Şimdi Ara

LG Firmasının Servis Mantığını Çözebilen Var Mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
1.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bilginiz olsun..

    Benim değişim onaylandı telefon yollandı bugün servise geldi hala daha sistemde stok yok olarak gözüküyor yarın da telefonu alıcam :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Francouzska

    Bilginiz olsun..

    Benim değişim onaylandı telefon yollandı bugün servise geldi hala daha sistemde stok yok olarak gözüküyor yarın da telefonu alıcam :D

    20 iş günü geçtikten sonra mı onaylandı yoksa 20 iş günü geçmeden önce mi geldi cihaz?
  • Araya Bayram girdiği için uzamış olabilir belki ama 20. İş günün de onaylandı. 24. İş günün de stoktan çıkış yapıldı. 3 gün kargo sürdü . 28. İş günün de telefon elime ulaştı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Francouzska

    Araya Bayram girdiği için uzamış olabilir belki ama 20. İş günün de onaylandı. 24. İş günün de stoktan çıkış yapıldı. 3 gün kargo sürdü . 28. İş günün de telefon elime ulaştı..

    Keşke ücret iadesi hakkınızı kullansaydınız. Neticede telefon yine bozulacak. Neyse ...

    Az önce LG Değişim bölümünü aradım. 20 iş günü sonunda ücret iadesi isteyen müşterilerinize yıpranma adı altında %10 - 15 - 20 kesinti yapıyormuşsunuz. Doğru mu diye sordum. Evet doğru dedi. Peki Tüketici Hakları Yasasının kaçıncı maddesi size bu hakkı veriyor diye sordum. Bilmiyorum üst yetkililer bilir dedi. Tühetici hakları hiçbir şekilde size bu hakkı vermiyor. Yıpranma diyorsunuz da ürettiğiniz telefonunuzu biz bozmadık. Kronik sorunları var ürünü düzgün üretmeyi başaramamışsınız bizden yasa dışı kesinti yapacağınızı söylüyorsunuz dedim. ayrıca zamanı geldiğinde bana da aynı şekilde kesintiden bahsederseniz bunu belgeler gerekirse telefonla konuşmamızı size kayıt ettiğimi belirterek kayıt altına alır dolandırıcılıktan tazminat davası açarım dedim. Görevliden ses seda yok. Millet olarak bu dolandırıcılığa dur demezsek elin adamının firması gelip bizim yasalarımızı hiçe sayıp bizi dolandırmaya çalışır.

    Eğer benden de aynı şekilde kesinti isterlerse dediğimi yapacak görüşmeyi karşı tarafa belirterek kayıt altına alacağım ve BİMER e de yazarak mahkemeye dolandırıcılıktan dava açacağım. Her türlü yasal hakkımı kullanacak hatta medya aracılığı ile bu dolandırıcılığı tüm Türkiye'ye duyuracağım. Elin yabancısı gelip bizim yasalarımızı çiğnereyerek göz göre göre dolandırıcılık yapamaz. Yok öyle.

    Tavsiyem sizlerden de böyle bir kesinti isterlerse dolandırıcıktan dava açacağınızı söyleyin.

    Gerekirse bu konuyla ilgili avukat ile de görüşeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maximilanos -- 6 Ekim 2016; 18:00:24 >




  • 19 Ocak telefonu servise verdim. 26 Şubat hala yapılamadığı için tüketici hakem heyetine gittim. Ağustos 9unda karar çıktı ücret iadesi diye. O günden bugüne her gün müşteri hizmetlerini arıyorum. LG ye mail gönderiyorum. Şikayet sitelerine yazıyorum. Twitter dan yazıyorum. LG bana parayı ödemiyor. Eylül başında kutuyu vermemişsiniz dediler. Kutu yu da teslim edeli 50 gün oldu. Müşteri hizmetlerini arıyorum. Değişim departmanını arayın diyorlar. Değişim departmanını arıyorum düşmüyor telefon.

    Müşteri hizmetleri mail atalım o zaman diyor. Altı tane cevap bekleyen mailim oluştu diyorum. Olsun bir daha atalım diyorlar. Ona da cevap verilmiyor.


    Hayatımda birçok firmanın müşteri temsilcisi ile muhatap oldum. Servisle muhatap oldu m.

    Bu kadar iğrenç çalışan bu kadar sorumsuz bu kadar lakayıt bir firma görmedim. Eğer ben bu telefonu lg Türkiye değil de paralel ithalat almış olsaydım. Şimdiye kadar çoktan paramı tahsil edebilmiştim.

