Şimdi Ara

2 Adet LG G3 TR Servisten Para İadesi Hikâyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
3
Favori
2.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Aynı mağazadan kardeşim ile birlikte Ekim 2014 tarihinde aynı seri LG Türkiye garantili 2 Adet G3 aldık.

    Aldıktan 1 ay sonra kardeşimin telefonunun ekranında toz tanesi olduğunu fark ettik ve garantiye verdik. Hiç zorluk çıkarmadan yerine telefon verdiler tabi 15-17 değişim süreci oldu.

    Benim telefonum ise 3 aydan itibaren belli belirsiz aralıklarla bazen günde 2-3 defa, bazen de haftada 1 defa olmaz üzere restart atmaya başladı. 2 defa servise verdim ikisinde de herhangi bir sonuç alamadım. Bunun üzerine telefonumu kamera karşısına koydum ve bu sorun oluşuncaya kadar video çektim. Tabi videoda 3 defa restart attı telefon. Bu kayıdı da LG servise izletmek istedim ama izlemediler. Vakitleri yokmuş

    Bunun üzerine tüketici mahkemesine dilekçe hazırlayarak ve ekinde de video kayıtlarını koyarak para iadesi talebi ile başvuruda bulundum. Süreç yaklaşık 9 ay sürdü. Telefon bu süre içerisinde 1 hafta kadar bilirkişide kaldı. Bunun dışında telefonu kullandım. Tabi restart sürekli atıyordu. BU SÜRENİN SONUNDA TELEFONA VERDİĞİM PARAYI ALDIM. Bu süreç son derece kolay geçti. Çünkü siz bir şey yapmıyorsunuz. Her şeyi kaymakamlıkta bulunan heyet yetkilileri yapıyor. Sizin burada dikkat etmeniz gereken düzgün bir dilekçe ve kanıt hazırlamak. Bilirkişi ve tüketici mahkemesindeki yetkililer verdiğim dilekçeyi çok beğendiler. Bunun bana + puan olarak döndüğünü düşünüyorum.

    Kardeşimin telefonu 1 defa değişim olmuştu. Ardından telefonda altta ve üstte çatlaklar oluşması nedeniyle yeniden servise verdik. Fatura tarihi üzerinden yaklaşık 1 yıl geçmişti ve bu defa servisteki eleman telefonun tamir edileceğini söyledi. Kabul ettik ama 20 günlük süreçte parça temin edilemediğinden yârine telefon vereceklerini söylediler. Kabul etmedik ve zorlu süreç başladı.

    Telefon serviste iken LG genel merkezi aradık ve yeni ürün istemediğimizi para iadesi istediğimizi söyledik. Bize talebiniz ile ilgili mail attık cevap bekliyoruz dedikleri 20 görüşme geçti. GARANTİ BELGESİ YÖNETMELİĞİnin 3. Bölümünde üretici malın ücretini tüketiciye ödeyeceği bir madde bulunmaktadır. Bu madde uyarınca para iadesi istediğimizi belirtir bir mail attım. Bunun üzerine bize ücret ödenmeyeceğini ve ellerinde ürün olduğunu ürün vereceklerini belirttiler. Tabi bunun üzerine neden bizi bu kadar beklettiklerini, 20 günlük sürede neden verilmediğini ısrarla sorgulamam üzerine ve sesimi yükseltmem üzerine geri adım atmak zorunda kaldılar.

    Onlar da çok iyi biliyorlar ki 20 günlük sürede telefon tamir edilmez ise tüketicinin istediğini yerine getirmek zorundalar.

    Buna güvenerek LG nin merkezinden DEĞİŞİM DEPARTMANI denen bir bölüme ulaştım tabi bu süreç 40 45 günleri buldu. O bölümden merve hanım adında biriyle de uzun tartışmalar sonucunda böyle bir maddenin varlığını kabul ettirdim ve para iadesi olacağı cevabını merve hanımdan aldım. Bunun sonrasında servisin rapor vermesi gerekiyormuş. O süreç de yaklaşık 10 gün sürdü ve biz telefonu servise vermemizin 2. Ayında PARAMIZI İADE ALABİLDİK. LG para iadelerini genellikle Cuma günü ve saat 4 den sonra yapıyor. Ve sürekli sizi bir sonraki Cuma diye de erteleyebiliyor bu konu da da bizi çok oyaladılar.

