Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (763. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
27.467
Cevap
83
Favori
1.898.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 761762763764765
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar radyatör suyunu değiştirmek istersek suyu nasıl boşaltmamız gerekir ben musluk göremedim.değiştiren arkadaşlar bilgi verebilirse sevinirim birde sitemde değişim esnasında hava yapması durumunda havası nasıl alınır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moondance

    abi servise 50,100 fazla veriyorsun ama aracın hakkınıda veriyoriyorlar. usta gibi aladıgın parcaları takıp seni yollamıyor.. garanti vermesi zaten ayrı bir olay. parcaya garantisini gectim parçanın açtıgı zararı servis karşılıyor. ve bir sey oldugunda muhattab olan birileri var..

    lastiklerin ömrü 5 yıl ama kullanıma baglı olarak bu deger degişir. 5yılı gecmesi mümkündür ama güvenlik acısından tamamen risk içerir.

    lastik ile rotu bir degiştirmen iyi düşüncene ama araba açısından tehlike arz ediyor. indirimler varken rotu halletseydin daha iyi olurdu. zaten lastik degiştirirken bigisayarlı rot balans ayarı yaptırırdın. dahada saglıklı olurdu. senin aksada zarar verme olasılıgın var. düsünce iyi ama riske girmişsin....

    quote:

    Orijinalden alıntı: bulutgri


    hocam ikimizin aracıda 2009 model ama neden suyunu degiştirdiğini anlayamadım. motor suyu uzun ömürlü oldugundan 3 yıla kadar rahatlıkla kullanılabilir. zaten servis herbakımda suyun donma derecesine bakıyor.

    antifreze iyi ayarlaman gerekiyor .%50 antifrezz, %50 su. en iyi ayar bu. anfreez alırken uzun ömürlülügne dikkat et. ve organik antifrezz al. organik suyun rengi kırmızımsı pembemsi bir renk. tabikide degiştirmeden önce donma derecesini ölçtürmende yarar var.

    nerden boşalır nerden havası alınır bilmiyorum, bilsemde kendi başıma yapacagım iş degil... büyük ihtimak radyatörün aşagısından boşaltılır ve radyatörün üstünde veya üst köşe yanlarında hava alınacak yeri vardır diye tahmin ediyorum..

    fren hidrolik yagını nerden boşaltcam deseydin frenlere giden hortumun ucundan boşaltılır derdim. gecen sene serviste görmüştüm ordan yag boşaltıyorlardı :)

    tam bilen arkadaşlar cevap yazacaklardır.
  • Orijinalden alıntı: bulutgri


    hocam ikimizin aracıda 2009 model ama neden suyunu degiştirdiğini anlayamadım. motor suyu uzun ömürlü oldugundan 3 yıla kadar rahatlıkla kullanılabilir. zaten servis herbakımda suyun donma derecesine bakıyor.

    antifreze iyi ayarlaman gerekiyor .%50 antifrezz, %50 su. en iyi ayar bu. anfreez alırken uzun ömürlülügne dikkat et. ve organik antifrezz al. organik suyun rengi kırmızımsı pembemsi bir renk. tabikide degiştirmeden önce donma derecesini ölçtürmende yarar var.

    nerden boşalır nerden havası alınır bilmiyorum, bilsemde kendi başıma yapacagım iş degil... büyük ihtimak radyatörün aşagısından boşaltılır ve radyatörün üstünde veya üst köşe yanlarında hava alınacak yeri vardır diye tahmin ediyorum..

    fren hidrolik yagını nerden boşaltcam deseydin frenlere giden hortumun ucundan boşaltılır derdim. gecen sene serviste görmüştüm ordan yag boşaltıyorlardı :)

    tam bilen arkadaşlar cevap yazacaklardır.


    castrol web sayfasından alıntıdır.

    SOĞUTMA SUYUNUN DEĞİŞTİRİLMESİ KONUSUNDA CASTROL'DEN UZMAN GÖRÜŞ
    Radyatörün düzenli olarak temizlenmesi araç bakımının can alıcı bölümlerinden biridir.
    Aracınızın soğutma sistemi, motorun ürettiği fazla ısıdan aracınızı korur ve motorun doğru sıcaklık aralığında çalışmasını sağlar. Soğutma sistemini pas, tortu ve kirleticilerden korumak radyatörün ve motorun en iyi çalışma koşularında kalmasına yardım edecektir.

