DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni MSI Teknik Servisi
86
Cevap
0
Favori
17.225
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      66 Mesaj
      04 Aralık 2008 17:04:57
      Yeni MSI teknik servisi ANKO Bilgisayar olmuş. Bimtes'in MSI ile olan sözleşmesi dolmuş.

      İletişim Bilgileri:

      ANKO Bilgisayar ve Elektronik Sistemleri Tic. A.Ş

      Adres : Bağdat Cad. Çoşkun Sk. No: 16/1 Maltepe - ISTANBUL

      Tel : (0216) 371 12 00 - 371 11 98 - 371 11 99

      Faks : (0216) 441 63 47

      e-mail : msi@ankobilgisayar.com

      Web: www.ankobilgisayar.com



      _____________________________

    • Onbaşı
      24 Mesaj
      07 Aralık 2008 14:30:14
      yeni derken uzun süre oldu heralde :) geçen ay servise götürmüştüm msi laptopumu :)


      _____________________________

      Adem15
    • Er
      10 Mesaj
      16 Ocak 2009 01:17:13
      SERVİS REZALETİ

      Arkadaşlar Msi ürünlerini tercih ediyorsanız bir kere daha düşünün.

      Eğer şanslıyımdır teknik servise ihtiyacım olmaz diyorsanız Msi Vr201 süper bir laptop ancak eğer teknik servis önemli diyorsanız işte orada geri adım atın....

      Mayıs ayında Msi vr-201 laptop aldım ve ürün gerçekten kullanım amaçlarımı karşıladı. Sıradan görünüşü ancak vaat ettiklerini karşılayan bir donanımı vardı. Ta ki.... Ekim ayında fanı epey ses çıkarmaya başladı tabi dolayısı ile ısınma sorunu başladı. Servise gönderirim diye düşünürken birden şarj almamaya başladı ve bende tüm Türkiye için Msi teknik servisi olarak Anko bilgisayar adlı firmayı buldum. Tüm Türkiye için tek servis olması garibime gitti ve söyledikleri gibi ups kargo ya verdim.

      Kargolama tarihim : 22 aralık
      Teslim Olduğı Tarih : 23 aralık

      Ancak bir hafta boyunca Anko bilgisayarı ne zaman arasam laptopunuz bize ulaşmadı dediler. Ben ise Bayram bey teslim almış ups te gözüküyor dediğimde kıvırdılar ve yarın servise girer dediler.Bu olay 2 ocağa kadar sürdü. 2 ocakta telefon açtığımda bana 30 aralıkta servise girdiğini söylediler. Websitelerine ürün takibi koymuşlar ancak websiteleri 2 saat çalışıyorsa 3 gün sistemleri arızalı. Telefonları ile ulaşmak imkansız. Operatör hanıma denk gelir iseniz o da sürekli sistemimiz arızalı sonra arayın gibi bir cevap veriyor hatta bir seferinde benim sorunum değil arayın teknik servis ile görüşün deyip kapattı. Bende şikayetlerimi Msi firmasına yazdım ( Ne yazıkki msi türkiye telefonlarını iptal etmiş ve websitesinden kaldırmış - bu da ayrı bir gariplik ) 2 gün önce Msi türkiye cevap yazdı ürününüz onarıldı. Gönderilecektir....
      Ve iki gündür anko bilgisayar sevkiyat bugün gönderilecek deyip oyalıyor. Az önce ( 22.30 da) ups i aradım ancak adıma hala bir gönderi olmamaış. Ups firmasında bu saatte müşteri temsilcisi var iken. Anko bilgisayar gün içinde bile telefonları açmıyor.

      Msi gibi bir firma teknik altyapısı olmayan bir firmayı teknik servis olarak seçmiş. Ve inanın ben 4 gündür internette inanılmaz şikayetler okuyorum.

      Tekrar belirtmek istiyorum. Msi ürünleri gösterişsiz ama donanımı iyi ancak teknik servise düşerseniz atın gitsin......


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      16 Ocak 2009 17:38:32
      Anko bilgisayar bu işi maalesef becerememektedir. Hayatımda gördüğüm en ciddiyetsiz teknik servisi. Müşterilerini üzen, müşterilerini enaz 1 ay bekleten, işe yaramaz bir teknik servisi. MSI a ilgili yerlere şikayet mektupları yazıldı. Müşterilerin ne kadar zor durumda olduğu anlatıldı. Bundan sonra MSI ilgilenmezse ne ben bir MSI ürünü satın alırım. Nede çevremdeki insanlara bir daha MSI ürünü satın aldırırım. Teknik servis hizmetini düzeltemezlerse, çok müşteri kaybederler bu kafayla...


      _____________________________

    • Yarbay
      3116 Mesaj
      18 Ocak 2009 23:02:18
      oo kötü mü gerçekten
      beinm webcam bozuldu onun için yollayacaktım servise


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      268 Mesaj
      24 Ocak 2009 22:24:18
      arkadaşımın MSI laptopu var Media Markt magazasından aldı ama bugun dusurdu ve ekranın ortasında bir catlak mı diyeyim bir kocaman murekkep gibi bir şey oldu. tabi elimizden dustugu için oldu. :(
      bu servis kapsamına girer mi?
      ne yapmam lazım


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      883 Mesaj
      25 Ocak 2009 14:46:29
      soğuk su iç


      _____________________________

    • Binbaşı
      1114 Mesaj
      25 Ocak 2009 22:58:37
      arkadaşım bilgisayarını tamir etmeye götürdü, 4 sefer gidişte anca halledebildi her seferinde bi terslik çıkarttı anko


      _____________________________

    • Çavuş
      93 Mesaj
      25 Ocak 2009 23:17:24
      beni de mahvettiler ben özel okulda öğretmenim aldım bir hafta sonra hard disk gitti nasılsa. 30 iş günü diye bişey var dolmasını bekliyorum dava açacağım! 30 iş günü dolmadan gönderirler diyorlar ya doğru mudur bu?


      _____________________________

      Kartal Gol Gol Gol!
    • Yüzbaşı
      268 Mesaj
      26 Ocak 2009 01:33:10

      quote:

      Orjinalden alıntı: virtusft

      soğuk su iç


      adam gibi cevap ver vermeyeceksen boşuna post kasma burda.
      hadi işine.


      _____________________________

    • Yarbay
      2111 Mesaj
      26 Ocak 2009 15:20:20
      Benim de şarz aleti temassızlık yapıyor, ben hala bimtes diye biliyordum, yollamayayım en iyisi, götürürüm bir elektronikçiye halleder herhalde. Şarz aleti olmadan da bi halta yaramaz ki bilgisayar...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      26 Ocak 2009 15:56:00
      Belki bazı arkadaşlar talihsizlik yaşamış olabilir onlara geçmiş olsun, ancak MSI servisi olan "ANKO" bence gayet iyi hizmet veriyor, başka birçok serviste telefon ediyorsun telesekreter 1 saat oyalıyor dünyanın parası gidiyor, ANKO'da ise daha telefon çalar çalmaz görevli bayan buyurun deyip açıyor, bazı nedenlerle şanssızlık yaşayan arkadaşlara üzgünüm ancak serviside bu kadar kötülemeyelim.

      Heryerde ve her kurumda bazı sorunlar olabilir, tüm Türkiye de tek servis bu nedenle zaman zaman işleri yoğun olabilir onlarıda anlayışla karşılamak lazım.

      Ben 2 ayrı PC'yi 2 ayrı zamanda gönderdim ve çeşitli tel. ile konuşmalarım oldu, ANKO servis yetkilisi Adem bey ve ben gayet memnunum. e-mail ile yapılan yazışmalardan ziyade telefon ile görüşmek en iyisi.

      Benim yaşım 50, 1995 yılından beri Bilgisayarla içiçeyim, birçok firma ve onlarca servis ile işim oldu ANKO'ya haksızlık yapıldığı kanısındayım.

