Şimdi Ara

Yeni MSI Teknik Servisi (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
17.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bende ANKO mağduruyum.Laptopumum adaptör giriş jakı kırıldı,benim hatam yüzünden oldu ve ANKO ya gönderdim.Göndermeden önce tlf la görüştüm.Anlaşmalı yurtiçi kargoyla karşı ödemeli gönderdim,cihaz garantili fakat kullanıcı hatasıyüzünden 125 tl karşılığı yapılacak.6 Şubat sabahı aradılar adres teyidi için.Benim için acil olduğunu rica ettim.9 şubatta aradım teknik servise girdiğini ücretini yatırmamı söylediler ,aynı gün eft yaptım.12 şubatta görüştüm ürünün teknik servisten çıktığını akşam 6 da kargoya verileceğini söylediler. 16 şubat oldu yurtiçiyle görüştüm daha verilmemiş.Aynı gün saat 17:30 da aradım anko yu bilgisayarın hala teknik serviste bitmiş vaziyette beklediğini,kargo dan sorumlu personelin eline ulaşmadığını söylediler.Sert bir dille konuşunca hemen kargoya yetiştireceklerini söylediler ve o akşam verilmiş,ertesi gün öğlen konyaya elime ulaştı.Yani üzerine düşmesem orada bekleyecek.Aynı öfkeyle MSI türkiyeyi aradım şikayet ettim.Bence çok yavaş ve alakasız çalışan bir servis,iyi servis diyen arkadaşlar nasıl düşünüyo bilemem.
    Ben aynı laptopumu 3 ay önce fan sesi yüzünden bimtes e gönderdim,pazartesi akşam korgoladım,aynı hafta perşembe öğleyin elimdeydi süper bir hız ve hizmet ben bimtesten çok memnundum ama anko bu işi yapamıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: coban393

    bende ANKO mağduruyum.Laptopumum adaptör giriş jakı kırıldı,benim hatam yüzünden oldu ve ANKO ya gönderdim.Göndermeden önce tlf la görüştüm.Anlaşmalı yurtiçi kargoyla karşı ödemeli gönderdim,cihaz garantili fakat kullanıcı hatasıyüzünden 125 tl karşılığı yapılacak.6 Şubat sabahı aradılar adres teyidi için.Benim için acil olduğunu rica ettim.9 şubatta aradım teknik servise girdiğini ücretini yatırmamı söylediler ,aynı gün eft yaptım.12 şubatta görüştüm ürünün teknik servisten çıktığını akşam 6 da kargoya verileceğini söylediler. 16 şubat oldu yurtiçiyle görüştüm daha verilmemiş.Aynı gün saat 17:30 da aradım anko yu bilgisayarın hala teknik serviste bitmiş vaziyette beklediğini,kargo dan sorumlu personelin eline ulaşmadığını söylediler.Sert bir dille konuşunca hemen kargoya yetiştireceklerini söylediler ve o akşam verilmiş,ertesi gün öğlen konyaya elime ulaştı.Yani üzerine düşmesem orada bekleyecek.Aynı öfkeyle MSI türkiyeyi aradım şikayet ettim.Bence çok yavaş ve alakasız çalışan bir servis,iyi servis diyen arkadaşlar nasıl düşünüyo bilemem.
    Ben aynı laptopumu 3 ay önce fan sesi yüzünden bimtes e gönderdim,pazartesi akşam korgoladım,aynı hafta perşembe öğleyin elimdeydi süper bir hız ve hizmet ben bimtesten çok memnundum ama anko bu işi yapamıyor.

    Arkadaşım anladığım kadarıyla memnun olanlardan birid ben olduğumu belirtmiştim dolayısı ile iyi servis diyenler nasıl diyor bilemem diyerek bize aklınca kızıyorsun.

    Kendinde kullanım hatasını kabul ettiğin bir arıza nedeniyle Bilgisayarını ANKO'ya göndermişsin, gönderdiğin tarihi yazmamışsın ancak;onlar seni 6 şubat 2009'da aradıklarına göre 4 veya 5 şubat da göndermişsin ve en nihayetinde 17 şubat da malı teslim almışsın 17 şubat 2009 (-) eksi 04 şubat 2009 (=) 13 Gün eder, çokmu?

    Neden arıza prosedürlerinde 30 günlük süre vardır? biraz insaflı olalım ha eğer bu kadar gün sonra cihazını arızalı geri gönderseler "SVS" arkadaşta olduğu gibi tamam haklısın diyeceğiz.

    Arkadaşım hiç Bankaya, Vergi dairesine gitmiyormusun, bazen 5 dakikalık bir iş için 5 saat bekliyoruz, neden? çünki; bizden önce gidenler sırada olduğu için sıramız gelene kadar bekleriz, görevliye kızmaya hakkımız varmı. neden bizim işimizi yapmıyorsun diye.

    Bilgisayar serviside öyle, sizden önce servise gönderilen Bilgisayar'ların bakımı bittikten sonra sizinkine sıra gelir. yasa 30 gün süre vermiş.

