Şimdi Ara

Lutfen PM uzerinden ilettigim sorunuma cozum bulun. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    OIM uzerinden TT sistem mesajlari

    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 24-03-2020 18:46:12
    Görev : ISLAH
    Görev Bildirim Zamanı : 05-04-2020 11:18:00
    Arıza ID :2020040400070554xxx
    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
    İş Emri ID : 2020040500155640657
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA
    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi



    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : KAPALI
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : 76M/32K.PRF|4M/32K.PRF
    Upload Çıkış Gücü : 7.6
    Download Çıkış Gücü : 14.5
    Upload Kapasite Hızı : 4095 kbps
    Download Kapasite Hızı : 53139 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 0 kbps
    Download Mevcut Hızı : 0 kbps
    Upload Noise Margin : -8.3 dB
    Upload Attenuation : 30.3 dB
    Download Noise Margin : 8.3 dB
    DownloadAttenuation : 14.5 dB

    Bu TT tarafindan gelen 3 ve 4. sistem mesaji. Adamlar her kontrolde musteri tarafli sorun deyip kesip atiyor. Madem musteri tarafli, gelip sorunu soylesinler bana, efendim sorun sudur su degildir diye. Ama adamlar adrese gelmediler bile, size ozelden attigim ankastre kutusunu elden gecirmediler bile.. Hazir aklima gelmisken o ankastre kutusunu buraya da atayim
    _____________________________




  • Lutfen PM uzerinden ilettigim sorunuma cozum bulun.
    _____________________________
  • Evet arkadaslar, 24 martta actigim destek kaydi hala sonuclanamadi. Hep suclu musteri bulundu. En son 99tlye saha ekipleri yollama talebi sundular ve bana tak etti bu durum. Kablonette 81 tlye 2 yil taahhut ile 50mbps hiz varken bu kan emici sirket Turknette barinmak istemiyorum. Yani Turknet'i severdim iyi guzel hizmetleri vardi ama yayginlastikca bozdular ve musteriden uzaklastilar. Sorunsuz kullananlar elbet vardir hala ama cok surecegini dusunmuyorum. Kablonet altyapiniz varsa kablonete gecin kurtulun. Taahhut de bana kalirsa suan daha mantikli, kafasina gore zam yapamazlar, malum ekonominin durumu cok iyi oldugu icin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yaxis -- 6 Nisan 2020; 19:13:9 >
    _____________________________
  • Yaxis kullanıcısına yanıt
    Merhaba, saha ekiplerin yapmış olduğu kontroller sonucunda iç tesisat kaynaklı sorun olduğu bilgisi verilmiştir. 99 TL'ye yerinde destek ekibi sunduk. Ancak iptal etmek istediğinizi belirterek ekiplerin gelmemesini talep etmeniz üzerine ekip yönlendirmeyeceğiz.

    Ayrıca sizi aramızda göremeyeceğimiz için üzgün olduğumu iletmek isterim.
    _____________________________
  • Tekrar merhaba, 10 Nisan 2020 tarihinde iptal dilekcesini tarafiniza yolladim ve hemen ardindan sesli onayimi da verdim ama hizmetim hala iptal olmus degil, 5 gun olmus daha ne bekleniyor anlamiyorum? OIM uzerinden oyalaniyormusum gibi geliyor. 32333473 destek kaydi ile iptal talebim inceleniyormus. Lutfen su islemi hizlandirin..
    _____________________________
  • Yaxis kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilgili birimimize bildirimde bulundum. Kısa süre içerisinde iptal işlemini gerçekleştireceğiz.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.