Şimdi Ara

Yeni MSI Teknik Servisi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
17.716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sitede yazmış üstüne kargo etiketi falan yapıştırmayın orjinal kutunun diye, ama adamlar yapıştırmışlar, şimdi sırf etiket var diye iade almamazlık eder mi bu adamlar?
  • şaşırtıcı ama galiba paramı aldım henüz bankadan kontrol etmedim ama öyle gözüküyor hepsiburada iade etti paramı heyo! kurtuldum!
  • Selamlar..
    Msi Vr 201 kullanıcısıyım. Mavi bilgisayardan aldım.1 ay geçmeden bilgisayar traktör gibi ses çıkartmaya başladı. Olacak gibi değil mavi bilgisayara yolladım. Kargo ücretini karşı tarafa ödeterek. 1 günde Mavi Bilgisayara geçti kargo. "Arızalı ürününüz elimize geçmiştir" şeklinde ordanda sanırım 1-3 gün içinde ANKO ya göndermişlerdir.


    20 gün sonra geldi ürün, Servis İş Emri Kapanış formu eklemişler. Bakınız ne diyor.

    Şikayetler ve Talimatlar

    1. FAN COK SESLİ ÇALIŞIYOR
    2.
    3.
    4. RTAC-09122013

    şeklinde

    Servis sonucu ve Durum Raporu


    Üründe mekanik bakım yapıldı.
    TEST OK.

    Servise geliş Tarihi: 19.02.2009
    Servisten çıkış tarihi: 29.01.2009




    Sorun hala devam ediyor. Bu ses bilgisayar ile çalışmayı engelliyor. Üründen gerekli verimi alamıyorsunuz. Bu özellikte ki bir bilgisayar yerine, daha az ses çıkarten düşük bir model hem verimli hem rahat olur.

    Teknoloji ile iç içe yaşan birisiyim, daha önce teknik servise bir ürün gönderipte çözülmeden geldiğini görmedim. Çözemediklerinde yeni ürünün aldığım zamanlarda oldu.

    Ben teknik servise de pek birşey söylemek istemiyorum ama Msi ürünlerii kalitesiz buluyorum. 2,5 senedir IBM kullanıyorum, hiç böyle bir sorunum olmadı.


    Msi ürünlerini kimseye tavsiye etmiyorum. Fiyatı ucuz olsun, donanımı yüksek olsun diye herşeyi ile dandik bir ürünü ortaya sunuyorlar. Durabilte, verimlilik, rahatlık göz önüne alındığında çok kötü bir ürün yelpazesi, bu kanıya da genel şikayet ve görüşlerden vardım.


    ALMAYINIZ LÜTFEN MSI ÜRÜNLERİNİ




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muptela

    Msi ürünlerini kimseye tavsiye etmiyorum. Fiyatı ucuz olsun, donanımı yüksek olsun diye herşeyi ile dandik bir ürünü ortaya sunuyorlar. Durabilte, verimlilik, rahatlık göz önüne alındığında çok kötü bir ürün yelpazesi, bu kanıya da genel şikayet ve görüşlerden vardım.


    ALMAYINIZ LÜTFEN MSI ÜRÜNLERİNİ


    Siz kendi adınıza memnun olmayabilirsiniz, ben şahsen çok beğeniyorum dandik olduğuna da katılmıyorum, bios güncellemesi ve sürücülerin olduğu sayfaları bile ne kadar tertipli, evet fan sesinden yakınan arkadaşlar çok ancak onun haricinde çok da büyük problem yaşayanlar yok varsa yoksa fan sesi bendeki EX600-086 model.

    Bende Mavi bilgisayar'dan aldım alırken aynı özelliklerde olan diğer marka PC'lerle karşılaştırdım, hele hemen hemen her özelliği aynı ve daha ucuz olan Datron vardı ki denediğim de kağnı gibi yavaştı ayrıca IBM Lenova vb. birçok marka modeli deneme imkanı buldum, yinede fiyat/performans olarak en iyisi MSI idi.

