Şimdi Ara

LG Firmasının Servis Mantığını Çözebilen Var Mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
0
Favori
1.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LG G4 ü Bootloop ve Ghost Screen sorunu yüzünden servise verdim.
    Az önce servisi aradım ve durumu sordum. Servis çalışanı cihaz değişimi isteyeceklerini söyledi.
    Ne zaman isteyeceklerini sordum bana 20 iş günü sonunda isteyeceğiz dedi.
    Neden şimdi istemiyorsunuz dedim. Prosedür böyle dedi.
    08508116543 LG ürün değişim departmanını aradım. Durumu anlattım. Görevli servisin doğru bilgi verdiğini söyledi.
    20 iş günü geçtikten sonra ben ücret iadesi isterim o zaman dedim. 20 iş günü geçsin o zaman istekte bulunursunuz dedi.
    Yani bir daha LG tercih etmeyin diyorsunuz, samsung ya da iphone servisi hemen değişim yaparken dedim. Prosedürümüz böyle dediler.
    Adamlar ürün değişimi olması gerekirken değişimi hemen yapmıyorlar. 20 iş günü bekletiyorlar. 20 iş günü sonunda ancak ürün değişimi yaparız diyorlar. Mantık dışı. Ücret iadesi yapmayacaklarını biliyorum da neden THH ye başvurmamızı zorla istiyorlar. 20 iş günü geçtikten sonra THH %100 para iadesi almamızı sağlarken.

    Galiba ellerinde ürün yok. Parça falan da yok. Belki 20 iş günü sonuna doğru parça gelir diye böyle yapsalar o zaman bana telefonda parça bekleniyor denmesi gerekirdi. Adamlar değişim olacak ama 20 iş günü sonrası ancak istek göndereceğiz diyorlar.

    Canımı sıkan 20 iş günü sonrası ücret iadesi istediğimde bana iade yapmayacak olmaları. THH de 4-5 ay sürüyor. LG alacağın olsun büyük firmasın diye seni tercih ettik sorunlu malın arkasında ne güzel duruyorsun. Kaldık mı şimdi telefonsuz 6-7 ay.

    LG almak mı ASLA. BEDAVA VERSELER GENE DE ALMAM.

    LG nin sonu Nokia gibi olurda görürüz şöyle bir keyif kahvesi içeriz inşallah. AMİN.







  • İyi yine 08508116543 i düşürüp görüşebilmişsin. Ben sabahtır deniyorum düşmedi daha.
    20 iş günü sonunda değişimi onayladılar depodan çıkış yapmalarını bekliyorum 1 haftadır.
    Ellerinde yedek parça zaten yokda telefonda yok büyük ihtimal.
  • Oha adam servisle konuşabilmiş. Ben bir türlü başaramıyorum.
  • Servis konusunda gercekten cok kotuler g3 um bootloop oldu servise yollaidm 29.08 de sisteme girmisler 10.09 da degisim karari merkeze sunuldu araya bayram girdi falan uzadi biraz 26.09 de onaylandi g4 kahverengi yolluyacaklarini 10 gun icinde yollanir dediler bakalim bekliyorum hergun ariyorum canim sıkıldıkça ariyorum biraz bekleyince ulasiliyor daha ulasamadigim olmadi ama cok yavaslar. LG ALICAKLAR KESINLIKLE BULASMASIN..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Francouzska -- 28 Eylül 2016; 14:56:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByMaNIaC

    İyi yine 08508116543 i düşürüp görüşebilmişsin. Ben sabahtır deniyorum düşmedi daha.
    20 iş günü sonunda değişimi onayladılar depodan çıkış yapmalarını bekliyorum 1 haftadır.
    Ellerinde yedek parça zaten yokda telefonda yok büyük ihtimal.

    20 iş günü sonunda değişimi onayladılar ve sende paşa paşa cihazı göndermelerini mi bekliyorsun?
    Vay be servisin neden bu şekilde yasa dışı işlere rahatlıkla başvurduğu belli oluyor.
    Arkadaş neden ücret iadesi istemiyorsun ya da istedin de vermeyiz mi dediler? Eğer böyleyse versene THH ye neyi bekliyorsunuz?

    Sizlerin bu tavrına akıl sır ermiyor. Yeni gelecek G4 de bir gün bootloop olacak. Aynı sıkıntıları tekrar tekrar yaşamaktan zevk mi alıyorsunuz anlamıyorum ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Francouzska

    Servis konusunda gercekten cok kotuler g3 um bootloop oldu servise yollaidm 29.08 de sisteme girmisler 10.09 da degisim karari merkeze sunuldu araya bayram girdi falan uzadi biraz 26.08 de onaylandi g4 kahverengi yolluyacaklarini 10 gun icinde yollanir dediler bakalim bekliyorum hergun ariyorum canim sıkıldıkça ariyorum biraz bekleyince ulasiliyor daha ulasamadigim olmadi ama cok yavaslar. LG ALICAKLAR KESINLIKLE BULASMASIN..

    Şuan elinde telefon yoksa ve eğer şu gün itibariyle 20 iş günü geçtiyse ücret iadesi iste. G4 ü kabul etme. Ortalama onunda ömrü 6-10 ay. Sonrasında bootloop. Garantinde sıfırdan başlamayacağı için telefon elinde gümleyecektir.
    20 iş günü geçtiyse ve ücret iadesi yapılmıyorsa THH ye başvur. Beklersin 3-4 ay ama paran cebe geri döner. Beklemeye değer. Çünkü g4 de kesinlikle bootloop olacak.




  • B o S c H kullanıcısına yanıt
    Hakem heyetine verdim zaten.
    Ücret iadesi istediğimde % 20 kesinti yapacaklarını söylediler kabul etmedim.
    Garanti Belgesi Yönetmeliği 9.maddeye aykırı olduğunu söyleyince yıpranma payı olarak kesiliyor yasal bi kesinti diyorlar.
    Boş yere 400 TL yedirmeye niyetim yok. Hakem heyetine verdim.
    LG haricinde yeni telefon araştırıyorum artık.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • B o S c H kullanıcısına yanıt
    Elimde düzgün telefon olmadığı için zaten g4 ü mecbur kabul etmek durumundayım. 20 iş günü doldu ama hakem heyetini aradım. Cumartesi günleri dahil değil dedi ve değişim onaylandıktan sonra 1 ay daha beklemen tarzında bir konuşma yaptı bende vazgeçtim.Büyük ihtimal memur yanlış biliyor ama 3-4 ay bekleyecek durumda değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Francouzska

    Elimde düzgün telefon olmadığı için zaten g4 ü mecbur kabul etmek durumundayım. 20 iş günü doldu ama hakem heyetini aradım. Cumartesi günleri dahil değil dedi ve değişim onaylandıktan sonra 1 ay daha beklemen tarzında bir konuşma yaptı bende vazgeçtim.Büyük ihtimal memur yanlış biliyor ama 3-4 ay bekleyecek durumda değilim.

