasyon ve head up display çok iyi çalışıyor, Bluetooth ile telefon bağlantısı çok iyi. Şarkı geçişleri biraz gecikmeli oluyor ama insigniada aux kablosu dışında müzik aktarımı yapamıyordum. Ambians aydınlatmalar gece çok güzel bir atmosfer yaratıyor, özellikle kapı içlerindeki aydınlatmalar çok iyi hele bide allure modellerinde olan vites topuzundaki led ışıklandırma olsaydı çok daha iyi olurdu.

    aracıma yaklaşık 600 TL daha masraf yapıp paşalar gibi binmeyi düşünüyorum. Bu segmentte bu fiyata böyle donanımlı dizel-otomatik ve böyle albenili başka bir araç tanımıyorum.

    Herkese keyifli sürüşler dilerim.




  • Merhaba

    İki ay önce 508 access 1.6 e hdi auto6r 2012 model 150 binde araç aldım ve sedef beyaz renkli 508 kullanıcısı oldum. Audi A4 ten geçtim. Vw grubundan bıktığım için.



    Araçta deri koltuk, 4 koltuk ısıtma, navigasyon, start stoplu, yan ve arka perdeler, tepeden vites topuzu aydınlatmalı, kapı tutma kolu aydınlatmalı, otomatik kararan yan ve dikiz aynalı, otomatik kapanan aynalar, hız sabitleme, deri kaplama fonksiyonel direksiyon, aux, usb girişli, çift yönlü dijital klimalı, ön arka park sensörlü, blootoothlu, otomatik çalışan silecekler, farkar, sis farları, abs, esp, asr, ebd, afu ..., hikl holder, aracı kuöandadan açtığında kağadığında farlar bir müddet yanık kalıyo vs özellikli, gündüz led farlı, elektrikli bel destekli tuşlarla şişen koltuklu, daha bir sürü özellikli.



    Her aldığım yeni araçta olduğu gibi bu aracında keyfe keder 4 lastik michelin (başka lastik kullanmıyorum) akü, triger, disk balata larını değiştirdim. Baskı balata volan değiştirdim. (Usta servis konusuna da değineceğim)



    Araçla şehir içinde sürekli kullanıyorum 3 defa şehir dışı uzun yol yaptım.



    + ve - leri yazayım. Tamamen tarafsız olarak:



    Uzun yolda hız sabitlemele ortalama 130-150 km aralarında araç müthiş az yakıyor. 4,7 civarı. Şaşırdım kaldım. Şehir içi Ankara trafiğinde ise 5,8 yakıyor. Yakıt konusunda 10 numara araç. Daha az yakan başka araç yoktur, diye düşünüyorum. D segmentindeki bu ağırlıktaki aracın bu kadar az yakması gerçekten çok ilginç.



    1.6 motor aracı rahatlıkla kaldırıyor aracın 1.6 mı 2.0 motor mu olduğu belirsiz. Sanki 1.6 görünümlü 2.0 motor gibi. Motoru beğendim. Motor 1.3 bile olsa aracı kurtarırmış gibi sanki.



    Başka markaların ilave ücretle sattığı 6-8 bin euroları bulacak özelliklerinin olması aracın dolu olması konfor açısondan insanı memnun ediyor.



    İç mekan bir vw passat, audi a4 kalitesinde olmasa da tatmikar kalitede. Parasına göre bedava bence. En azından bu kadar km deki bir aracı. İç kısmında ve tuşlarında audi vw gibi soyulmalar yoktu.



    Radyonun hoparlörün sesini beğenmedim. Çok kalitesiz, audi nin yanından bile vw dense kalitesiz, geçemez. İdare eder. 6 lı cd çalar yok, tek cd alıyor, bu da kötü.



    Kapı fitillerinde yıpranma gördüm sanırım kapı fitlleri kalitesiz. Ama yedek parça ucuz olduğu için alınıp taktırılabilir.



    İç genişlik arka diz mesafesi gayet başarılı.



    Bagajı çok çok çok büyük ve yeterli. Audi ve vw den nüyük



    Koltuklar rahat. Gacırtı gucurtu yok. Kasislerde tangur tungur çok az rahatsız edici sesler geliyor. A4 ve passat a geldiğini duymadım hiç.



    Uzun yolda ve şehir içinde araç yağ gibi kayıyor resmen uzun yol konforu audile aynı diyebilirim. Virajlarda güven vermiyor sakın gaza gelip virajlara hızlı girmeyin, ölürsünüz. A4 ve passat virajlarda çok daha üstün.



