Şimdi Ara

LYDIA CEPA TEKNİK SERVİSİ HAKKINDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ilk olarak ben ettim, siz etmeyin diye uyarmak için bu konuyu açtığımı belirtmek isterim.
    Adaptörümün birden bire telefonu şarj etmemeye başlamasından dolayı 28 Kasım günü şarj adaptörünü Lydia Apple Teknik Servisi CEPA şubesine bıraktım. Kablosunda ya da jack girişinde bir problem olmadığını, telefonu laptopa bağlayarak şarj edebildiğimi belirttim. Ayrıca telefonda en ufak bir çizik, ezilme vs olmadığını teyit ettiler alırken. Servisi kağıdı verdiler imzaladım, 20 iş günü içerisinde mesaj geleceğini, o zaman alabileceğimi söylediler.
    Araştırmalarım doğrultusunda değişim işleminin bu kadar uzun sürmediğini gördüm ancak yine de dedikleri süreye kadar bekleyeyim dedim. Şu anda 18. iş günündeyiz. Ancak sıkıntı şu: ne teknik servis ne de CEPA Lydia mağazası telefonlarıma cevap vermiyorlar. Önceden uzun uzun çalıp cevaplanmazken şu anda teknik servisin telefonu çalmıyor, mağaza ise halen cevap vermiyor.
    Bu arada bana verdikleri kağıtta yazan Servis No ve TC Kimlik numaram ile sitelerinden durumu sorguladığımda böyle bir servis girişi bulunmamaktadır, numara yanlış gibisinden bir uyarı ile karşılaştım
    Bunun üzerine Apple ile iletişime geçtim. Teknik destekten bir arkadaş kontrol edip, servise ulaşmaya çalıştı. O arkadaş da ulaşamayınca beni Apple Londra(galiba)bürosu bağladılar .Anlattık problememizi, o da kontrol etti ve yine aynı sonuç. Ne servise ulaşılabiliyor ne de benim servis kaydımın olduğu onaylanabildi. Orda konuştuğum senior benden servisin verdiği çıktıyı scanlamamı istedi ve geri dönüş yapacağını belirtti. Bakalım halen bekliyoruz.
    Belki 2 gün içerisinde mesaj gelecek ve ürünü almam söylenecek orası önemli değil ancak telefonlara çıkmamalar, Apple Merkezden dahi servise ulaşılamaması ve servis kaydıyla alakalı hiç bir bilgiye ulaşılamamasını anlayamıyorum. Premium Reseller diye kendilerini lanse eden bir firma nasıl bu kadar profesyonellikten uzak bir tutum sergiler aklım almıyor.
    Başka servislere bırakılan telefonlar ya da aksesuarlar değişecek ise 5-10 iş günü arasında işlemi gerçekleştirmişler, aradan bir ay geçecek nerdeyse daha ses soluk yok Lydia'dan. Bir de telefonumda ölü piksel vardı, telefonu bırakın kontrol edip, değiştirelim demişlerdi, iyi ki bırakmamışım.
    Siz siz olun Ankara'da burayı tercih edeceğinize başka servisleri tercih edin.







  • Hocam lydia hakkinda tek olumlu yorum yok zaten internette ankarada en hizmet sartlari en kötü servis.Bende bir kez oraya bırakmak hatasinda bulundum.Bir daha aslaTavsiyem baska subelerine gidin en son adamlar siramatik almislar o kadar kalabalik oluyor orasi cihazlara hicbir sekilde islem yapmıyorlar sifirlayip veriyorlar en yakın zamanda kapanmasi dileğiyle...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sandisk teknik servisi nerede?
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.