    Sürecin sonunda aldığımız 2 telefonunda ücret iadesi sonucu paramızı geri alabildik. Uzun oldu ama umarım birilerinin işine yarar. sorular olur ise geç de olsa cevap alacaksınız :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tnrdamo -- 10 Şubat 2016; 16:33:38 >







  • Ne kadar ücret iadesi aldınız ?
  • helsloot kullanıcısına yanıt
    Fatura da yazan tutarın tamamını aldık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tnrdamo T kullanıcısına yanıt
    İyi Günler.Ben 13/09/2014 17:12 tarihinde LGg3 cep telefonu aldım.Telefon ilk olarak 29/09/2014 tarihinde kendi kendine kapanıp bir daha açılmadı ve 30/09/2014 tarihinde servise şikayetimi ileterek verdim.Telefonun kutulu değişimi yapılarak 14/10/2014 tarihinde geri verildi.Yeni cihazıda belli bir süre kullandıktan sonra 20/02/2015 tarihinde kasada çatlak olmasından dolayı tekrar servise verdim ve verirken bana telefonun fatura tarihi 6 ayı geçmediği için kutulu değişim olacağını 6 aydan sonra parça değişimi olacağını söylediler ve yine kutulu değişim yaptılar ve 09/03/2015 tarihinde geri verdiler.Buraya kadar herhangi bir sıkıntı yok fakat kasada çatlak sorunu yeni cihazda şuan tekrar gerçekleşti ve ben para iadesi istiyorum.

    Telefonun garantisi 6 ayı geçti ama iternetten yaptigim arastirma sonucunda telefonun kasa catlaginin kronik olmasi yani ayipli mal olmasindan dolayi secimlilik hakkimin dogdugunu gordum ve ben bu hakkimi para iadesi olarak kullanmak istiyorum. Nasil bir yol izlemeliyim.
    Diye bir mail attim lg ankara servise ve bana cihazi getirmemi bunun akabininde merkeze talebimin iletilicegini merkezden gelen karara gire islemlerin gerceklesecegini soylediler daha bisi yapmadim fakat bir kac kisiyle konusmamda tuketici mahkemesine gitmemi soylediler direk sizce ne yapmaliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enes Ç

    İyi Günler.Ben 13/09/2014 17:12 tarihinde LGg3 cep telefonu aldım.Telefon ilk olarak 29/09/2014 tarihinde kendi kendine kapanıp bir daha açılmadı ve 30/09/2014 tarihinde servise şikayetimi ileterek verdim.Telefonun kutulu değişimi yapılarak 14/10/2014 tarihinde geri verildi.Yeni cihazıda belli bir süre kullandıktan sonra 20/02/2015 tarihinde kasada çatlak olmasından dolayı tekrar servise verdim ve verirken bana telefonun fatura tarihi 6 ayı geçmediği için kutulu değişim olacağını 6 aydan sonra parça değişimi olacağını söylediler ve yine kutulu değişim yaptılar ve 09/03/2015 tarihinde geri verdiler.Buraya kadar herhangi bir sıkıntı yok fakat kasada çatlak sorunu yeni cihazda şuan tekrar gerçekleşti ve ben para iadesi istiyorum.

    Telefonun garantisi 6 ayı geçti ama iternetten yaptigim arastirma sonucunda telefonun kasa catlaginin kronik olmasi yani ayipli mal olmasindan dolayi secimlilik hakkimin dogdugunu gordum ve ben bu hakkimi para iadesi olarak kullanmak istiyorum. Nasil bir yol izlemeliyim.
    Diye bir mail attim lg ankara servise ve bana cihazi getirmemi bunun akabininde merkeze talebimin iletilicegini merkezden gelen karara gire islemlerin gerceklesecegini soylediler daha bisi yapmadim fakat bir kac kisiyle konusmamda tuketici mahkemesine gitmemi soylediler direk sizce ne yapmaliyim?