    Üst departmanınızı bağlayın diyorum. Öyle bir departman yok diyorlar.. Peki ne yapayım diyorum. Yapacak bir şey yok diyorlar.

    En sonunda icra mahkemesine gideceğim fakat onda da, 150/200 tl bir masraf oluyormuş. Karşı taraftan da alınmıyor muş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the-maintain

    19 Ocak telefonu servise verdim. 26 Şubat hala yapılamadığı için tüketici hakem heyetine gittim. Ağustos 9unda karar çıktı ücret iadesi diye. O günden bugüne her gün müşteri hizmetlerini arıyorum. LG ye mail gönderiyorum. Şikayet sitelerine yazıyorum. Twitter dan yazıyorum. LG bana parayı ödemiyor. Eylül başında kutuyu vermemişsiniz dediler. Kutu yu da teslim edeli 50 gün oldu. Müşteri hizmetlerini arıyorum. Değişim departmanını arayın diyorlar. Değişim departmanını arıyorum düşmüyor telefon.

    Müşteri hizmetleri mail atalım o zaman diyor. Altı tane cevap bekleyen mailim oluştu diyorum. Olsun bir daha atalım diyorlar. Ona da cevap verilmiyor.


    Hayatımda birçok firmanın müşteri temsilcisi ile muhatap oldum. Servisle muhatap oldu m.

    Bu kadar iğrenç çalışan bu kadar sorumsuz bu kadar lakayıt bir firma görmedim. Eğer ben bu telefonu lg Türkiye değil de paralel ithalat almış olsaydım. Şimdiye kadar çoktan paramı tahsil edebilmiştim.

    Üst departmanınızı bağlayın diyorum. Öyle bir departman yok diyorlar.. Peki ne yapayım diyorum. Yapacak bir şey yok diyorlar.

    En sonunda icra mahkemesine gideceğim fakat onda da, 150/200 tl bir masraf oluyormuş. Karşı taraftan da alınmıyor muş

    Yok artık. LG THH nin kararına itiraz etmemiş anladığım kadarıyla. Peki bu durumda ücreti ödemesi için geçecek zamanı geçtilerse firma ödemeyi yapmamakla büyük hata yapacaktır. THH ye tekrar danışıp size ne dediklerini yazabilir misiniz?

    Yanlış bilmiyorsam icra mahkemesinde ödediğin parayı davayı kazanınca geri alıyorsun. Ayrıca eğer icraya verirsen yasal faizi istemeyi unutma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maximilanos -- 24 Ekim 2016; 21:27:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the-maintain

    19 Ocak telefonu servise verdim. 26 Şubat hala yapılamadığı için tüketici hakem heyetine gittim. Ağustos 9unda karar çıktı ücret iadesi diye. O günden bugüne her gün müşteri hizmetlerini arıyorum. LG ye mail gönderiyorum. Şikayet sitelerine yazıyorum. Twitter dan yazıyorum. LG bana parayı ödemiyor. Eylül başında kutuyu vermemişsiniz dediler. Kutu yu da teslim edeli 50 gün oldu. Müşteri hizmetlerini arıyorum. Değişim departmanını arayın diyorlar. Değişim departmanını arıyorum düşmüyor telefon.

    Müşteri hizmetleri mail atalım o zaman diyor. Altı tane cevap bekleyen mailim oluştu diyorum. Olsun bir daha atalım diyorlar. Ona da cevap verilmiyor.


    Hayatımda birçok firmanın müşteri temsilcisi ile muhatap oldum. Servisle muhatap oldu m.

    Bu kadar iğrenç çalışan bu kadar sorumsuz bu kadar lakayıt bir firma görmedim. Eğer ben bu telefonu lg Türkiye değil de paralel ithalat almış olsaydım. Şimdiye kadar çoktan paramı tahsil edebilmiştim.

    Üst departmanınızı bağlayın diyorum. Öyle bir departman yok diyorlar.. Peki ne yapayım diyorum. Yapacak bir şey yok diyorlar.