    Bir ürünün ambalajı bile ürüne verilen değeri gösterir ki MSI iyi bence. herkes güle güle kullansın, itinalı ve titiz kurallara uygun kullanım malın ömrünü uzatır, hava deliklerinin kapanmamasına ve kullanım esnasında darbeli hareketler yapmamaya dikkat etmek lazım.

    Bu ürünü alan yüzlerce kişiyide topu topu 15-20 kişi memnun değil diye morallerini bozmamak lazım. mesela arkada PC açıkken yanan MSI amblemi ve Numlock tuş takımı, kamerası ve ses düzeni gayet iyi bence.




  • Yaklaşık 2 aydır msi wind u100 kullanıyorum,cihazda bir ara fan problemi olmuştu garantiyi hiçe sayıp,nasıl olsa fan bulurum diyerek cihazı açmak zorunda kalmıştım çünkü çok ısınıyor ve ses çıkarıyordu fanın yapraklarından birinin çatladığını farkettim ve fanı söktüm sonrasında tüm aramalarıma rağmen buna uygun fanda bulamadım,mecidiyeköy ve kadıköy civarlarında her yere baktım ama maalesef yoktu! Cihazı kargo ile ANKO BİLGİSAYARA yolladım.31 ocak 2009 da, sonrasında ANKO daki teknik servisten bir ardadaş beni arayarak neden garantili cihazı açma gereği duyduğumu sordu? Bende durumu açık sözlülükle izah ettim tüm çabalarıma rağmen fanın aynısından bulamadığımı söyledim.masrafı neyse karşılayacağımı cihaz çok ısındığı için sistemden olmayayım diye açmak zorunda olduğumu da belirttim.Sizi tekrar ararız masraf neyse bildiririz dediler bugün sabah saatlerinde cihaz yapılmış olarak elime ulaştı.Hiçbir ücrette ödemedim ve wind u100 ün altınada kendi garanti etiketlerini yapıştırmışlar ANKO BİLGİSAYAR çalışanlarına bu anlayışlarından dolayı teşekkürlerimi bir borç bilirim

    Saygılarımla AHMET ÖZCAN...




  • Geçmiş olsun arkadaşım. güle güle kullan.

    Ben ANKO BİLGİSAYAR'ın servis olarak iyi hizmet verme çabasında olduğunu bilenlerdenim, herkes emin olsun ki cihazı arızalanırsa gözü arkada kalmaz.

    MSI kullanıcısı olarak sizin adınıza beni yanıltmadıkları için bende teşekkür ederim.
    ANKO 1 Numara demiştim, yinede diyorum.
    iyi diyalog herşeyi çözer.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nashiila

    Geçmiş olsun arkadaşım. güle güle kullan.

    Ben ANKO BİLGİSAYAR'ın servis olarak iyi hizmet verme çabasında olduğunu bilenlerdenim, herkes emin olsun ki cihazı arızalanırsa gözü arkada kalmaz.

    MSI kullanıcısı olarak sizin adınıza beni yanıltmadıkları için bende teşekkür ederim.
    ANKO 1 Numara demiştim, yinede diyorum.
    iyi diyalog herşeyi çözer.



    Teşekkür ederim arkadaşım,ben en azından servis ücreti öderim diye düşünüyordum çünkü laptopu mecbur kaldığım için açmıştım. Bugün sabah cihazım geldiğinde kargo parası bile ödemedim,sanıyorum ANKO BİLGİSAYAR yurtiçi kargo ile anlaşmalı çalışıyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thunderbolt -- 10 Şubat 2009; 23:05:39 >
  • bende msi vr330 vardı
    berbat bi pcydi bozuldu zaten, aylarca serviste süründürdüler beni önce bimtes sonra bu konuda adı geçen firma
    artık kavga etmeyi göze almışken iade çekimi aldım
    Msı a da yetikili servisine lanett olsun sakın yanaşmayın
  • Bimtes için bir şey söyleyemeyiz, becerememişki MSI ile sözleşmesi sona erdirilmiş.
    yinede çekinizi alabildiğinize göre size çözüm ANKO'dan gelmiş.