    Frenleme mesafesinde a4 ve passattan geride gibi geldi bama ama gayet başarılı.



    Yedek parçası çok ucuz geldi bana. Hemen hemen her parçası ve audi nin passat ın yarısı kadar. Ve aynı ömürde gibi.



    İçinde kendini güvende hissettiriyor, yüksekte sürüş hissi bırakıyor. Kaza sonrası içinden sağ çıkılır gibi geldi bana.



    Hızlanması çok iyi. Hız sabitleme başarılı ve kullanışlı.



    Peugeot 508 yaşına ve km sine göre dayanıklı araçlar hemen gevşememiş ve dağılmamış bu da artı puan. Ama tabi bir audi ve passat kadar da değil.



    Yol ve motor sesi konusında a4 ve passatla aynı. Sessiz ve içeriyi rahatsız etmiyor. Hatta motorun çalıştığını duymuyorsunuz bile. Bu çok çok önemli.



    Peugeot un yetişmiş ehil ustası olmadığını gördüm. Çoğu kendini usta sanan zavallılara bırakılmış araçlar. Audi ve vw nin ustaları en kötüsü bile işinin ehli sorunu nokta atışı bulabilen kişiler. Servis usta konusunda peugeot sahiplerine yani bizlere Allah yardım etsin. Ehil insanlarla karşılaşmasam ocağıma incir ağacı dikeceklerdi, zor kurtuldum ellerinden.



    Alınır mı binilir mi derseniz, alınır binilir fiyatıma göre bedava bir araç. Her tarafı bozuk olsa bile ucuz yollu yaptırılıp uzun yıllar binilebilir. Zaten tamir masrafını yakıt tasarrufundan çıkarıyor. Öteki markaların boş donanımlılarına 2 katı fazla para vermeye gerek yok bence. Gayet lüks ve başarılı bir araç.



    Park alanında yıkamada vs ilgi çeken hemen başına 3-5 kişiyi toplayan bir araç.



    Aracı diğer rakipleri bildiği için Uzun yolda audi mercedes bmw passat yol verirse şaşırmayın. Motor performansıyla sizi ve takiplerini şaşırtacaktır ama düz yolda. Eğimli

    Virajlı yolda gaza gelip onlar gibi viraja girmeyin uçuruma yuvarlanırsınız aman ha :-))




  • Gelelim usta tavsiyesine:



    Öncelikle şunu bilin istedim araç yarı otomatik bile olsa sonuçta otomatik vites bir araç. Sakın ha sakın aracın şanzumanına güvenilir dürüst bir otomatik şanzuman ustasından başkası dokunmasın. Herkes kendi işini yapsın.



    Normal ustalar aracı bilgisayara (sanki anlıyormuş gibi) bağlar şanzuman şu şu arıza yazıyor, şunlar değişecek... eeeeee ne kadar tutar.... 2 bin 500 tl. Düzelir mi.... bilmem herhalde düzelir :-)) bilgisayar öyle diyor. O diyorsa doğrudur. Tamir olmazmı... olmaz... değişecek... niye ... öyle randıman vermez... hiç tamir edipte randıman vermeyen araç oldumu... olmadı... biz tamir yapmayız değiştiririz.. BU İŞ ÖYLE DEĞİLDİR KARDEŞİM. senin 2 bin 500 dediğin fiyata otomatik şanzumancılar hem garantili tamir yapıyor hem volan ve baskı balatayı değiştiriyor hem de yazılım yükletip bir iki gün test sürüşü yapıor.



    Çünkü bilgisayarın verdiği aksiyoner arızasının aslında ufaK VE basit bir bilya cart curt arızası olduğunu sadece otomatik şanzumancı biliyor, sen çekil bi kenara..



    Şanzuman konusunda tavsiyem şimdiye kadar bana ve eşime dostuma çeşitli ataçların en az 8-10 araç otomatiğini yaptırdığımız, sonrasında kesinlikle sorun çıkmayan, başkalarının yapamayıp şanzumanı kargoyla kendisine yolladıkları ANKARA ŞAŞMAZ DAKİ GENCAY USTA YI TAVSİYE EDERİM. 0532 307 40 89. Şaşmaz 2530 sokak 53 numarada. İşçilik ve kişilikleri 10 numaradır. Sadece otomatik şanzuman tamirhanesidir. Fiyatını olurunu söylerler. İlla yaptırdın demiyorum, götürün bi baksın. Zaten tipinden adamın işin ehli olduğunu anlarsınız. Cart, curt, olur olmaz yuvarlak konuşmaz, çok fazla iteleme yapmaz, insanın canını çok yakmaz. Pejo nuzu abuk subul ustalara emanet etmeyin, affetmezler.