      Hertürlü işini acele isteyen önce evinin yakınında hangi servis varsa o marka eşya alsın, ancak benim çokta acelem yok sağlam iş olsunda uzak olursa olsun diyenler "MSI" alsın


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      26 Ocak 2009 16:00:58
      benim dvd yazicim bozuldu galiba :( bu da msi laptoplarin ortak bir sorunu mudur? bununla ilgili bilgisi olan var mi?


    • Çavuş
      93 Mesaj
      26 Ocak 2009 16:20:19
      4 gün boyunca farklı saatlerde ard arda aramalar yaptım açmadılar bile haksızlık yapmayın diyorsun da! hiç açmıyorlar resmen. öyle askerin tezkere sayması gibi 30 iş günü sayıyorum vericem mahkemeye!


      _____________________________

      Kartal Gol Gol Gol!
    • Er
      2 Mesaj
      26 Ocak 2009 17:16:55
      arkadaslar bu dvd yazıcı/ okuyucu sorunu servislik midir? bir bilen yok mudur ?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yelthenymph -- 26 Ocak 2009; 17:13:47 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      26 Ocak 2009 19:14:15

      quote:

      Orjinalden alıntı: nashiila

      Belki bazı arkadaşlar talihsizlik yaşamış olabilir onlara geçmiş olsun, ancak MSI servisi olan "ANKO" bence gayet iyi hizmet veriyor, başka birçok serviste telefon ediyorsun telesekreter 1 saat oyalıyor dünyanın parası gidiyor, ANKO'da ise daha telefon çalar çalmaz görevli bayan buyurun deyip açıyor, bazı nedenlerle şanssızlık yaşayan arkadaşlara üzgünüm ancak serviside bu kadar kötülemeyelim.

      Heryerde ve her kurumda bazı sorunlar olabilir, tüm Türkiye de tek servis bu nedenle zaman zaman işleri yoğun olabilir onlarıda anlayışla karşılamak lazım.

      Ben 2 ayrı PC'yi 2 ayrı zamanda gönderdim ve çeşitli tel. ile konuşmalarım oldu, ANKO servis yetkilisi Adem bey ve ben gayet memnunum. e-mail ile yapılan yazışmalardan ziyade telefon ile görüşmek en iyisi.

      Benim yaşım 50, 1995 yılından beri Bilgisayarla içiçeyim, birçok firma ve onlarca servis ile işim oldu ANKO'ya haksızlık yapıldığı kanısındayım.

      Hertürlü işini acele isteyen önce evinin yakınında hangi servis varsa o marka eşya alsın, ancak benim çokta acelem yok sağlam iş olsunda uzak olursa olsun diyenler "MSI" alsın

      Siz bence bugün Anko bilgisayarı bir arayın. Bakalım telesekreter çıkıyo mu çıkmıyo mu? Ben yaklaşık 1.5 aydan beri çözüm bulamadım sorunuma. Zaman zaman arıyorum haftada bir. Telefonu açan yok. İlgisizlik diz boyu. Bir laptop 2 kez gidip gelir mi yaw. Hoş hala daha gelmedi notebook beklemekdeyim. Bugün aradım nedir son durumu cihazın dedim. Bugün kısmetse kargoya vericeklermiş hadi bakalım dedim. Doğru düzgün cihaz onarıldıkdan sonra test edilmiyo bile. Geçen yolladıklarında 10 dakika cihazı ya kullandım ya kullanamadım. Hemen cihaz arıza verdi. Bakalım geldiğinde tekrar aynı sorun olursa artık mahkemelik olucaz. Hayatımda bukadar uğraştığımı hatırlamıyorum. MSI gerçekden fiyat/performans açısından çok iyi allah için. Ama şu teknik servis olayını birtürlü düzeltemediler. Ya Anko bilgisayar kendini düzelticek. Yada MSI artık başka bir teknik servisle anlaşmak zorunda kalıcak. İnternette Anko bilgisayar ile alakalı çok fazla şikayet okudum. Birtek bu forumdaki MSI kullanıcıları ile sınırlı değil problemler...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      26 Ocak 2009 19:21:14

      quote:

      Orjinalden alıntı: eXaLs

      arkadaşımın MSI laptopu var Media Markt magazasından aldı ama bugun dusurdu ve ekranın ortasında bir catlak mı diyeyim bir kocaman murekkep gibi bir şey oldu. tabi elimizden dustugu için oldu. :(
      bu servis kapsamına girer mi?
      ne yapmam lazım

      Öncelikle kullanım hatasından kaynaklanan bir hata olduğu için ne yazık ki ürün garanti dışına çıkmıştır. Bu konuyu Anko bilgisayarla telefonla konuşup daha detaylı bir bilgi alabilirsiniz. Sonuçda Garanti kapsamından çıktığı için ürün bir para karşılığında yapılıcak. Bu nedenle başka teknik servislerlede daha uygun fiyata cihazı onartabilirsiniz. Önce ama yinede kendi teknik servisinden fiyat ve bilgi almayı deneyin. Daha sonra diğer teknik servislerden aldığınız fiyatlarla iyi bir teknik servis seçin. Geçmiş olsun çok. Umarım sorununuz enaz masrafla kurtulursunuz. Kolay gelsin...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      26 Ocak 2009 19:29:30

      quote:

      Orjinalden alıntı: dirdom

      beni de mahvettiler ben özel okulda öğretmenim aldım bir hafta sonra hard disk gitti nasılsa. 30 iş günü diye bişey var dolmasını bekliyorum dava açacağım! 30 iş günü dolmadan gönderirler diyorlar ya doğru mudur bu?

      Değerli hocam kusurlu ürün diye birşey vardır. Eğer bu ürün içinize sinmediyse; bu ürünü değiştirmek zorundular. Çünkü ürün kusurludur. Bence teknik servisle fazla uğraşmayın derim. Örneğin ben cihazı kargoya veriliş tarihinden itibaren, tam 19 gün boyunca bekledim. Yani İstanbul dışındaysanız 2 günde cihaz istanbula ulaşıyo. Ulaştıkdan sonra ne yazık ki hemen teknik servise giremiyo. Yaklaşık 4 günde servise girmek için bekliyo. Ondan sonra 9-10 gün anladığım kadarıyla yine bi bekleme durumunda oluyo. onların da tekrar kargoya vermesiyle bi 2 gün daha geçiyo. Yani olay 2-3 hafta içinde yaklaşık tamamlanmış oluyor.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      26 Ocak 2009 19:35:56

      quote:

      Orjinalden alıntı: yelthenymph

      arkadaslar bu dvd yazıcı/ okuyucu sorunu servislik midir? bir bilen yok mudur ?

      Kullanım hatasından kaynaklanan bir hata olmadığı için, ürününüzün garanti kapsamı içinde olması gerekir. DVD yazmada gerçekden donanımsal bir hata olduğunu düşünüyorsanız ve daha önce dvd yazıp bugün dvd niz yazmıyorsa, cihazı teknik servise yolayabilirsiniz. Ha bi kullanıcı bu problemi düzeltebilir mi? Bu konuda fazla bir bilgiye sahip değilim. Umarım probleminiz biran önce hallolur. Kolay gelsin...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      26 Ocak 2009 19:41:06

      quote:

      Orjinalden alıntı: dirdom

      4 gün boyunca farklı saatlerde ard arda aramalar yaptım açmadılar bile haksızlık yapmayın diyorsun da! hiç açmıyorlar resmen. öyle askerin tezkere sayması gibi 30 iş günü sayıyorum vericem mahkemeye!

      Aynı durum ile karşı karşıyayız maalesef. destek@msi.com.tr Bu e-mail adresine bi şikayet maili atabilirsiniz. Ellerinden geldikçe ilgileniyorlar. Ha diyceksiniz bi yararı faydası oldu mu diye. Enazından MSI ın böyle bir teknik servis problemi yaşadığını dile getirebilirsiniz. Kolay gelsin...


      _____________________________

    • Çavuş
      93 Mesaj
      26 Ocak 2009 20:46:19
      şimdi mail attım bakalım sonuç ne olacak. hepsiburada ya attığım bütün maillerde gidin anko bilgisayarı arayın diyorlar, diyorum 4 gündür arıyorum açmıyorlar bile, yine aynı cevap yazılıyor gidin anko bilgisayarı arayın! resmen dalga geçiyorlar! bu ülkede kanun var göreceğim onları ben bekletsinler beni daha sonuçta fatura onlara patlayacak!