    Bize kızmaya hiç hakkın yok ve herşey iyi diyalogla daha hızlı hallolur, ben bunu bilir bunu herkese tavsiye ederim.
  • Bir kaç gün önce VR330 umun HDD si bozuldu.Bende yine bu konu başlığından ANKO nun artık bu işe baktığını öğrendim.Neyse aradım,ulaşamadım edemedim derken,sitesinde ki bir numaradan ulaştım, durumu izah ettim.Ve üzerine basa basa dedim ki,"ben yeni disk alıyorum,bunuda garantiye yollayacağım,ne şekilde bi prosedür izlemeliyim..."Siz Diski Yurt İçi kargo ile yollayın,biz hallederiz" dediler...P.tesi (16 Şb) yolladım ve bugün yani 21 şb.ta aradılar."Diskiniz gelmiş,ama diski söktüğünüz için cihaz ve Disk garanti dışı,tamir istiyorsanız ücreti karşılığı yapıyoruz" Bir fena oldum E siz demediniz mi yollayın diye..."Yok üzerinde etiket var yırtılmıştır zaten"..."Bakınız Tolga Bey" dedim,"kasada etiket yok,kaldı ki bu disk 2. kez gidiyor garantiye ve daha önce (ANKO dan önce) böyle bir sorunum olmadı,yolladım değişti,sizide aradım ayrıca,siz bana neyi nereye yollayacağımı söylediniz" Yani cihaz garanti dışı kaldı,hemde disk yüzünden,tamir edeceklermiş....HP kullandım,ACER kullandım,Toshiba kullandım hatta sırf nasılllar diye CASPER kullandım...Kimisinin DVD si kiminin,HDD si bozuldu,ama hep parça olarak yolladım.Yapılması gerekende budur, komple kasayı 4 hafta alı koymakta nedir,seri numarası belli,ID belli.MSI diye diye öce öve bitiremiyordum,şimdi ölümüne Acer diyorum,bu ülkede ürün kalitesine değil servisine bakar arkadaş,HP kötü derdim,bu adamlar daha çamur çıktı,akşam MSI international`a mail atacağım,baktım olmadı,benim için MSI bitmiştir.
  • Nasıl yan, ben anlamadım... Diski gönderin diyorlar, sonrada neden diski söktünüz garantisi bozuldumu diyorlar!!!!!?????

    Aklım almıyor ya, nasıl bir yaklaşım bu....
  • msı kadar başınıza taş düşsün teknik servis sizin için çalışsın siz onlara laf edin adamlar harıl harıl çalışıyorlar
    sizler için ama bazı arkadaşlar hala msı kötülemeye devam ediyor .
    her halde bu arkadaşlar başka teknik servisler tarafından bu şekilde konuşturuluyor.

    herkese şunu öneririm ki msı ürünlerini alıcağınız zaman tereddüt bile etmeyin ve alın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vatan1991 -- 22 Şubat 2009; 17:20:24 >
  • Öncelikle bazı arkadaşlar hemen foruma üye olur olmaz saçma sapan yazılar yazmış. Bak Vatan1991 eyvallah MSI firmasını çok sevebilirsin. Ancak bir firmayı böyle takım tutar gibi savunamazsın. Çünkü sen şuanda inandırılıcığını yitirmiş durumdasın. Bu topic i bi incelersen benim neler çektiğimi çok iyi bir şekilde anlamış olacaksın. ANKO bilgisayarın ben neler yaptığını çok iyi biliyorum. Kendim bizzat yaşayarak MSI Türkiyeyi ne hale getirdiğini çok iyi biliyorum. MSI gerçekden çok iyi bir marka olabilir. Fakat Anko bilgisayar bence MSI ın teknik servisi olamaz. Tabi bu benim düşüncem. Ha belli bir müddet geçtikden sonra Anko bilgisayar çok iyi bir hale gelebilir mi onu hiç bilmiyorum. Bunu zaman gösterecek. Diyeceksiniz belki, diğer firmaların teknik servisleri çok mu iyi? Evet diğer firmaların teknik servis hizmetleride ne yazık ki çok kötü durumda. Özellikle Acer ın teknik servisinin çok kötü olduğunu pek çok kişi tarafından duymaktayım ve görmekteyim. Sonuç olarak MSI ürünlerini bende çok beğeniyorum. Onca yaşamış olduğum sıkıntıya rağmen tekrar bir MSI ürünü tercih ettim. Şuanda hiçde pişman değilim. Fakat siz çıkıpda taş düşsün derseniz hiç yakışı kalmaz böyle lafların. Bir teknik servisin harıl harıl çalışmasından çok, iyi hizmet verip, doğru çözümler üretmesi önemlidir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: engindeniz

    Bir kaç gün önce VR330 umun HDD si bozuldu.Bende yine bu konu başlığından ANKO nun artık bu işe baktığını öğrendim.Neyse aradım,ulaşamadım edemedim derken,sitesinde ki bir numaradan ulaştım, durumu izah ettim.Ve üzerine basa basa dedim ki,"ben yeni disk alıyorum,bunuda garantiye yollayacağım,ne şekilde bi prosedür izlemeliyim..."Siz Diski Yurt İçi kargo ile yollayın,biz hallederiz" dediler...P.tesi (16 Şb) yolladım ve bugün yani 21 şb.ta aradılar."Diskiniz gelmiş,ama diski söktüğünüz için cihaz ve Disk garanti dışı,tamir istiyorsanız ücreti karşılığı yapıyoruz" Bir fena oldum E siz demediniz mi yollayın diye..."Yok üzerinde etiket var yırtılmıştır zaten"..."Bakınız Tolga Bey" dedim,"kasada etiket yok,kaldı ki bu disk 2. kez gidiyor garantiye ve daha önce (ANKO dan önce) böyle bir sorunum olmadı,yolladım değişti,sizide aradım ayrıca,siz bana neyi nereye yollayacağımı söylediniz" Yani cihaz garanti dışı kaldı,hemde disk yüzünden,tamir edeceklermiş....HP kullandım,ACER kullandım,Toshiba kullandım hatta sırf nasılllar diye CASPER kullandım...Kimisinin DVD si kiminin,HDD si bozuldu,ama hep parça olarak yolladım.Yapılması gerekende budur, komple kasayı 4 hafta alı koymakta nedir,seri numarası belli,ID belli.MSI diye diye öce öve bitiremiyordum,şimdi ölümüne Acer diyorum,bu ülkede ürün kalitesine değil servisine bakar arkadaş,HP kötü derdim,bu adamlar daha çamur çıktı,akşam MSI international`a mail atacağım,baktım olmadı,benim için MSI bitmiştir.