    ilk yazında telefonu beklediğini zannettim

    Sen tam olarak neler yaşadın detaylıca yazabilir misin? Mesela 20 iş günü bittikten sonra mı ürün değişim onaylandı yoksa 20 iş gün
  • B o S c H kullanıcısına yanıt
    Hocam 29.08.2016 da onların eline ulaştı sisteme girmişler 10.09.2016 da değişim onayı merkeze sunulmuş.(Anakart tamiri olmadığı için)Yani 11. iş günü bana değişim kararı çıktı.Araya 4 günlük bayram girdi zaten o hafta direk atladılar merkeze gitmemiştir.Bu arada her gün mutlaka 1 kere arıyorum durumu soruyorum arada kendime hakim olamayıp sinirlendiğimde oldu tartışma oldu suratıma kapatmalar falan. Sonra 26.09.2016 da ben aradım servisi faturamı geri yollamalarını istedim mahkemeye başvurucam dedim.Müşteri hizmetlerini falan aradım faturamı geri yollucaklarını söylediler.Sonra değişim onaylandı mı diye arıyım dedim baktım bu hafta pazartesi günü değişim onaylanmış.g4 kahverengi yollanıcağı söylendi 10 gün içinde de yollanır dediler.Şuan beklemedeyim işte gene her gün arıyorum soruyorum durumu yollandı mı diye en son bugün işte cuma ve pazartesi günü arayın durumu sorun dediler çünkü liste daha ellerine ulaşmamış büyük ihtimal cuma günleri liste ellerine geçiyor.Pazartesi günüde sevkiyat yapıyorlar.

    Tüketici mahkemesi ile konuştum durumu anlattım cumartesi günleri dahil değil dediler kimisi dahil diyor ya memur birşey bilmiyor ya da lg yanlış biliyor ama benim araştırdığıma göre cumartesi günleri dahil yani cumartesi günleri dahil dediği zaman da 16. iş günü değişim onaylandı ama cumartesileri dahil olduğu zaman ise 20. iş gününde onaylandı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Francouzska

    Hocam 29.08.2016 da onların eline ulaştı sisteme girmişler 10.09.2016 da değişim onayı merkeze sunulmuş.(Anakart tamiri olmadığı için)Yani 11. iş günü bana değişim kararı çıktı.Araya 4 günlük bayram girdi zaten o hafta direk atladılar merkeze gitmemiştir.Bu arada her gün mutlaka 1 kere arıyorum durumu soruyorum arada kendime hakim olamayıp sinirlendiğimde oldu tartışma oldu suratıma kapatmalar falan. Sonra 26.09.2016 da ben aradım servisi faturamı geri yollamalarını istedim mahkemeye başvurucam dedim.Müşteri hizmetlerini falan aradım faturamı geri yollucaklarını söylediler.Sonra değişim onaylandı mı diye arıyım dedim baktım bu hafta pazartesi günü değişim onaylanmış.g4 kahverengi yollanıcağı söylendi 10 gün içinde de yollanır dediler.Şuan beklemedeyim işte gene her gün arıyorum soruyorum durumu yollandı mı diye en son bugün işte cuma ve pazartesi günü arayın durumu sorun dediler çünkü liste daha ellerine ulaşmamış büyük ihtimal cuma günleri liste ellerine geçiyor.Pazartesi günüde sevkiyat yapıyorlar.

    Tüketici mahkemesi ile konuştum durumu anlattım cumartesi günleri dahil değil dediler kimisi dahil diyor ya memur birşey bilmiyor ya da lg yanlış biliyor ama benim araştırdığıma göre cumartesi günleri dahil yani cumartesi günleri dahil dediği zaman da 16. iş günü değişim onaylandı ama cumartesileri dahil olduğu zaman ise 20. iş gününde onaylandı.


    LG Ürün değişim departmanını aradığımda 20 iş günü sonra ücret iadesi için mahkemeye başvururum dedim. Görevli bana cumartesileri sayarak 20 iş gününü hesaplayın dedi. Bende sinirli bir şekilde yasaları biliyorum dedim.
    LG gibi yasalara hiçbir şekilde uymayan bir firma bile cumartesileri sayacaksınız diyorsa emin ol cumartesiler sayılıyor.
    Cumartesileri sayıyorsun. Servisler cumartesi günleri de açık. İspatı ben telefonu servise cumartesi günü verdim. Servis cumartesi günleri açık değilse bile o firmanın sorunu. Yani cumartesiler kesinlikle sayılıyor.
    Sadece resmi tatiller ve pazar günleri sayılmıyor.
    Bugün bizzat telefonla yeniden tüketici hakem heyeti ile görüştüm durumumu anlattım. Firmanın 20 iş günü yasal süresi var o zamana kadar dava başlatamazsınız dedi. 20 iş günü için de pazar ve resmi tatilleri saymadan cumartesileri sayarak hesaplayın dedi.
    20 iş günü dolunca gidip başvuracağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B o S c H -- 29 Eylül 2016; 0:42:09 >




  • Ya ben de bu servisten hiç bir şey anlamadım.

    Şimdi ben cihazı 31 ağustosta servise verdim. Bayram tatilini 5 gun olarak sayarsak (internet sitesine parca bekliyor yazısı bayramdan bir gun sonra cuma gunu yazıldı.) bugün 21 iş günü oluyor. Ama emin değilim servisler kaç gün tatil yapıyor internete yazı bayramdan bir gün sonra girildi. Eğer 9 günse daha 20 iş gününü dolmuyor. Özel sektörlere 9 gün olmaması lazım. Bu konuda bilgisi olan var mı?

    20 iş gününü geçti servisi aradım telefonlarını açmıyorlar. Yarın servise gidip 20 iş gününü geçti yeni cihaz gelecek mi diyeceğim ve para iadesi de isteyeceğim. Eğer düzgün davranmazlarsa thh'ye vereceğim fakat para iadesi ne kadar sürede gelir kesin gelir mi bilemiyorum. Eğer para iadesi olursa 6 ay taksitle gm5 plus almayı düşünüyorum. 6 ay içinde paranın gelmesi lazım yani.

    Servisten cihaz verirlerse ne verirler? G2'lerde değişimde hangi cihazlar veriliyor?

    Bu sorularımı detaylı şekilde cevaplayacak olan varsa sevinirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai

    Ya ben de bu servisten hiç bir şey anlamadım.

    Şimdi ben cihazı 31 ağustosta servise verdim. Bayram tatilini 5 gun olarak sayarsak (internet sitesine parca bekliyor yazısı bayramdan bir gun sonra cuma gunu yazıldı.) bugün 21 iş günü oluyor. Ama emin değilim servisler kaç gün tatil yapıyor internete yazı bayramdan bir gün sonra girildi. Eğer 9 günse daha 20 iş gününü dolmuyor. Özel sektörlere 9 gün olmaması lazım. Bu konuda bilgisi olan var mı?

    20 iş gününü geçti servisi aradım telefonlarını açmıyorlar. Yarın servise gidip 20 iş gününü geçti yeni cihaz gelecek mi diyeceğim ve para iadesi de isteyeceğim. Eğer düzgün davranmazlarsa thh'ye vereceğim fakat para iadesi ne kadar sürede gelir kesin gelir mi bilemiyorum. Eğer para iadesi olursa 6 ay taksitle gm5 plus almayı düşünüyorum. 6 ay içinde paranın gelmesi lazım yani.