      _____________________________

      Kartal Gol Gol Gol!
    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      26 Ocak 2009 21:13:47

      quote:

      Orjinalden alıntı: dirdom

      şimdi mail attım bakalım sonuç ne olacak. hepsiburada ya attığım bütün maillerde gidin anko bilgisayarı arayın diyorlar, diyorum 4 gündür arıyorum açmıyorlar bile, yine aynı cevap yazılıyor gidin anko bilgisayarı arayın! resmen dalga geçiyorlar! bu ülkede kanun var göreceğim onları ben bekletsinler beni daha sonuçta fatura onlara patlayacak!

      Maalesef bu ülkede efendilikle güzellikle problemini halledemiyosun. Nezamanki tehdit ediyosun. Kötü konuşuyosun, ilgili insanlar ancak o zaman harakete geçiyo. Bende Anko bilgisayarı aradığımda açmıyolar. 4-5 defa arıyorum o zaman ancak amacıma ulaşabiliyorum. Hoş sesli bir bayan çıkıyo. Neyse biraz tatlı diliyle beni yatıştırmasını biliyo. Bide sabah saatlerinde aramanızı öneririm. Saat 9:30-10 gibi çok daha rahat konuşup derdinizi anlatabiliyosnuz...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      268 Mesaj
      26 Ocak 2009 22:11:57

      quote:

      Orjinalden alıntı: svs



      Alıntıları Göster


      Öncelikle kullanım hatasından kaynaklanan bir hata olduğu için ne yazık ki ürün garanti dışına çıkmıştır. Bu konuyu Anko bilgisayarla telefonla konuşup daha detaylı bir bilgi alabilirsiniz. Sonuçda Garanti kapsamından çıktığı için ürün bir para karşılığında yapılıcak. Bu nedenle başka teknik servislerlede daha uygun fiyata cihazı onartabilirsiniz. Önce ama yinede kendi teknik servisinden fiyat ve bilgi almayı deneyin. Daha sonra diğer teknik servislerden aldığınız fiyatlarla iyi bir teknik servis seçin. Geçmiş olsun çok. Umarım sorununuz enaz masrafla kurtulursunuz. Kolay gelsin...


      tesekkur ederim ilginiz için.
      birşey daha sormak istiyorum. Tamiratı başka bir serviste yaptırsam garantisi bozulma gibi bir durum söz konus olur mu?
      birde ekranın boyu 14.1" tahmini ne kadar patlar :(



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      621 Mesaj
      26 Ocak 2009 22:13:19
      ya bende kulaklık girişinin içini kırdım ses sistemiyle kullanıyordun şimdi ses sistemi yatıyor. garantiye yollasan bu seferde bilgisayarsız kalıcaz. biraz bekleyeyim bari bu servis işleri netleşsin.


      _____________________________

      PENTAX K-X, SMC DA L 18-55mm, SMC-M 50mm f/1.7 ,smc m 135mm 3.5,SMC-K 55mm F1/8
    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      27 Ocak 2009 08:55:15

      quote:

      Orjinalden alıntı: svs



      Alıntıları Göster


      Siz bence bugün Anko bilgisayarı bir arayın. Bakalım telesekreter çıkıyo mu çıkmıyo mu? Ben yaklaşık 1.5 aydan beri çözüm bulamadım sorunuma. Zaman zaman arıyorum haftada bir. Telefonu açan yok. İlgisizlik diz boyu. Bir laptop 2 kez gidip gelir mi yaw. Hoş hala daha gelmedi notebook beklemekdeyim. Bugün aradım nedir son durumu cihazın dedim. Bugün kısmetse kargoya vericeklermiş hadi bakalım dedim. Doğru düzgün cihaz onarıldıkdan sonra test edilmiyo bile. Geçen yolladıklarında 10 dakika cihazı ya kullandım ya kullanamadım. Hemen cihaz arıza verdi. Bakalım geldiğinde tekrar aynı sorun olursa artık mahkemelik olucaz. Hayatımda bukadar uğraştığımı hatırlamıyorum. MSI gerçekden fiyat/performans açısından çok iyi allah için. Ama şu teknik servis olayını birtürlü düzeltemediler. Ya Anko bilgisayar kendini düzelticek. Yada MSI artık başka bir teknik servisle anlaşmak zorunda kalıcak. İnternette Anko bilgisayar ile alakalı çok fazla şikayet okudum. Birtek bu forumdaki MSI kullanıcıları ile sınırlı değil problemler...

      Arkadaşım dediğini yaparak şu anda aradım mesai saatinin hafta içi 09:00 ile 18:00 saatleri olduğu bildiren mesaj var. saat 09'dan sonra tekrar arıyacağım çünki ben en son 3 ay kadar önce işim olmuştu ve o sıralar Anko'dan başka diğer serviste vardı, o servis kapanınca belki yükleri artmış olabilir ancak tatlı dille halledilemeyecek bir durum olduğunu sanmıyorum nitekim "http://forum.donanimhaber.com/m_14859021/mpage_5/tm.htm" da
      "dervishh" isimli arkadaşa yardımcı olmuştuk o da oraya problemini hallettiğini yazmış okumanızı öneririm.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      27 Ocak 2009 09:44:40
      Arkadaşım üst mesajda yazdığım gibi tekrar ANKO bilgisayarı aradım "0216 371 26 00" Telesekreter koymuşlar ama 1 defa çalar çalmaz aradığınız yeri biliyorsanız tuşlayın diyerek 1-2-3-4 gidiyor ve santral için " 0 " tuşlamamızı söylüyor, tabi ben deneme amaçlı olunca "0"ı tuşladım karşımda telesekreter olmadan önce de santral görevlisi olan bayan arkadaş hemen buyurun diyerek tatlı sesiyle çıktı, kendisine deneme amaçlı aradığımı söyledim, bazı arkadaşlar telefonlarına cevap verilmediğini hatta hiç telefonun açılmadığını yazıyorlar bende servisle işim olduğu zamanlar böyle bir problemle karşılaşmadığımı ve "ANKO BİLGİSAYAR"a haksızlık yapıldığını yazdığımı söyleyerek ne dersiniz dedim,

      Yine tatlı sesiyle 81 Vilayete hizmet verdiklerini bu nedenle daha hızlı ve iyi hizmet olması açısından hangi servisle işi olduğunu bilenler için Telesekreterli santral koyduklarını söyledi, zaman zaman insanların heyacanı ve acelesi sebebiyle bazı olumsuzlukların istenmeden oluştuğunu ancak "ANKO" servis olarak ellerinden geleni en iyi şekilde yaptıklarını ve yapacaklarını söyledi, Adem bey'e selam söylemesini isteyerek iyi günler ve iyi çalışmalar dileyerek telefonu kapattım.

      Bence ANKO hala "1" numara.

      Servise işi olanlar için birkaç uyarı;
      1-Garanti kapsamında bulunan ve arızalanan Bilgisayar'ınızın problemini bir kağıda açık, net ve anlaşılır bir dille yazınız ve yazdığınız kağıdı Bilgisayarın kapağının içine koyunuz.

      2-Servis ile e-mail'den ziyade telefon ile haberleşiniz.

      3-Arızalanan ve garanti kapsamında olan Bilgisayarınızın problemi çok küçük de olsa alttaki güvenlik etiketini sökmeyin, garanti dışına çıkar ilerde oluşacak daha büyük problemlerde sorun yaşarsınız.

      4-Garantisi bitmiş olan Bilgisayarınızı da Yetkili teknik servisten başkasına kurcalatmamanızı tavsiye ederim.