    Radyatörü her iki yılda bir temizlemelisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulutgri
    castrol web sayfasından alıntıdır.

    SOĞUTMA SUYUNUN DEĞİŞTİRİLMESİ KONUSUNDA CASTROL'DEN UZMAN GÖRÜŞ
    Radyatörün düzenli olarak temizlenmesi araç bakımının can alıcı bölümlerinden biridir.
    Aracınızın soğutma sistemi, motorun ürettiği fazla ısıdan aracınızı korur ve motorun doğru sıcaklık aralığında çalışmasını sağlar. Soğutma sistemini pas, tortu ve kirleticilerden korumak radyatörün ve motorun en iyi çalışma koşularında kalmasına yardım edecektir.

    Radyatörü her iki yılda bir temizlemelisiniz.



    hocam dogru olabilir veya dogrudur bunun hakkında bir bilgi sahip degilim.
    ama mantık kurarsam bunun için ,radyatör (motor) suyunun ömrü 3 yıl, her bakımda suyun donma noktasına bakılır. antifrezzin donma noktası, normal suyun donma noktasına yakınsa degiştirilir. antifrezzin zaten özelliği kireç, tortu,pas ve krozyonu önlemek amaclı yapılmış kimyasal bileşenle yapılmış su.

    antifrezz üreticileri suyun ömrüne 3 yıl deger biçtiklerine göre suyla ilgili bir sorun cıkacagına sanmıyorum, motor suyu eksilir üzerine normal su koyarsan o ayrı tamamen ömrü kısalır suyun. degiştirmen gerekir.

    çeşmeden akan suyu koyman tamamen koyman saçma olur evimizdeki su zaten oldugunca kirecli akıyor, hazır su ile(erikli nestle,pınar gibi) sularla karıştırılmalı antifreez. evden akan suyu koyarsak antifreezin özelliğini tamamen aza indirgemiş olursun... kücük bir uyarı bu sadece

    kendi adıma konuşayım su ile bir problem olmadıgı sürece yani özelliği gitmediği sürece tirger ve aksesurlarını degiştirdiğim vakit degiştiririm...
    zaten o zman mecburen degiştirmem gerekecek.

    arabanın üstüne titreyen birisiyim, özenle bakarım ihtiyacını karşılarım fakat bana bu fuzili masraf geliyor.
    tabikide erken degişim araba icin daha saglıklı olacaktır ama antifreezi ölctürmeden direk üretici firma castrol böyle yazdı diye kontrol etmeden degiştirmem. aracın bakımı 3 gün önce yaptırdım , böyle bir sorun olsaydı servis mutlaka degiştiridi. bende 15tl fazla öderdim...

    bence degiştirmene hiç gerek yok ama kafam rahat olsun dersen suyu degiştir...
    senin kafanı söyle bir karıştırayım klimanın temizlenmeside gerekir 2 yılda bir şartmış, aracın bakım kitabında öyle yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam. ve 4 yılda birde komple bakımdan geçecekmiş.. klima bakımı 150tl galibaaa... temizlenmeside 50tl , radyatörü temizletirsen arasına giren böcek ve yabancı maddeleri oda 50 tl tam bilmiyorum fiyatını ama.

    gercekten hiç zahmete girme. titiz oldugum halde bana bu gereksiz geldi... tabikide yine sen bilirisn....
  • Henüz araç almadım, dediğiniz gibi fiyat fazlaydı zaten...

    Peki burada Bursa'dan aracını satmayı düşünen var mı? mantıklı fiyatla elbette... varsa özele mesaj geçebilir... modelli 2005 ve üstü + klima olursa benzinli veya lpg'li iyi olur...

    (Yeri burası değil belki ama özele mesaj atarak kalabalık etmeyelim)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mat_67

    Henüz araç almadım, dediğiniz gibi fiyat fazlaydı zaten...

    Peki burada Bursa'dan aracını satmayı düşünen var mı? mantıklı fiyatla elbette... varsa özele mesaj geçebilir... modelli 2005 ve üstü + klima olursa benzinli veya lpg'li iyi olur...