    Öncelikle sinirlenmenize çok haklı buluyorum. Fakat ölümüne acer demenize hayretler içindeyim. Şuna yürekden eminimki Acerın teknik servisi MSI ın teknik servisinden bin beter.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nashiila

    ....................
    ....................
    Servise işi olanlar için birkaç uyarı;
    1-Garanti kapsamında bulunan ve arızalanan Bilgisayar'ınızın problemini bir kağıda açık, net ve anlaşılır bir dille yazınız ve yazdığınız kağıdı Bilgisayarın kapağının içine koyunuz.

    2-Servis ile e-mail'den ziyade telefon ile haberleşiniz.

    3-Arızalanan ve garanti kapsamında olan Bilgisayarınızın problemi çok küçük de olsa alttaki güvenlik etiketini sökmeyin, garanti dışına çıkar ilerde oluşacak daha büyük problemlerde sorun yaşarsınız.

    4-Garantisi bitmiş olan Bilgisayarınızı da Yetkili teknik servisten başkasına kurcalatmamanızı tavsiye ederim.
    .............

    "engindeniz" Eğer birinci sayfadaki bu mesajı okumuş olsaydın, sanıyorum hard-disk'i söküp göndermezdiniz, senin açıklamana göre;

    "sitesinde ki bir numaradan ulaştım, durumu izah ettim.Ve üzerine basa basa dedim ki,"ben yeni disk alıyorum,bunuda garantiye yollayacağım,ne şekilde bi prosedür izlemeliyim..."Siz Diski Yurt İçi kargo ile yollayın,biz hallederiz" dediler" diyorsunuz.

    kiminle konuştuğunuzu sormadınızmı? anlaşılan sizin etiket daha önce servise gittiğinde çıkarılmış, yani bilgisayarın tamamını da gönderseniz garanti dışına çıkmış, önceki servis kayıtları varsa gidip geldiğini ispat etmeye çalışın.
  • "SVS" kardeş Sen "VATAN1991"e hitaben; "Çünkü sen şuanda inandırılıcığını yitirmiş durumdasın." diyorsun
    Ancak kendi yazdıklarına bir bak istersen.


    Bu Mesaj Ne? (ANKO'ya teşekkür ediyorsun)

    quote:

    Orjinalden alıntı: svs

    Herkese tekrar merhaba;
    biraz problemli bir MSI kullanıcısıydım. Sorunum bugün itibari ile çözüldü yaklaşık 2 aylık bir süre içinde. Problemimin çözümü şu şekilde oldu. Anko bilgisayar değiştirme raporu göndererek yeni bir notebook ile değişim yaptım. Ben ürünü mavi bilgisayardan almıştım. Mavi bilgisayarda fatura değerindeki fiyatla istediğim bir notebook ile değişim yaptım. İlk başta Acer 6530G modelini alacaktım. Fakay mavi bilgisayardaki bir tanıdık, acer ın teknik servisinin bir hayli problemli olduğunu söyledi. Bu yüzden herşeye rağmen yaşadığım bu kadar sıkıntıya rağmen tekrar msi aldım. :) MSI ın GX-600 modelini kullanıyorum şuanda. Yine performans olarak oldukça tatmin edici. Bundan sonra tek dileğim onarılmayacak kadar büyük bir teknik problemin bilgisayarın başına gelmemesidir. Anko bilgisayara üstteki yazılarımda oldukça fazla yüklendim. Ama bazı şeylerinde hakkını vermek lazım. Bir değişim raporunun verilmesinin kolay bir iş olmadığını mavi bilgisayardaki arkadaş anlattı bana tek tek. Bu kadar yaşamış olduğum sıkıntıya rağmen yinede böyle bir değişim raporu vermesinden dolayı ANKO BİLGİSAYARA teşekkürler...


    Bu Mesaj Ne? (Anko bilgisayar bence MSI ın teknik servisi olamaz.)

    quote:

    Orjinalden alıntı: svs
    Öncelikle bazı arkadaşlar hemen foruma üye olur olmaz saçma sapan yazılar yazmış. Bak Vatan1991 eyvallah MSI firmasını çok sevebilirsin. Ancak bir firmayı böyle takım tutar gibi savunamazsın. Çünkü sen şuanda inandırılıcığını yitirmiş durumdasın. Bu topic i bi incelersen benim neler çektiğimi çok iyi bir şekilde anlamış olacaksın. ANKO bilgisayarın ben neler yaptığını çok iyi biliyorum. Kendim bizzat yaşayarak MSI Türkiyeyi ne hale getirdiğini çok iyi biliyorum. MSI gerçekden çok iyi bir marka olabilir. Fakat Anko bilgisayar bence MSI ın teknik servisi olamaz. Tabi bu benim düşüncem. Ha belli bir müddet geçtikden sonra Anko bilgisayar çok iyi bir hale gelebilir mi onu hiç bilmiyorum. Bunu zaman gösterecek. Diyeceksiniz belki, diğer firmaların teknik servisleri çok mu iyi? Evet diğer firmaların teknik servis hizmetleride ne yazık ki çok kötü durumda. Özellikle Acer ın teknik servisinin çok kötü olduğunu pek çok kişi tarafından duymaktayım ve görmekteyim. Sonuç olarak MSI ürünlerini bende çok beğeniyorum. Onca yaşamış olduğum sıkıntıya rağmen tekrar bir MSI ürünü tercih ettim. Şuanda hiçde pişman değilim. Fakat siz çıkıpda taş düşsün derseniz hiç yakışı kalmaz böyle lafların. Bir teknik servisin harıl harıl çalışmasından çok, iyi hizmet verip, doğru çözümler üretmesi önemlidir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nashiila

    "SVS" kardeş Sen "VATAN1991"e hitaben; "Çünkü sen şuanda inandırılıcığını yitirmiş durumdasın." diyorsun
    Ancak kendi yazdıklarına bir bak istersen.