      Ne de olsa Siemens SX1 kullanıcısıyız, çok kasaplar gördük


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      27 Ocak 2009 09:57:15
      tesekkur ederim ilginiz için.
      birşey daha sormak istiyorum. Tamiratı başka bir serviste yaptırsam garantisi bozulma gibi bir durum söz konus olur mu?
      birde ekranın boyu 14.1" tahmini ne kadar patlar :(



      MSI notebook u yaklaşık ben 2 yıl önce almıştım. Cihaz bana geldiğinde notebook un alt tarafında kalan bölümde (Windows orjinal ürün anahtarı nın olduğu kısımlarda) herhangi bir garanti etiketi yoktu. Eğer sizdede garanti ile ilgili bir etiket yoksa, ürünü başka bir teknik servise yollarsanız garanti ile ilgili herhangi bir problem çıkmaz. Ha ama böyle bir garanti etiketi söz konusuysa, asla başka bir teknik servise göndermemenizi öneririm.
      Notebook için LCD ekranların fiyatlarını pek fazla bilmiyorum açıkcası. İlla bir LCD değişimi olacak diye birşeyde olmayabilir. Yani LCD ekranı onarılabilicek bir düzeyde hasar görmüşse çok fazla bir ücret ödeyeceğinizi zannetmem. Ama bir değişim söz konusu olucaksada bir miktar ücret ödemek zorunda kalabilirsiniz. Çok kolay gelsin...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      27 Ocak 2009 10:31:33

      quote:

      Orjinalden alıntı: nashiila

      Arkadaşım üst mesajda yazdığım gibi tekrar ANKO bilgisayarı aradım "0216 371 26 00" Telesekreter koymuşlar ama 1 defa çalar çalmaz aradığınız yeri biliyorsanız tuşlayın diyerek 1-2-3-4 gidiyor ve santral için " 0 " tuşlamamızı söylüyor, tabi ben deneme amaçlı olunca "0"ı tuşladım karşımda telesekreter olmadan önce de santral görevlisi olan bayan arkadaş hemen buyurun diyerek tatlı sesiyle çıktı, kendisine deneme amaçlı aradığımı söyledim, bazı arkadaşlar telefonlarına cevap verilmediğini hatta hiç telefonun açılmadığını yazıyorlar bende servisle işim olduğu zamanlar böyle bir problemle karşılaşmadığımı ve "ANKO BİLGİSAYAR"a haksızlık yapıldığını yazdığımı söyleyerek ne dersiniz dedim,

      Yine tatlı sesiyle 81 Vilayete hizmet verdiklerini bu nedenle daha hızlı ve iyi hizmet olması açısından hangi servisle işi olduğunu bilenler için Telesekreterli santral koyduklarını söyledi, zaman zaman insanların heyacanı ve acelesi sebebiyle bazı olumsuzlukların istenmeden oluştuğunu ancak "ANKO" servis olarak ellerinden geleni en iyi şekilde yaptıklarını ve yapacaklarını söyledi, Adem bey'e selam söylemesini isteyerek iyi günler ve iyi çalışmalar dileyerek telefonu kapattım.

      Bence ANKO hala "1" numara.

      Servise işi olanlar için birkaç uyarı;
      1-Garanti kapsamında bulunan ve arızalanan Bilgisayar'ınızın problemini bir kağıda açık, net ve anlaşılır bir dille yazınız ve yazdığınız kağıdı Bilgisayarın kapağının içine koyunuz.

      2-Servis ile e-mail'den ziyade telefon ile haberleşiniz.

      3-Arızalanan ve garanti kapsamında olan Bilgisayarınızın problemi çok küçük de olsa alttaki güvenlik etiketini sökmeyin, garanti dışına çıkar ilerde oluşacak daha büyük problemlerde sorun yaşarsınız.

      4-Garantisi bitmiş olan Bilgisayarınızı da Yetkili teknik servisten başkasına kurcalatmamanızı tavsiye ederim.

      Ne de olsa Siemens SX1 kullanıcısıyız, çok kasaplar gördük

      Öncelikle ilginiz alakanız için teşekkür ediyorum. Fakat size sormak istediğim bir kaç soru var. İyi bir teknik servis sizce bir ürünü 2-3 defa gelip göndertir mi? Bir ürün hiç kontrol edilmeden müşteriye yapılmış gibi gönderilebilir mi? Bakın bir teknik servise gönderilen bir ürün ortalama 2-3 hafta içinde yapılıp gönderiliyor. 2 defa gidip geldiğini düşünün 1ayı aşan bir zaman dilimi demektir bu. Örneğin ben bir işletme öğrencisiyim. Şuanda finallerim var ve ençok bir bilgisayara ihtiyaç duyduğum zamanlar. Fakat ne yazık ki bazı derslerime verimli bir şekilde çalışamadım. Bazı insanlarında bir bilgisayar sayesinde ekmeklerini kazandıklarını unutmayalım. 1 ay dan fazla bir süre bilgisayarsız kalmak inanın ki çok kötü birşey.
      Başka bir soruyu size sormak isterim. Ben ürünümü 2 kez teknik servise yolladım. İlk yollarken bütün faturası ile beraber orjinal kutusu dahil bütün garanti şartları içinde herşeyiyle beraber yolladım. Neyse ilk yolladığım teknik servisden döndüğünde cihazım 10 dakika çalıştı ve problem yarattı. Tekrar yolladım cihazı anko bilgisayara. 1 hafta sonra anko bilgisayarı aradım. Karşıma çıkan adam hala gelmiş bana kutunun içine faturayı koymamışsınız. Faturayı yollayın bana diyor. Dedim ben ilk yolladığımda size yolladım herşeyiyle beraber. Siz benden nasıl tekrar fatura istersiniz dedim. Karşımdaki kişi hala bana faturayı yollamamı ısrarla istedi. İlk gönderimde faturamı yollamama rağmen neden hala benden fatura istediğinizi sorabilirmiyim dedim. O da faturanın kaybolmuş olabiliceğini söyledi. Ben hayatımda bu kadar ciddiyetsiz bir firma görmedim.
      Telefon konusunda birkaç birşey daha paylaşmak isterim. Siz santrale bağlanmayı tercih etmişsiniz. Bi bakalım notebook departmanına bağlanmayı çalışın bakalım açan olacak mı? Lütfen banada saygın duyun yaklaşık 1 ayı geçen süreden beri o firma ile iletişim halindeyim. Bir firrmayı yoktan yere karalamak gibi asla bir art niyetim olamaz. 3-4 sefer aradım o telefon açılmadı ister inanın ister inanmayın. Ha bu arada 81 vilayete hizmet vermeside beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor. Eğer MSI büyük bir firması ise tekbir teknik servisle çalışmaması gerekir. Enazından Ankara, İzmir, İstanbulda birer şube bulundursa çok daha hızlı çözümler bulunabilir.
      Sonuç olarak;
      Siz sonuçda mutlu ve hızlı bir şekilde probleminizi çözmüşsünüz. Fakat foruma genel olarak bakıldığında ve googledaki araştırmalarıma göre mutsuz olan kullanıcı sayısıda küçümsenmeyecek kadar az. Şu foruma baktığımızda atıyorum 20 kişi bir yazı yazmışsa bunun 10-11 kişisi mutsuz olduğunu görüyoruz. %50 olasılıkla bir müşterinin olumsuz yargılar içinde olduğu anlaşılıyor Anko bilgisayar hakkında. Umarım kafanızı şişirmemişimdir. Biraz fazla konuştum ama beni anlamanızı isterim. Saygılarla...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      27 Ocak 2009 11:16:33
      Arkadaşım yaşadığın olumsuzluklar için gerçekten üzgünüm, şuna emin ol bende sen gibi bir müşteriyim ve Antalyada ikamet ediyorum Bilgisayarımı "EX600" Ankara'dan Mavi Bilgisayardan aldım.

      Fiyat performans açısından keseme uygun bulduğum için hemde 2 tane bir tanesini çocuklar için bir tanesini kedim için aldım. Bir taesinde bazı arkadaşların bahsettiği gibi fanın ses çıkarma sornu vardı, diğeri kameram ile "SONY DCR-TRV60" i-link bağlantısında sorun vardı. Kamera ile birlikte Bilgisayarı servise gönderdim. Teknik servis sorumlusu Adem bey sağolsun yardımcı oldu.

