THH ye gidin. n11 bu yanlış politikalarıyla daha çok müşteri kaybeder. Yakında müşterilerini dolandıracak satıcılar için bir numaralı adres olacaktır. Hiç bir konuyla ilgilenmiyorlar.
Satın aldığım tableti kalite sorunları yüzünden iade etmek istiyorum, fakat satıcı iadeyi kabul etmiyor ve n11 müşteri hizmetleri elektronik ürünlerde iade olmadığını söylüyor,bu konuda tecrübesi olan var mı?
Tüketici hakem heyeti yolu gözükmüş size. İşi yokuşa süren adiler işte bunlar
Merhaba hakancan44,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com
quote:
Orijinalden alıntı: n11
Merhaba hakancan44,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com
irtibat numarası istiyorsunuz ama hiçbir destekte bulunmuyorsunuz.
E-Devlet üzerinden de THH'ne başvuru yapabiliyorsunuz. Elinizde tüm belgeler varsa ise gitmeden direk yapın. Mümkünse de Amazon haricinde hiçbir yerden alışveriş yapmayın. Ortadoğu'nun çakal işletmeleri ve onun yardakçılarıdır N11, Hepsiburada, Trendyol ve oradaki satıcılar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme