Şimdi Ara

hepsiburada bildiğiniz gibi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
875
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • hikaye yine aynı. rakam dolsun diye aldığımız 2 diş macunu yerine 1 adet geldi, mail attım kargo tutanağı var mı diyolar. namuslu bir şiketin 2 yerine 1 kutu macun koymayacağını düşünüp kargocuyu kapıda dikip bıçak alıp kutuyu açıp eksik ürün için tutanak tutturmadığım için hatalıymışım. kendi adıma bir daha HBden birşey almayacam bu 3. oldu kaybettiğim zamana mı yanayım 5-10 da olsa yediğim kazığa mı.



  • hb den iğne bile alınmaz
    hem pahalı hem yavaş hem sorunlu
    n11 bu konuda çok daha iyi
  • aslında bir diş macunu için bunu yapmamaları gerekir, yalnız şu da var, amazon konusundan biliyorum, daha ülkemize 2 ay kargo ücretsiz ve türkçe olmuşken türk müşterilerden kargom gelmedi deyip ücretsiz ürün kopartmaya çalışan çok varmış.

    hb yi savunacak falan değilim ama kim bilir ne talepler geliyor oraya da..

    olan gerçekten mağdur olana oluyordur haliyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantasticoo -- 13 Aralık 2016; 11:47:58 >
  • Biz buyuz yapacak birşey yok...Hırsızlık,sahtekarlık genlerimizde var...Yakında amazon.de de bize ürün göndermeyi bırakır...
  • hepsiburada pişmanlıktır.
    Bende 2 adet aldığım ürün 1 adet çıktı. Kargo firması tutanağı istiyorlar ama pakette yırtılma açılma ezilme dahi yok. Bunların amacı kargo firmasını suçlamak.

    Hepsi burada'dan bir şey alıyorsanız kutu açılım videosu çekmezseniz işiniz bitti demektir.
  • hb satıcısından aldıysanız. durumu da hb ye bildirdiyseniz tabiki de bu cevabı alırsınız. çünki hb elinde hiç belge olmadan tutupta satıcısına sen eksik göndermişsin demez. derse önüne geçemez. sen satın alma sözleşmesindeki satıcı numarasından arayıp durumu ona bildireceksin yoksa geldiği gibi geri gönderirim diyeceksin. onlar da eksik göndermişsin derlerse sende bana kargo tutanağı göster o zaman diyeceksin. hiç kimse sizi böyle bir durumda haksız çıkaramaz. alıp alıp iade ederim derseniz korkudan hisse vermeyi bile teklif edeni gördüm. alıcı ile hiç kimse baş edemez. sen satıcı ile direk görüş o sana çözüm sunar. olmadı direk cayma hakkı diyerek iade talebi aç geri gönder. kimse bu talebi geri çevirmez. ben diş macunu aldım. hiç beğenmedim kullanılmış ürünü geri gönderdim adamlar onayladı. onaylamayıp ne yapacaklar.
  • Benim satıcım hepsiburada idi ama gene muhatap olmuyorlar. Anca kayıt aldık bir inceleyelim ne derseniz deyin sadece "kayıt aldık incelicez". Nasılsın diyorsun "kayıt aldık incelicez" diyor.

    Paketleme servisinde hiç kamera filan yok sanırım. 10 iş günü sonra stok kontrolu yapacağız fazla çıkarsa göndeririz diyorlar.
    Peki ya eleman alıp gittiyse. Müşteriye güvenmemek yerine neden bir kamera sistemi yoktur ki. O günün kayıtlarına bakarsın neyse çıkar meydana.

    Hatta mail attım cevabı gelsin kesin paylaşırım buradan vede kesin eminimki mailde "isteklerinizi kayıt ettik incelicez" diyecekler"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eko44 -- 13 Aralık 2016; 14:44:1 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    hb satıcısından aldıysanız. durumu da hb ye bildirdiyseniz tabiki de bu cevabı alırsınız. çünki hb elinde hiç belge olmadan tutupta satıcısına sen eksik göndermişsin demez. derse önüne geçemez. sen satın alma sözleşmesindeki satıcı numarasından arayıp durumu ona bildireceksin yoksa geldiği gibi geri gönderirim diyeceksin. onlar da eksik göndermişsin derlerse sende bana kargo tutanağı göster o zaman diyeceksin. hiç kimse sizi böyle bir durumda haksız çıkaramaz. alıp alıp iade ederim derseniz korkudan hisse vermeyi bile teklif edeni gördüm. alıcı ile hiç kimse baş edemez. sen satıcı ile direk görüş o sana çözüm sunar. olmadı direk cayma hakkı diyerek iade talebi aç geri gönder. kimse bu talebi geri çevirmez. ben diş macunu aldım. hiç beğenmedim kullanılmış ürünü geri gönderdim adamlar onayladı. onaylamayıp ne yapacaklar.