    Hocam merhaba. Anladığım kadarıyla elinizdeki 3.telefon. Size tavsiyem telefonu servise verin, ücret iadesi istediğinizi belirtin ve değişim departmanından merve hanıma ulaşın. Yasada iade hakkınız var ama bunu yerine getiren yok. 0212 314 52 52 nolu telefondan operatör aracılığı ile değişim departmanını isteyin.
    Bu benim tavsiyem. Kesin olarak sonuç alip almamak kesinlikle sizinle ilgili. Baskıcı olursanız sonuç alırsınız ki ben ilk telefonumda heyet kararı olmadan iade aldım.
    Umarım işinize yarar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tesekkur ederim baskin olmanin etkili oldugunu biliyorum daha onceden yazdigimda lg ye iade olmuyor kasa degisimi oluyo demislerdi daha sonra haklardan bahsedince getirin duruma bakarlar oldu suan vaktim yok ama oldugu zaman bunun uzerine gidicem.
    Son olarak bisey sorucam mesela ben garanti bitmeden tuketici haklarina gitti ardindan garanti suresi biterse etkilemez degil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enes Ç E kullanıcısına yanıt
    Garanti süresi içerisinde başvuru yaptıysanız sorun olacağını zannetmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O para size helal olacakmı. işin hukuki boyutunu boşver sen o telefonu kullandın. Bence adaletli olan yeni teleron almanizdı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Red_Devil33 kullanıcısına yanıt
    tabi ki de helal lg firması bu konuları bilerek ürün satıyor ve ona göre fiyatlandırma yapıyor. vatandaşta yasal olarak yapması gereken işi yapıyor.
  • Red_Devil33 kullanıcısına yanıt
    Didiğiniz gibi olsun. Telefonlardan birisi 1. Yılında 2 dafe değişmiş ve biz 3. Telefonu almış olalım. 6 ay sonra o da çatlayacak. O da değişecek. Sonra o da çatlayacak.lg g3 telefon konusunu takip ettiyseniz daha çatlamayan telefon yok gibi sanırım. Peki garanti süresi bittikten sonra karşımızda kimi bulacaz? Bu sizin de çok iyi bildiğiniz gibi bir kullanıcı hatası değil. Siz panel yapıyorsanız ve o panel sebebi bilinmeden çatlıyorsa orada bir sorun var demektir.
    Sürekli reset atan telefondan bahsetmiyorum bile. O konuda sanırım biraz lg nin vicdan muhasebesi yapması gerekir benim değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, ben garantili 2. el bir lg g3 telefon aldım henüz 5 aylık telefon. bataryanın çabuk bitmesi ve yazılım yüklenirkn açılmaması yüzünden garantiye yolladım telefonu. batarya değiştirilip, yazılım yüklemesi yapıldıktan sonra servisin belirttiğine göre telefon kalite kontrolü geçememiş ve anakart değiştirmeye karar vermişler ama yedek parça bekleniyor yazıyor günlerdir. Bugün 28 şubat. Ben 16 şubatta yolladım telefonu ve 10 iş günü olmuş sanırım haftasonlarını saymazsak. Merak ettiğim konu şu,
    -Telefonun anakartını değiştirdiklerinde benden bir ücret talebinde bulunma hakları var mı.. bunu soruyorum çünkü bana --hata sizde olduğu için şu kadar ücret karşılığında tamir ederiz..-- demediler.
    -Tamir gören cihaz yerine yeni bir cihaz teklif edebilirler mi, ederlerse kabul etmelimiyim..
    -2. el olarak aldığım telefonun garanti belgesinde benim adım yazmıyor doğal olarak, garanti belgesi de telefonla beraber servise gitti..
    -Değişim/tamir 20 iş günü içerisinde gerçekleşmez ise hangi yolları izlemem gerekecek.