    Servisten cihaz verirlerse ne verirler? G2'lerde değişimde hangi cihazlar veriliyor?

    Bu sorularımı detaylı şekilde cevaplayacak olan varsa sevinirim.


    Bayram tatili durumu için THH ile görüş. Fakat onlarla görüşmeyi telefon üzerinden değil yüz yüze yap. Onlara tarihleri söylersen kendileri hesaplama yapıyorlar. Fakat emin olmak için ilinde yer alan diğer ilçelerde ki THH leri de ziyaret etmende fayda var.

    LG ciddi anlamda yasaları hiçe sayan bir firma. Bunu her türlü ispat edebiliyorsun. Telefonum bozulmadan önce LG Tv de aldıktan 3 ay sonra 1 adet ölü piksel oluştu. Servis aynı yerde 4 adet olmalı dedi. 2010 yılındaki yasa değişikliğinden önceki yasayı baz alıyorlar. 2010 da yasanın değiştiğini 1 adet ölü pikselin ilk 6 ay içinde malı ayıplı mal yaptığını söyledim. Müşteri hizmetleri çalışanı yasayı biliyoruz ama LG olarak karar aldık onarmayacağız arıza olarak görmüyoruz dedi. THH ye verdim. 2 ay sonra sonuçlanacak.

    Şimdi de G4 de 2 adet sorun Ghost Screen ve Bootloop ile servise başvurdum. Cihaz değişim yapılacak diyen servis bu kararı firmaya 20 iş günü sonunda bildireceklerini söylediler. Şaşkınlık içinde müşteri hizmetlerini arayarak onlara olayı özetledim. Servis çok doğru cevap vermişler dedi. 20 iş günü geçmeden ürün değişimi firmaya bilgi olarak aktarılmıyormuş.

    ((( Özel Mesajdan bir arkadaşa da şunları yazmıştım. Direk kopyala/yapıştır yapıyorum )))


    Servis müşteri hzmetlerine ne yapacakları bilgisini aktarmıyor. Müşteri hizmetleri servis kayıtlarını göremiyor. Servis 20 iş günü dolmadan değişim için firmaya bilgi vermeyeceklerini söyledi. Müşteri hizmetleri ile görüştüm bu durumu onlarda servis doğru blgi vermiş diyorlar. 20 iş günü sonrası THH ye başvrurum böyle saçmalık mı olur dediğimde başvurun diyorlar. Benim anladığım şu: Ellerinde cihaz yok. Benim telefonda 2 sorun vardı. Ghost Screen ve Bootloop. Bu yüzden sıfır cihaz vermeleri gerekiyor. Verecekleri sıfır cihazın bozulacağını ve servise yeniden vereceğimi biliyorlar. Bu yüzden ücret iadesi yapmaktan yanalar. Fakat hemen yapmak istemiyorlar. Firma zor durumda demek ki. Çünkü piyasadaki her 10 cihazdan 8 i Bootloop ile açılamaz hale geliyor. 20 iş günü sonunda değişim kararı çıkıyormuş ama bu seferde sıfır cihazın gelmesi günleri buluyor. Yani zorla THH ye başvurmamızı istiyorlar. THH den de 4-5 ay sonuç çıkmayacağını bilen LG firması parayı geri ödeme konusunda zaman kazanmış oluyor. Yeni cihaz sattıkça demek ki geri ödemeleri anca yapabiliyorlar. Hatta THH ye başvurmadan para iadesi istersen %10 veya %20 kesinti ile geri ödeme yapacaklarını söylüyorlarmış. Uzun lafın kısası LG yasalara uymuyor. LG den bir de Tv almıştım. 3 ay sonra 1 adet ölü piksel oluştu. Yasalara göre onarmaları lazım ya da değişim. Yasalara uymayarak değişim ya da onarım yapmadılar. THH ye verdim. Enteresan olan müşteri hizmetleri diyor ki evet normalde onarmamız ya da para iadesi yapmamız lazım. Fakat LG olarak karar aldık onarmayacağız. Bu lafı söyleyen firmadan ne hayır beklenir. LG benim için ve çevremdeki sevdiklerim için tarih oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B o S c H -- 30 Eylül 2016; 10:53:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: B o S c H

    quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai

    Ya ben de bu servisten hiç bir şey anlamadım.

    Şimdi ben cihazı 31 ağustosta servise verdim. Bayram tatilini 5 gun olarak sayarsak (internet sitesine parca bekliyor yazısı bayramdan bir gun sonra cuma gunu yazıldı.) bugün 21 iş günü oluyor. Ama emin değilim servisler kaç gün tatil yapıyor internete yazı bayramdan bir gün sonra girildi. Eğer 9 günse daha 20 iş gününü dolmuyor. Özel sektörlere 9 gün olmaması lazım. Bu konuda bilgisi olan var mı?

    20 iş gününü geçti servisi aradım telefonlarını açmıyorlar. Yarın servise gidip 20 iş gününü geçti yeni cihaz gelecek mi diyeceğim ve para iadesi de isteyeceğim. Eğer düzgün davranmazlarsa thh'ye vereceğim fakat para iadesi ne kadar sürede gelir kesin gelir mi bilemiyorum. Eğer para iadesi olursa 6 ay taksitle gm5 plus almayı düşünüyorum. 6 ay içinde paranın gelmesi lazım yani.

    Servisten cihaz verirlerse ne verirler? G2'lerde değişimde hangi cihazlar veriliyor?

    Bu sorularımı detaylı şekilde cevaplayacak olan varsa sevinirim.


    Bayram tatili durumu için THH ile görüş. Fakat onlarla görüşmeyi telefon üzerinden değil yüz yüze yap. Onlara tarihleri söylersen kendileri hesaplama yapıyorlar. Fakat emin olmak için ilinde yer alan diğer ilçelerde ki THH leri de ziyaret etmende fayda var.

    LG ciddi anlamda yasaları hiçe sayan bir firma. Bunu her türlü ispat edebiliyorsun. Telefonum bozulmadan önce LG Tv de aldıktan 3 ay sonra 1 adet ölü piksel oluştu. Servis aynı yerde 4 adet olmalı dedi. 2010 yılındaki yasa değişikliğinden önceki yasayı baz alıyorlar. 2010 da yasanın değiştiğini 1 adet ölü pikselin ilk 6 ay içinde malı ayıplı mal yaptığını söyledim. Müşteri hizmetleri çalışanı yasayı biliyoruz ama LG olarak karar aldık onarmayacağız arıza olarak görmüyoruz dedi. THH ye verdim. 2 ay sonra sonuçlanacak.

    Şimdi de G4 de 2 adet sorun Ghost Screen ve Bootloop ile servise başvurdum. Cihaz değişim yapılacak diyen servis bu kararı firmaya 20 iş günü sonunda bildireceklerini söylediler. Şaşkınlık içinde müşteri hizmetlerini arayarak onlara olayı özetledim. Servis çok doğru cevap vermişler dedi. 20 iş günü geçmeden ürün değişimi firmaya bilgi olarak aktarılmıyormuş.