    En sonunda icra mahkemesine gideceğim fakat onda da, 150/200 tl bir masraf oluyormuş. Karşı taraftan da alınmıyor muş

    Yanlız söyle bir durum var: siz lg yi mi tüketici haklarina sikayet ettiniz? Eğer öyleyse hata var. Siz aldiginiz yeri sikayet edip paranizi da onlardan talep edeceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DGT


    quote:

    Orijinalden alıntı: the-maintain

    19 Ocak telefonu servise verdim. 26 Şubat hala yapılamadığı için tüketici hakem heyetine gittim. Ağustos 9unda karar çıktı ücret iadesi diye. O günden bugüne her gün müşteri hizmetlerini arıyorum. LG ye mail gönderiyorum. Şikayet sitelerine yazıyorum. Twitter dan yazıyorum. LG bana parayı ödemiyor. Eylül başında kutuyu vermemişsiniz dediler. Kutu yu da teslim edeli 50 gün oldu. Müşteri hizmetlerini arıyorum. Değişim departmanını arayın diyorlar. Değişim departmanını arıyorum düşmüyor telefon.

    Müşteri hizmetleri mail atalım o zaman diyor. Altı tane cevap bekleyen mailim oluştu diyorum. Olsun bir daha atalım diyorlar. Ona da cevap verilmiyor.


    Hayatımda birçok firmanın müşteri temsilcisi ile muhatap oldum. Servisle muhatap oldu m.

    Bu kadar iğrenç çalışan bu kadar sorumsuz bu kadar lakayıt bir firma görmedim. Eğer ben bu telefonu lg Türkiye değil de paralel ithalat almış olsaydım. Şimdiye kadar çoktan paramı tahsil edebilmiştim.

    Üst departmanınızı bağlayın diyorum. Öyle bir departman yok diyorlar.. Peki ne yapayım diyorum. Yapacak bir şey yok diyorlar.

    En sonunda icra mahkemesine gideceğim fakat onda da, 150/200 tl bir masraf oluyormuş. Karşı taraftan da alınmıyor muş

    Yanlız söyle bir durum var: siz lg yi mi tüketici haklarina sikayet ettiniz? Eğer öyleyse hata var. Siz aldiginiz yeri sikayet edip paranizi da onlardan talep edeceksiniz.

    Merhaba, burda ücret iadesi almış olan kişinin haklılığı geğişmiyor, muhatap firma LG olduktan sonra bayi veya şubesi falan fark etmiyor, zaten THH ne dilekçe verirken bütün bunlar belirtiliyor, sonuç itibariyle yanlış bir şey olsa THH sizi yönlendiriyor zaten, onu değil bunu yazın dilekçenize diye.




  • Selamlar

    benim ilginç bir sorum var. Romu ben değil servis yüklemiş(delta servis)

    Ben rom isinden anlamam ama bisey sormak isterim. Lg g3 telefonumu servise yolladim pili az gdyor diye. Onlar da anakart degismis ve fullmics diye bisey yuklemisler. Sana sormak istedigim bu bir rommudur? Eger oyle ise resmi bisey mi? Ykb cuzdan uygulamasindaki nfc duzgun calismiyor. Uygulamayi yuklerken guvenli degil mesaji veriyor. Teknik servisin bunu yuklemesi legal midir?

    aslında merak ettğim, telefon bu haldeyken tüketici heyetine gitsem ve rom yüklemesinden dolayı para iadesi istesem şansım var mı acaba? rom yüklemesi, telefon serviste iken yapıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edwin

    Selamlar

    benim ilginç bir sorum var. Romu ben değil servis yüklemiş(delta servis)

    Ben rom isinden anlamam ama bisey sormak isterim. Lg g3 telefonumu servise yolladim pili az gdyor diye. Onlar da anakart degismis ve fullmics diye bisey yuklemisler. Sana sormak istedigim bu bir rommudur? Eger oyle ise resmi bisey mi? Ykb cuzdan uygulamasindaki nfc duzgun calismiyor. Uygulamayi yuklerken guvenli degil mesaji veriyor. Teknik servisin bunu yuklemesi legal midir?

    aslında merak ettğim, telefon bu haldeyken tüketici heyetine gitsem ve rom yüklemesinden dolayı para iadesi istesem şansım var mı acaba? rom yüklemesi, telefon serviste iken yapıldı.

