Şimdi Ara

LAGUNA 3 TEST SÜRÜŞÜ (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
411
Cevap
0
Favori
115.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,
    Birşey merakımı çekti; birincisi, bu iki foto arasındaki farklar neden kaynaklanıyor acaba neden Türkiye'de 1. fotodaki özellikler yok.
    İkincisi, 3 numarayla işaretlediğim yerin bi işlevi var mı, çok değişik duruyor hemen yanındaki açık aynı yerle.
    Yeni arabalarını alanlara da hayırlısı olsun, güzel seçim
     LAGUNA 3 TEST SÜRÜŞÜ

     LAGUNA 3 TEST SÜRÜŞÜ




  • Edit:Yanlıs konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vLkN! -- 19 Haziran 2008; 14:02:53 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Salur

    Herkese merhaba,
    Birşey merakımı çekti; birincisi, bu iki foto arasındaki farklar neden kaynaklanıyor acaba neden Türkiye'de 1. fotodaki özellikler yok.
    İkincisi, 3 numarayla işaretlediğim yerin bi işlevi var mı, çok değişik duruyor hemen yanındaki açık aynı yerle.
    Yeni arabalarını alanlara da hayırlısı olsun, güzel seçim
     LAGUNA 3 TEST SÜRÜŞÜ

     LAGUNA 3 TEST SÜRÜŞÜ




    İşaretleyerek gösterdiğin yerler en üst versiyonun olabilir ve 1 ile işaretlediğin yer TR o sistem çalışmadığında getirmiyorlardır corsada da var yurt dısında modelerinde ama burada yok




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yavuz

    quote:

    Yeni Laguna'da katran en son 280 i gösteriyor..205 ide rahat geçerdim ben o arabayı yokuş aşağı 240 a vurdururum..


    Senin ayak tabanının altında NOS falan mı var.



    yok ama zaten de gerek yok..katranda 280 yazıyosa 240 a rahat çıkılır..

    ayrıca acumen sen kendi haline gül...175 i geçmeyen arabanla millete hava basma..görende bugatti si var sanacak ya..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orjinalden alıntı: Yavuz

    quote:

    Yeni Laguna'da katran en son 280 i gösteriyor..205 ide rahat geçerdim ben o arabayı yokuş aşağı 240 a vurdururum..


    Senin ayak tabanının altında NOS falan mı var.



    yok ama zaten de gerek yok..katranda 280 yazıyosa 240 a rahat çıkılır..

    ayrıca acumen sen kendi haline gül...175 i geçmeyen arabanla millete hava basma..görende bugatti si var sanacak ya..

    175 km laguan ile mi çıkamıyor bende clio3 var 190 vuruyorum ama daa fazla yok.




  • Şimdi benim anlamadığım kadrana 280 yazınca 240 km yapabilmesini hangi hesaba göre yapıyorsunuz ve yazıyorsunuz. Bunu gerçekten öğrenmek istiyorum.

    Benim bildiğim bir aracın son süratini etkileyen faktörler şunlardır:
    1. Motor gücü.
    2. Hava sürtünme katsayısı.
    3. Son dişli oranı (diferansiyel oranı)
    4. Son vites (6.vites) dişli oranı.
    5. Hava ve yol şartları (düz mü, eğimli mi, rüzgarlı mı, durgun mu)
    6. Aracın ağırlığı (yüklü mü, yüksüz mü)

    Şimdi diyebilirsin ki bu adamlar bu hesabı yapıp ta o kadranı koymuştur ama öyle değil işte. Kadran çok önemli bir maliyet unsuru. 1.5 motor için ayrı, 2.0 ve 3.0 dizeller vede her bir benzinli model için ayrı olarak tasarlanmaz bu yüzden. 3.0 V6 dizel motorda da 1.5 dci dizel motorda da, 1.6 16V benzinli motorda da aynı kadran kullanılıyor ve bu araçlar içinde hiçbiri 280 km yapmıyor çünkü tüm üreticiler (Ferrari vs hariç) Avrupa.da binek araçlar için 250 km ile sınırlı olmak üzere elektronik kontrollü olarak hız sınırlandırması yaparlar.

    Yani anlayacağınız kadranda 280 var diye o araç 240 yapmaz zaten 1.5 motorun bu sürati yapması mümkün değil. Fabrika test etmiş ve 192 km sürat tespit etmiş. Bu bu aracın uygun bir düzlük bulduğunda yapabileceği son sürattir. Bundan sonrası için uygun yol koşulu gerekir.