    Bu Mesaj Ne? (ANKO'ya teşekkür ediyorsun)

    quote:

    Orjinalden alıntı: svs

    Herkese tekrar merhaba;
    biraz problemli bir MSI kullanıcısıydım. Sorunum bugün itibari ile çözüldü yaklaşık 2 aylık bir süre içinde. Problemimin çözümü şu şekilde oldu. Anko bilgisayar değiştirme raporu göndererek yeni bir notebook ile değişim yaptım. Ben ürünü mavi bilgisayardan almıştım. Mavi bilgisayarda fatura değerindeki fiyatla istediğim bir notebook ile değişim yaptım. İlk başta Acer 6530G modelini alacaktım. Fakay mavi bilgisayardaki bir tanıdık, acer ın teknik servisinin bir hayli problemli olduğunu söyledi. Bu yüzden herşeye rağmen yaşadığım bu kadar sıkıntıya rağmen tekrar msi aldım. :) MSI ın GX-600 modelini kullanıyorum şuanda. Yine performans olarak oldukça tatmin edici. Bundan sonra tek dileğim onarılmayacak kadar büyük bir teknik problemin bilgisayarın başına gelmemesidir. Anko bilgisayara üstteki yazılarımda oldukça fazla yüklendim. Ama bazı şeylerinde hakkını vermek lazım. Bir değişim raporunun verilmesinin kolay bir iş olmadığını mavi bilgisayardaki arkadaş anlattı bana tek tek. Bu kadar yaşamış olduğum sıkıntıya rağmen yinede böyle bir değişim raporu vermesinden dolayı ANKO BİLGİSAYARA teşekkürler...


    Bu Mesaj Ne? (Anko bilgisayar bence MSI ın teknik servisi olamaz.)

    quote:

    Orjinalden alıntı: svs
    Öncelikle bazı arkadaşlar hemen foruma üye olur olmaz saçma sapan yazılar yazmış. Bak Vatan1991 eyvallah MSI firmasını çok sevebilirsin. Ancak bir firmayı böyle takım tutar gibi savunamazsın. Çünkü sen şuanda inandırılıcığını yitirmiş durumdasın. Bu topic i bi incelersen benim neler çektiğimi çok iyi bir şekilde anlamış olacaksın. ANKO bilgisayarın ben neler yaptığını çok iyi biliyorum. Kendim bizzat yaşayarak MSI Türkiyeyi ne hale getirdiğini çok iyi biliyorum. MSI gerçekden çok iyi bir marka olabilir. Fakat Anko bilgisayar bence MSI ın teknik servisi olamaz. Tabi bu benim düşüncem. Ha belli bir müddet geçtikden sonra Anko bilgisayar çok iyi bir hale gelebilir mi onu hiç bilmiyorum. Bunu zaman gösterecek. Diyeceksiniz belki, diğer firmaların teknik servisleri çok mu iyi? Evet diğer firmaların teknik servis hizmetleride ne yazık ki çok kötü durumda. Özellikle Acer ın teknik servisinin çok kötü olduğunu pek çok kişi tarafından duymaktayım ve görmekteyim. Sonuç olarak MSI ürünlerini bende çok beğeniyorum. Onca yaşamış olduğum sıkıntıya rağmen tekrar bir MSI ürünü tercih ettim. Şuanda hiçde pişman değilim. Fakat siz çıkıpda taş düşsün derseniz hiç yakışı kalmaz böyle lafların. Bir teknik servisin harıl harıl çalışmasından çok, iyi hizmet verip, doğru çözümler üretmesi önemlidir.


    Okuma kabiliyetinizin biraz noksan olduğunu düşünüyorum. Anlamada biraz güçlük çekiyo gibisiniz. Ben Ankoya değişim raporu verdiği için teşekkür ediyorum. Ankonun verdiği hizmetden ötürü bi teşekkür etmiş değilim. Bunu umarım artık anlamışsınızdır. Bak kardeş bana Ankoyu anlatma. Ben onların içlerini o kadar iyi biliyorumki. MSI Türkiyeyi nasıl dolandırdığını çok iyi biliyorum. Benim yaşamış olduğum deneyimlerden sonra bana lütfen Anko bilgisayarı savunmayın. Ha çok büyük ihtimalle sizin Anko ile bi bağlantınız var. Sürekli Anko yu savunuyosunuz. Doğru düzgün bişeyi bilmeden atıp tutuyosunuz. Basit bir teknik servis deneyimi yaşamışsınız. Onuda ballandıra ballandıra anlatıyosunuz. Şunu bilmenizi isterim. Artık sizin herhangi yazdığınız bir yazıya cevap vermeyeceğim. Çünkü siz objektif bakamıyosunuz. İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Yanlış reklamlar yapmayın. Birşeyin olumlu ve olumsuz yanları ile bilgi paylaşırsanız, çok daha inandırıcı olursunuz.
    Ha bu arada diyebilirsinizki. Anko bilgisayar değişim raporuyla size zaten çok kıyak bir hizmet sunmuştur. Hayır ben değişim raporumu Anko bilgisayar sayesinde almadım. Pekçok tanıdık ve pekçok kişiyle iletişime geçerek o hakkım olan değişim raporunu aldım. Bunuda bilginize sunarım. Diyceksiniz, niye o zaman üstteki yazında teşekkür ediyosun. İlk başda Anko bilgisayarın çok yardımcı olduğunu sanmıştım. Daha sonra olayı araştırarak MSI Türkiyenin yardımcı olduğunu anladım. O yazıyıda daha evvelden yazdığım için böyle bir yanlış anlaşılma olmuş... Neyse ya artık bıktım valla umarım hiç bir MSI kullanıcısı teknik servise düşmez...
    Sizdende tek bir ricam var artık lütfen takım tutar gibi bişeyi savunmayın. Fanatizimden vazgeçin. Bunlar benim iyi dileklerimdir size. Saygılar sunarım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi svs -- 23 Şubat 2009; 17:47:35 >
  • VR 330'u Anko bilgisayarda servise verdim, kendi kendine kapanma sorunu vardı. 10 gün sonra aradılar gelin yapıldı diye gittim, fazla deneme zamanım yoktu açıp baktım çalışıyor eve geldim. 45 dakika - 1 saat sonra yine kapandı bilgisayar yani servis hiçbir şey yapmamış, ertesi gün tekrar götürdüm servise, uzun uzun test edin beni yormayın diye oradaki yetkili personeli kibarca uyardım. Bir 10 gün daha geçti baktım ses seda yok aradım servisi, laptopunuz gönderilmiş dediler. Dedim niye aramadınız elden teslim alıp denemek istiyordum diye. Operatör birşey diyemedi. Neyse, geldi bilgisayar ertesi gün. XP olan işletim sistemini formatlayıp vista starter kurmuşlar. Üstelik ekran kartı driver'ını da kurmamışlar. Neyse ben kurarım dedim ama kurulmuyor. Driver, sisteminizde böyle bir ekran kartı yok diyip çıkıyor. Bende formatlayıp xp kurdum onda da kurulmuyor, kuruldumu windows çöküyor, açılmıyor, 1 haftadır her akşam değişik değişik windows'lar (xp, xp sp2, xp sp3, xp mediacenter edition, vista ultimate) kuruyorum hiçbirinde ekran kartı sürücüsü kurulamıyor. Ne biçim servis bu ya anlamış değilim. Bunu görmemeleri imkansız, madem formatladın adam gibi kur sürücüleri, görürsün yaptığın sorunu.
    2 hafta sonra ancak götürebileceğim servise. Servisi aradım durumu anlattım, değişim talebiniz olduğunu belirtin dedi. Bu sefer direkt değişim talebim olacak. Bakalım.