    (Yeri burası değil belki ama özele mesaj atarak kalabalık etmeyelim)

    hocam asıl yeri burası bence burdaki tüm arkadasım araclarını temiz ve bakımlı tutan kişilerdir. şimdiye kadar satacagını söyleyen bir arkadasımız olmadı, kararı yeni almış birileri varsa mutlaka cvp yazarlar ama aynı il olması imkansız gibi görünüyor. misal satan arkadas olursa tüm herseyi A dan Z ye kadar konusursunuz telden veya netten gider aracı alırsınnn. ki böyle olmalı herkes böyle araba alıyor. misal netten cevre illere bakıyor konusup anlaşıyorlar adam aracı üstüne yapıp geri memleketine dönüyor..

    lakin bu formdada olsa, başka biryerded olsa kapora gönder gibi teklifte bulunursa sakın kanma, babanda olsa kanma. türkiyedeki dolandırıcılar artık bambaşka bir hal aldıııı.

    formda okudum adam nette aracının piyasa degerinden 3,4bin tl asagı veriyor. telde hersey konusuyorlar aracın birsey olmadıgını felan karsı taraf okeyliyoyor ve aracın sahibi sen aldıgını bil ben sattıgımı bil diyerekten kendisine havela yollatıyor ve böylelikle bir kaç kişi dolandırmış ver aynı günde...
    bu konuda dikkatli ol...

    birde mantıklı fiyat demen abest olmuş. cünküpiyasa degerinden satılan araba var piyada degerinden yüksek veya düsük fiyata satılan arac var.
    bu yüzden aracına göre degişir.... misal tüm 2005 modeller aynı fiyata gidecek diye bir katde yok..sende bu konuda benden daha bilgilisindir .

    nediyelim hakkında hayırlısı olsun.
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Madem bu forumdaki arkadaşlar bilinçli Clio kullanıcısı bana yardımcı olurlar diye düşünüyorum.

    Sorum Şu :

    2006 Model 1.5 DCI Clio Alize sahibi oldum (babam kullanıyordu vefatından dolayı bende araç)

    112 000 de (kaporta temiz)

    Duyduğuma göre bu arabalar 130-140 binde yeniden motor istiyormuş (kronik). Doğru mu ? Gördüğünüz en uzun km yapmış Clio kaç km de idi?

    Eğer doğruysa bu arabayı satıp hiç masraf etmeyeceğim , yada bakımlarını yaptırıp binmeye devam.

    Ne dersiniz?

    Şimdiden Teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mikegolf


    Merhaba Arkadaşlar,

    Madem bu forumdaki arkadaşlar bilinçli Clio kullanıcısı bana yardımcı olurlar diye düşünüyorum.

    Sorum Şu :

    2006 Model 1.5 DCI Clio Alize sahibi oldum (babam kullanıyordu vefatından dolayı bende araç)

    112 000 de (kaporta temiz)

    Duyduğuma göre bu arabalar 130-140 binde yeniden motor istiyormuş (kronik). Doğru mu ? Gördüğünüz en uzun km yapmış Clio kaç km de idi?

    Eğer doğruysa bu arabayı satıp hiç masraf etmeyeceğim , yada bakımlarını yaptırıp binmeye devam.

    Ne dersiniz?

    Şimdiden Teşekkürler...






    hocam söyle anlatayım.
    aracın bakımları düzgün elllerde düzgün bakımları yapıldıgı sürece 200.000 ve yukarısı götürür.
    söyle örnekle tamamlayım,motor normal kullanım şartlarında kullanıldıgı sürece 200.000kmde emekli olur,fakat iyi bakıldıgın taktirde yukarı kmler yapar.

    duydugun dogru ama motor degişmiyor, dizel aracta turbo bulundugu icin zmanla turbo bitik hale geliyor, ama bu kullanıma baglı olarak ortaya cıkan birsey. tüm dizel aracta veya tüm turbolu aracların turbosu belirli sürede degişmesi gerekir.
    degişmesinin sebebi mozotu cok yakması olur. yolda giderken turbo tamamen öldüğünde tahminen arabaya 5000tl masraf açar. ama turbo bitmeye yakın degiştirildiğinde tahminen 1500tl civarı ücreti var....

    bu degişim arabanın durumuna baglı ben sana kesin bu kadar km kullanırsın diyemem, çünkü aracın nasıl kullanıldıgı önemli, kötü şartlar altında motoru zorlayarak kullanırsın atıyorum 50.000kmde motor veya turbo arızalanır. aracı normal kullanırsın 200.000km rahat götürür. kullanıma baglı olan birsey...