    ((( Özel Mesajdan bir arkadaşa da şunları yazmıştım. Direk kopyala/yapıştır yapıyorum )))


    Servis müşteri hzmetlerine ne yapacakları bilgisini aktarmıyor. Müşteri hizmetleri servis kayıtlarını göremiyor. Servis 20 iş günü dolmadan değişim için firmaya bilgi vermeyeceklerini söyledi. Müşteri hizmetleri ile görüştüm bu durumu onlarda servis doğru blgi vermiş diyorlar. 20 iş günü sonrası THH ye başvrurum böyle saçmalık mı olur dediğimde başvurun diyorlar. Benim anladığım şu: Ellerinde cihaz yok. Benim telefonda 2 sorun vardı. Ghost Screen ve Bootloop. Bu yüzden sıfır cihaz vermeleri gerekiyor. Verecekleri sıfır cihazın bozulacağını ve servise yeniden vereceğimi biliyorlar. Bu yüzden ücret iadesi yapmaktan yanalar. Fakat hemen yapmak istemiyorlar. Firma zor durumda demek ki. Çünkü piyasadaki her 10 cihazdan 8 i Bootloop ile açılamaz hale geliyor. 20 iş günü sonunda değişim kararı çıkıyormuş ama bu seferde sıfır cihazın gelmesi günleri buluyor. Yani zorla THH ye başvurmamızı istiyorlar. THH den de 4-5 ay sonuç çıkmayacağını bilen LG firması parayı geri ödeme konusunda zaman kazanmış oluyor. Yeni cihaz sattıkça demek ki geri ödemeleri anca yapabiliyorlar. Hatta THH ye başvurmadan para iadesi istersen %10 veya %20 kesinti ile geri ödeme yapacaklarını söylüyorlarmış. Uzun lafın kısası LG yasalara uymuyor. LG den bir de Tv almıştım. 3 ay sonra 1 adet ölü piksel oluştu. Yasalara göre onarmaları lazım ya da değişim. Yasalara uymayarak değişim ya da onarım yapmadılar. THH ye verdim. Enteresan olan müşteri hizmetleri diyor ki evet normalde onarmamız ya da para iadesi yapmamız lazım. Fakat LG olarak karar aldık onarmayacağız. Bu lafı söyleyen firmadan ne hayır beklenir. LG benim için ve çevremdeki sevdiklerim için tarih oldu.

    Thh cumartesi günü açık oluyor mu? Hafta sonu-hafta içi saat kaçta kapanıyor? Malum iş güç var yetişemiyorum hafta içleri. Cihaz eğer bayram tatilini 5 gün sayarsak ve cumartesi günlerini de dahil edersek 20 iş gününü dün geçmişti. Ama hala internet sitesinde yedek parça bekliyor yazıyor. Arayıp sordum cihazınız değişime girdi diyorlar. Sormadım niye internet sitesinde öyke yazdığını ayak üstü oldu zaten. Cihaz değişime girdiyse Neden sitede yazılmıyor. Ne zaman gelir dedim biz sizi geldiğinde arayacağız dediler. Artık 1 ayda mı gelir 2 ayda mı gelir bilemiyorum. Thh'nin de çok uzun sürmeyeceğini bilsem bir an düşünmem veririm mahkemeye ancak onun da ne olacağı meçhul. Belki para iadesi yapılmayacak. Gitsem para iadesi ne kadar zamanda gelir diye sorsam bilgi verirler mi? LG'yi severek kullanıyordum ama artık iyice soğumaya başladım. Ne yapsam bilemiyorum. Yarın servis veya thh açık oluyor diyorsanız bir gidip soracağım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai


    quote:

    Orijinalden alıntı: B o S c H

    quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai

    Ya ben de bu servisten hiç bir şey anlamadım.

    Şimdi ben cihazı 31 ağustosta servise verdim. Bayram tatilini 5 gun olarak sayarsak (internet sitesine parca bekliyor yazısı bayramdan bir gun sonra cuma gunu yazıldı.) bugün 21 iş günü oluyor. Ama emin değilim servisler kaç gün tatil yapıyor internete yazı bayramdan bir gün sonra girildi. Eğer 9 günse daha 20 iş gününü dolmuyor. Özel sektörlere 9 gün olmaması lazım. Bu konuda bilgisi olan var mı?

    20 iş gününü geçti servisi aradım telefonlarını açmıyorlar. Yarın servise gidip 20 iş gününü geçti yeni cihaz gelecek mi diyeceğim ve para iadesi de isteyeceğim. Eğer düzgün davranmazlarsa thh'ye vereceğim fakat para iadesi ne kadar sürede gelir kesin gelir mi bilemiyorum. Eğer para iadesi olursa 6 ay taksitle gm5 plus almayı düşünüyorum. 6 ay içinde paranın gelmesi lazım yani.

    Servisten cihaz verirlerse ne verirler? G2'lerde değişimde hangi cihazlar veriliyor?

    Bu sorularımı detaylı şekilde cevaplayacak olan varsa sevinirim.


    Bayram tatili durumu için THH ile görüş. Fakat onlarla görüşmeyi telefon üzerinden değil yüz yüze yap. Onlara tarihleri söylersen kendileri hesaplama yapıyorlar. Fakat emin olmak için ilinde yer alan diğer ilçelerde ki THH leri de ziyaret etmende fayda var.

    LG ciddi anlamda yasaları hiçe sayan bir firma. Bunu her türlü ispat edebiliyorsun. Telefonum bozulmadan önce LG Tv de aldıktan 3 ay sonra 1 adet ölü piksel oluştu. Servis aynı yerde 4 adet olmalı dedi. 2010 yılındaki yasa değişikliğinden önceki yasayı baz alıyorlar. 2010 da yasanın değiştiğini 1 adet ölü pikselin ilk 6 ay içinde malı ayıplı mal yaptığını söyledim. Müşteri hizmetleri çalışanı yasayı biliyoruz ama LG olarak karar aldık onarmayacağız arıza olarak görmüyoruz dedi. THH ye verdim. 2 ay sonra sonuçlanacak.

    Şimdi de G4 de 2 adet sorun Ghost Screen ve Bootloop ile servise başvurdum. Cihaz değişim yapılacak diyen servis bu kararı firmaya 20 iş günü sonunda bildireceklerini söylediler. Şaşkınlık içinde müşteri hizmetlerini arayarak onlara olayı özetledim. Servis çok doğru cevap vermişler dedi. 20 iş günü geçmeden ürün değişimi firmaya bilgi olarak aktarılmıyormuş.

