- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Notlara bak kop.gif xd
Bu konudaki kullanıcılar:
 
36
Cevap
6991
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


40 Mesaj
19 Ocak 2009; 21:50:11 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM



şu hale bakın ya şükretmeliyim

not: 8. sınıf



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arthas27Ortac -- 19 Ocak 2009; 21:49:04 >
_____________________________



 
1124 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:08:21 

Olm git intihar et.

1-8 arası tamamen 5 ti notlarım.
_____________________________



Pathetic End Kid!


 
2859 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:10:23 

yazık lan


1173 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:17:35 

Seni forumda istemiyoruz
_____________________________



 
426 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:20:04 

Kullanıcı adı ve şifreyi nasıl alıyoruz e-okuldan ?
_____________________________

Remember, remember, the fifth of november. The gunpowder treason and plot. I know no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.


12394 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:21:42 

bir kere bile din dersinden 90 alamadım ben, sana helal olsun
_____________________________

"Erol Egemen benim."


431 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:21:53 


quote:

Orjinalden alıntı: Logic14

Kullanıcı adı ve şifreyi nasıl alıyoruz e-okuldan ?


http://e-okul.meb.gov.t...etim/Veli/iov00001.aspx

tc kimlik no ve sınıf numaran gerekli
_____________________________



 
1544 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:22:17 

fena değil benim 8.sınıf halim gibi.Ama lise 2yim notlarım senden iyi
_____________________________



2650 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:25:36 

bu ne yaw
ilköğretim diploma notum 4,95 ti
yeni nesile baq
_____________________________

MEGANE 2 HB 1.5 DCI DYNAMIC
Dh 2006 Üyeleri
Uludag Üniversitesi-iktisat
NINTENDO WII BLACK
~ Samsung N150 ~HP PAVILION G6
HP ENVY SLEEKBOOK ~~SAMSUNG GALAXY TAB 3 7.0 WHITE~~CODEGEN ULTIMIX 88


9731 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:27:49 

İsterseniz notlarımı göstereyim de halinize şükredin(lise 3'üm)
_____________________________



539 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:29:15 



Alttan Derslerde var
_____________________________

Haber TÜRK


513 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:37:23 

Fenci vermiş veriştirmiş,İnkilapcı ilk performansa 0 mı vermış
_____________________________

https://www.flickr.com/photos/129433601@N06/


45 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:39:06 

liseye gecınce napcan acaba
_____________________________



1668 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:39:57 

_____________________________



5153 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:40:07 

Sıkı çalışman lazım bu şekilde lisede çok zorluk çekersin abi tavsiyesi
_____________________________



697 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:40:07 

kamera???
_____________________________



1232 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:42:48 

görsel sanatlar ne öyle
_____________________________

http://hpsikayet.blogcu.com/


2840 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:43:16 

fen ve teknoloji mi ? görsel sanatlar mı ? vay be hey gidi günler hey..
_____________________________

MILAN | GALATASARAY | LAKERS
MCLAREN HONDA | LEWIS HAMILTON
PSN : LHyperion


5153 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:44:49 

quote:

Orjinalden alıntı: Love You My Angel



Hocam Analitik ne öyle
Edit:Mat daha betermiş 0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FearFroMe -- 19 Ocak 2009; 22:42:10 >
_____________________________



1668 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:46:36 


quote:

Orjinalden alıntı: FearFroMe


Hocam Analitik ne öyle
Edit:Mat daha betermiş 0

napalım hacu böle işte
_____________________________



 
2757 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:47:56 


quote:

Orjinalden alıntı: Love You My Angel





seçmeli fizik dersine dikkat arkadaşım bu ders gönüllü seçmeli mi yoksa mecburi seçmeli mi? eğer gönüllü seçmeli dersse cidden senı tebrık edıyorum baya bır ilgin varmış demekki


1058 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:48:35 

Siteye nasıl giriyorsunuz arkadaşlar ben giremiyorum (sayfa yükleme hatası)
_____________________________



784 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:49:04 

Liseye gitme sen. Biz 5,00lıklar 1 getirmemek için neler yapıyoruz.
_____________________________

Katılım zamanı: 2006


1475 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:49:55 


quote:

Orjinalden alıntı: Love You My Angel




yemin ediyorum tam benim gibi bi adamsın (recep ivedik)
_____________________________


COMINGSOON


56 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:51:20 


quote:

Orjinalden alıntı: RaPpErBoY®



Alttan Derslerde var

ulan 3 zayıfa aglıosunuz ya sinir oluyom ya biz napalım 8 9 zayıf alttanda ders varsa
_____________________________



1668 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:51:48 


quote:

Orjinalden alıntı: shamsheytani





seçmeli fizik dersine dikkat arkadaşım bu ders gönüllü seçmeli mi yoksa mecburi seçmeli mi? eğer gönüllü seçmeli dersse cidden senı tebrık edıyorum baya bır ilgin varmış demekki

mecburi hacı ya gönüllü olsa hangi insan evladı fiziği seçer
_____________________________



2989 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:51:55 

I. Dönem Ders Notları
I döneme ait not bilgileri girilmemiştir!
II. Dönem Ders Notları
II döneme ait not bilgileri girilmemiştir!




_____________________________



56 Mesaj
19 Ocak 2009; 22:58:21 

_____________________________



56 Mesaj
19 Ocak 2009; 23:07:06 

ßenim notlardan snra millet sustu :))
_____________________________



1668 Mesaj
19 Ocak 2009; 23:35:36 


quote:

Orjinalden alıntı: SaqomaN

ßenim notlardan snra millet sustu :))

tebrik ediore kardeşim
_____________________________



336 Mesaj
20 Ocak 2009; 0:09:27 




Lise 3
_____________________________



2122 Mesaj
20 Ocak 2009; 0:22:39 


quote:

Orjinalden alıntı: SaqomaN



notlarının hepsini toplasan 5 etmiyor
_____________________________

www.yazdediler.com


1058 Mesaj
20 Ocak 2009; 0:25:56 


_____________________________



56 Mesaj
20 Ocak 2009; 0:46:38 


quote:

Orjinalden alıntı: emredici



notlarının hepsini toplasan 5 etmiyor

edio la
_____________________________



2650 Mesaj
20 Ocak 2009; 0:50:48 

Bu forumda ne kadar çok velet var...Sabahtan beri gördüğüm kaçıncı ilk okul karnesi bu...
_____________________________


ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
İletişim Bilimleri/Halkla İlişkiler ve Reklamcılık



662 Mesaj
20 Ocak 2009; 0:55:55 

bizim zamanımızda e-karnemi vardı ara karne zamanı oldumu bizimkilerle karşılaşmamak için evde fazla ayak altında durmazdık
güzel sistem olmuş ama bir anda hocanın yanında rezil olmaktan iyidir çoook çalışkan arkadaşlar için


464 Mesaj
20 Ocak 2009; 0:58:09 


quote:

Orjinalden alıntı: DeathWall

Olm git intihar et.

1-8 arası tamamen 5 ti notlarım.



Hacı +1
_____________________________

[link=http://forum.donanimhaber.com/m_11183133/mpage_1/key_//tm.htm#11186831]
[
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Notlara bak kop.gif xd
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR3
0.281