    Mekanik konusunda Ankara istanbul yolu volvo ve abc peugeot arkadında yıldırımlar sanayi sitesinde vatan peugeot var. Adamlar işinin ehli, çok para göz olmayan insanlar. Zaten dükkan sürekli dolu, sıra size gelebilirse aracınızın bakımını yaptırabilirsiniz. :-) veya güvendiğiniz sürekli gittiğiniz kendi ustanıza da gidebilirsiniz. Sonuçta mekanik her araçta aşağı yukarı aynıdır.




  • Sn Çağataybea

    Sorularınıza mümkün olduğunca, bildiğim kadarıyla cevap vermeye çalışıyım.


    1-) 2012 model almanızı tavsiye ederim. Benim head up ekranı beyaz. 2012 modeller, yarı otomatik olmasına rağmen otomatik vites araç gibi frenden ayağınızı kaydırdığınızda hareket etmeye başlar.

    2-) Ben aracımı 150 bin km civarında aldım. Dizel 1.6 otom. 2012 model. Diriliğini vs kaybetmemişti, şu anda araç yaklaşık 180 bin km de herhangi bir sıkıntı yok. Şehir dışına en az 5 defa çıktım. Şehir içi şehir dışı herhangi bir sorun yok. Yakıtı gayet iyi.
    Trigeri de 180 bin de değiştirdim. Usta gerek yok daha kullanılırdı dedi. Ben tedbir amaçlı değiştirdim. Stop Start vs her şey güzel.

    3-) Ben olsam ki ben öyle yaptım. Ucuz bir araç bakardım. Pahalı da alsanız ucuz da alsanız sahibi büyük bir ihtimalle aracına gereken önemi göstermeyen birisi olacaktır. Ucuz yollu bir araç alıp şanzuman ve motor bakımlarını yaptırıp binerdim. Çünkü 50 ye alacağınız aracın da 55 veya 60 a alacağınız aracın da büyük bir ihtimalle şanzuman (volan ve balata ile ufak tefek bazı şeyler) ve motor bakım (yağ, su, filtre) zamanı gelmiş olacaktır.

    100 bin üzerinde 508 aldım sadece kaportasına baktırdım, başka bir şeye baktırmadım :-))) Sahibine baktım, temiz efendi bir adamdı. Sahibi temizse araba da temizdir diye aldım. Temiz çıktı, kısmetime. Bagajın su alması abartılacak bir şey değil. durduk yere su almaz bagaj. Sadece yağmurlu havada açtığınızda biraz içeriye bir iki damla su damlar o kadar. Yoksa bagaj sağlam, geniş ve kullanışlıdır.

    4-)Vti motoru boşver alma. Dizel 1.6 e hdi motorlu yarı otomatik araç almanı öneririm. Sana çıkabilecek en büyük maliyet (sanmam ama) enjektörlerin değişimidir. o da sıfırı 2500 tl civarıdır. Ama artık teknoloji değişti, enjektörler ölü bile olsa, tanesini 100-150 tl ye yapıyorlar, eskisinden bile güzel oluyor. Hiç dert etme bence. LPG li aracın ıvırı zıvırıyla uğraşılmaz. Tasarruf ettiğini sanarsın ama motorun içine eder. LPG ye yapacağın masrafı dizel motora yaparsın, güzel güzel binersin. e hdi motor, lpg den daha az yakar. Senin için daha tasarruflu olacaktır.

    Peugeot grubunun en büyük avantajı dizel motorudur. Sorunsuz ve dayanıklıdır. En az yakan dizel motorlardandır. Benzin+LPG ye bulaşmamanı tavsiye ederim. Dediğim gibi 2012 model 1.6 e hdi yarı otomatik al, güle güle bin bana da dua et. Araç bakımlı, temiz ise 100 bin 150 bin, 180 bin önemli değil. Alabilirsin. 100 bin KM dizel masalı 10-15 yıl geride kaldı. Şimdi en dandik dizel motor bile bakımları düzenli yapılır, yakıtı da Shell veya opet ten alınırsa en az 500 bin km gider, diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kenangumus -- 5 Eylül 2017; 10:28:26 >