    Servisin yüklediğini nasıl ispat edeceksin, birde servis köşeye sıkışsa bile tekrar alır stock rom yükler verir, bence bu sebepten dolayı bir sonuç alamazsın.
    Donanımsal bir sorun vvar mı? Mesela kronik G3 kasa çatlama olayı varsa ücret iadesi bile alırsın, kasa çatlamasından dolayı ben almıştım delta servisti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi magrur0253 -- 1 Kasım 2016; 23:33:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magrur0253

    quote:

    Orijinalden alıntı: edwin

    Selamlar

    benim ilginç bir sorum var. Romu ben değil servis yüklemiş(delta servis)

    Ben rom isinden anlamam ama bisey sormak isterim. Lg g3 telefonumu servise yolladim pili az gdyor diye. Onlar da anakart degismis ve fullmics diye bisey yuklemisler. Sana sormak istedigim bu bir rommudur? Eger oyle ise resmi bisey mi? Ykb cuzdan uygulamasindaki nfc duzgun calismiyor. Uygulamayi yuklerken guvenli degil mesaji veriyor. Teknik servisin bunu yuklemesi legal midir?

    aslında merak ettğim, telefon bu haldeyken tüketici heyetine gitsem ve rom yüklemesinden dolayı para iadesi istesem şansım var mı acaba? rom yüklemesi, telefon serviste iken yapıldı.

    Servisin yüklediğini nasıl ispat edeceksin, birde servis köşeye sıkışsa bile tekrar alır stock rom yükler verir, bence bu sebepten dolayı bir sonuç alamazsın.
    Donanımsal bir sorun vvar mı? Mesela kronik G3 kasa çatlama olayı varsa ücret iadesi bile alırsın, kasa çatlamasından dolayı ben almıştım delta servisti.

    Bilir kisi bu rom un hangi tarihte yuklendigini bulabilir. O tarihte telefon servisteydi. Ama dedigin gibi bu rom yüklemesinden bir sey elde edemeyiz. Durum su 1. Serviste kasa ve anakart degisti ben pil az gidiyor diye yollamistim. 2.serviste ise ekran soluk ve pil az gidiyor diye yolladim hem pil hem de ekran degismis. Simdi ise yeni problemler olustu ekran degistiginden sanirim dokunmatik artik sacmalamaya basladi. Simdi ben direkt tuketici hakem heyetine mi vereyim telefonu yoksa servise mi yollayayim? Ben telefonu 3.1.2015 tarihinde aldigim icin 6502 sayili kanuns tabiyim. Orda da diyor ki tekrar ariza olursa yani 4.kez arizadan felan bahsetmemis. Eski 4722 sayili kanunda 4 kez arizalanmasi gerekiyor iade icin.

    Ne dersiniz ustadlar iade alabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edwin


    quote:

    Orijinalden alıntı: magrur0253

    quote:

    Orijinalden alıntı: edwin

    Selamlar

    benim ilginç bir sorum var. Romu ben değil servis yüklemiş(delta servis)

    Ben rom isinden anlamam ama bisey sormak isterim. Lg g3 telefonumu servise yolladim pili az gdyor diye. Onlar da anakart degismis ve fullmics diye bisey yuklemisler. Sana sormak istedigim bu bir rommudur? Eger oyle ise resmi bisey mi? Ykb cuzdan uygulamasindaki nfc duzgun calismiyor. Uygulamayi yuklerken guvenli degil mesaji veriyor. Teknik servisin bunu yuklemesi legal midir?

    aslında merak ettğim, telefon bu haldeyken tüketici heyetine gitsem ve rom yüklemesinden dolayı para iadesi istesem şansım var mı acaba? rom yüklemesi, telefon serviste iken yapıldı.

    Servisin yüklediğini nasıl ispat edeceksin, birde servis köşeye sıkışsa bile tekrar alır stock rom yükler verir, bence bu sebepten dolayı bir sonuç alamazsın.
    Donanımsal bir sorun vvar mı? Mesela kronik G3 kasa çatlama olayı varsa ücret iadesi bile alırsın, kasa çatlamasından dolayı ben almıştım delta servisti.

    Bilir kisi bu rom un hangi tarihte yuklendigini bulabilir. O tarihte telefon servisteydi. Ama dedigin gibi bu rom yüklemesinden bir sey elde edemeyiz. Durum su 1. Serviste kasa ve anakart degisti ben pil az gidiyor diye yollamistim. 2.serviste ise ekran soluk ve pil az gidiyor diye yolladim hem pil hem de ekran degismis. Simdi ise yeni problemler olustu ekran degistiginden sanirim dokunmatik artik sacmalamaya basladi. Simdi ben direkt tuketici hakem heyetine mi vereyim telefonu yoksa servise mi yollayayim? Ben telefonu 3.1.2015 tarihinde aldigim icin 6502 sayili kanuns tabiyim. Orda da diyor ki tekrar ariza olursa yani 4.kez arizadan felan bahsetmemis. Eski 4722 sayili kanunda 4 kez arizalanmasi gerekiyor iade icin.