    ((( Özel Mesajdan bir arkadaşa da şunları yazmıştım. Direk kopyala/yapıştır yapıyorum )))


    Servis müşteri hzmetlerine ne yapacakları bilgisini aktarmıyor. Müşteri hizmetleri servis kayıtlarını göremiyor. Servis 20 iş günü dolmadan değişim için firmaya bilgi vermeyeceklerini söyledi. Müşteri hizmetleri ile görüştüm bu durumu onlarda servis doğru blgi vermiş diyorlar. 20 iş günü sonrası THH ye başvrurum böyle saçmalık mı olur dediğimde başvurun diyorlar. Benim anladığım şu: Ellerinde cihaz yok. Benim telefonda 2 sorun vardı. Ghost Screen ve Bootloop. Bu yüzden sıfır cihaz vermeleri gerekiyor. Verecekleri sıfır cihazın bozulacağını ve servise yeniden vereceğimi biliyorlar. Bu yüzden ücret iadesi yapmaktan yanalar. Fakat hemen yapmak istemiyorlar. Firma zor durumda demek ki. Çünkü piyasadaki her 10 cihazdan 8 i Bootloop ile açılamaz hale geliyor. 20 iş günü sonunda değişim kararı çıkıyormuş ama bu seferde sıfır cihazın gelmesi günleri buluyor. Yani zorla THH ye başvurmamızı istiyorlar. THH den de 4-5 ay sonuç çıkmayacağını bilen LG firması parayı geri ödeme konusunda zaman kazanmış oluyor. Yeni cihaz sattıkça demek ki geri ödemeleri anca yapabiliyorlar. Hatta THH ye başvurmadan para iadesi istersen %10 veya %20 kesinti ile geri ödeme yapacaklarını söylüyorlarmış. Uzun lafın kısası LG yasalara uymuyor. LG den bir de Tv almıştım. 3 ay sonra 1 adet ölü piksel oluştu. Yasalara göre onarmaları lazım ya da değişim. Yasalara uymayarak değişim ya da onarım yapmadılar. THH ye verdim. Enteresan olan müşteri hizmetleri diyor ki evet normalde onarmamız ya da para iadesi yapmamız lazım. Fakat LG olarak karar aldık onarmayacağız. Bu lafı söyleyen firmadan ne hayır beklenir. LG benim için ve çevremdeki sevdiklerim için tarih oldu.

    Thh cumartesi günü açık oluyor mu? Hafta sonu-hafta içi saat kaçta kapanıyor? Malum iş güç var yetişemiyorum hafta içleri. Cihaz eğer bayram tatilini 5 gün sayarsak ve cumartesi günlerini de dahil edersek 20 iş gününü dün geçmişti. Ama hala internet sitesinde yedek parça bekliyor yazıyor. Arayıp sordum cihazınız değişime girdi diyorlar. Sormadım niye internet sitesinde öyke yazdığını ayak üstü oldu zaten. Cihaz değişime girdiyse Neden sitede yazılmıyor. Ne zaman gelir dedim biz sizi geldiğinde arayacağız dediler. Artık 1 ayda mı gelir 2 ayda mı gelir bilemiyorum. Thh'nin de çok uzun sürmeyeceğini bilsem bir an düşünmem veririm mahkemeye ancak onun da ne olacağı meçhul. Belki para iadesi yapılmayacak. Gitsem para iadesi ne kadar zamanda gelir diye sorsam bilgi verirler mi? LG'yi severek kullanıyordum ama artık iyice soğumaya başladım. Ne yapsam bilemiyorum. Yarın servis veya thh açık oluyor diyorsanız bir gidip soracağım.

    Servi cumartesi açık olur. Fakat THH açık olmaz. Devlet dairesi sonuçta.

    20 iş günü geçtiyse ve bundan eminseniz THH de para iadesi şehre göre değişir ama ortalama 3-4 ayda sonuçlanır. Belli bir süre sonra parayı satın aldığınız mağazadan alabiliyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: B o S c H

    quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai


    quote:

    Orijinalden alıntı: B o S c H

    quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai

    Ya ben de bu servisten hiç bir şey anlamadım.

    Şimdi ben cihazı 31 ağustosta servise verdim. Bayram tatilini 5 gun olarak sayarsak (internet sitesine parca bekliyor yazısı bayramdan bir gun sonra cuma gunu yazıldı.) bugün 21 iş günü oluyor. Ama emin değilim servisler kaç gün tatil yapıyor internete yazı bayramdan bir gün sonra girildi. Eğer 9 günse daha 20 iş gününü dolmuyor. Özel sektörlere 9 gün olmaması lazım. Bu konuda bilgisi olan var mı?

    20 iş gününü geçti servisi aradım telefonlarını açmıyorlar. Yarın servise gidip 20 iş gününü geçti yeni cihaz gelecek mi diyeceğim ve para iadesi de isteyeceğim. Eğer düzgün davranmazlarsa thh'ye vereceğim fakat para iadesi ne kadar sürede gelir kesin gelir mi bilemiyorum. Eğer para iadesi olursa 6 ay taksitle gm5 plus almayı düşünüyorum. 6 ay içinde paranın gelmesi lazım yani.

    Servisten cihaz verirlerse ne verirler? G2'lerde değişimde hangi cihazlar veriliyor?

    Bu sorularımı detaylı şekilde cevaplayacak olan varsa sevinirim.


    Bayram tatili durumu için THH ile görüş. Fakat onlarla görüşmeyi telefon üzerinden değil yüz yüze yap. Onlara tarihleri söylersen kendileri hesaplama yapıyorlar. Fakat emin olmak için ilinde yer alan diğer ilçelerde ki THH leri de ziyaret etmende fayda var.

    LG ciddi anlamda yasaları hiçe sayan bir firma. Bunu her türlü ispat edebiliyorsun. Telefonum bozulmadan önce LG Tv de aldıktan 3 ay sonra 1 adet ölü piksel oluştu. Servis aynı yerde 4 adet olmalı dedi. 2010 yılındaki yasa değişikliğinden önceki yasayı baz alıyorlar. 2010 da yasanın değiştiğini 1 adet ölü pikselin ilk 6 ay içinde malı ayıplı mal yaptığını söyledim. Müşteri hizmetleri çalışanı yasayı biliyoruz ama LG olarak karar aldık onarmayacağız arıza olarak görmüyoruz dedi. THH ye verdim. 2 ay sonra sonuçlanacak.

    Şimdi de G4 de 2 adet sorun Ghost Screen ve Bootloop ile servise başvurdum. Cihaz değişim yapılacak diyen servis bu kararı firmaya 20 iş günü sonunda bildireceklerini söylediler. Şaşkınlık içinde müşteri hizmetlerini arayarak onlara olayı özetledim. Servis çok doğru cevap vermişler dedi. 20 iş günü geçmeden ürün değişimi firmaya bilgi olarak aktarılmıyormuş.

    ((( Özel Mesajdan bir arkadaşa da şunları yazmıştım. Direk kopyala/yapıştır yapıyorum )))