    aracın durumu iyiyse,bakımlıysa satmana gerek yok çünkü her arabada degişmesi gereken parçaladan bir tanesi....

    aracı satarsın piyasada düzgün arac bulamazsın dizel motor olarak, bulursun fiyatı yüksek gelir bulursun motor pert cıkar. adam 10.000kmde motoru patlatıp yeniletmiş olanlar var. bu yüzden kendi aracının geçmişini bildiğinden aracın problem cıkartıp çıkartmayacagını bilirsin.

    ama sordugun soru motor ile ilgili oldugundan rahatlıkla kullana bilirsin... tabi bakımları atlatılmamak ve düzgün ellerde kontrol edilmek şartıyla...
    bakım icin servise gidiyormusun gidermisin bilmiyorum ama atıyorum 2 senede bir ,3 senede bir yetkili ellerden 1 sefer geçirmeni tavsiye ederim .

    bu arada baban için Allahtan rahmet,sevenlerine baş sağlığı diliyorum.
  • 400.000 km de dizel clio gördüm öyle hemen motor isteyecek araclar değil yerki kullanmayı bil aracını cok uzme filtreler ve yağ bakımlarını sektirme 200.000 i sorunsuz görürsün...

    Allah sabır versin kardeş....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mikegolf


    Merhaba Arkadaşlar,

    Madem bu forumdaki arkadaşlar bilinçli Clio kullanıcısı bana yardımcı olurlar diye düşünüyorum.

    Sorum Şu :

    2006 Model 1.5 DCI Clio Alize sahibi oldum (babam kullanıyordu vefatından dolayı bende araç)

    112 000 de (kaporta temiz)

    Duyduğuma göre bu arabalar 130-140 binde yeniden motor istiyormuş (kronik). Doğru mu ? Gördüğünüz en uzun km yapmış Clio kaç km de idi?

    Eğer doğruysa bu arabayı satıp hiç masraf etmeyeceğim , yada bakımlarını yaptırıp binmeye devam.

    Ne dersiniz?

    Şimdiden Teşekkürler...


    Başınız sağolsun dostum Allah rahmet eylesin.

    200 bine kadar rahat binersiniz sonrası sıkıntı yaratmaya başlar çünkü gerçekten araç baya bir yorulmuş olur bakımlarıydı falan idare edersiniz, eğer daha üst model almak istiyorum diyorsanız satın yoksa araçınızı satmanızı tavsiye etmem gerçekten az yakan kullanışlı bir araçınız var. Saygılar..
  • leon_312,sinanusta,kafkas11 tavsiyeleriniz ve taziyeleriniz için teşekkürler. Allah hepinize hayırlı uzun ömürler versin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mikegolf

    leon_312,sinanusta,kafkas11 tavsiyeleriniz ve taziyeleriniz için teşekkürler. Allah hepinize hayırlı uzun ömürler versin.


    Bizler teşekkür ederiz yardımcı olabildiysek ne mutlu.
  • slm arkadaşlar uzun zamandır görüşemiyoruz hepinize sevgiler saygılar.bugün aracımı sahibimden.com dan satışa çıkardım.hayırlısı bakalım.model yükseltmek istiyorum.satıştaki araç hakkında düşüncelerinizi ve 16-17bin tllik araç tavsiyelerinizi bekliyorum.clio ya doydum başka marka model olsun lütfen :)


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2001-model-temiz-aile-arabasi-50979561/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tt059 -- 2 Haziran 2011; 16:33:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    slm arkadaşlar uzun zamandır görüşemiyoruz hepinize sevgiler saygılar.bugün aracımı sahibimden.com dan satışa çıkardım.hayırlısı bakalım.model yükseltmek istiyorum.satıştaki araç hakkında düşüncelerinizi ve 16-17bin tllik araç tavsiyelerinizi bekliyorum.clio ya doydum başka marka model olsun lütfen :)


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2001-model-temiz-aile-arabasi-50979561/detay/

    hocam aracının yılı ile km oranı cok iyi olması. 2 tane hava yastıgı olması aracın artı özelliği. tabikide aracın kaporta durumunu yazmamışsın boyası,kazası varmı yok mu yazarsan ilana bakanlar için cok iyi olur. ben alıcı olup ilana baksaydım yadıklarını okur kapatırdım cünkü aracın kaporta durumunu yazmaman karşı taraf için kötü düşünce oluşturuyor. ki bende de kötü düşünce bıraktı....