    Ne dersiniz ustadlar iade alabilir miyim?

    THH ye gidip danış. Her şeyi anlat sana ne yapman konusunda yardımcı olacaklardır.




  • 27.10.2016 tarihinde THH ye resmi başvurumu yaptım. THH den aldığım belgeyle G4 ü satın aldığım Media Markt a uğradım. Görevli belgeyi inceledi ve %99 paranı alırsın dedi. Bende bana değişim cihazı geleceğini bu cihazı Media Markt ın başkasına satmasını Media Markt tan ücret iadesi istemediğimi hatta üste para ekleyip ZTE Axon 7 satın alacağımı söyledim. Görevli itiraz etmeden tamam dedi ve LG ile görüşeceklerini söyledi. LG ile yaptıkları görüşmede LG den iade raporu istemelerine rağmen LG THH kararına en kısa sürede savunma verilecek şeklinde cevap vererek istemi reddetmiştir. LG nin bu istemde hiçbir maddi ve manevi kaybı olmamasına rağmen reddetmesi LG nin müşteri memnuniyeti konusunda sınıfta kaldığının net göstergesi olmuştur. Yeni gelen cihaz Media Markt bünyesinde yeniden sıfır olarak satışı yapılacak burada ne LG ne de Media Markt zararlı çıkacak. Zarara uğrayan ben olacağım çünkü üste 300 lira ekleyip başka telefon alacağım. Media Markt görevlisi LG ye müşteri memnuniyeti sağlansın müşteri üst model LG satın alacak denmesine rağmen LG red cevabı vermiştir. Haklı olduğum halde THH kararı ile paramı geri alabileceğim halde LG den ücret iadesi talep edilmediği halde LG nin red cevabı vermesi söylentileri de haklı çıkartmaktadır. Piyasada dönen söylentilere göre LG cep telefonundan elde ettiği başarısızlıktan ötürü cep telefonu bölümünden çekiliyor bu yüzden müşterilerini telefon kısmında mağdur etmekten çekinmiyor. Müşteri memnuniyeti sıfır durumda. 24.09.2016 da servise telefonu verdim. Bugün 2.11.2016 oldu ve bana gönderilen sıfır cihaz hala servise gelmedi. Bugün 39. gün olmasına rağmen servis telefonunuz gelmiştir mesajını daha gönderemedi bile.

    Yaşadıklarımı okuyupta LG alacaklara şimdiden geçmiş olsun diyorum. Allah yar ve yardımcınız olsun.




  • arkadaslar mrb lar ben yaklasık 20 gun oldu mediamarkt tan 65uf950 lg tv aldım teshirlik bana 4 ay tesirde kullanıldı denildi gayet temiz di servis gelip bagladı 1 hafta sonra bişey fark ettim ust taraflarda hafif karartılar ustten 15 cm ye kadar sankı hafif duman kaplamıs gibi servisi aradım gelip baktılar götürdüler sonra beni aradılar panel degişimi olması gerek dediler.ne zaman biter dedim ellerinde panel varsa merkezin 1 hafta deddi stokta yoksa 20 iş gunu içinde olması gerek yoksa tv degişimi yaparlar deddi.ne kadar dogru ne kadar yalan anlamadım .bu duruma dusen arkadaslar zaman gecmeden ne yapmalıyım servis mail attıgını söyledi merkeze ben müsteri hizmetlerini aradım öyle bişey yok dedi servis bize henüz arızasını bildirmedi dedii. süphe kaptım gıcık oldum bu ıse ne yapmalıyım arkadaslar lütfen akıl verin...tv 2 yıl garantisi var 2 yıl kasko yaptırdım .ama teshirlik 4 ay kullanıldı dediler servis ise 8 bin saat calıs mıs dedii yani 333 gun calısmıs .


    0||




  • Merhaba. kasım 2017 olmuş, yukarıda bahsi geçen bütün sorunları şu anda ben yaşıyorum.
    Sorun yaşayan arkadaşlar, eğer mesajımı görürseniz cvp yazabilir misiniz? Ne oldu ne yaptınız para iadesi/ değişim konusunda? Kısacası süreç ne kadar zamanda nasıl sonuçlandı?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.