    Servis müşteri hzmetlerine ne yapacakları bilgisini aktarmıyor. Müşteri hizmetleri servis kayıtlarını göremiyor. Servis 20 iş günü dolmadan değişim için firmaya bilgi vermeyeceklerini söyledi. Müşteri hizmetleri ile görüştüm bu durumu onlarda servis doğru blgi vermiş diyorlar. 20 iş günü sonrası THH ye başvrurum böyle saçmalık mı olur dediğimde başvurun diyorlar. Benim anladığım şu: Ellerinde cihaz yok. Benim telefonda 2 sorun vardı. Ghost Screen ve Bootloop. Bu yüzden sıfır cihaz vermeleri gerekiyor. Verecekleri sıfır cihazın bozulacağını ve servise yeniden vereceğimi biliyorlar. Bu yüzden ücret iadesi yapmaktan yanalar. Fakat hemen yapmak istemiyorlar. Firma zor durumda demek ki. Çünkü piyasadaki her 10 cihazdan 8 i Bootloop ile açılamaz hale geliyor. 20 iş günü sonunda değişim kararı çıkıyormuş ama bu seferde sıfır cihazın gelmesi günleri buluyor. Yani zorla THH ye başvurmamızı istiyorlar. THH den de 4-5 ay sonuç çıkmayacağını bilen LG firması parayı geri ödeme konusunda zaman kazanmış oluyor. Yeni cihaz sattıkça demek ki geri ödemeleri anca yapabiliyorlar. Hatta THH ye başvurmadan para iadesi istersen %10 veya %20 kesinti ile geri ödeme yapacaklarını söylüyorlarmış. Uzun lafın kısası LG yasalara uymuyor. LG den bir de Tv almıştım. 3 ay sonra 1 adet ölü piksel oluştu. Yasalara göre onarmaları lazım ya da değişim. Yasalara uymayarak değişim ya da onarım yapmadılar. THH ye verdim. Enteresan olan müşteri hizmetleri diyor ki evet normalde onarmamız ya da para iadesi yapmamız lazım. Fakat LG olarak karar aldık onarmayacağız. Bu lafı söyleyen firmadan ne hayır beklenir. LG benim için ve çevremdeki sevdiklerim için tarih oldu.

    Thh cumartesi günü açık oluyor mu? Hafta sonu-hafta içi saat kaçta kapanıyor? Malum iş güç var yetişemiyorum hafta içleri. Cihaz eğer bayram tatilini 5 gün sayarsak ve cumartesi günlerini de dahil edersek 20 iş gününü dün geçmişti. Ama hala internet sitesinde yedek parça bekliyor yazıyor. Arayıp sordum cihazınız değişime girdi diyorlar. Sormadım niye internet sitesinde öyke yazdığını ayak üstü oldu zaten. Cihaz değişime girdiyse Neden sitede yazılmıyor. Ne zaman gelir dedim biz sizi geldiğinde arayacağız dediler. Artık 1 ayda mı gelir 2 ayda mı gelir bilemiyorum. Thh'nin de çok uzun sürmeyeceğini bilsem bir an düşünmem veririm mahkemeye ancak onun da ne olacağı meçhul. Belki para iadesi yapılmayacak. Gitsem para iadesi ne kadar zamanda gelir diye sorsam bilgi verirler mi? LG'yi severek kullanıyordum ama artık iyice soğumaya başladım. Ne yapsam bilemiyorum. Yarın servis veya thh açık oluyor diyorsanız bir gidip soracağım.

    Servi cumartesi açık olur. Fakat THH açık olmaz. Devlet dairesi sonuçta.

    20 iş günü geçtiyse ve bundan eminseniz THH de para iadesi şehre göre değişir ama ortalama 3-4 ayda sonuçlanır. Belli bir süre sonra parayı satın aldığınız mağazadan alabiliyorsunuz.

    İzmir'de otuyorum benimkisi 5-6 ay sürer o zaman.

    Thh'den para iadesi istesem 5-6 ay telefonsuz kalamam. Taksitle 1000 tllik cihaz alabilirim ama hoş cihaz da yok o paraya. Keşke 1 ay içinde sonuçlansaydı. Ülkemizde zaten hiçbir iş hızlı ilerlemiyor. Malesef o kadar zaman bekleyemem. Fakat benim anlamadığım telefonla servisi arıyorum değişime girdi diyor ama internet sitesinde durum hala aynı. Değişim onaylanınca mı oraya bilgi giriyorlar anlamadım. Güzel bir cihaz verseler bari kalkıp da sorunlu cihaz vermezler inşallah g3-g4 gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar servislerle uğraşmak kesinlikle can sıkıcı bir durum kabul 20 gün beklemekte bir o kadar saçma yalnız apple servise ne demeli arızalanan cihazı servise teslim edebilmek için önce randevu almak gerekiyor. Kuzenim bu randevuyu alabilmek için iki hafta bekledi! Sadece lg yi günah keçisi olarak görmeyelim tüm servislerde hemen hemen durum aynı. Hiç değilse lg yeni cihaz veriyor ellerinde aynısı yoksa üst model gönderiyor ayrıca ücret iadesini bayi kanalıyla isterseniz bayi ücret iade raporu düzenleniyor ve ücretin tamamını kesinti vs olmadan alıyorsunuz. Sizde benim gibi bir yedek cep bulundurun derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai


    quote:

    Orijinalden alıntı: B o S c H

    quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai


    quote:

    Orijinalden alıntı: B o S c H

    quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai

    Ya ben de bu servisten hiç bir şey anlamadım.

    Şimdi ben cihazı 31 ağustosta servise verdim. Bayram tatilini 5 gun olarak sayarsak (internet sitesine parca bekliyor yazısı bayramdan bir gun sonra cuma gunu yazıldı.) bugün 21 iş günü oluyor. Ama emin değilim servisler kaç gün tatil yapıyor internete yazı bayramdan bir gün sonra girildi. Eğer 9 günse daha 20 iş gününü dolmuyor. Özel sektörlere 9 gün olmaması lazım. Bu konuda bilgisi olan var mı?

    20 iş gününü geçti servisi aradım telefonlarını açmıyorlar. Yarın servise gidip 20 iş gününü geçti yeni cihaz gelecek mi diyeceğim ve para iadesi de isteyeceğim. Eğer düzgün davranmazlarsa thh'ye vereceğim fakat para iadesi ne kadar sürede gelir kesin gelir mi bilemiyorum. Eğer para iadesi olursa 6 ay taksitle gm5 plus almayı düşünüyorum. 6 ay içinde paranın gelmesi lazım yani.

    Servisten cihaz verirlerse ne verirler? G2'lerde değişimde hangi cihazlar veriliyor?

    Bu sorularımı detaylı şekilde cevaplayacak olan varsa sevinirim.


    Bayram tatili durumu için THH ile görüş. Fakat onlarla görüşmeyi telefon üzerinden değil yüz yüze yap. Onlara tarihleri söylersen kendileri hesaplama yapıyorlar. Fakat emin olmak için ilinde yer alan diğer ilçelerde ki THH leri de ziyaret etmende fayda var.

    LG ciddi anlamda yasaları hiçe sayan bir firma. Bunu her türlü ispat edebiliyorsun. Telefonum bozulmadan önce LG Tv de aldıktan 3 ay sonra 1 adet ölü piksel oluştu. Servis aynı yerde 4 adet olmalı dedi. 2010 yılındaki yasa değişikliğinden önceki yasayı baz alıyorlar. 2010 da yasanın değiştiğini 1 adet ölü pikselin ilk 6 ay içinde malı ayıplı mal yaptığını söyledim. Müşteri hizmetleri çalışanı yasayı biliyoruz ama LG olarak karar aldık onarmayacağız arıza olarak görmüyoruz dedi. THH ye verdim. 2 ay sonra sonuçlanacak.

    Şimdi de G4 de 2 adet sorun Ghost Screen ve Bootloop ile servise başvurdum. Cihaz değişim yapılacak diyen servis bu kararı firmaya 20 iş günü sonunda bildireceklerini söylediler. Şaşkınlık içinde müşteri hizmetlerini arayarak onlara olayı özetledim. Servis çok doğru cevap vermişler dedi. 20 iş günü geçmeden ürün değişimi firmaya bilgi olarak aktarılmıyormuş.