  • Geçen hafta yaşadığım bir kısa sohbeti anlatmak istiyorum. Hatırı sayılır bir holding personeli kısa süreliğine de olsa aracıma binmişti. Araca biner binmez söylediği şey şu: "Pejo mercedes gibi araç yapmış ya, bu aracın modeli neydi?" :). Herkese iyi sürüşler.
  • 5 gün oldu 2011 1.6 vti active lpg ile aranıza katılalı.. Araçı almadan önce çok kararsızdım.. Aynı model saçma sapan hiçbir donanımı olmayan c segment araçlara daha fazla para vermek kafama yatmıyordu ama çevremden sürekli "peugeot alma" baskısı alıyordum.. En sonunda gözümü karartıp aldım.. Henüz 500 km oldu.. Daha önce 2014 corolla 1.4 d4d kullanmıştım.. Vitesi bizim araçlar gibi denmişti bundan dolayı çok korkmuştum.. Viteste yığılma kelimesini o arabaya binmeden kimse kullanmamalı.. Bu araçta yığılma falan yok.. Devirli kullanınca bi yutkunma oluyor ama o da ilk iki viteste ve neredeyse yok gibi.. Tavsiye edilir.. Şiddetle:))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iurista -- 22 Şubat 2018; 22:15:39 >
  • Evet arkadaşlar bu da benim aslan 508 2.2 gt

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==
  • en!gma kullanıcısına yanıt
    Şanzımanda kavramama sorunu olabiliyor. Bu durumda da baskı balata ve volant değişimi yapılıyor.
  • ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==
    DH Peugeot 508 Sayfasına Hoşgeldiniz!

    2014 Makyajlı 508:
    156HP 1.6 THP motor yerine stop&startlı 165HP motor geldi.
    BlueHDi dizel teknolojisi kullanılmaya başlandı.
    2.0 litre BlueHDi 150 6-ileri manuel versiyon da gelecek.



    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    508 Euro NCAP Çarpışma Testleri