    Bu arada Anko'nun servis anlayını öneren arkadaşlar bir kere olsun Çizgi'nin servisini gördüler mi acaba? Keşke hepsi Çizgi gibi olsa, laptop getirseler fiyatına bakmadan alırdım....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: svs

    Okuma kabiliyetinizin biraz noksan olduğunu düşünüyorum. Anlamada biraz güçlük çekiyo gibisiniz. Ben Ankoya değişim raporu verdiği için teşekkür ediyorum. Ankonun verdiği hizmetden ötürü bi teşekkür etmiş değilim. Bunu umarım artık anlamışsınızdır. Bak kardeş bana Ankoyu anlatma. Ben onların içlerini o kadar iyi biliyorumki. MSI Türkiyeyi nasıl dolandırdığını çok iyi biliyorum. Benim yaşamış olduğum deneyimlerden sonra bana lütfen Anko bilgisayarı savunmayın. Ha çok büyük ihtimalle sizin Anko ile bi bağlantınız var. Sürekli Anko yu savunuyosunuz. Doğru düzgün bişeyi bilmeden atıp tutuyosunuz. Basit bir teknik servis deneyimi yaşamışsınız. Onuda ballandıra ballandıra anlatıyosunuz. Şunu bilmenizi isterim. Artık sizin herhangi yazdığınız bir yazıya cevap vermeyeceğim. Çünkü siz objektif bakamıyosunuz. İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Yanlış reklamlar yapmayın. Birşeyin olumlu ve olumsuz yanları ile bilgi paylaşırsanız, çok daha inandırıcı olursunuz.
    Ha bu arada diyebilirsinizki. Anko bilgisayar değişim raporuyla size zaten çok kıyak bir hizmet sunmuştur. Hayır ben değişim raporumu Anko bilgisayar sayesinde almadım. Pekçok tanıdık ve pekçok kişiyle iletişime geçerek o hakkım olan değişim raporunu aldım. Bunuda bilginize sunarım. Diyceksiniz, niye o zaman üstteki yazında teşekkür ediyosun. İlk başda Anko bilgisayarın çok yardımcı olduğunu sanmıştım. Daha sonra olayı araştırarak MSI Türkiyenin yardımcı olduğunu anladım. O yazıyıda daha evvelden yazdığım için böyle bir yanlış anlaşılma olmuş... Neyse ya artık bıktım valla umarım hiç bir MSI kullanıcısı teknik servise düşmez...
    Sizdende tek bir ricam var artık lütfen takım tutar gibi bişeyi savunmayın. Fanatizimden vazgeçin. Bunlar benim iyi dileklerimdir size. Saygılar sunarım...

    Bende inanın sizinle tartışmaktan hoşnut değilim, en azından "MSI PC" ortak bağımız var.
    Okuma güçlüğüm olduğunu söylüyorsunuz, ama mesajınızın sonlarına doğru "İlk başda Anko bilgisayarın çok yardımcı olduğunu sanmıştım." diyorsunuz demek ki bilmiyerek değil bilerek bir hareketmiş ve doğru yorumlamışım.

    Ayrıca ANKO ile, sizin ne kadar alakanız varsa benim de o kadar, çünki ben Antalya'da ikamet ediyorum, telefonla konuştuğum bir, iki kişi hariç kimseyi tanımam da bilmem de, ve sizin şunu bilmenizi isterim, probleminizi çözen ANKO'dur. başkası değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nashiila -- 24 Şubat 2009; 9:19:44 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vatan1991

    msı kadar başınıza taş düşsün teknik servis sizin için çalışsın siz onlara laf edin adamlar harıl harıl çalışıyorlar
    sizler için ama bazı arkadaşlar hala msı kötülemeye devam ediyor .
    her halde bu arkadaşlar başka teknik servisler tarafından bu şekilde konuşturuluyor.

    herkese şunu öneririm ki msı ürünlerini alıcağınız zaman tereddüt bile etmeyin ve alın...


    ANKO da mı çalışıyorsun :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nashiila


    quote:

    Orjinalden alıntı: nashiila

    ....................
    ....................
    Servise işi olanlar için birkaç uyarı;
    1-Garanti kapsamında bulunan ve arızalanan Bilgisayar'ınızın problemini bir kağıda açık, net ve anlaşılır bir dille yazınız ve yazdığınız kağıdı Bilgisayarın kapağının içine koyunuz.