      Öğrenci olduğundan mutlaka sürekli lazımdır, buna katılıyorum banı bazı sorular sormuşsunuz.

      1.Sorunuz:İyi bir teknik servis sizce bir ürünü 2-3 defa gelip göndertir mi? Bir ürün hiç kontrol edilmeden müşteriye yapılmış gibi gönderilebilir mi?

      Cevap: Hayır gönderilmez Ancak;Birden fazla sorunu olan bir Bilgisayarın sorunlarını tek tek yazmışsanız! yok öyle değilde eğer sadece bir sorundan bahsetmiş iseniz herhalde o yapılıp ve o yapılan iş kontrol edilip gönderilmiş başka bir problemden bahsetmediyseniz onlar yapılmamış olabilir.

      2.Sorunuz:Ben ürünümü 2 kez teknik servise yolladım. İlk yollarken bütün faturası ile beraber orjinal kutusu dahil bütün garanti şartları içinde herşeyiyle beraber yolladım. Neyse ilk yolladığım teknik servisden döndüğünde cihazım 10 dakika çalıştı ve problem yarattı. Tekrar yolladım cihazı anko bilgisayara. 1 hafta sonra anko bilgisayarı aradım. Karşıma çıkan adam hala gelmiş bana kutunun içine faturayı koymamışsınız. Faturayı yollayın bana diyor. Dedim ben ilk yolladığımda size yolladım herşeyiyle beraber. Siz benden nasıl tekrar fatura istersiniz dedim.

      Cevap: Peki siz servis olsanız, faturayı daha önce gördüm bir daha görmeme gerek yok dermisiniz, Arkadaşım O serviste kim bilir kaç kişi çalışıyor ve kimbilir günde kaç tane Bilgisayar geliyor, sizin önceki gönderdiğinizde "A" kişisi baktıysa, 2. defa gönderdiğinizde "B" kişisi servise almış olabilir bunları yadırgamamak lazım.

      Mesela ben Antalya'dan Isparta'ya giderken Polis Kontrolünde ehliyetime ve ruhsatıma bakılsa ve sorunbulunmayıp salıverilsem ve akşam geri dönerken aynı kontrol noktasında tekrar durdurulup ehliyet ve ruhsat istense, ben onlara sabah göstermiştim tekrar neden istiyorsunuz desem sonuç ne olur sence.

      3.Soru:Siz santrale bağlanmayı tercih etmişsiniz. Bi bakalım notebook departmanına bağlanmayı çalışın bakalım açan olacak mı?

      Cevap:Arkadaşım sonuçta o santral görevlisine departmandan cevap alamadığını ama Bilgisayarın hakkında bilgi almak istediğini söylersen, o görevli bayan arkadaş seni bilgilendirir veya başkasına yönlendirir.

      Sonuç olarak şunu söylemek isterim, tatlı dille halledilemeyecek bir şey yoktur.
      ayrıca sizin 20 kişi meaj yazmışsa ve 10-11 kişisi mutsuz ise %50 mutsuzdur yorumunuza katılmıyorum, çünki sorun yaşamayan ve bu nedenle mesaj yazmayan insanları unutmayalım.

      Senin yazı gibi benim yazıda uzun oldu okuyup sıkılanlardan özür dilerim ve sorunlarını umarım en kısa sürede giderirsin. bu forumlarda da birbirlerimize yardımcı olacağız.




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      27 Ocak 2009 11:45:20
      @nashiila
      Öncelikle bu güzel uzun yazınız için teşekkür ederim. Hemen bir kaç birşey daha yazmak isterim bu yazının üstüne. :)
      İlk olarak sorunum notebook un ekranına görüntü gitmiyordu. Bu sorunumu çok güzel bir dille anlattım ilgililere. Ayrıyeten de yazdım. Tek bir sorun var dedim. Benim notebook cihazıma görüntü gitmiyo dedim ve ekledim. Cihazın görüntü kartı biriminde sorun olabiliceğini yazdım hem kağıda hemde telefonla olan konuşmamızda. Yani sorunum çok net bir şekilde anlatıldı. Tek bir sorun vardı onuda 1 ayı geçen bir süre içinde sorunumu çözemediler.
      2. olarak teknik servisden geldiği gün arıza verdi ve ürün elime geçtiği gün tekrar anko bilgisayara yolladım ve kutunun üstüne tekrar yazdım. Bu ürün 2. kez teknik servise gönderilmiştir. Şu şu problemi vardır. Teknik servisdeki ilgili kişi anakart ve diğer bileşenlerin değişiceğini söylemiştir. Gereğinin yapılmasını rica ederim dedim. İlk teknik servisden gelen o raporu da kutunun içine koydum. Yani kutuyu açar açmaz bu ürünün 2. kez teknik servise geldiğini tarihlerine bakarak kullanıcının ne durumda olduğunu anlayabilirler. Buna ek olarak anko bilgisayarda da anladığım kadarıyla gelişmiş bir veri tabanı sistemi var. Adımızı soyadımızı girerek ürün hakkında neler yapıldığını öğrenebiliyolar. Tutupda bana hala fatura istemeleri gerçekden çok fazla sinirimi bozdu. Ha sonuçda ben faturamı tekrar yollamadım. Faturayı kaybettiyseniz o sizin sorununuz dedim.
      3. ve son olarak :) Bu forumdan rastgele örneklemler seçiyoruz ve onların olumlu yada olumsuz yazılarını alıyoruz. Bir şirketin iyi yada kötü yolda olduğunu gösteren en güzel gösterge bence budur.Tüm teknik servise giden kullanıcıların görüşlerini alamayacağımıza göre bu yolla iyi yolda mı kötü yoldamı olduğunu bir şirketin tahmin edebiliyoruz.
      Bakalım ürünüm yarın öbürgün gelicek. Anakart ve seri numaraları elimde. Umarım değişim yapmışlardır. Eğer yapmamışlarsa benden çekicekleri var. :) Tekrar saygılarla...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      27 Ocak 2009 13:34:22
      Saygılar bizden,
      Üst üste arızalanma talihsizlikleri yaşamışsınız geçmiş olsun, inşaallah sorunu giderilmiş bir vaziyette kavuşursun. iyi günler.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      27 Ocak 2009 16:41:53
      Evet son gelişmeyi sizlerle paylaşmak isterim. Bugün cihazıma kavuştum. Zevkle açtım notebook umu. 15 dakika sonra cihaz tekrar arıza verdi. Tabi bu cihazı tekrar anko bilgisayara göndermiycem. Öyle bir aptallık yapmayacağım. Artık problemimi sanayi bakanlığı ve tüketici hakları ile sorunumu çözeceğim. Bir daha MSI ürünleri ne alırım nede kullanırım. ANKO, KANKO, BANKO yalan böyle teknik servis hizmeti olmaz. Böyle müşteri memnuniyeti hiç olmaz. Doğru düzgün bir teknik servis hizmeti verebilicek yerle anlaşıcan sevgili MSI. Artık MSI benim için bitmiştir. Ne birdaha alırım MSI ürünü nede aldırtırım. Herkese saygılarla. Gelişmeleri tek tek bu forum sitesinde anlatacağım. Hiç merak etmesin sevgili MSI kullanıcıları...


      _____________________________

    • Çavuş
      93 Mesaj
      27 Ocak 2009 23:45:51
      inanmıyorum yani üçüncü arızası oldu ha? uf be! nerden düştüm ben bu MSI markasına yaw!


      _____________________________

      Kartal Gol Gol Gol!
    • Çavuş
      93 Mesaj
      29 Ocak 2009 14:33:38
      benim de 30 iş günü dolmak üzere görüntü o ki yine hepsiburada sitesinden almak zorunda kalacağım. yine yenisini mi istesem yoksa acer 6950 modelini mi istesem ya. o da 3.5 kilo çok ağır. ama bi yandan da korkuyorum yeni gelecek MSI yine bozulursa hadi bi daha bi sürü uğraş! ne yapsam?