    ((( Özel Mesajdan bir arkadaşa da şunları yazmıştım. Direk kopyala/yapıştır yapıyorum )))


    Servis müşteri hzmetlerine ne yapacakları bilgisini aktarmıyor. Müşteri hizmetleri servis kayıtlarını göremiyor. Servis 20 iş günü dolmadan değişim için firmaya bilgi vermeyeceklerini söyledi. Müşteri hizmetleri ile görüştüm bu durumu onlarda servis doğru blgi vermiş diyorlar. 20 iş günü sonrası THH ye başvrurum böyle saçmalık mı olur dediğimde başvurun diyorlar. Benim anladığım şu: Ellerinde cihaz yok. Benim telefonda 2 sorun vardı. Ghost Screen ve Bootloop. Bu yüzden sıfır cihaz vermeleri gerekiyor. Verecekleri sıfır cihazın bozulacağını ve servise yeniden vereceğimi biliyorlar. Bu yüzden ücret iadesi yapmaktan yanalar. Fakat hemen yapmak istemiyorlar. Firma zor durumda demek ki. Çünkü piyasadaki her 10 cihazdan 8 i Bootloop ile açılamaz hale geliyor. 20 iş günü sonunda değişim kararı çıkıyormuş ama bu seferde sıfır cihazın gelmesi günleri buluyor. Yani zorla THH ye başvurmamızı istiyorlar. THH den de 4-5 ay sonuç çıkmayacağını bilen LG firması parayı geri ödeme konusunda zaman kazanmış oluyor. Yeni cihaz sattıkça demek ki geri ödemeleri anca yapabiliyorlar. Hatta THH ye başvurmadan para iadesi istersen %10 veya %20 kesinti ile geri ödeme yapacaklarını söylüyorlarmış. Uzun lafın kısası LG yasalara uymuyor. LG den bir de Tv almıştım. 3 ay sonra 1 adet ölü piksel oluştu. Yasalara göre onarmaları lazım ya da değişim. Yasalara uymayarak değişim ya da onarım yapmadılar. THH ye verdim. Enteresan olan müşteri hizmetleri diyor ki evet normalde onarmamız ya da para iadesi yapmamız lazım. Fakat LG olarak karar aldık onarmayacağız. Bu lafı söyleyen firmadan ne hayır beklenir. LG benim için ve çevremdeki sevdiklerim için tarih oldu.

    Thh cumartesi günü açık oluyor mu? Hafta sonu-hafta içi saat kaçta kapanıyor? Malum iş güç var yetişemiyorum hafta içleri. Cihaz eğer bayram tatilini 5 gün sayarsak ve cumartesi günlerini de dahil edersek 20 iş gününü dün geçmişti. Ama hala internet sitesinde yedek parça bekliyor yazıyor. Arayıp sordum cihazınız değişime girdi diyorlar. Sormadım niye internet sitesinde öyke yazdığını ayak üstü oldu zaten. Cihaz değişime girdiyse Neden sitede yazılmıyor. Ne zaman gelir dedim biz sizi geldiğinde arayacağız dediler. Artık 1 ayda mı gelir 2 ayda mı gelir bilemiyorum. Thh'nin de çok uzun sürmeyeceğini bilsem bir an düşünmem veririm mahkemeye ancak onun da ne olacağı meçhul. Belki para iadesi yapılmayacak. Gitsem para iadesi ne kadar zamanda gelir diye sorsam bilgi verirler mi? LG'yi severek kullanıyordum ama artık iyice soğumaya başladım. Ne yapsam bilemiyorum. Yarın servis veya thh açık oluyor diyorsanız bir gidip soracağım.

    Servi cumartesi açık olur. Fakat THH açık olmaz. Devlet dairesi sonuçta.

    20 iş günü geçtiyse ve bundan eminseniz THH de para iadesi şehre göre değişir ama ortalama 3-4 ayda sonuçlanır. Belli bir süre sonra parayı satın aldığınız mağazadan alabiliyorsunuz.

    İzmir'de otuyorum benimkisi 5-6 ay sürer o zaman.

    Thh'den para iadesi istesem 5-6 ay telefonsuz kalamam. Taksitle 1000 tllik cihaz alabilirim ama hoş cihaz da yok o paraya. Keşke 1 ay içinde sonuçlansaydı. Ülkemizde zaten hiçbir iş hızlı ilerlemiyor. Malesef o kadar zaman bekleyemem. Fakat benim anlamadığım telefonla servisi arıyorum değişime girdi diyor ama internet sitesinde durum hala aynı. Değişim onaylanınca mı oraya bilgi giriyorlar anlamadım. Güzel bir cihaz verseler bari kalkıp da sorunlu cihaz vermezler inşallah g3-g4 gibi.

    Benim telefonu bıraktığım servis şunu söyledi. Cihaz değişim yapacağız fakat firmaya 20 iş günü dolduktan sonra bilgi vereceğiz. Bu süre zarfında internet sitesine bilgi girilmeyecek. Beklemeniz gerekiyor.

    LG müşteri hizmetlerini aradım onlarda göremiyorlar. Servis giriş yapmadan mümkün değil diyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: B o S c H

    quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai


    quote:

    Orijinalden alıntı: B o S c H

    quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai


    quote:

    Orijinalden alıntı: B o S c H

    quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai

    Ya ben de bu servisten hiç bir şey anlamadım.

    Şimdi ben cihazı 31 ağustosta servise verdim. Bayram tatilini 5 gun olarak sayarsak (internet sitesine parca bekliyor yazısı bayramdan bir gun sonra cuma gunu yazıldı.) bugün 21 iş günü oluyor. Ama emin değilim servisler kaç gün tatil yapıyor internete yazı bayramdan bir gün sonra girildi. Eğer 9 günse daha 20 iş gününü dolmuyor. Özel sektörlere 9 gün olmaması lazım. Bu konuda bilgisi olan var mı?

    20 iş gününü geçti servisi aradım telefonlarını açmıyorlar. Yarın servise gidip 20 iş gününü geçti yeni cihaz gelecek mi diyeceğim ve para iadesi de isteyeceğim. Eğer düzgün davranmazlarsa thh'ye vereceğim fakat para iadesi ne kadar sürede gelir kesin gelir mi bilemiyorum. Eğer para iadesi olursa 6 ay taksitle gm5 plus almayı düşünüyorum. 6 ay içinde paranın gelmesi lazım yani.

    Servisten cihaz verirlerse ne verirler? G2'lerde değişimde hangi cihazlar veriliyor?

    Bu sorularımı detaylı şekilde cevaplayacak olan varsa sevinirim.


    Bayram tatili durumu için THH ile görüş. Fakat onlarla görüşmeyi telefon üzerinden değil yüz yüze yap. Onlara tarihleri söylersen kendileri hesaplama yapıyorlar. Fakat emin olmak için ilinde yer alan diğer ilçelerde ki THH leri de ziyaret etmende fayda var.