    2-Servis ile e-mail'den ziyade telefon ile haberleşiniz.

    3-Arızalanan ve garanti kapsamında olan Bilgisayarınızın problemi çok küçük de olsa alttaki güvenlik etiketini sökmeyin, garanti dışına çıkar ilerde oluşacak daha büyük problemlerde sorun yaşarsınız.

    4-Garantisi bitmiş olan Bilgisayarınızı da Yetkili teknik servisten başkasına kurcalatmamanızı tavsiye ederim.
    .............

    "engindeniz" Eğer birinci sayfadaki bu mesajı okumuş olsaydın, sanıyorum hard-disk'i söküp göndermezdiniz, senin açıklamana göre;

    "sitesinde ki bir numaradan ulaştım, durumu izah ettim.Ve üzerine basa basa dedim ki,"ben yeni disk alıyorum,bunuda garantiye yollayacağım,ne şekilde bi prosedür izlemeliyim..."Siz Diski Yurt İçi kargo ile yollayın,biz hallederiz" dediler" diyorsunuz.

    kiminle konuştuğunuzu sormadınızmı? anlaşılan sizin etiket daha önce servise gittiğinde çıkarılmış, yani bilgisayarın tamamını da gönderseniz garanti dışına çıkmış, önceki servis kayıtları varsa gidip geldiğini ispat etmeye çalışın.




    Cihaz yaklasik 1 senelik,islemcisi Turion ile degisti (bu forumda pek cok kisi degisti) açarken ekranı tutan klipsi çatladı ve gönderdim,değiştiler üst kapağı.Mayıs gibiydi,formu saklamadım maalesef.Vel hasıl HDD ortalama 100 lira birşey,160 GB aldım,cihazıda satılığa çıkardım,bir dahada MSI almam,Bemsis ne kadar iyiydi,böyle kolpa nedenlerle garanti dışı bırakmıyordu.Ben size şunu söyleyeyim,ANKO eskileri temizlemeye çalışıyor.VR330 kullanıcılarından sanmıyorum ki "Garanti Etiketi" var diyen birileri çıksın.Yoktu çünkü (Datron ve Casperlarda var o saçmalık,mallarına güvenemedikleri için)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: svs


    quote:

    Orjinalden alıntı: engindeniz

    Bir kaç gün önce VR330 umun HDD si bozuldu.Bende yine bu konu başlığından ANKO nun artık bu işe baktığını öğrendim.Neyse aradım,ulaşamadım edemedim derken,sitesinde ki bir numaradan ulaştım, durumu izah ettim.Ve üzerine basa basa dedim ki,"ben yeni disk alıyorum,bunuda garantiye yollayacağım,ne şekilde bi prosedür izlemeliyim..."Siz Diski Yurt İçi kargo ile yollayın,biz hallederiz" dediler...P.tesi (16 Şb) yolladım ve bugün yani 21 şb.ta aradılar."Diskiniz gelmiş,ama diski söktüğünüz için cihaz ve Disk garanti dışı,tamir istiyorsanız ücreti karşılığı yapıyoruz" Bir fena oldum E siz demediniz mi yollayın diye..."Yok üzerinde etiket var yırtılmıştır zaten"..."Bakınız Tolga Bey" dedim,"kasada etiket yok,kaldı ki bu disk 2. kez gidiyor garantiye ve daha önce (ANKO dan önce) böyle bir sorunum olmadı,yolladım değişti,sizide aradım ayrıca,siz bana neyi nereye yollayacağımı söylediniz" Yani cihaz garanti dışı kaldı,hemde disk yüzünden,tamir edeceklermiş....HP kullandım,ACER kullandım,Toshiba kullandım hatta sırf nasılllar diye CASPER kullandım...Kimisinin DVD si kiminin,HDD si bozuldu,ama hep parça olarak yolladım.Yapılması gerekende budur, komple kasayı 4 hafta alı koymakta nedir,seri numarası belli,ID belli.MSI diye diye öce öve bitiremiyordum,şimdi ölümüne Acer diyorum,bu ülkede ürün kalitesine değil servisine bakar arkadaş,HP kötü derdim,bu adamlar daha çamur çıktı,akşam MSI international`a mail atacağım,baktım olmadı,benim için MSI bitmiştir.

    Öncelikle sinirlenmenize çok haklı buluyorum. Fakat ölümüne acer demenize hayretler içindeyim. Şuna yürekden eminimki Acerın teknik servisi MSI ın teknik servisinden bin beter.


    DataTeknik`te bir sorun yaşamadım daha önce,aslında bizlerde ki ortak payda,ucuz olanı kalite ile birleştirmeye çalışmamız.Hepimiz biliyoruz ki,ne kadar iyi olursa olsun,ülkemizde ki servis iyi olmazsa markanın bir önemi maalesef kalmıyor (HP gibi mesala) MSI `ı sürekli savunur ve taraf olurdum ama ANKO gerçekten çok soğuttu beni.Hevesiniz gider ya,o durumdayım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deepkurt

    Nasıl yan, ben anlamadım... Diski gönderin diyorlar, sonrada neden diski söktünüz garantisi bozuldumu diyorlar!!!!!?????

    Aklım almıyor ya, nasıl bir yaklaşım bu....



    Oldu bir kere,dediğim gibi,pahalı bir şey değil,Anakart`ta arızalanabilirdi,Ekran`da soun olabilirdi,CPU değişimi olmustu,o zaman tamamen elimde kalırdı cihaz (makineyi ocak 2008 gibi almış,Mart`ta CPU yu değiştirmiş,1 hafta sonrada Garantiye yollamıştım ve ilk aldığımda dahi garanti etiketi yoktu)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: engindeniz


    quote:

    Orjinalden alıntı: deepkurt

    Nasıl yan, ben anlamadım... Diski gönderin diyorlar, sonrada neden diski söktünüz garantisi bozuldumu diyorlar!!!!!?????