  • Bugün test sürüşünü yaptım araç gerçekten harika, dizelin sesi sanki hiç duyulmuyor, keşke yukarıda 1 ve 2 ile işaretlediğim yerler de olsaymış büyük ekran navigasyon vs.
    Jettayla yeni laguna arasında kaldım bakalım ne olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Salur -- 20 Haziran 2008; 17:37:55 >
  • ............



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ctrl_alt_del -- 20 Haziran 2008; 22:52:38 >
  • SAYIN YAVUZ BEY;
    BU ARADA TÜM LAGUNA İLE İLGİLİ BÖLÜMLERDE SİZİ GÖRÜYORUM...
    LAGUNAYA BİR İLGİNİZ VAR GALİBA...
    DÜŞÜNÜYORSANIZ ALMANIZI TAVSİYE EDERİM; ARAÇ 2006 CITROEN C5’TEN SONRA SİZİ RAHAT ETTİRİR…
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ctrl_alt_del

    HESAP BU.....
    PK6; MANUEL 6 İLERİ VİTES KUTUSUNUN TEKNİK VERİLERİ...

    1. VİTES 1000 rpm SÜRAT = 8,770 KM/H
    2. VİTES 1000 rpm SÜRAT = 16,280 KM/H
    3. VİTES 1000 rpm SÜRAT = 24,710 KM/H
    4. VİTES 1000 rpm SÜRAT = 35,130 KM/H
    5. VİTES 1000 rpm SÜRAT = 45,330 KM/H
    6. VİTES 1000 rpm SÜRAT = 53,690 KM/H

    ŞİMDİ SIRA GELDİ DOĞRU ORANTIYA...

    MAX SÜRATE GELECEK OLURSAK,
    5500 DEVİRDE 6. VİTES 295 KM/H YAPAR; 6. VİTESTE BU DEVİRİ ÇEVİREBİLİR Mİ?
    6. VİTESTE İMKANSIZ AMA....
    DEMEK Kİ TEORİK OLARAK BU SÜRATE DE ULAŞABİLİYOR;
    KADRANI BU NEDENLE 280 KM/H TUTMUŞ OLABİLİRLER...



    siz niye hala bütün makina mühendisliği teorilerine ters olan bu saçmalıkları savunuyorsunuz ben de onu anlamış değilim,ya siz doğuştan mühendissiniz yada biz bu kadar dersi boşuna gördük,gösteriliyor..komik oluyor artık,lütfen devam ettirmeyin..




  • e iyide rampadaki 5500 devirle düz yoldaki veya rampa asşşgı bir olmaz ki
  • benim yapar dememden kasıt ibrenin 240 gelmesi...
  • quote:

    SAYIN YAVUZ BEY;
    BU ARADA TÜM LAGUNA İLE İLGİLİ BÖLÜMLERDE SİZİ GÖRÜYORUM...
    LAGUNAYA BİR İLGİNİZ VAR GALİBA...
    DÜŞÜNÜYORSANIZ ALMANIZI TAVSİYE EDERİM; ARAÇ 2006 CITROEN C5’TEN SONRA SİZİ RAHAT ETTİRİR…


    Olabilir kardeş ben de bir faniyim benim de ilgim olabilir ama Megane tecrübemden sonra bir daha Renault almam sanırım. Kaldı ki Renault.un 2006 model C5.e alternatif bir araç üretmesi de yakın gelecekte pek mümkün görünmüyor. Birde bu forumda Renault.daki kadar marka fanatikliği hiçbir forumda görmedim. O kadar bir fanatiklik var ki yazılanlar tüm mühendislik bilgilerini neredeyse kökünden değiştirecek nitelikte.

    Siz bana diyorsunuz ya Laguna.yı görün, sürün diye. Ben sürdüm efendim, belirttiğim gibi Renault Koçmak hemen işyerimin karşısında zaten. Benim size tavsiyem ise mümkünse hidraktif süspansiyonlu bir C5 sürmenizdir. Böylece bir otomobilin bir yoluculuk boyunca nasıl hem spor hem de konfora yönelik süspansiyona sahip olabileceği duygusunu yaşamış olursunuz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Salur

    Herkese merhaba,
    Birşey merakımı çekti; birincisi, bu iki foto arasındaki farklar neden kaynaklanıyor acaba neden Türkiye'de 1. fotodaki özellikler yok.
    İkincisi, 3 numarayla işaretlediğim yerin bi işlevi var mı, çok değişik duruyor hemen yanındaki açık aynı yerle.
    Yeni arabalarını alanlara da hayırlısı olsun, güzel seçim
     LAGUNA 3 TEST SÜRÜŞÜ