    Bizde farklı bir sıkıntı var. Satıcı hepsiburada'nın kendisi ve gönderdiği ürün kutu hasarlı olması sebebiyle yeğenim tarafından teslim alınmıyor. Kargo 1 hafta kadar şubede bekleyip ardından Hepsiburada'ya geri dönüyor. Kendi gönderdikleri ve hasarlı olduğu için geri dönen kargoyu teslim almıyorlar ve para iadesi de yapmıyorlar. Hasarlı kutuya sahip ürün açılmadan o şekilde kargo şubesinde bekliyor. Konuyu yasal boyuta taşıdık süreç biraz yol aldıktan sonra aşağıdaki konuda gelişmeleri paylaşacağım.

    https://forum.donanimhaber.com/m_114608775/tm.htm




  • comsat C kullanıcısına yanıt
    böyle bir durumda sizin hiç bir endişe duymanıza gerek yok. kargoyu gönderen alınmadığı taktirde geri döndüğünde teslim almak zorunda. kargo firması da alması konusunda çok ciddi baskı da yapıyordur zaten. o kargonun alınmamasının sebebi. hasarlı tutanağı işlemlerin uzaması vs. sizlik bir durum değil. kesinlikle sizin hiç bir şekilde teslim almadığınız kargodan siz hiç bir şekilde sorumlu tutulamazsınız. zaten bir çok firma kendisi söylüyor. kututda ezik hasar var ise teslim almayın diyor. sizin tazmin işlemlerinden dolayı sanıyorum 15 gün kadar bir gereksiz yere bekletilirsiniz. buda hb nin ayıbı bu durumda size direk iadeyi çıkıp gerisini kendi halletmesi lazım ama şu sıralar hb de kim ne yapıyor işler nasıl yürüyor kendileri bile bilmiyor. size tavsiyem sabahleyin müşteri hizmetleri yetkilisi takım liderlerinden biri ile telefonda görüşmez isem akşama kadar bu telefonu kapatmayacağım diyip. durumu ona anlatırsanız direk oradan iadenizi onaylayacaktır. benim daha kargoya iade için kargoya vermediğim ürüne bile çok tepkili yaklaşınca adını unuttum ayşe mi ayşegülmü serap mı ben onayladım sizde bugün gönderirseniz memnun oluruz dedi kadın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    böyle bir durumda sizin hiç bir endişe duymanıza gerek yok. kargoyu gönderen alınmadığı taktirde geri döndüğünde teslim almak zorunda. kargo firması da alması konusunda çok ciddi baskı da yapıyordur zaten. o kargonun alınmamasının sebebi. hasarlı tutanağı işlemlerin uzaması vs. sizlik bir durum değil. kesinlikle sizin hiç bir şekilde teslim almadığınız kargodan siz hiç bir şekilde sorumlu tutulamazsınız. zaten bir çok firma kendisi söylüyor. kututda ezik hasar var ise teslim almayın diyor. sizin tazmin işlemlerinden dolayı sanıyorum 15 gün kadar bir gereksiz yere bekletilirsiniz. buda hb nin ayıbı bu durumda size direk iadeyi çıkıp gerisini kendi halletmesi lazım ama şu sıralar hb de kim ne yapıyor işler nasıl yürüyor kendileri bile bilmiyor. size tavsiyem sabahleyin müşteri hizmetleri yetkilisi takım liderlerinden biri ile telefonda görüşmez isem akşama kadar bu telefonu kapatmayacağım diyip. durumu ona anlatırsanız direk oradan iadenizi onaylayacaktır. benim daha kargoya iade için kargoya vermediğim ürüne bile çok tepkili yaklaşınca adını unuttum ayşe mi ayşegülmü serap mı ben onayladım sizde bugün gönderirseniz memnun oluruz dedi kadın.