    Aklım almıyor ya, nasıl bir yaklaşım bu....



    Oldu bir kere,dediğim gibi,pahalı bir şey değil,Anakart`ta arızalanabilirdi,Ekran`da soun olabilirdi,CPU değişimi olmustu,o zaman tamamen elimde kalırdı cihaz (makineyi ocak 2008 gibi almış,Mart`ta CPU yu değiştirmiş,1 hafta sonrada Garantiye yollamıştım ve ilk aldığımda dahi garanti etiketi yoktu)


    Geçmiş olsun arkadaşım, Eğer, G.Gidiyor gibi bir sitede satış yapan birinden almadıysanız, Herhangi bir mağazadan aldıysanız, Garanti etiketinin olması gerekirdi, belki İşlemci arızasına gönderdiğiniz sırada dikkat etmemiş olabilirsiniz. yoktu diyorsanız da doğrudur, bu konu da bir şey diyemeyiz, Ancak; CPU değişimini yapan servis,(anladığım kadarıyla BİMTES) tamiri yaptıktan sonra kendi servis etiketlerini takmalıydı ki siz ilerde böyle bir sorunla karşılaşmayın diye.

    Sağlık olsun, iyi günler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nashiila


    quote:

    Orjinalden alıntı: engindeniz


    quote:

    Orjinalden alıntı: deepkurt

    Nasıl yan, ben anlamadım... Diski gönderin diyorlar, sonrada neden diski söktünüz garantisi bozuldumu diyorlar!!!!!?????

    Aklım almıyor ya, nasıl bir yaklaşım bu....



    Oldu bir kere,dediğim gibi,pahalı bir şey değil,Anakart`ta arızalanabilirdi,Ekran`da soun olabilirdi,CPU değişimi olmustu,o zaman tamamen elimde kalırdı cihaz (makineyi ocak 2008 gibi almış,Mart`ta CPU yu değiştirmiş,1 hafta sonrada Garantiye yollamıştım ve ilk aldığımda dahi garanti etiketi yoktu)


    Geçmiş olsun arkadaşım, Eğer, G.Gidiyor gibi bir sitede satış yapan birinden almadıysanız, Herhangi bir mağazadan aldıysanız, Garanti etiketinin olması gerekirdi, belki İşlemci arızasına gönderdiğiniz sırada dikkat etmemiş olabilirsiniz. yoktu diyorsanız da doğrudur, bu konu da bir şey diyemeyiz, Ancak; CPU değişimini yapan servis,(anladığım kadarıyla BİMTES) tamiri yaptıktan sonra kendi servis etiketlerini takmalıydı ki siz ilerde böyle bir sorunla karşılaşmayın diye.

    Sağlık olsun, iyi günler.



    Tekrar merhaba,
    Aslında cümle yapıma bakınca,çok esnek bir cümle kurmuşum :) kusuruma bakma,işlemciyi servis değil ben değiştirdim,Turion serisi ile.Ama aldığımda gerçekten bir etiket görmedim (mesala şu an ki Acer Cihazımdada etiket yok) Ama şuda olabilir,cihazı ilk alan pek çok kişi,mevcut ram yeterli olmadığı için doğrudan RAM yükseltme işine girişiyor.Ram,İşlemci,Wifi gibi bileşenler tek kapak altında,kapağı sökünce ortaya çıkıyor,belki ram takılırken sökülmüştür diyeceğim.Ama bu durumda cihazların tümü alınır alınmaz garanti dışı kalıyor :) ki etiketleri az cok bilirim,mutlaka bir kalıntısı kalır (gerek vida,gerek kasada) Diğer yandan BEMSIS garanti dışı bırakırdı ilk gidişinde,sonucta cihazın altına bakıyorlar seri numarasını görmek icin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nashiila

    quote:

    Orjinalden alıntı: svs

    Okuma kabiliyetinizin biraz noksan olduğunu düşünüyorum. Anlamada biraz güçlük çekiyo gibisiniz. Ben Ankoya değişim raporu verdiği için teşekkür ediyorum. Ankonun verdiği hizmetden ötürü bi teşekkür etmiş değilim. Bunu umarım artık anlamışsınızdır. Bak kardeş bana Ankoyu anlatma. Ben onların içlerini o kadar iyi biliyorumki. MSI Türkiyeyi nasıl dolandırdığını çok iyi biliyorum. Benim yaşamış olduğum deneyimlerden sonra bana lütfen Anko bilgisayarı savunmayın. Ha çok büyük ihtimalle sizin Anko ile bi bağlantınız var. Sürekli Anko yu savunuyosunuz. Doğru düzgün bişeyi bilmeden atıp tutuyosunuz. Basit bir teknik servis deneyimi yaşamışsınız. Onuda ballandıra ballandıra anlatıyosunuz. Şunu bilmenizi isterim. Artık sizin herhangi yazdığınız bir yazıya cevap vermeyeceğim. Çünkü siz objektif bakamıyosunuz. İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Yanlış reklamlar yapmayın. Birşeyin olumlu ve olumsuz yanları ile bilgi paylaşırsanız, çok daha inandırıcı olursunuz.
    Ha bu arada diyebilirsinizki. Anko bilgisayar değişim raporuyla size zaten çok kıyak bir hizmet sunmuştur. Hayır ben değişim raporumu Anko bilgisayar sayesinde almadım. Pekçok tanıdık ve pekçok kişiyle iletişime geçerek o hakkım olan değişim raporunu aldım. Bunuda bilginize sunarım. Diyceksiniz, niye o zaman üstteki yazında teşekkür ediyosun. İlk başda Anko bilgisayarın çok yardımcı olduğunu sanmıştım. Daha sonra olayı araştırarak MSI Türkiyenin yardımcı olduğunu anladım. O yazıyıda daha evvelden yazdığım için böyle bir yanlış anlaşılma olmuş... Neyse ya artık bıktım valla umarım hiç bir MSI kullanıcısı teknik servise düşmez...
    Sizdende tek bir ricam var artık lütfen takım tutar gibi bişeyi savunmayın. Fanatizimden vazgeçin. Bunlar benim iyi dileklerimdir size. Saygılar sunarım...