     LAGUNA 3 TEST SÜRÜŞÜ



    Evet 1 ve 2 numaralı bölgeler en üst versiyon bile olsa Türkiye'de satışa sunulan hiç bir Laguna'da yok. Nedenini bilmiyorum ama navigasyon sistemi Türkiye'de bazı markalarca opsiyonel olarak bile satışa sunulmuyor. 3 numaralı bölge ise hafif bastırmayla dışarı doğru açılan bardak tutacağı.. o açık dediğiniz yer de "eller serbest Laguna kart" boşluğu :)

    Haftaya salı 1.5 dci, iyolit mavi, privilege, premium paket + elektrikli açılır tavan Laguna'mızı teslim alacağız inşallah. Ayrıca test sürüşüne de katıldım, sessizlik, virajlardaki denge ve 1.5 motorun araç için yeterli olduğu yorumlarına gayet katılıyorum. Bir kaç ay öncesine kadar turizm sektöründe çalıştığım için sayısız marka ve modelde araba kullanma şansım oldu. Kıyaslama yapabilecek kadar diğer araçlarla deneyimim olduğunu düşünüyorum. Ben de Laguna III'ü kullanana kadar Fransız arabası, özellikle Renault'yu hiç tasvip etmezdim. Fakat bi süredir kullanan insanların deneyiminden ve anlattıklarından ve özellikle kendi yaptığım testten sonra bu kanım tamamen değişti. Forumu bir süredir takip ediyorum, hemen hemen her konuda açıklamalar zaten yapılmış durumda ancak halen sorunuz varsa elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım.




  • --------------------------------------------------------------------------------

    pazar gunu sadece lagunaya bakmak ıcın bayıye gıttım dıs gorunusunu beyenmıyorum yanlız vıcdansız fransızlar sofor koltugunu ve on govdesını cok guzel yapmıslar hasta oldum super koltuk rahat dugmeler elınızın altında(baskalarına gore degısır tabı)bıde arka koltuga oturıyım dedım one benım 2000 model adını vermıyım sattıgım arabadan daha sertkoltugun hadı onu gecelım benım boyum 1.83 yanı ortalama bır boy ama kafam tavana deyıyor sakınnn yanlıs anlamayın ben laguna dusmanı degılım ama dıkkatlı oturdum ewt ewt kesınlıkle arka tarafa kısa boylular ıcın abartısız dırek kafanız tavana deyıyor 1.75 boyun ustune tavsıye etmem .arka tarafı unutmayın arkadaslar sadece sofor koltugunu dusunmeyın aılemız de bınecek bu kadar para verıcez anlımızın terı ..bana ters geldı bu konu yorumlarınızı beklıyorum.tekrar edıyorum lagunaya karsı bır tavrım yoktur paylasmak ıstedım dusuncemı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erkonko

    sayın kentozani,
    araç pazara girer girmez kısa sürede aracı deneme şansını bulmuşsun kıskandım.araç ile ilgili bilgiler içinde teşekkürler.dışı sizi içi bizi yakar olmuş yani.belki göre göre ısınır gözümüz gönlümüz.ama lagII de de 3 de de renaultun bu modele gereken hassasiyeti göstermediğini aracı yüceltmediğine inanıyorum.hakkını verseler zaten bu satış politikaları yüzünden araç hakketiğine ulaşamıyor.

    saygılar....

    katılıyorum
  • 1,5 motor dizel motor en falza tahminimce çok iniş de bir yol bulsa fazla fazla 210 yapar
    ayrıca eski laguna daha güzeldi. yenileri çok çirkin geldi bana hele ki o arkası yok mu
    ıyyyyyyy
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrekalender

    Evet 1 ve 2 numaralı bölgeler en üst versiyon bile olsa Türkiye'de satışa sunulan hiç bir Laguna'da yok. Nedenini bilmiyorum ama navigasyon sistemi Türkiye'de bazı markalarca opsiyonel olarak bile satışa sunulmuyor. 3 numaralı bölge ise hafif bastırmayla dışarı doğru açılan bardak tutacağı.. o açık dediğiniz yer de "eller serbest Laguna kart" boşluğu :)