      _____________________________

      Kartal Gol Gol Gol!
    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      29 Ocak 2009 20:22:52

      quote:

      Orjinalden alıntı: dirdom

      benim de 30 iş günü dolmak üzere görüntü o ki yine hepsiburada sitesinden almak zorunda kalacağım. yine yenisini mi istesem yoksa acer 6950 modelini mi istesem ya. o da 3.5 kilo çok ağır. ama bi yandan da korkuyorum yeni gelecek MSI yine bozulursa hadi bi daha bi sürü uğraş! ne yapsam?

      Tekrar benim yaşadıklarımı burada özetlemek isterim. Ben aslında MSI dan çok memnundum. Taaki notebook arıza yapıncaya kadar. Tüm beklentilerime gayet güzel cevap vermişti. Yukarıdada anlattım cihaz 2 kere teknik servise gitti. Dün 3. defa yollamak zorunda kaldım. MSI Türkiye ile irtibata geçtim problemimin derhal çözüm bulunucağına dair söz aldım. Ha bu arada bi kaç tanıdığıda araya soktum. :) Eğer problemim çözülemezse 1 hafta içinde ya ürünle değişim yapacaklar yada paramı geri iade edicekler. Bakalım göreceğiz hep beraber. 1 hafta sonra yine deneyimlerimi burada paylaşırım. Kolay gelsin...


      _____________________________

    • Çavuş
      93 Mesaj
      31 Ocak 2009 17:10:08
      okey seni takipteyim hehe!


      _____________________________

      Kartal Gol Gol Gol!
    • Yüzbaşı
      769 Mesaj
      31 Ocak 2009 21:36:31
      beni de dün anko bilgisyar aradı ve laptopumun tamir edildiğini alabileceğimi söyledi.14 gündür servisde bekleyen laptopumu almaya gittim. Fazla zamanım olmadığı için orada 5 dakika kadar durumuna baktım eve gelip açınca sorunun aynen devam ettiğini gördüm. (bilgisayar yaklaşık 30-45 dakika ilk çalışma süresinin ardından kendi kendine kapanıyor.)
      Bu ne saçma servis anlayışıdır. Az önce hem anko bilgisayara hemde msi türkiyeye mail attım. Servisde ürünler test edilmeden yollanıyor dedim. Şimdi işin yoksa tekrar aynı sorun için servise gönder.
      Aslında işin güzel tarafı aynı sorun aynı alette 3 defa gözükürse tüketiciyi koruma kanununa göre para iadesi/yeni ürün/muadil ürün talebi doğabiliyor. Kendi kendilerine ilk haklarını boş yere doldurdular.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coppermine -- 31 Ocak 2009; 21:33:27 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      31 Ocak 2009 22:08:30

      quote:

      Orjinalden alıntı: coppermine

      beni de dün anko bilgisyar aradı ve laptopumun tamir edildiğini alabileceğimi söyledi.14 gündür servisde bekleyen laptopumu almaya gittim. Fazla zamanım olmadığı için orada 5 dakika kadar durumuna baktım eve gelip açınca sorunun aynen devam ettiğini gördüm. (bilgisayar yaklaşık 30-45 dakika ilk çalışma süresinin ardından kendi kendine kapanıyor.)
      Bu ne saçma servis anlayışıdır. Az önce hem anko bilgisayara hemde msi türkiyeye mail attım. Servisde ürünler test edilmeden yollanıyor dedim. Şimdi işin yoksa tekrar aynı sorun için servise gönder.
      Aslında işin güzel tarafı aynı sorun aynı alette 3 defa gözükürse tüketiciyi koruma kanununa göre para iadesi/yeni ürün/muadil ürün talebi doğabiliyor. Kendi kendilerine ilk haklarını boş yere doldurdular.


      Bana kalırsa bu sorun mail ile hiç çözüm bulunmuyo maalesef. Ben heryere mail attım fakat hiç bir çözüm bulamadım. Birebir MSI Türkiye ile irtibata geçin telefon numarasını google da MSI Türkiye TEL yazarak bi kaç telefon numarası çıkıyo o numaraları denemenizde fayda var. Anko Bilgisayar çok kötü durumda, bu kadar problemli bir teknik servis ile MSI nasıl çalışıyor aklım almıyor. Bakalım pazartesiye kadar süreleri var. Pazartesiden sonra yine deneyimlerimi yazacağım. Tüm dili anko bilgisayardan yanmış MSI kullanıcılarına çok kolay gelsin...


      _____________________________

    • Yarbay
      16722 Mesaj
      01 Şubat 2009 11:29:30
      arkadaşlar bende vrx330 var

      bunu bazı tuşları aldığımdan beri zor basıyor

      sert basmak lazım

      çokda önemli görmeyerek ve uzak servislerle uğraşmamak için götürmedim

      kartal-maltepe civarı iyi bi servisi varmı acaba

      bu anko iyi oldu demiştim ama iş yok sanırım


      _____________________________


      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
    • Çavuş
      93 Mesaj
      02 Şubat 2009 16:08:03
      arkadaşlar bozuk laptop servisten geldi şimdi iade edip parasını isteyeceğim hepsiburada paranı vermez diyorlar ya doğru mudur? sitesinde laptopun iadesi olmaz diyor da sonuçta tamir olamayacak şekilde bozuk bi sorun olmaz umarım! fikri olan var mı?


      _____________________________

      Kartal Gol Gol Gol!
    • Çavuş
      93 Mesaj
      03 Şubat 2009 00:51:34
      sitede yazmış üstüne kargo etiketi falan yapıştırmayın orjinal kutunun diye, ama adamlar yapıştırmışlar, şimdi sırf etiket var diye iade almamazlık eder mi bu adamlar?


      _____________________________

      Kartal Gol Gol Gol!
    • Çavuş
      93 Mesaj
      06 Şubat 2009 11:01:45
      şaşırtıcı ama galiba paramı aldım henüz bankadan kontrol etmedim ama öyle gözüküyor hepsiburada iade etti paramı heyo! kurtuldum!


      _____________________________

      Kartal Gol Gol Gol!
    • Yüzbaşı
      418 Mesaj
      06 Şubat 2009 17:56:21


      Selamlar..
      Msi Vr 201 kullanıcısıyım. Mavi bilgisayardan aldım.1 ay geçmeden bilgisayar traktör gibi ses çıkartmaya başladı. Olacak gibi değil mavi bilgisayara yolladım. Kargo ücretini karşı tarafa ödeterek. 1 günde Mavi Bilgisayara geçti kargo. "Arızalı ürününüz elimize geçmiştir" şeklinde ordanda sanırım 1-3 gün içinde ANKO ya göndermişlerdir.


      20 gün sonra geldi ürün, Servis İş Emri Kapanış formu eklemişler. Bakınız ne diyor.

      Şikayetler ve Talimatlar

      1. FAN COK SESLİ ÇALIŞIYOR
      2.
      3.
      4. RTAC-09122013

      şeklinde

      Servis sonucu ve Durum Raporu


      Üründe mekanik bakım yapıldı.
      TEST OK.

      Servise geliş Tarihi: 19.02.2009
      Servisten çıkış tarihi: 29.01.2009




      Sorun hala devam ediyor. Bu ses bilgisayar ile çalışmayı engelliyor. Üründen gerekli verimi alamıyorsunuz. Bu özellikte ki bir bilgisayar yerine, daha az ses çıkarten düşük bir model hem verimli hem rahat olur.

      Teknoloji ile iç içe yaşan birisiyim, daha önce teknik servise bir ürün gönderipte çözülmeden geldiğini görmedim. Çözemediklerinde yeni ürünün aldığım zamanlarda oldu.

      Ben teknik servise de pek birşey söylemek istemiyorum ama Msi ürünlerii kalitesiz buluyorum. 2,5 senedir IBM kullanıyorum, hiç böyle bir sorunum olmadı.


      Msi ürünlerini kimseye tavsiye etmiyorum. Fiyatı ucuz olsun, donanımı yüksek olsun diye herşeyi ile dandik bir ürünü ortaya sunuyorlar. Durabilte, verimlilik, rahatlık göz önüne alındığında çok kötü bir ürün yelpazesi, bu kanıya da genel şikayet ve görüşlerden vardım.