    LG ciddi anlamda yasaları hiçe sayan bir firma. Bunu her türlü ispat edebiliyorsun. Telefonum bozulmadan önce LG Tv de aldıktan 3 ay sonra 1 adet ölü piksel oluştu. Servis aynı yerde 4 adet olmalı dedi. 2010 yılındaki yasa değişikliğinden önceki yasayı baz alıyorlar. 2010 da yasanın değiştiğini 1 adet ölü pikselin ilk 6 ay içinde malı ayıplı mal yaptığını söyledim. Müşteri hizmetleri çalışanı yasayı biliyoruz ama LG olarak karar aldık onarmayacağız arıza olarak görmüyoruz dedi. THH ye verdim. 2 ay sonra sonuçlanacak.

    Şimdi de G4 de 2 adet sorun Ghost Screen ve Bootloop ile servise başvurdum. Cihaz değişim yapılacak diyen servis bu kararı firmaya 20 iş günü sonunda bildireceklerini söylediler. Şaşkınlık içinde müşteri hizmetlerini arayarak onlara olayı özetledim. Servis çok doğru cevap vermişler dedi. 20 iş günü geçmeden ürün değişimi firmaya bilgi olarak aktarılmıyormuş.

    ((( Özel Mesajdan bir arkadaşa da şunları yazmıştım. Direk kopyala/yapıştır yapıyorum )))


    Servis müşteri hzmetlerine ne yapacakları bilgisini aktarmıyor. Müşteri hizmetleri servis kayıtlarını göremiyor. Servis 20 iş günü dolmadan değişim için firmaya bilgi vermeyeceklerini söyledi. Müşteri hizmetleri ile görüştüm bu durumu onlarda servis doğru blgi vermiş diyorlar. 20 iş günü sonrası THH ye başvrurum böyle saçmalık mı olur dediğimde başvurun diyorlar. Benim anladığım şu: Ellerinde cihaz yok. Benim telefonda 2 sorun vardı. Ghost Screen ve Bootloop. Bu yüzden sıfır cihaz vermeleri gerekiyor. Verecekleri sıfır cihazın bozulacağını ve servise yeniden vereceğimi biliyorlar. Bu yüzden ücret iadesi yapmaktan yanalar. Fakat hemen yapmak istemiyorlar. Firma zor durumda demek ki. Çünkü piyasadaki her 10 cihazdan 8 i Bootloop ile açılamaz hale geliyor. 20 iş günü sonunda değişim kararı çıkıyormuş ama bu seferde sıfır cihazın gelmesi günleri buluyor. Yani zorla THH ye başvurmamızı istiyorlar. THH den de 4-5 ay sonuç çıkmayacağını bilen LG firması parayı geri ödeme konusunda zaman kazanmış oluyor. Yeni cihaz sattıkça demek ki geri ödemeleri anca yapabiliyorlar. Hatta THH ye başvurmadan para iadesi istersen %10 veya %20 kesinti ile geri ödeme yapacaklarını söylüyorlarmış. Uzun lafın kısası LG yasalara uymuyor. LG den bir de Tv almıştım. 3 ay sonra 1 adet ölü piksel oluştu. Yasalara göre onarmaları lazım ya da değişim. Yasalara uymayarak değişim ya da onarım yapmadılar. THH ye verdim. Enteresan olan müşteri hizmetleri diyor ki evet normalde onarmamız ya da para iadesi yapmamız lazım. Fakat LG olarak karar aldık onarmayacağız. Bu lafı söyleyen firmadan ne hayır beklenir. LG benim için ve çevremdeki sevdiklerim için tarih oldu.

    Thh cumartesi günü açık oluyor mu? Hafta sonu-hafta içi saat kaçta kapanıyor? Malum iş güç var yetişemiyorum hafta içleri. Cihaz eğer bayram tatilini 5 gün sayarsak ve cumartesi günlerini de dahil edersek 20 iş gününü dün geçmişti. Ama hala internet sitesinde yedek parça bekliyor yazıyor. Arayıp sordum cihazınız değişime girdi diyorlar. Sormadım niye internet sitesinde öyke yazdığını ayak üstü oldu zaten. Cihaz değişime girdiyse Neden sitede yazılmıyor. Ne zaman gelir dedim biz sizi geldiğinde arayacağız dediler. Artık 1 ayda mı gelir 2 ayda mı gelir bilemiyorum. Thh'nin de çok uzun sürmeyeceğini bilsem bir an düşünmem veririm mahkemeye ancak onun da ne olacağı meçhul. Belki para iadesi yapılmayacak. Gitsem para iadesi ne kadar zamanda gelir diye sorsam bilgi verirler mi? LG'yi severek kullanıyordum ama artık iyice soğumaya başladım. Ne yapsam bilemiyorum. Yarın servis veya thh açık oluyor diyorsanız bir gidip soracağım.

    Servi cumartesi açık olur. Fakat THH açık olmaz. Devlet dairesi sonuçta.

    20 iş günü geçtiyse ve bundan eminseniz THH de para iadesi şehre göre değişir ama ortalama 3-4 ayda sonuçlanır. Belli bir süre sonra parayı satın aldığınız mağazadan alabiliyorsunuz.

    İzmir'de otuyorum benimkisi 5-6 ay sürer o zaman.

    Thh'den para iadesi istesem 5-6 ay telefonsuz kalamam. Taksitle 1000 tllik cihaz alabilirim ama hoş cihaz da yok o paraya. Keşke 1 ay içinde sonuçlansaydı. Ülkemizde zaten hiçbir iş hızlı ilerlemiyor. Malesef o kadar zaman bekleyemem. Fakat benim anlamadığım telefonla servisi arıyorum değişime girdi diyor ama internet sitesinde durum hala aynı. Değişim onaylanınca mı oraya bilgi giriyorlar anlamadım. Güzel bir cihaz verseler bari kalkıp da sorunlu cihaz vermezler inşallah g3-g4 gibi.

    Benim telefonu bıraktığım servis şunu söyledi. Cihaz değişim yapacağız fakat firmaya 20 iş günü dolduktan sonra bilgi vereceğiz. Bu süre zarfında internet sitesine bilgi girilmeyecek. Beklemeniz gerekiyor.

    LG müşteri hizmetlerini aradım onlarda göremiyorlar. Servis giriş yapmadan mümkün değil diyorlar.

    20 iş günü doldu benim zaten. He kadar bekleyeceğim ki ben? Her servis mi böyle ilgisiz yoksa LG mi böyle anlamadım. Gerçi Lenovo ve Samsung'a falan da öyle diyorlar ama bilemiyorum.

    Lg müşteri hizmetlerini aradım cihaz değişime girdi dedi online desteğe sordum yedek parça bekliyor dedi hiçbir şey anlamadım. Servise gitsem sorsam bir bilgi vereceklerini de sanmıyprum açıkçası. 1 hafta daha bekleyeyim eğer bilgi girilmezse mahkemeye vereyim olmassa. Bir de hangi cihaz ile değiştiriyorlar G2'leri bir bilginiz var mı? LG K10, LG Stylus 2, LG Stylus 2 Plus, LG G4 veya LG G5se veriyorlarmış galiba. Hangi cihaz veriliyor G2 kullanıcılarına?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • LG firmasının mantık ile işi yok , G3'de bir sıkıntı vardı servis'e ulaşamadım bile para verip yaptırdım
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.