    Anlaşmalı kargo şirketleri UPS idi, şayet yeni kargo şirketleri Yurtiçi olmuşsa iyi olmuş.
  • Herkese tekrar merhaba;
    biraz problemli bir MSI kullanıcısıydım. Sorunum bugün itibari ile çözüldü yaklaşık 2 aylık bir süre içinde. Problemimin çözümü şu şekilde oldu. Anko bilgisayar değiştirme raporu göndererek yeni bir notebook ile değişim yaptım. Ben ürünü mavi bilgisayardan almıştım. Mavi bilgisayarda fatura değerindeki fiyatla istediğim bir notebook ile değişim yaptım. İlk başta Acer 6530G modelini alacaktım. Fakay mavi bilgisayardaki bir tanıdık, acer ın teknik servisinin bir hayli problemli olduğunu söyledi. Bu yüzden herşeye rağmen yaşadığım bu kadar sıkıntıya rağmen tekrar msi aldım. :) MSI ın GX-600 modelini kullanıyorum şuanda. Yine performans olarak oldukça tatmin edici. Bundan sonra tek dileğim onarılmayacak kadar büyük bir teknik problemin bilgisayarın başına gelmemesidir. Anko bilgisayara üstteki yazılarımda oldukça fazla yüklendim. Ama bazı şeylerinde hakkını vermek lazım. Bir değişim raporunun verilmesinin kolay bir iş olmadığını mavi bilgisayardaki arkadaş anlattı bana tek tek. Bu kadar yaşamış olduğum sıkıntıya rağmen yinede böyle bir değişim raporu vermesinden dolayı ANKO BİLGİSAYARA teşekkürler...




  • 2 adet notebook var 1 yıldır daha tık demediler servise ihtiyaç yok
  • MSI VR 330'uma pil bulamıyorum, servise mail de attım, cevap bile vermediler. Bütün markaların pilleri ve aksesuarlar heryerde satılırken, MSI'ın hiçbir parçası ortalıkta yok malesef...
  • Kardeş servise e-mail'den ziyade, telefonla ulaşman daha iyi olur.
    Tel : (0216) 371 12 00 'dan sonra "0" ı tuşla sekreter bayana durumunu izah et, o seni ilgili birine yönlendiriri.
  • Yardım için teşekkürler... Verdiğiniz numarayı az önce aradım (saat 09:10 da), kimse açmadı, en sonunda telesekretere bağlandı ve sinyal sesinden sonra lütfen mesaj bırakın dedi... Süper ya, daha ne diyim ben şimdi....


    EDIT:

    Saat 09:15, tekrar tekrar arıyorum, teknik servis, sekreter, her bölüm için tuşluyorum, telefonlar sadece çalıyor, ama açan kimse yok....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deepkurt -- 16 Şubat 2009; 9:10:10 >
  • Evet arkadaşlar, nihayet, saat 09:20 gibi, tahmine 15. aramamda ilgili arkadaşa bağlanabildim, bir süre telefonda bekletildikten sonra notebook'uma uygun pilin fiyatını da öğrenebildim...

    Sıkı durun, 571 YTL den aldığım Laptopun pili için benden 129 $ + KDV istendi, yani bugünki kur ile 250 TL. Neredeyse bilgisayarın yarı fiyatı... Teşekkür edip telefonu kapattım. En iyisi ben bu bilgisayarı bu haliyle arkadaşıma hediye edeyim, zira satmak istediğim zaman 200 TL istemiştim, en azından zarar etmem dimi...
  • bende 10 kere mail attım cevap yok telefon etmek istemiyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deepkurt

    Evet arkadaşlar, nihayet, saat 09:20 gibi, tahmine 15. aramamda ilgili arkadaşa bağlanabildim, bir süre telefonda bekletildikten sonra notebook'uma uygun pilin fiyatını da öğrenebildim...

    Sıkı durun, 571 YTL den aldığım Laptopun pili için benden 129 $ + KDV istendi, yani bugünki kur ile 250 TL. Neredeyse bilgisayarın yarı fiyatı... Teşekkür edip telefonu kapattım. En iyisi ben bu bilgisayarı bu haliyle arkadaşıma hediye edeyim, zira satmak istediğim zaman 200 TL istemiştim, en azından zarar etmem dimi...