    Cevap için teşekkürler. Takım liderinden tutun ürün müdürüne kadar görüşüldü ve her görüşme kayıt altına alındı. Şu an elimizde yirmiden fazla görüşme kaydı var. Yurtiçi kargonunda en yetkilisi ile de görüşüldü. Kargoyu hiçbir suretle teslim almıyorlar müşteri tarafından teslim alınmadı ibaresi ile şubede bekliyor. Sanıyorum kargo hepsiburada'nın bünyesindeki şubeden tekrar bizim şubeye gönderilecek ve beklemesine orada devam edecek.

    Ne kadar görüşme yapıldığının da kaydını operatörden aldık. Şu an için bekleme süreleri dahil toplam 800 dakika görüşme yapılmış. Avukat olan bir arkadaşımla da görüştük sizin hiçbir suretle imzanız olmadığı için paranızı geri iade etmek zorundalar iade etmezlerse bankaya harcama itirazı yaparız ve banka onlardan resmi imzalı teslim fişi ister bunu veremeyecekleri için geri iade yapacaklardır diyor.

    Konu tüketici hakem heyetine yansıtıldı. Elimizde de bir çok delil mevcut gerekirse bağlantısını paylaştığım konudan tüm yaşananları, ekran görüntüleri ve ses kayıtları ile paylaşacağım. Paradan geçtik artık konu o boyuta kadar geldi.




  • Konuyu yeğenim adına artık ben takip ediyorum. Dünden beridir bakmıyordum kargoyu bizim şube yeğenim adına teslim almış ilk kez böyle bir saçmalık görüyorum. Hepsiburada sistemlerinde ürün yeğenime teslim edilmiş görünüyor.

    Bugün tanıdık avukat kanalı ile iadeli taahhütlü tebligat göndereceğiz hem kargo firmasına hem hepsiburada firmasına. Öğle üstü de kargo şubesine gidip bu saçmalığın hesabını soracağım pazartesi konuşmuştum sana ne oluyor demişlerdi bugün bu arkadaşlarla bir tanışalım bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantasticoo

    aslında bir diş macunu için bunu yapmamaları gerekir, yalnız şu da var, amazon konusundan biliyorum, daha ülkemize 2 ay kargo ücretsiz ve türkçe olmuşken türk müşterilerden kargom gelmedi deyip ücretsiz ürün kopartmaya çalışan çok varmış.

    hb yi savunacak falan değilim ama kim bilir ne talepler geliyor oraya da..

    olan gerçekten mağdur olana oluyordur haliyle

    kamera kayıtları var izlesinler gerçek mağdura göndersinler ürünleri
  • smclk89 kullanıcısına yanıt
    ürünü HB satıyordu. illaki kamera kaydı vardır ama işimüşteriye yıkmak daha kolay. açarken baksaydın diyorlar ama kargo çoğu zaman evde veya binada kimi bulursa bırakıp gidiyor. kendim alsam bi ihtimal kargocuyu bekletirim (bundan sonra kesin bekletirim)
  • Sorunlu gelen ve geri iade edilen kargoyu yeğenin adresine bakan yurtiçi kargo şubesi yeğenime sormadan teslim almış. Ardından yine yeğenime sormadan başka bir kargo kodu ile sanki yeğenim kargoyu teslim almış da iade ediyormuş gibi geri yollamış. Bu şekilde giden üründe hepsiburada tarafından teslim alınmamış. Kargonun ve firmanın yaptığı alenen suç müşteriye sormadan müşteri adına ürün teslim alıp müşteri adına geri yolluyorlar. Bugün avukat arkadaşımız konuyu sağ olsun görüşmüş bir resmi metinde yazmıştı ve parayı iade ettiklerini söylemişler yarın banka hesabında olacakmış.