    Test Sonuçları

    Mercedes C Class vs Peugeot 508


    508 Test Videoları








    Daha fazla video için TIKLAYINIZ

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==




    Ayrıntılar için TIKLAYIN


    DonanımHaber Peugeot 508 Kullanıcıları


    Sıra No / DH kullanıcı adı / meslek / 508 motor ve donanım paketi
    1 eng_civ/bandirma/inşaat müh./ 1.6 e-hdi auto6r allure sedefli Beyaz (2011) (44.000km)
    2 sg888 istanbul 1.6 thp 156 bg 6 ileri otomatik active bej
    3 onurgoyunc bursa 1.6 e-hdi sw auto6r ******* magnezit Kahve
    4 sprinters03 ******* 1.6 hdi düzvites active sedefli beyaz nav+s.o.s, yarı deri koltuk, 17jant+krom çıta
    5 aldeg ankara 1.6 e-hdi auto6r allure beyaz 18 jant,çift renk döşeme,isıtmalı deri koltuk,navigasyon,alarm,jbl,bi xenon (2012)
    6 zoombydr samsun 1.6 e-hdi auto6r allure sedefli beyaz
    7 öğretmenim ******* 1.6 otomatik active ******* navigasyonlu
    8 ottobock ******* 1.6 e-hdi auto6r active *******
    9 serhat78 istanbul 1.6 thp 156 bg otomatik allure sedefli beyaz+navigasyon+güvenlik (2011)
    10 kubilaytekin / ankara / 1.6 vti 120 hp auto6r active 2011 model 17"jant ve prins lpg (22000 km)
    11 ugankara ankara 1.6 e-hdi auto6r active alp beyaz nav+17 jant+4 yönlü klima+arka perdeler+krom çıta (2012)
    12 özdemir43 istanbul 1.6 thp 156 bg 6 ileri otomatik active atom gri 17" jant
    13 imetus ankara 1.6 thp 156 bg 6 ileri otomatik allure atom gri nav+güvenlik (2011)
    14 mby70 ******* 1.6 e-hdi auto6r active sedefli beyaz tr paket
    15 fatih kıraç k.maraş 1.6 e-hdi auto6r active sedefli beyaz tr paket
    16 didima69 didim/aydın 1.6 e-hdi sw active
    17 fujimo-ankara- 2.0 allure- 163 bg inci siyah
    18 mkatik adana 1.6 e-hdi auto6r allure alp beyaz(jbl + navigasyon + isıtmalı koltuklar + alarm) (2012)
    19 mose96 izmir/elektrik-elektronik mühendisi/ 1.6 thp 156 bg otm. active 17`jant sedefli beyaz (2011)-19.000 km
    20 akbar02 izmir 1.6 e-hdi auto6r kapadokya bej active+17 jant (2011)
    21 sky_sky tokat 1.6 active thp 156 bg beyaz + navigasyon + 17jant (2012)
    22 marco73tr ankara /elektrik-elektronik muh/ 508 sw 1.6 thp 156bg full automatic active gri metalik
    23 buğra acar / antalya : 508 sw : 1,6 e,hdi 112 hp otomotikleştirilmiş manuel sedefli beyaz
    24 venom / ankara - yozgat : 508 active - 1.6 hdi 112 hp - 5 ileri man. atom gri 17" (2012)
    25 dp65 istanbul 1.6 e-hdi auto6r active tr paket atom grisi
    26 mustafaserhan / ordu 1.6 e-hdi allure alüminyum gri + navigasyon (2011)
    27 karakeci / ankara 508sw - 1.6 e-hdi auto6r siyah (2012)
    28 jeune ottoman / bursa - 1.6 vti active auto6r - lacivert - orjinal 17'' spor jant
    29 cacg_glr / izmir / 1.6 hdi manuel - active - sedefli beyaz (2011)
    30- av.alikaplan / istanbul / avukat / 1.6 e-hdi allure / 115 hp / sunroof + jbl + isıtmalı koltuklar / sedefli beyaz (2012)
    31- ediz__ / istanbul / sw 1.6 e-hdi alp beyaz active tr paket (2012)
    32- tesra / restoran&bar isletmecisi / ankara / 1.6 e-hdi auto6r alp beyaz active tr paket + nav + 17" + zenon (2012)
    33- gokcell06/ankara/turkcell ilt merkezi/508 sw 1,6e-hdi auto6r active tr xenon+4iklim+magnezit kahverengi 2012
    34- mrunr / istanbul / kimya mühendisi / 508 allure tr 1.6 e-hdi auto6r, 115 hp, sunroof,jbl,18 jant sedefli beyaz (2012)
    35- darkman76/istanbul/mimar/508 sw 1,6e-hdi auto6r active tr xenon+4iklim+magnezit kahverengi 2012
    36- virtue61 / istanbul-bursa / elektronik müh. / 1.6 hdi manuel sedefli beyaz 2012
    37- fcan33// diyarbakir / dr.ziraat mühendisi / 508 allure tr 1.6 e-hdi auto6r, 112 hp, navigasyon, jbl, 18" jant, güvenlik paketi, sedefli beyaz (2012)