    Haftaya salı 1.5 dci, iyolit mavi, privilege, premium paket + elektrikli açılır tavan Laguna'mızı teslim alacağız inşallah. Ayrıca test sürüşüne de katıldım, sessizlik, virajlardaki denge ve 1.5 motorun araç için yeterli olduğu yorumlarına gayet katılıyorum. Bir kaç ay öncesine kadar turizm sektöründe çalıştığım için sayısız marka ve modelde araba kullanma şansım oldu. Kıyaslama yapabilecek kadar diğer araçlarla deneyimim olduğunu düşünüyorum. Ben de Laguna III'ü kullanana kadar Fransız arabası, özellikle Renault'yu hiç tasvip etmezdim. Fakat bi süredir kullanan insanların deneyiminden ve anlattıklarından ve özellikle kendi yaptığım testten sonra bu kanım tamamen değişti. Forumu bir süredir takip ediyorum, hemen hemen her konuda açıklamalar zaten yapılmış durumda ancak halen sorunuz varsa elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım.


    Rezil olduk
    Şaka bi yana ben de onu araç alt modeldir de üst model de belki anlamı var diye düşünmüştüm -hani simetrik olsun diye- değilmiş.
    Gerçekten motor mükemmel ve yalıtım çok çok iyi.
    Kadrana dikkat ettiyseniz 90 nerede, araba zaptedilmez gibi sanki (2.0 dci için diyorum ki aklımdaki model)
    Bu arada arabanız hayırlı olsun kazasız belasız..
    Bu arada jetta ya da baktım daha içine oturmadan soğudum renault hiç kullanmama rağmen laguna 3 daha çekici geldi bana..




  • arkadaşlar bende laguna 2 kullanıcısıyım. laguna 3 de test ettim ama açıkçası beni çok fazlada tatmin etmedi. arabanın içinde boğuldum sanki ön yapı olarak çok basık test sürüşü yapmak bile istemedi canım gerçi bunda yanıma oturan ve cidden beni çok sinir eden görevlininde etkisi var ama yine çok daha farklı bekliyordum. bu arabayı asla benim arabama değişmem KRAL LAGUNAII
  • 1 navigasyon 2 de sanırsam bmw deki gibi bi sistem olan i-drive bunlar türkiede yok gelmicekte
    quote:

    Orjinalden alıntı: Salur


    quote:

    Orjinalden alıntı: emrekalender

    Evet 1 ve 2 numaralı bölgeler en üst versiyon bile olsa Türkiye'de satışa sunulan hiç bir Laguna'da yok. Nedenini bilmiyorum ama navigasyon sistemi Türkiye'de bazı markalarca opsiyonel olarak bile satışa sunulmuyor. 3 numaralı bölge ise hafif bastırmayla dışarı doğru açılan bardak tutacağı.. o açık dediğiniz yer de "eller serbest Laguna kart" boşluğu :)

    Haftaya salı 1.5 dci, iyolit mavi, privilege, premium paket + elektrikli açılır tavan Laguna'mızı teslim alacağız inşallah. Ayrıca test sürüşüne de katıldım, sessizlik, virajlardaki denge ve 1.5 motorun araç için yeterli olduğu yorumlarına gayet katılıyorum. Bir kaç ay öncesine kadar turizm sektöründe çalıştığım için sayısız marka ve modelde araba kullanma şansım oldu. Kıyaslama yapabilecek kadar diğer araçlarla deneyimim olduğunu düşünüyorum. Ben de Laguna III'ü kullanana kadar Fransız arabası, özellikle Renault'yu hiç tasvip etmezdim. Fakat bi süredir kullanan insanların deneyiminden ve anlattıklarından ve özellikle kendi yaptığım testten sonra bu kanım tamamen değişti. Forumu bir süredir takip ediyorum, hemen hemen her konuda açıklamalar zaten yapılmış durumda ancak halen sorunuz varsa elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım.


    Rezil olduk
    Şaka bi yana ben de onu araç alt modeldir de üst model de belki anlamı var diye düşünmüştüm -hani simetrik olsun diye- değilmiş.
    Gerçekten motor mükemmel ve yalıtım çok çok iyi.
    Kadrana dikkat ettiyseniz 90 nerede, araba zaptedilmez gibi sanki (2.0 dci için diyorum ki aklımdaki model)
    Bu arada arabanız hayırlı olsun kazasız belasız..
    Bu arada jetta ya da baktım daha içine oturmadan soğudum renault hiç kullanmama rağmen laguna 3 daha çekici geldi bana..




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.