Şimdi Ara

Servisin istenmeyen onarımı yapması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle iyi günler. Geçen hafta pazartesi aracımıza vurup kaçmışlar. İzmir özgörkeye yetkili servisine bıraktık ve ısrarla da sadece aynanın yapılmasını istediğimizi söyledik. Dün aracı almaya gittik park halinde aracımızı gördük kapıları ve çamurluğu 3 parçayı boyamışlar. Teslim aldığımız bayana söyledik. O da sizin sadece ayna yapılacaktı falan dedi ustayı aradı. Üsta yan taraf boydan boya hasarlıydı yaptık demiş. Teslim aldığımız bayan da aracı ben teslim almadığım için yapabileceğim bir şey yok diyor. Fotorafları da koydum. Görünen çiziklerin çoğu ıslak mendille silince geçmişti. Sildikten sonraki boydan fotorafının da koydum uzaktan belli olmuyordu hiç. Şimdi bu hasar için satarken 10 bin tl düşürecekler fiyatı moralim çok bozuldu. Ayrıca fotorafını çekmedim ama arka farın köşesinde boya damlası kurumuş biraz çıkıntı duruyor onu da güzel boyayamamışlar. Bu boya damlasına ne yapabiliriz.

    Edit: Son durum. Bu gün özgörkeye gittim durumu anlattım haklısınız dediler. Boya kabartısını zımparalayıp pasta cila atacaklarını söylediler. Mağduriyetimizi gidermek için de iç dış detaylı temizlik, boya koruma ve motor koruma yapacaklarını söylediler. Boya korumanın 6 ay önce yapıldığını söyleyip camlara film istedim bırakın kaskoyu onu bile vermediler. Aracı tekrar teslim ettim. İşlemler yarın öğlene kadar sürecekmiş. Bu süreçte 320 ied verdiler. Araç 1300 km'de, 22 temmuz 2016 çıkışlı, m paket ve estroil blue. Sonuç olarak çalışanlar oldukça ilgili davrandılar fakat fazladan 2000-2500 tl hasar kaydı, fazladan 3 parça boya, kasko sigortadaki yükseliş, aracın 5-10 bin değer kaybı var. Hatalarını telafi edemediklerini, mağduriyetimizi gideremediklerini düşünüyorum.

     Servisin istenmeyen onarımı yapması
     Servisin istenmeyen onarımı yapması
     Servisin istenmeyen onarımı yapması
     Servisin istenmeyen onarımı yapması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muti9696 -- 11 Ağustos 2016; 16:24:28 >







  • niye 10 bin düşsünler bişey yokki mis gibi araba.
    Teslim ettiğiniz bayan ustaya söylememiştir, işini düzgün yapan insanmı varki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Bir şey yok arabada ama insanımıza anlatamıyorsunuz. 5 bin tl hasar kaydı var 3 parça boya var ayna değişmiş adamlar yandan yemiş muamelesi yapıp fiyatı öldürüyor. Ölü fiyatına satılacağına uzun yıllar kullanırız herhalde.
  • Tahminimce araç kaskodan yapıldığı için BMW yaparken zaten müşterinin cebinden bir şey çıkmıyor.Mantığı ile tüm hasarlı parçaların onarımı yaptırmıştır.Sadece boyalı olması ve araçta artan hasar kaydı değil aynı zamanda ileride daha yüksek bir sigorta ve kasko bedeli ödemenize neden olacak.
    Olayda yazılı bir şey yok anladığım kadarıyla sadece hasar tespit tutanağı ile onarım başvurusu yaptınız.Bence önce Özgörkey bayiinde daha yetkili biri ile görüşmeye çalışın.Sonuç alamazsanız bir de Borusan ile görüşün derim.Bunlardan bir sonuç çıkmaz ise hukuki (Türkiye'de çok zor) yollarla hakkınız arayabilirsiniz ya da bu hasarın onarımının ödemesi üstlenen kasko şirketi ile iletişim kurabilirsiniz.Sonuçta şirket kendi ceplerinden fazla para çıksın istemediği için bu tarz bir hareket BMW servisinin yanına kar kalmaz.
    Tabi bunlardan önce hukuki açıdan araştırmak ve bu tarz onarım işlemlerindeki prosedürü araştırmak gerekir.Belki eksper gelip bunu bunu yapacaksınız dediği için de servis yapmış olabilir. Sonuçta eksper dedikten sonra servisin cebine para gireceğinden hiç önemsememiş olabilirler sizin bu isteğinizi.

    Not: Bu arada değer kaybı ve kasko artışını ne kadar karşılamasa da bakım paketi gibi bir hediye talep edebilirsiniz ya da aracınızın kasko ücretindeki artış nedeni ile 2 sene gibi bir süre kasko ve trafik sigortasını hediye olarak isteyebilirsiniz.

    Özet: Prosedürü ve hukuki haklarınızı iyi araştırıp ona göre mantıklı bir yol izlemenizi öneririm.Bir de daha açık yazarsanız.Yani aracı nasıl teslim ettiniz? Kaza sizin kaskonuzdan mı yapılıyor? Yoksa cebinizden ödeyerek yaptırdığınız bir işlem mi? Unutmayın buradan alacağınız yorumlar ve tavsiyeler deneyim ve tahmin üstüne olacaktır.Mutlaka herhangi bir adım atmadan konuya hakim bir avukattan hukuki görüş alın derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Automobilista -- 10 Ağustos 2016; 18:08:00 >