    aracının her tarafı bordo (kırmızı) renkle bayag bi boşmuşsun bana itici geldi. öte yandan arka hoparlarün orası cok kötü olmuş tamamen çakal arabasını tarzı olmuş... sökme imkanın varsa sök. koltuk kılıfları oldugu icin orjinal kılıfları göremediğimden içi hakkında yorumda bulunamıyorum .10 senelik araba ama koltukların durumu benim icin önemli. koltukların diri durması satma kolaylıgı oluşturur..

    fiyatına gelince kaporta durumunu bilmediğim icin komple orjinal olarak görürsem fiyatı gayet normal. alan kişi ilk başta lastikleri degiştirmek üzere lpg yaptırcaktır. bakımları yapılmış demişsin ama serviste yaptırmanı bekleyemem ama alan kişi 10.bin kmden sonra aracı tekrar agır bakıma sokcaktır.

    bu arada aracın cok yakıyor sehir dışı... ben sehir ici tas catlasa 0,30 kruş yakıyorum. bu benzin fiyatlarıyla sehir dısına cıkmadım ama cıksam 0,26krş aldında yakarım...

    lastikler 400tl. lpg en ucuz atiker 1000tl,ruhsata işletmesi var 300tl, agır bakımı var 500tl. bu aracın 2200tl marafı var.
    11,500tlye satsan diger maraflarıyla birlite 13.700tl.

    aracının fiyatı ve (kaporta durumunu iyi olarak sayarsam) genel durumu iyi. ama marafı uygun degil.

    aracı kolaylıkla satarsın ama alan kişi oldukca maraf acacaktır. benim yorumlarım alıcı gözüyle böylee. hayırlı olsun.

    16,18bin tlye 2000,2001 opel astra cd düşüne bilirsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    slm arkadaşlar uzun zamandır görüşemiyoruz hepinize sevgiler saygılar.bugün aracımı sahibimden.com dan satışa çıkardım.hayırlısı bakalım.model yükseltmek istiyorum.satıştaki araç hakkında düşüncelerinizi ve 16-17bin tllik araç tavsiyelerinizi bekliyorum.clio ya doydum başka marka model olsun lütfen :)


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2001-model-temiz-aile-arabasi-50979561/detay/

    araçın temize benziyor hocam rahat satarsın.

    aslında 20-22 çıkarabilirsen megan 2 sedan öneririm.
  • leon_312 ve kafkas11 arkadaşlar yorumlar için teşekkürler.leon_312 arkadaşım araç temizdir aldığımdan beri koltuk kılıflarıyla kullanıyorum aracın içinde daha sigara bile içilmemiştir.aracın değişeni yok sadece arka sağ kapı çizikten dolayı boyalı.ben 89binde aldım aracı tanıdıktan 3 senedir bende 108 bin de şuan.gezen bi insan değilim araba garajda duruyor.alacak kişinin yapacağı masraflar onu bağlar lastikler orta durumda keyfi değiştirilebilir.ben bu araca lpg taksamda bu fiyata satarım niye masraf yapayım.2.el araç alıyorsun tabiki bakımdan geçiriceksin.tekrar teşekkürler yorumlar için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    leon_312 ve kafkas11 arkadaşlar yorumlar için teşekkürler.leon_312 arkadaşım araç temizdir aldığımdan beri koltuk kılıflarıyla kullanıyorum aracın içinde daha sigara bile içilmemiştir.aracın değişeni yok sadece arka sağ kapı çizikten dolayı boyalı.ben 89binde aldım aracı tanıdıktan 3 senedir bende 108 bin de şuan.gezen bi insan değilim araba garajda duruyor.alacak kişinin yapacağı masraflar onu bağlar lastikler orta durumda keyfi değiştirilebilir.ben bu araca lpg taksamda bu fiyata satarım niye masraf yapayım.2.el araç alıyorsun tabiki bakımdan geçiriceksin.tekrar teşekkürler yorumlar için

    tabikide abi lpgde taksan taktırmasanda aynı fiyata gider, tabikide bakım yapılır ama agır bakımda alır almazda yapılmaz 1,2 sene gecse neyse alır almaz büyük masrafa gircek. herkes gircek ama hemen degil.. sıfır arac olsa agır bakımdan gecse 60binde agır bakıma gircek ve degişen parcalar belli. 100 binlik bakımda daha fazla şey degişecek.