    Bende Sony kameramın pilini 160 TL'den aldım, küçücük parça, maalesef yedek parçalar hep öyle.
    Yazıcıları düşün, bazı yazıcıların kartuşları, yazıcının kendisinden pahalı.

    Prize takılıyken sorun yoksa ve pil arızalı değilse yani PC çalışıyorsa yeni pil alman gereksiz.
    Elektrikler kesilince uzun süre kullanmaksa amacın bence vazgeç veya güç kaynağı kullan.

    Teknolojiye çok kazıklandık, 2,1 GB harddisk'e 300 dolar verdim zamanında, 2 MB Rami 4 MB etmek için 50$ verdim zamanında, 1 CD'yi 15-20 dolara yazdırıyorduk, şimdi ne oldu, 500 GB Hard disk 220 TL hemde 2,5'' (notebook harddisk'i)

    Siemens SX1 kullanıyoruz keşke orjinal pil, kasa, sıfır olsada alsak nerde, senin alacağın malzeme hiç olmazsa var ve orjinal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nashiila -- 16 Şubat 2009; 10:08:28 >




  • Bence, yinede bir pil bu kadar pahalı olmamalı. Diğer markaların pilleri internette satılıyor, 50 ila 100 $ arası...

    Aslında laptopum çalışıyor sorun yok, sadece pili 10 dakika gitmiyor... :-) Yeni bir laptop aldım ZM80 işlemcili, bende bunu arkadaşıma satacaktım 200 TL den, yarı hediye babında, yeni pilde takayım, sorun çıkmasın diye düşünmüştüm. En iyisi hiç ellemeden bu şekilde komple hediye edeyim ben bunu...

    Siemens SX 1 benimde bir zamanlar göz bebeğimdi, 2 seneden fazla kullandım ,hiç sorun yoktu, yeğene hediye ettim, 1 hafta sonra bir daha açılmamak üzere kapanmış.... Artık yeni gözbebeğim HTC Touch Diamond...




  • size bir sorum olucak bende de msi m675 vardı servise verdim anakart değişimi ve lcd değişimi yapıldı ancak 1 ay geçmeden tekrar aynı problemi verdi(ekrana görüntü gelmiyor siyah ekran çıkıyor) değişen bu iki parçanın 2 yıl garantisi devam ediyor mu ?
    yoksa notebook ile eş zamanlı değişen parçaların garantiside sona mı eriyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ishak_koc

    size bir sorum olucak bende de msi m675 vardı servise verdim anakart değişimi ve lcd değişimi yapıldı ancak 1 ay geçmeden tekrar aynı problemi verdi(ekrana görüntü gelmiyor siyah ekran çıkıyor) değişen bu iki parçanın 2 yıl garantisi devam ediyor mu ?
    yoksa notebook ile eş zamanlı değişen parçaların garantiside sona mı eriyor



    Ürününüz teknik servise girdiğinde 2 yıllık garanti eğer dolmamış ise yani anakart ve lcd ekran garanti kapsamında yapılmışsa, şuanda bir hak arayabilmeniz gerekir. Tam hukukunu bilmiyorum. Bendede m675 vardı ve sizinle aynı problemi yaşadım. Benim ürünüm ilk teknik servise giriş tarihi ile değişim raporu verildi. Bu konuyu Anko bilgisayardaki en üst pozisyondaki kişi ile görüşün. Zannedersem ismini tam hatırlamıyorum yüksel bey olması gerkir. Birde MSI Türkiyede Alp bey varmış. Alp beyde sorunları çok hızlı bir şekilde çözen bi insan. Bu kişilerle iletişime geçmeye çalışın. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Ha bide unutmadan m675 serisi hatalı seriymiş. Mavi Bilgisayardaki tekniker arkadaş öyle dedi. Umarım o ürünü değiştirebilirsiniz. Kolay gelsin...




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.