  • aynısı başıma gecen ay geldi sağ camurluk değişecek sağ ayna kapagı değişecekti. gidip sag kapıdaki tırnak kadar cizik yuzunden sağ kapıda boyanmış. fiat özkar halkalı yetkili servis bunu yapan. bana da mırın kırın ettiler işte yapacak bişey yok olan olmuş.
  • Automobilista kullanıcısına yanıt
    Çarpıp kaçan kişi belli olmadığı için bizim kaskomuzdan yapıldı. Sözlü olarak bir beyanımız olduğu için yapılacak bir şey yok sanırım. Defalarca da belirttik ama olan olmuş. Aracı alırken de 2 yıl kasko 3 yıl bakım kampanyası vardı. Aralık kampanyasıydı ve biz aracın ücretini yatırıp faturayı kestirdik. İşlemler biraz uzadı, sanırım satış temsilcisinin de bir hatası var bize anlaşmada olan 3 yıl bakımı verdiler fakat 2 yıl kaskoyu vermediler. Üst mercilere taşısak belki hakkımızı alabilirdik ama satış temsilcisi işim tehlikeye girer falan bir şeyler demiş babama üstelemedik. Aracı alırken anlaşmada olmasına rağmen bunu vermediler zannetmiyorum ki böyle bir olayın sonunda kasko ya da bakım hediyesi versinler.
  • Ceplerine biraz fazla para girecek diye önemsemiyorlar. Sizin aracınızın değeri ne kadar düşecek, sigorta kasko primleri ne kadar artacak umurlarında değil.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Değer kaybını talep etme şansınız yok mu bayiden? Avukat bir arkadaşa sorsanız belki bir şeyler çıkar. Geçmiş olsun. Normalde yapmazlar, yapmamaları lazım, işgüzarlık mı desek artık..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şıh Hazretleri kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Değer kaybı karşı tarafın sigortasından talep ediliyor diye biliyorum ama bayiden edilir mi araştırayım onu.
  • Ya arkadaşlar anlamıyorum servise verip şu şu yapılsın dediğinizde sadece sözlü olarak söyleyip gidiyor musunuz?

    Ben 1995'den beri yetkili servis dışında bir yere götürmem aracı. Gerek Tofaş gerekse de Peugeot servis kağıdına aracın km'si, yakıtın durumu, varsa çizik ve vurukları, yapılacak işlemleri yazar imzalatır ve bir örneğini bana verir.

    21 yıldır daha başıma yapmayın dediğim bir şeyin yapılması gibi bir olay gelmedi. Bende de sol kapı ve çamurluk vuruktu. Çamurluğu düzelttirip boyattım, kapıya dokundurmadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de yetkili servise gittiğimde yapılacak işlemler vs hepsi teslim alma tutagina yazılıyor. Şansız bir is olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vozer kullanıcısına yanıt
    21 yaşındayım yavaş yavaş tecrübe kazanıyor insan. Bilgim olmadığı için bu konularda öyle bıraktım servise. Ama şimdi aklıma geldi benim anlattıklarımı bilgisayardan yazdı imzalattırdı eleman orada da yan tarafta hasar var ayna yapılacak diyordu. Burdan bir sonuç alabilir miyiz acaba.
  • blacck4434 B kullanıcısına yanıt
    Prosedür mü farklı bilmiyorum teslim alma tutanağı bile imzalamadım. Araç yapılmış teslim almaya geldim dedim. Verdiler anahtarı, bir şey imzalamadan gittim.
  • Nasıl böyle birsey oluyor arkadaş cildirmamak elde değil ya. İzinsiz insanın arabası boyanır mı kardeşim böyle bir terbiyesizlik olanını ya.

    Valla elim ayağım titriyor sinirden okuyunca ben gerildim

    Sizde onlardan izinsiz dükkanın camını çerçevesini indirin o zaman madem izin almaya gerek yok. Böyle şey mi oluyor ya insanın malına tecavüz ediyor terbiyesizler.


    Bunu böyle bırakmayın bir daha ki kaskoyu ustleneceklerine dair bir yazibalin imzalı kaşeli yıkın ortalığı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blacck4434 B kullanıcısına yanıt
    Onların teslim alma tutanağı demişsiniz yanlış anlamışım. Orda anlattım durumu yazdılar bilgisayardan onu imzaladım. Ama orada da yanda hasar var ayna yapılacak yazıyordu. Burdan bir sonuç alabilir miyim? Bu belgenin bende örneği de yok.
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    Hocam açıkçası üstelemedik anlaşmadaki 2 yıl kaskoyu vermediler. Bu olayda da üstelemedik, aracı teslim alan arkadaş arayacak sizi dediler arayan soran yok. Çamurlukta da boya damlası var sanırım götürünce yeniden boyanacak diyecekler bilemiyorum hep böyle şeyler geliyor burada başımıza.
  • Boyandığına eminmisin hocam ? boyayı ölçtürüp bakın bence, pasta ile çıkacak izler onlar iş yapmak için saçmalamışlar..
  • O izler tırnak geçecek derinlikte değiller. Pasta cila ile geçirilmiş olma ihtimali yüksek. Öte yandan sizdede hata var işi resmiyete döküp istediğiniz onarımları belirten bir evrak almamışsınız. O evrakı alsaydınız hiç sorun olmazdı. Yine siz bilirsiniz borusana durumu izah ederseniz size kendidilerini affettirecek bi takım hediyeleri olur. Personel içinde aynı şeyi söyleyemem...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakkinizi aramanizi oneririm bugun siz sesinizi cikarmayacaksiniz,yarin bir baskasinada yapacaklar.. her gelen arabaya 1 parca fazla boya surseler...yeni soygun yolunu bulmuslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • L30N kullanıcısına yanıt
    Boyanmış hocam hatta dediğim gibi boyada da hata var. Bir yerde damla şeklinde ufak bir kabartı var düzgün de boyayamamışlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.