    Bende inanın sizinle tartışmaktan hoşnut değilim, en azından "MSI PC" ortak bağımız var.
    Okuma güçlüğüm olduğunu söylüyorsunuz, ama mesajınızın sonlarına doğru "İlk başda Anko bilgisayarın çok yardımcı olduğunu sanmıştım." diyorsunuz demek ki bilmiyerek değil bilerek bir hareketmiş ve doğru yorumlamışım.

    Ayrıca ANKO ile, sizin ne kadar alakanız varsa benim de o kadar, çünki ben Antalya'da ikamet ediyorum, telefonla konuştuğum bir, iki kişi hariç kimseyi tanımam da bilmem de, ve sizin şunu bilmenizi isterim, probleminizi çözen ANKO'dur. başkası değil.

    Bakın size son kez durumumu anlatıp bu konuyu artık tatlı bir şekilde kapatalım. Belki benden büyük olabilirsiniz eğer saygıda kusur ettiyseka affola. Bakın benim çok yakın bir tanıdığım Datagate firmasında çalışıyor. Bu Datagate firması MSI Türkiye distrbitörüdür. Yani MSI ürünleri ilk olarak bu firmada toplanır ve daha sonra retailer lara dağatılır. Retailer dan kastımız mavibilgisayar, teknosa, vatanbilgisayar vs vs. Yani Datagate ve index grup firmaları olmadan Türkiyeye MSI ürünleri gelemez. Benim Datagate firmasında çalışan bu yakın tanıdığımdan dolayı MSI markasını çok iyi bilmekteyim. Bakın lütfen benle iddalaşmayın, iddalaşcak sözler sarfetmeyin. Probleminizi çözen Ankodur demişsiniz. Ankoya biz ne baskılar kurarak o değiştirme raporunu aldık. Ben yaklaşık 2 ay bekledim. MSI international ile pekçok yazışmalar yaptık. Buna benzer pekçok sevimsiz işlerle uğraştık. Herneyse ben ilk başda olayın Anko Bilgisayar tarafından çözüldüğünü zannettim ve böylece ben sadece değişim rapourunu verdiği için Anko Bilgisayara teşekkür ettim. Benim teşekkürüm sadece bana bu değişim raporunun verilmesinden dolayığıydı. Başka hiçbir şekilde ben Anko bilgisayara teşekkür etmem. Ha çok kısaca yukarıda değindiğim Anko bilgisayarın ethik olmayan davranışınıda açıklayayım burada. Benim ürünüm garantili üründü ve 3 kez teknik servis yüzü gördü. Ben hiç bir ücret ödemedim. Annko Bilgisayara ürünümü yolladığımda, çok hafif onarımlar yaparak bana ürünümü geri yolladı. Elbetteki Anko bilgisayar bu onarımları yaparken bi yerleden bir ücret karşılığı yapıyor bu onarımları. Bu onarımların parasınıda MSI Türkiyeden alıyor. Çok ufak değişiklikler yaparak, günü birlik çözümler üreterek benim notebook um için MSI Türkiyeye sürekli değişik meblalarda fatura kesmiş. Herneyse inanki böyle problemler böyle yazarak anlatılmıyor. Konuşmak lazım. Başımdan çok uzun ve sıkıcı bir hikaye geçti. Fakat sonu gayet güzel oldu. Ben hiç bir firmayı kötülemek istemem. Ama bazen böyle başınızdıan kötü hikayeler geçtiğinde birileriyle paylaşmak zorunda kalıyorsunuz. İnanın bana Ankodan eğer ben gerçekden iyi bir hizmet almış olsaydım. Evet Anko gerçekden çok iyi bir teknik servisdir diyebilirdim. Herzaman objektif olmaya çalıştım. Bu foruma yaklaşık 6-7 yıldır üyeyim hiç bir kullanıcıyı yanıltmaya çalışmadım. Aslada böyle bişeyin olmasını istemem. Sizin ama tutupda böyle Anko bir numaradır. Ankonun üstüne tanımam gibi laflarınız, ister istemez insana oldukça batıyor. Evet güzel kardeşim sen böyle bişey yaşamışsın, evet Anko burada hata etmiş. Ancak ankonun busu iyidir. Fakat kötü yanlarınıda yaşayan MSI kullanıcıları vardır deseniz. Emin olunki buradaki hiç bir kişiyi yanıltmamış olacaksınız. Ben elektonik bir ürün alırken, mutlaka ve mutlaka illaki donanimhaber.coma bir şekilde bakarım. Pekçoğumuz forumlardaki görüşlerden etkilenerek bir ürün satın alıyor. Benim size kızdığım enbüyük nokta budur. Birde sürekli bir iddalaşma var. Hala demişsinizki Anko bilgisayar çözümüştür sorununu. Bırakın da ben biliyim benim problemimi kimin çözdüğünü...
  • Bende uzatmak istemiyorum ama siz cevap vermiyeceğim demenize rağmen hala uzattıkça durumu da bildiğim için cevap vermek zorunda kalıyorum, öncelikle şunu bilin ve bu konuyu daha da fazla uzatmayalım, sizin durumunuzu ANKO'ya ben buranın Link'ini vererek yardımcı olmaları ve sorunu gidermeleri konusun da bilgilendirdim, ANKO'dan gelen "ULAŞ TAN" imzalı cevap da aynen şöyle;

    "......... Bey Merhaba,

    Konu hakkında yönetim ve çalışma arkadaşlarımız ile gerekli toplantıyı yaptık.

    Bilgilendirmeniz ve ilginiz için çok teşekkürler.

    İyi günler"

    "svs" bey kardeşim bu kadar duyarlı bir servis hakkın da daha ne söylenebilir. sadece yeter artık diyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.