    38- truckmess/istanbul/bilgisayar mühendisi/508 active tr 1.6 e-hdi auto6r 112 hp 17",nav,xenon,sunroof,sedefli beyaz(2012)
    39- shy4434/erzincan/devlet memuru/508 sw active tr paket 1.6 e-hdi auto6r 112 hp + deri koltuk +magnezit kahverengi 2012
    40- msakpolat / kahramanmaraş / mühendis / allure tr paket, 1.6 e-hdi, auto 6r 115 hp (2012) (inci siyah) + sunroof + jbl + ısıtmalı ayarlanabilen deri koltuk + süper kilit alarm
    41- thamate / isparta / öğretmen/ 508 allure tr 1.6 e-hdi auto6r, 112 hp, navigasyon, 18" jant, + ısıtmalı ayarlanabilen deri koltuk+ alp beyaz (2012)
    42- celikcem /kastamonu/inşaat müh./ 508 active tr paket 1.6 e-hdi auto6r 112 hp +sunroof + alp beyaz (2012)
    43- earaz74(ercan)/istanbul / ............../ peugeot 508 active auto6r sedefli beyaz (inci beyaz cast folyo kaplı)
    44- mhm /istanbul / inşaat mühendisi / 508 active tr , sedefli beyaz (2012)
    45- ronnie_os / izmir / ............. / allure 1.6 e-hdi kapadokya bej 508 - 18'' jant-sunroof (2012)
    46- burock2000 / ankara / makine yüksek mühendisi / 508 sw active tr paket 1.6 e-hdi auto 6r, 115 hp , inci siyah
    47- ihuygun / istanbul / satiş eğitimi / 508 allure / 1.6 e-hdi auto 6r, sedefli beyaz,sunroof
    48- karsum / istanbul / bilgi işlem / 508 active (2012) / 1.6 e-hdi auto 6r, sedefli beyaz (aracini elden çikardi)
    49- digitall_ / bursa / inşaat mühendisi / 508 active tr paket 1.6 e-hdi auto6r (2012) sedefli beyaz
    50- akseaus / istanbul / bankacı / 508 allure 1.6e-hdi auto6r (2012) siyah
    51- smmm yüksel / ankara / muhasebeci (smmm) / 508 allure 1.6 e-hdi auto 6r / 112 hp / 18'' jant,navigasyon,isıtmalı ayarlı deri koltuk / alüminyum gri (2012)
    52- vk_panda / istanbul / öğrenci / 508 allure 1.6 e-hdi auto 6r / 112 hp / sedefli beyaz (2012)
    53- ayakgun / ankara / mobilyaci / 508 active tr 1.6 e-hdi auto 6r / 112 hp / 4 bölgeli otom.klima+ arka,yan cam perdeler + sunroof + jbl (2012)
    54- posetcay / istanbul / analiz uzmani / 508 active 1.6 e-hdi auto 6r / sedefli beyaz (2012)
    55- crowlee / ................ / ................... / 508 gt - 2.2 dizel - otomatik / 450nm tork 204 hp / 18" jant
    56- egemen1963 / bursa / tekstilci / 508 allure 1.6 e-hdi auto 6r / sedefli beyaz
    57- darktreys /antalya /................ / 508 allure 1.6 e-hdi tam full+full
    58- mastertigu / ankara / elektronik mühendisi / 508 sw active 1.6 thp otomatik, magnezit kahve 2011
    59- alid67 / istanbul / elektronik mühendisi / 508 accsess auto 6r / sedefli beyaz (2012)
    60- slithera / istanbul / gemi makine işletme mühendisi / 508 allure auto 6r / jbl sistem + isıtmalı koltuk + guvenlık paketi / inci siyahı (2012)
    61- ziya06 / ankara/ inşaat mühendisi/508 allure auto 6r / sunroof - jbl sistem + isıtmalı koltuk + guvenlık paketi / sedefli beyaz (2012)
    62- mamosh / ankara / elektronik mühendisi / 508 1.6 e-hdi auto6r active - 115hp / sedefli beyaz (2012)
    63- .galatasaray. / çorum / elektronik mühendisi / 508 active 1.6 e-hdi auto 6r / sunroof / sedefli beyaz (2012)
    64- uounal /istanbul/akademisyen-mühendis/508 active tr 1.6 e-hdi auto 6r / sunroof / sedefli beyaz (2012)
    65- canengindurmaz / ankara / doktor / 508 active 1.6 e-hdi auto 6r / kapadokya bej - model yılı ?
    66- golyatkaan/ istanbul/ bilgisayar mühendisi/ 508 active 1.6 thp 6 ileri otomatik / sedefli beyaz (2012)
    67- sbyazgan / istanbul / maden muhendisi / 508 allure 1.6 e-hdi auto6r / nil mavi + bej y. deri (2012)
    68- met_ank /ankara/508 allure auto 6r 115 hp / jbl sistem + isıtmalı koltuk + guvenlık paketi / sedefli beyaz (2012)
    69- ckeal / edirne / ziraat mühendisi/peugeot 508 sw 1.6 ehdi active tr 115 hp sedefli beyaz süper kilitleme + yarı deri döşeme
    70- polattt_06 /ankara / ........... / 508 active tr 1.6 e-hdi auto 6r