      ALMAYINIZ LÜTFEN MSI ÜRÜNLERİNİ





      _____________________________

      Ever tried, ever failed.
      No matter.
      Try again, fail again.
      Fail better...
    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      09 Şubat 2009 15:17:17

      quote:

      Orjinalden alıntı: Muptela

      Msi ürünlerini kimseye tavsiye etmiyorum. Fiyatı ucuz olsun, donanımı yüksek olsun diye herşeyi ile dandik bir ürünü ortaya sunuyorlar. Durabilte, verimlilik, rahatlık göz önüne alındığında çok kötü bir ürün yelpazesi, bu kanıya da genel şikayet ve görüşlerden vardım.


      ALMAYINIZ LÜTFEN MSI ÜRÜNLERİNİ


      Siz kendi adınıza memnun olmayabilirsiniz, ben şahsen çok beğeniyorum dandik olduğuna da katılmıyorum, bios güncellemesi ve sürücülerin olduğu sayfaları bile ne kadar tertipli, evet fan sesinden yakınan arkadaşlar çok ancak onun haricinde çok da büyük problem yaşayanlar yok varsa yoksa fan sesi bendeki EX600-086 model.

      Bende Mavi bilgisayar'dan aldım alırken aynı özelliklerde olan diğer marka PC'lerle karşılaştırdım, hele hemen hemen her özelliği aynı ve daha ucuz olan Datron vardı ki denediğim de kağnı gibi yavaştı ayrıca IBM Lenova vb. birçok marka modeli deneme imkanı buldum, yinede fiyat/performans olarak en iyisi MSI idi.

      Bir ürünün ambalajı bile ürüne verilen değeri gösterir ki MSI iyi bence. herkes güle güle kullansın, itinalı ve titiz kurallara uygun kullanım malın ömrünü uzatır, hava deliklerinin kapanmamasına ve kullanım esnasında darbeli hareketler yapmamaya dikkat etmek lazım.

      Bu ürünü alan yüzlerce kişiyide topu topu 15-20 kişi memnun değil diye morallerini bozmamak lazım. mesela arkada PC açıkken yanan MSI amblemi ve Numlock tuş takımı, kamerası ve ses düzeni gayet iyi bence.




      _____________________________

    • Binbaşı
      1802 Mesaj
      10 Şubat 2009 12:38:58
      Yaklaşık 2 aydır msi wind u100 kullanıyorum,cihazda bir ara fan problemi olmuştu garantiyi hiçe sayıp,nasıl olsa fan bulurum diyerek cihazı açmak zorunda kalmıştım çünkü çok ısınıyor ve ses çıkarıyordu fanın yapraklarından birinin çatladığını farkettim ve fanı söktüm sonrasında tüm aramalarıma rağmen buna uygun fanda bulamadım,mecidiyeköy ve kadıköy civarlarında her yere baktım ama maalesef yoktu! Cihazı kargo ile ANKO BİLGİSAYARA yolladım.31 ocak 2009 da, sonrasında ANKO daki teknik servisten bir ardadaş beni arayarak neden garantili cihazı açma gereği duyduğumu sordu? Bende durumu açık sözlülükle izah ettim tüm çabalarıma rağmen fanın aynısından bulamadığımı söyledim.masrafı neyse karşılayacağımı cihaz çok ısındığı için sistemden olmayayım diye açmak zorunda olduğumu da belirttim.Sizi tekrar ararız masraf neyse bildiririz dediler bugün sabah saatlerinde cihaz yapılmış olarak elime ulaştı.Hiçbir ücrette ödemedim ve wind u100 ün altınada kendi garanti etiketlerini yapıştırmışlar ANKO BİLGİSAYAR çalışanlarına bu anlayışlarından dolayı teşekkürlerimi bir borç bilirim

      Saygılarımla AHMET ÖZCAN...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      10 Şubat 2009 14:08:44
      Geçmiş olsun arkadaşım. güle güle kullan.

      Ben ANKO BİLGİSAYAR'ın servis olarak iyi hizmet verme çabasında olduğunu bilenlerdenim, herkes emin olsun ki cihazı arızalanırsa gözü arkada kalmaz.

      MSI kullanıcısı olarak sizin adınıza beni yanıltmadıkları için bende teşekkür ederim.
      ANKO 1 Numara demiştim, yinede diyorum.
      iyi diyalog herşeyi çözer.



      _____________________________

    • Binbaşı
      1802 Mesaj
      10 Şubat 2009 23:07:40
      quote:

      Orjinalden alıntı: nashiila

      Geçmiş olsun arkadaşım. güle güle kullan.

      Ben ANKO BİLGİSAYAR'ın servis olarak iyi hizmet verme çabasında olduğunu bilenlerdenim, herkes emin olsun ki cihazı arızalanırsa gözü arkada kalmaz.

      MSI kullanıcısı olarak sizin adınıza beni yanıltmadıkları için bende teşekkür ederim.
      ANKO 1 Numara demiştim, yinede diyorum.
      iyi diyalog herşeyi çözer.



      Teşekkür ederim arkadaşım,ben en azından servis ücreti öderim diye düşünüyordum çünkü laptopu mecbur kaldığım için açmıştım. Bugün sabah cihazım geldiğinde kargo parası bile ödemedim,sanıyorum ANKO BİLGİSAYAR yurtiçi kargo ile anlaşmalı çalışıyormuş.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thunderbolt -- 10 Şubat 2009; 23:05:39 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      341 Mesaj
      10 Şubat 2009 23:13:47
      bende msi vr330 vardı
      berbat bi pcydi bozuldu zaten, aylarca serviste süründürdüler beni önce bimtes sonra bu konuda adı geçen firma
      artık kavga etmeyi göze almışken iade çekimi aldım
      Msı a da yetikili servisine lanett olsun sakın yanaşmayın


    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      11 Şubat 2009 08:38:49
      Bimtes için bir şey söyleyemeyiz, becerememişki MSI ile sözleşmesi sona erdirilmiş.
      yinede çekinizi alabildiğinize göre size çözüm ANKO'dan gelmiş.

      Anlaşmalı kargo şirketleri UPS idi, şayet yeni kargo şirketleri Yurtiçi olmuşsa iyi olmuş.




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      14 Şubat 2009 14:12:27
      Herkese tekrar merhaba;
      biraz problemli bir MSI kullanıcısıydım. Sorunum bugün itibari ile çözüldü yaklaşık 2 aylık bir süre içinde. Problemimin çözümü şu şekilde oldu. Anko bilgisayar değiştirme raporu göndererek yeni bir notebook ile değişim yaptım. Ben ürünü mavi bilgisayardan almıştım. Mavi bilgisayarda fatura değerindeki fiyatla istediğim bir notebook ile değişim yaptım. İlk başta Acer 6530G modelini alacaktım. Fakay mavi bilgisayardaki bir tanıdık, acer ın teknik servisinin bir hayli problemli olduğunu söyledi. Bu yüzden herşeye rağmen yaşadığım bu kadar sıkıntıya rağmen tekrar msi aldım. :) MSI ın GX-600 modelini kullanıyorum şuanda. Yine performans olarak oldukça tatmin edici. Bundan sonra tek dileğim onarılmayacak kadar büyük bir teknik problemin bilgisayarın başına gelmemesidir. Anko bilgisayara üstteki yazılarımda oldukça fazla yüklendim. Ama bazı şeylerinde hakkını vermek lazım. Bir değişim raporunun verilmesinin kolay bir iş olmadığını mavi bilgisayardaki arkadaş anlattı bana tek tek. Bu kadar yaşamış olduğum sıkıntıya rağmen yinede böyle bir değişim raporu vermesinden dolayı ANKO BİLGİSAYARA teşekkürler...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1563 Mesaj
      15 Şubat 2009 14:55:38
      2 adet notebook var 1 yıldır daha tık demediler servise ihtiyaç yok


      _____________________________

    • Binbaşı
      1232 Mesaj
      15 Şubat 2009 20:03:34
      MSI VR 330'uma pil bulamıyorum, servise mail de attım, cevap bile vermediler. Bütün markaların pilleri ve aksesuarlar heryerde satılırken, MSI'ın hiçbir parçası ortalıkta yok malesef...