    Adım adım anlatırsanız çok sevinirim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi genix -- 28 Şubat 2016; 0:25:08 >




  • genix G kullanıcısına yanıt
    anakart degisiminde para istenmez, size sorulmadan islem gormez cihaz gennelde, kimin isminin yazdiginin onemi yok,belgede 20 is gun icinde cihaz gelmezse lg ile gorusup isteginizi belirtin para iaeesi vs yapmazlar olduda ilerde para iadesi isteme durumunuz olursa o zaman fatura da yazan isim lazim olacak. Umarim yardimci olmuşumdur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle kolay gelsin. Şubat ayının 17 'inde lg g2 marka telefonumu garantiye gönderdim ve 21 iş günü geçince değiştirileceği söylendi lg g4 stylus teklif edildi ve kabul etmedim para iadesi kararı verildi ben teklif etmeden böyle söylendi ve benden bilgilerimin alinacaği söylendi ancak kimse arayıp bilgi almadı ve sürekli aramama rağman müşteri hizmetlerini hiç kimse istediğim cevabı vermedi şimdi ne olacak ne kadar beklerim faturada yazan 1650 tl verdiğim paranın ne kadarını alirim son olarak benden ne evraklar istenecek ?
  • cyber08 C kullanıcısına yanıt
    Hocam ne kadar beklersin emin değilim. Tamamen onların insafına kalmışsın. Ilk mesajda yazdığım iade departmanından merve hanıma ulaşmaya çalışın. Birçok işi o bayan kolaylıkla halledebiliyor. Ayrıca fatura tutarınızı veriyorlar tabi kulaklık ve şarj aletini verdiyseniz. Verdesiyseniz onların ucretini keserler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende lg g3 marka cep telefonumu biçok kez(3 kez) servise gönderdim en son gönderdiğimde servis g4 stylus la değiştirmeyi önerdi kabul etmedim g3 ümün bataryasını degiştirip göndermişler. daha önceden kamera arızasından dolayı kamerayı ve kasa çatlağından ötürüde telefonumun kasasını değiştirmişlerdi. telefonumu kendi kendine kapandığı, şarj tutmadığı, ve kasa değişiminden sonra yavaşladığı için göndermiştim servis pilini değiştirmeyi uygun görmüş. ama kasa değişiminden sonra telefon ciddi anlamda yavaşladı.
  • Ben de G4 Beat telefonumun aşırı şarj tüketmesinden dolayı 3 kere servise gönderdim. 1. seferde batarya değişimi 2. seferde yazılım yüklenmesi 3. seferde ise hem yazılım hem de sim kartının değişmesini uygun görmüşler. Sim kartın telefonda nasıl bir şarj tüketmesi olabilir ? Operatörüm Vodafone. Ben de Turkcell'e geçtim bakalım gene aynı sorun olacak mı. Eğer bu seferde gönderirsem 4. sefer olacak ve benim değişim isteme hakkım oluyor, bu sürede para iadesi talep edebilir miyim ? Ya da değerinde bir başka telefon ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreeDoom -- 16 Nisan 2016; 14:29:11 >
  • 29 martta şengüller servisine bıraktığım lg g3 telefonum için cihaz önerisi verdiler kabul etmedim ücret iadesi teklif edildi 21 nisan yani bugün para hesabımda yeni telefonumda lg g5 olacak :) fatura tutarının tamamını ödüyorlar.
  • merhaba bende de lg g3 d855 var . ses açma tuşu arızalandı . aşırı baskı uygulayınca işlev görüyor. ve telefon acayip yanacak resmen o kadar fena .Sonra sarjıda kısa sürede bitiyor. acaba bu yeterli olur mu iade almalarına ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hycboyut H kullanıcısına yanıt
    Servisin tamir edebileceği sorunlar gibi geldi bana. Yani iade çok zor gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.