    Bundan sonra ne yeğen ne ben ne de aile eşrafından herhangi bir kişi hepsiburada sitesinden sipariş geçmeyeceğiz. Satıcısı hepsiburada olan siparişte bu kadar çok alavere dönüyorsa satıcı farklı olsa kim bilir daha ne sorunlar yaşanacaktı.
  • Benim de başıma ilginç bir olay geldi

    Hepsiburada'dan "İndirim Kapıda" mağazasın dan bir ürün aldım. Firmanın işine gelmemiş olsa gerek bilerek siparişimi yanlış adrese göndermişler. Çünkü almış olduğum ürün indirimliydi. İndirimli ürünü kasten farklı adrese gönderilerek ürünü kendi taraflarına geri dönmesini sağlayacak ve siparişimin iptal olmasını bekleyeceklerdi. Aynen de öyle oldu Yurtiçi kargo'da son durum "Adres Sorunu Nedeniyle Alıcıya Ulaşılamadı" şeklinde gözükmekteydi. Madem ürün alıcıya ulaştırılamadı neden bana haber verilmeden firmaya geri döndü? İletişim bilgilerimi boşa mı girdim ya da telefon numaramı? Hepsiburada'ya fiyatı iki katına çıkan ürünümün tekrardan bana gönderilmesini, para iadesinin beni mağdur bırakacağını söylesem de bana sadece FİRMA ADINA ÖZÜR DİLEYEREK ÜRÜNÜN FİYATINI KARTIMA İADE ETTİLER. Üstelik kargo parası da bana girdi. Oysa ben hepsiburada'dan hatalı adrese gönderdikleri ortadayken para iadesi yerine ürünü bana tekrardan göndermelerini beklerdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KontViper -- 14 Aralık 2016; 18:1:52 >




  • müşterimin birisi N11 mağazamdan 2 adet kablo alıyor bir kaç gün sonra iade talebinden bulunuyor ürünler geri geldiğinde kutuları açında bir de ne göreyim. Benim kabloları almış , gönderdiğim kabloların kutularına kendi eski kablolarını koyup iade etmiş. Böyle insanlarda var.. Geri aldımmı tabiki almadım ama olan benim kargo paralarıma oldu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Code140

    müşterimin birisi N11 mağazamdan 2 adet kablo alıyor bir kaç gün sonra iade talebinden bulunuyor ürünler geri geldiğinde kutuları açında bir de ne göreyim. Benim kabloları almış , gönderdiğim kabloların kutularına kendi eski kablolarını koyup iade etmiş. Böyle insanlarda var.. Geri aldımmı tabiki almadım ama olan benim kargo paralarıma oldu :)

    Kişinin sizde telefonu vardır bence ders olması açısından telefon açıp kul hakkına girmeye çalışmaktan memnun musunuz diye bir görüşme yapın. Güzel bir dille yaptığının yalnış olduğunu anlatırsanız zaten gereken dersi alacağını düşünüyorum.

    Allah firmanında müşterininde düzenbazından, sahtekarından ve kul hakkına girmekten korkmayanından herkesi korusun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comsat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Code140

    müşterimin birisi N11 mağazamdan 2 adet kablo alıyor bir kaç gün sonra iade talebinden bulunuyor ürünler geri geldiğinde kutuları açında bir de ne göreyim. Benim kabloları almış , gönderdiğim kabloların kutularına kendi eski kablolarını koyup iade etmiş. Böyle insanlarda var.. Geri aldımmı tabiki almadım ama olan benim kargo paralarıma oldu :)

    Kişinin sizde telefonu vardır bence ders olması açısından telefon açıp kul hakkına girmeye çalışmaktan memnun musunuz diye bir görüşme yapın. Güzel bir dille yaptığının yalnış olduğunu anlatırsanız zaten gereken dersi alacağını düşünüyorum.

    Allah firmanında müşterininde düzenbazından, sahtekarından ve kul hakkına girmekten korkmayanından herkesi korusun.

    numarası yanlış




  • HB den cep telefonu almıştım alo demelik sadece. iphonum servise gittiği için telefonsuz kalmamak için. Telefonu 4-5 gün kullandım ve memnun kalmadım. HB ye iade ettim sorgusuz sualsiz ödemem geri yapıldı. üstelik satıcı HB değildi.

    bence istisnalar kaideyi bozmaz. N11-GG-HB bu üç firma müşteri memnuniyeti açısından j,kafayı zorlar.
    sıralama yapacaksak
    1- GG
    2- HB
    3- N11
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.