    71- coaljeolog/muğla-yatağan/jeoloji mühendisi/508 access 1.6 e-hdi auto 6r/sedefli beyaz(2011)
    72- mkguler/istanbul/finans/ access 1.6 e-hdi 112 hp auto6r/ gümüş gri (2012)
    73- cglyn64 / istanbul / diş hekimi / 508 allure auto 6r / jbl sistem + isıtmalı koltuk + guvenlık paketi / sedefli beyaz (2012)
    74- muzaffer ata / astsubay / eskişehir / (şu an gaziantep /islahiye) 508 active - 1.6 thp 156 hp (2011) - 10.000km
    75- doktorali/tekirdağ/doktor/508 allure auto 6r/ sedef beyaz/2011
    76- golan72/istanbul/ pilot / 508 allure 1.6 e-hdi auto 6r / 112 hp / 18'' jant+navigasyon+isıtmalı ayarlı deri koltuk+sunroof /sedefli beyaz(2012)
    77- volkan508 / istanbul/ mali müşavir / 508 active tr 1.6 thp 156 hp otomatik (2012)
    78- mrtanhan / istanbul / ............/ sedefli beyaz-active 1.6 e-hdi-auto6r - sw
    79- wonderfullife / istanbul /............./access - 1.6 e-hdi 115 hp stop and start - auto6r
    80- sonromeo / balıkesir/ ........... / 508 active 1.6 thp 6 ileri otomatik / sedefli beyaz (2011)
    81- efekare / yalova / ............../ 1.6 e-hdi auto6r allure sedefli beyaz (2012)
    82- wonderfullife / istanbul / mali işler / 508 1.6 e-hdi auto6r access - 115hp / sedefli beyaz (2013)
    83- c.uygun / bilecik / maden mühendisi / 508 allure 1.6 e-hdi - auto6r - sedefli beyaz ( 2013 )
    84- aesaes / istanbul / elektronik müh. / 580sw 1.6 thp 6 ileri otomatik / kahverengi (2011)
    85- kagan3535/izmir/öğretmen/508 1.6 vti active sedefli beyaz
    86- dadaş ahmet/erzurum/öğretmen/ 508 sedan active 1.6 hdi auto6r stop&start 115 hp (sedefli beyaz)2013
    87- ismet40/kirşehir/esnaf/508 sedan active 1.6 hdi auto6r stop&start 115 hp(zenon + sedefli beyaz)
    88- sunrise1/elektronik komponent ithalatı/ 508 allure 1.6 e-hdi auto 6r / 112 hp / siyah inci (2012)
    89- primacy / istanbul / ticaret/ 508 gt 2,2 hdi / 204 hp / siyah (2011 )
    90- cross78/istanbul/perakende/508 active 1.6 e-hdi auto6r/2011/bej
    91- wisher/ankara/bilişim teknolojileri/508 access 1.6 vti auto6r / 2012 siyah
    92- hencaro62/sivas/................/1.6 vti 120 hp auto6r access 2011
    93- ksk8586 (k.serkan)/ beyşehir/doktor / 508 1.6 hdi allure auto6r/sedefli beyaz/jbl/2013
    94- aéquitas / istanbul /................./508 active tr 1.6 e-hdi auto6r 115 hp xenon,sedefli beyaz(2013)
    95- dr.altuğ / istanbul / diş hekimi/508 allure 1.6 thp 6 ileri otomatik(2011)(27.750km)
    96- leo35 / izmir / 2012 1.6 e-hdi active sedefli beyaz tr paket nav+s.o.s, arka perdeler,arka dijital klima 17jant+krom çıta
    97-htekbas / gaziantep / 2012 1.6 e-hdi active inci siyah + navigasyon
    98-gonsales / sakarya / 2011 - 508 allure 156 hp thp+bva - koltuk ısıtma - atom gri
    99-7675 / .............. / 508 active tr 1.6 e-hdi auto6r (2012)
    100-domer2525 / istanbul / serbest / 508 1.6 e-hdi auto6r allure sedefli beyaz (2013)
    101-çağlayan1907 / mardin-merkez / kamuda hukukçu/1.6 ,508 allure e-hdi auto6r,(2013)siyah,sunroof,18' cant,115 hp,jbl full +full
    102-myolive / ................/2012 peugeot 508 1.6 e-hdi auto6r active, navigasyon+ head up , xenon , far yıkama , stil 09 17 jant , kapadokya beji
    103-bozo810 /................/ 2011 508 1.6 thp allure
    104-sistem71 /................/ 508 access 1.6 e-hdi sedefli beyaz 2012
    105-electronmaniax / istanbul / elektrik mühendisi / 2011 508 1.6 e-hdi auto6r access sedefli siyah
    106-Hocelik / Bursa / Emeklilik şirketinde yönetici / 2011 model 508 access 1.6 vti auto6r / 21.000 km
    107-petrolium/Kırklareli/Petrol Sektöründe işçi/2011 1.6 HDİ ALLURE/Sedefli Beyaz/116.000Km.
    108- erkan ankara elektronik müh. 508 Active 1.6 VTİ 6 ileri otomatik / Sedefli Beyaz