      _____________________________

      _-Pinokyo'yu yapan Gepetto Usta değilim ki, her odunu adam edeyim...-_

      <<<===Panasonic TX-P50G10E===>>> incelemesi için buraya tıkla...
    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      16 Şubat 2009 09:02:53
      Kardeş servise e-mail'den ziyade, telefonla ulaşman daha iyi olur.
      Tel : (0216) 371 12 00 'dan sonra "0" ı tuşla sekreter bayana durumunu izah et, o seni ilgili birine yönlendiriri.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1232 Mesaj
      16 Şubat 2009 09:11:38
      Yardım için teşekkürler... Verdiğiniz numarayı az önce aradım (saat 09:10 da), kimse açmadı, en sonunda telesekretere bağlandı ve sinyal sesinden sonra lütfen mesaj bırakın dedi... Süper ya, daha ne diyim ben şimdi....


      EDIT:

      Saat 09:15, tekrar tekrar arıyorum, teknik servis, sekreter, her bölüm için tuşluyorum, telefonlar sadece çalıyor, ama açan kimse yok....


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deepkurt -- 16 Şubat 2009; 9:10:10 >
      _____________________________

      _-Pinokyo'yu yapan Gepetto Usta değilim ki, her odunu adam edeyim...-_

      <<<===Panasonic TX-P50G10E===>>> incelemesi için buraya tıkla...
    • Binbaşı
      1232 Mesaj
      16 Şubat 2009 09:25:51
      Evet arkadaşlar, nihayet, saat 09:20 gibi, tahmine 15. aramamda ilgili arkadaşa bağlanabildim, bir süre telefonda bekletildikten sonra notebook'uma uygun pilin fiyatını da öğrenebildim...

      Sıkı durun, 571 YTL den aldığım Laptopun pili için benden 129 $ + KDV istendi, yani bugünki kur ile 250 TL. Neredeyse bilgisayarın yarı fiyatı... Teşekkür edip telefonu kapattım. En iyisi ben bu bilgisayarı bu haliyle arkadaşıma hediye edeyim, zira satmak istediğim zaman 200 TL istemiştim, en azından zarar etmem dimi...


      _____________________________

      _-Pinokyo'yu yapan Gepetto Usta değilim ki, her odunu adam edeyim...-_

      <<<===Panasonic TX-P50G10E===>>> incelemesi için buraya tıkla...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Şubat 2009 10:03:13
      bende 10 kere mail attım cevap yok telefon etmek istemiyorum


      _____________________________

      AMD Phenom II X2 545@ X4 945 ( Çekirdek Açma ) | Gigabyte GA-MA790X-UD3P 790x/sb750 | 2 GB Corsair xms2 800 | Sapphire 4830 512MB | 500 GB WD Carvair Black 32 mb | 200 GB Seagate 7200.07 | 500 watt High power | Everese Kasa | 17 LG Flatron T730SH Bilgisayar
    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      16 Şubat 2009 10:05:53
      quote:

      Orjinalden alıntı: deepkurt

      Evet arkadaşlar, nihayet, saat 09:20 gibi, tahmine 15. aramamda ilgili arkadaşa bağlanabildim, bir süre telefonda bekletildikten sonra notebook'uma uygun pilin fiyatını da öğrenebildim...

      Sıkı durun, 571 YTL den aldığım Laptopun pili için benden 129 $ + KDV istendi, yani bugünki kur ile 250 TL. Neredeyse bilgisayarın yarı fiyatı... Teşekkür edip telefonu kapattım. En iyisi ben bu bilgisayarı bu haliyle arkadaşıma hediye edeyim, zira satmak istediğim zaman 200 TL istemiştim, en azından zarar etmem dimi...


      Bende Sony kameramın pilini 160 TL'den aldım, küçücük parça, maalesef yedek parçalar hep öyle.
      Yazıcıları düşün, bazı yazıcıların kartuşları, yazıcının kendisinden pahalı.

      Prize takılıyken sorun yoksa ve pil arızalı değilse yani PC çalışıyorsa yeni pil alman gereksiz.
      Elektrikler kesilince uzun süre kullanmaksa amacın bence vazgeç veya güç kaynağı kullan.

      Teknolojiye çok kazıklandık, 2,1 GB harddisk'e 300 dolar verdim zamanında, 2 MB Rami 4 MB etmek için 50$ verdim zamanında, 1 CD'yi 15-20 dolara yazdırıyorduk, şimdi ne oldu, 500 GB Hard disk 220 TL hemde 2,5'' (notebook harddisk'i)

      Siemens SX1 kullanıyoruz keşke orjinal pil, kasa, sıfır olsada alsak nerde, senin alacağın malzeme hiç olmazsa var ve orjinal.




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nashiila -- 16 Şubat 2009; 10:08:28 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1232 Mesaj
      16 Şubat 2009 18:50:26
      Bence, yinede bir pil bu kadar pahalı olmamalı. Diğer markaların pilleri internette satılıyor, 50 ila 100 $ arası...

      Aslında laptopum çalışıyor sorun yok, sadece pili 10 dakika gitmiyor... :-) Yeni bir laptop aldım ZM80 işlemcili, bende bunu arkadaşıma satacaktım 200 TL den, yarı hediye babında, yeni pilde takayım, sorun çıkmasın diye düşünmüştüm. En iyisi hiç ellemeden bu şekilde komple hediye edeyim ben bunu...

      Siemens SX 1 benimde bir zamanlar göz bebeğimdi, 2 seneden fazla kullandım ,hiç sorun yoktu, yeğene hediye ettim, 1 hafta sonra bir daha açılmamak üzere kapanmış.... Artık yeni gözbebeğim HTC Touch Diamond...


      _____________________________

      _-Pinokyo'yu yapan Gepetto Usta değilim ki, her odunu adam edeyim...-_

      <<<===Panasonic TX-P50G10E===>>> incelemesi için buraya tıkla...
    • Yüzbaşı
      334 Mesaj
      19 Şubat 2009 13:45:18
      size bir sorum olucak bende de msi m675 vardı servise verdim anakart değişimi ve lcd değişimi yapıldı ancak 1 ay geçmeden tekrar aynı problemi verdi(ekrana görüntü gelmiyor siyah ekran çıkıyor) değişen bu iki parçanın 2 yıl garantisi devam ediyor mu ?
      yoksa notebook ile eş zamanlı değişen parçaların garantiside sona mı eriyor




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      19 Şubat 2009 14:25:01

      quote:

      Orjinalden alıntı: ishak_koc

      size bir sorum olucak bende de msi m675 vardı servise verdim anakart değişimi ve lcd değişimi yapıldı ancak 1 ay geçmeden tekrar aynı problemi verdi(ekrana görüntü gelmiyor siyah ekran çıkıyor) değişen bu iki parçanın 2 yıl garantisi devam ediyor mu ?
      yoksa notebook ile eş zamanlı değişen parçaların garantiside sona mı eriyor



      Ürününüz teknik servise girdiğinde 2 yıllık garanti eğer dolmamış ise yani anakart ve lcd ekran garanti kapsamında yapılmışsa, şuanda bir hak arayabilmeniz gerekir. Tam hukukunu bilmiyorum. Bendede m675 vardı ve sizinle aynı problemi yaşadım. Benim ürünüm ilk teknik servise giriş tarihi ile değişim raporu verildi. Bu konuyu Anko bilgisayardaki en üst pozisyondaki kişi ile görüşün. Zannedersem ismini tam hatırlamıyorum yüksel bey olması gerkir. Birde MSI Türkiyede Alp bey varmış. Alp beyde sorunları çok hızlı bir şekilde çözen bi insan. Bu kişilerle iletişime geçmeye çalışın. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Ha bide unutmadan m675 serisi hatalı seriymiş. Mavi Bilgisayardaki tekniker arkadaş öyle dedi. Umarım o ürünü değiştirebilirsiniz. Kolay gelsin...


      _____________________________

Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.