    ben senin araca alıcı gözüyle baktıgım için detaylı yorumda bulundum. kafkas arkadasımın dediği gibi aracın,ici dısı temiz ve bakımlı kmsi ile aracın yılı orantılı bu fiyata cabuk satarsın derdim ve dedimde.

    alıcı gözüyle kimse olmasada cogu kişi yukarda belirttiğim gibi kısa yorum yapar gecer gider. ben herkesin dediğini dikkate alarak yorumda bulunuyorum... yoksa satan memnun alan memnun diyerekten cevap yazmam bile...

    tek boyalıdan birşey olmaz heleki 10 senelik aracta olması gayet normal. ama benim gibi birisi icin anormal bir durum tabi :)
    nediyelim hayırlısı olsun, haftaya kadar satılır bu araç. sonrasında hangi arac alacagınla ilgili yorumlarda bulunuruz.
  • herkese selamlar saygılar. arkadaşlar 2011 1.2 aracımda ilk çalıştırmada bazen yada bana ole geliyor sanki 2. bi motor çalışıyor gibi uğultu geliyor.sonra kesiliyor. bazende yapmıyor. anlayamadım gitti.
    ayrıca lastik havalarına kaç basmak lazızm gelir. yada hava tabancasını lastikden çıkarırken bir miktar hava kayboluyor ounda hesap ediyormusunuz .l 32 bassam ön arka yazda geldi çokmu olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daldiy -- 3 Haziran 2011; 12:30:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daldiy

    herkese selamlar saygılar. arkadaşlar 2011 1.2 aracımda ilk çalıştırmada bazen yada bana ole geliyor sanki 2. bi motor çalışıyor gibi uğultu geliyor.sonra kesiliyor. bazende yapmıyor. anlayamadım gitti.
    ayrıca lastik havalarına kaç basmak lazızm gelir. yada hava tabancasını lastikden çıkarırken bir miktar hava kayboluyor ounda hesap ediyormusunuz .l 32 bassam ön arka yazda geldi çokmu olur.

    ilk calıştırmada ses gelirmi bilmiyorum ama burdaki arkadaşlarında benzer zorunları oldugu icin kimisinin roltil uclarından dolayı ses geldiğini degiştirince geçtigni ,kimiside rulmandan gedigini ve degiştirip sesin kesildiiğini söylediler. genelde ugultu sesni rulmandan dolayı yapar.

    aracın garantili oldugu icin ücret ödemeden yaptıra bilirsin ... arada sıra yapması senin icin sıkıntı olur cünkü servis kontrol ettiği zman kendisininde duyması gerekir test sürüşünde.

    daha önceden de lastik konusu defalarca oldu. 32-34 aralarındaki hava basıncı normal standartlarda.
    hava basarken dijital hava basıncı istediğin psi ye geldinde sinyal verir o anda saniyelik cekersen bison olcagını sanmıyorum, ufakta kaç sa dair birsey olmaz. hava basarken lastiklerin ısınmaması gerekir veya güneş vurmaması gerekir.. yoksa lastik sıcakken hava bastıgında 32 bastıgını düsünürsek lastik tamamen sogudugunda 29 psilerde olur. bu yüzden sabah hava basman gerkir dogru psi basmak adına...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daldiy

    herkese selamlar saygılar. arkadaşlar 2011 1.2 aracımda ilk çalıştırmada bazen yada bana ole geliyor sanki 2. bi motor çalışıyor gibi uğultu geliyor.sonra kesiliyor. bazende yapmıyor. anlayamadım gitti.
    ayrıca lastik havalarına kaç basmak lazızm gelir. yada hava tabancasını lastikden çıkarırken bir miktar hava kayboluyor ounda hesap ediyormusunuz .l 32 bassam ön arka yazda geldi çokmu olur.



    Benim araçta ilk çalıştırdığımda yapmıyor ama debriyaja basınca motorun sesi hafif değişiyor sonra başka ses yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX1 -- 3 Haziran 2011; 16:28:47 >
  • 
Sayfa: önceki 761762763764765
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.