    İmzamız:
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==
    Peugeot 508 Hakkında Herşey
    [image]https://store.donanimhaber.com/34/e3/ec/34e3ec96e1efa1afe86e70e50d526349.jpg[/image][link=https://forum.donanimhaber.com/m_41260210/mpage_1/f_/key_//tm.htm#41260210][b]Peugeot 508 Hakkında Herşey[/b][/link]
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Arkadaşlar 508 DONANIM BİLGİLERİ UMARIM YARDIMCI OLUR!..

    508 SEDAN
    ACCESS
    • Ön, Yan, Perde Hava Yastıkları
    • Arka Park Sensörü
    • 16’ Alüminyum Alasım Jantlar
    • ESP ,EBD,AFU, Hill Assist,
    • Hız Sınırlama / Sabitleme sistemi
    • Elektrikli Ön ve Arka Camlar
    • Çift Bölgeli Otomatik Klima
    • Ön Sis Farları
    • Direksiyondan Kumanda Edilebilen Radyo CD /MP3
    • Bluetooth Telefon Kiti
    • Elektrikli ve Isıtmalı Yan Aynalar
    • Yol Bilgisayarı
    • Çok Fonksiyonlu Deri Direksiyon Simidi
    Opsiyonlar:
    •Sedefli Metalik Boya (0MM6)
    •Metalik Boya (0MM0)
    •Görüs Paketi (NB08)
    o Yağmur sensörlü otomatik silecekler, otomatik yanan farlar,
    kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    •17 inch Alüminyum Alasım Jantlar ( Stil 04)

    ACTIVE
    Access +
    • Ön ve Arka Park Sensörü
    • Elektrikli katlanan yan aynalar
    • Görüs Paketi
    • Elektrikli koltuklar
    Opsiyonlar:
    •Sedefli Metalik Boya (0MM6)
    •Metalik Boya (0MM0)
    •Head up Ekranı (WLMQ)
    •Sunroof (TC07) : Temmuz üretimi ile birlikte
    •Dört Bölgeli Otomatik Klima( RT05)
    •Navigasyon( WLMU)
    •Navigasyon, SOS (WLMV) : Sadece ilk seride-250 adet araçta-
    •Yarı Deri Elektrikli Ön Koltuklar (OP3F)
    •17 inch Alüminyum Alasım Jantlar ( Stil 04) (ZH84)

    •17 inch Alüminyum Alasım Jantlar (Stil 09),Krom Çerçeveli Yan Camlar
    (ZH1B)

    ALLURE
    Active +
    • Park Mesafe Ölçüm Sistemi
    • Elektronik Park Freni
    • Anahtarsız giris ve çalıstırma sistemi
    • Dört Bölgeli Otomatik Klima
    • Akıllı Isık Sistemli Xenon Farlar
    • 17 inch Alüminyum Alasım Jantlar (Stil 05)

    Opsiyonlar:
    •Sedefli Metalik Boya (0MM6)
    •Metalik Boya (0MM0)
    •Sunroof (TC07) : Temmuz üretimi ile birlikte
    •Navigasyon( WLMU)
    •Navigasyon, JBL müzik sistemi (WLMW)
    •Navigasyon, SOS, JBL müzik sistemi (WLMX): Sadece ilk seride-250 adet
    araçta-
    •Isıtmalı ön koltuklar, ayarlanabilir baldır desteği ( WA57, NA01)
    •Güvenlik Paketi (Alarm ve Süper Kilitleme) (AB08 +VB08)
    •18 inch alüminyum alasım jantlar (Stil 07)

    GT
    Allure +
    •18 inch Alüminyum Alasım Jantlar (Stil 10)
    •Yarı Deri Koltuklar
    •Isıtmalı ön koltuklar
    •Ayarlanabilir minder ucu
    Opsiyonlar:
    •Sedefli Metalik Boya (0MM6)
    •Metalik Boya (0MM0)
    •Sunroof (TC07) : Temmuz üretimi ile birlikte
    •19 inch Alüminyum Alasım Jantlar (Stil 12)
    •Güvenlik Paketi (Alarm ve Süper Kilitleme) (AB08 +VB08)

    508 SW
    ACTIVE
    Access +
    • Ön ve Arka Park Sensörü
    • Elektrikli katlanan yan aynalar
    • Görüs Paketi
    • Elektrikli koltuklar
    • 17 inch Alüminyum Alasım Jantlar (Stil 09),Krom Çerçeveli Yan Camlar

    • Yük filesi
    Opsiyonlar:
    •Sedefli Metalik Boya (0MM6)
    •Metalik Boya (0MM0)
    •Head up Ekranı (WLMQ)
    •Dört Bölgeli Otomatik Klima( RT05)
    •Navigasyon( WLMU)
    •Yarı Deri Elektrikli Ön Koltuklar (OP3F)
    •Güvenlik Paketi (Alarm ve Süper Kilitleme) (AB08 +VB08)


    ALLURE
    Active +
    • Park Mesafe Ölçüm Sistemi
    • Elektronik Park Freni
    • Anahtarsız giris ve çalıstırma sistemi
    • Dört Bölgeli Otomatik Klima
    • Akıllı Isık Sistemli Xenon Farlar
    • Elektrikli Açılır Bagaj Kapağı
    Opsiyonlar:
    •Sedefli Metalik Boya (0MM6)
    •Metalik Boya (0MM0)
    •Navigasyon( WLMU)
    •Isıtmalı ön koltuklar, ayarlanabilir baldır desteği ( WA57, NA01)
    •Güvenlik Paketi (Alarm ve Süper Kilitleme) (AB08 +VB08)
    •18 inch alüminyum alasım jantlar (Stil 07)




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.