Şimdi Ara

LPG İÇİN EN UYGUN ATMOSFERİK MOTORMU YOKSA TURBO MOTORMU LPG YE EN UYGUN ARAÇ HANGİSİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
4.339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başlığa yazdığım gibi LPG ye en uygun motor sistemi veya daha da net söyleyecek olursak hangi marka model araç LPG de daha verimli ve sorunsuz çalışır.Birde hangi araca hangi LPG kiti daha uygun.Ha bide lpg de yeni sıvı püskürtmeli sistemlerin yeni lpg marakları da yakında piyasaya sürecekleri konuşuluyor onu mu beklemek daha doğru olur.
    Cevaplarınız için çok teşekkür ederim



  • Aslında her şartta Turbolu motor daha iyidir. Ama henüz tam olarak istenen şekilde gelişmediği için genelde atmosferik motora insanlar mahkum kalıyor..
  • İmzamdaki focus da BRC sıralı sistem var, ne çekişte bir sorun var nede motorda çok şükür. Takalı 2.500 km kadar oldu... Yakıtı daha süper 100 tl ile 380 ile 400 km arası yapıtorum istanbul ş.içinde. Düşünün ki ortalama hız 20-22 km civarı gösteriyor...
  • atmosferikler uygundur.
  • En uygunu karbüratörlü motorlardır.
  • Uygun kit takıldığı sürece farketmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    En uygunu karbüratörlü motorlardır.

    neden ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    AURİS'e en uyumlu lpg hangisidir?
    11 yıl önce açıldı
    En kötü Dizel motor hangisi?
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    En uygunu karbüratörlü motorlardır.

    neden ?

    Basit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mpi'ın üstüne tanımam bu konuda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk


    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    En uygunu karbüratörlü motorlardır.

    neden ?

    Basit.

    anlatta bizde bilelim o zman.
  • Sıvı püskürtme kitlerini bazı markaların yakında montaja başlayacakları konusunda bilgisi olan yokmu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownlover

    Sıvı püskürtme kitlerini bazı markaların yakında montaja başlayacakları konusunda bilgisi olan yokmu

    Sıvı püskürtme icin suan bütün firmalar calısmakta..yakın bir zaman icinde gelmesi muhtemel bunun dısında bana kalırsada her ne kadar Turbo,Fsi,Tfsi sorunu cozduk takabiliyoruz densede Atmosferik kadar icim rahat taktırmam..
  • 4 kasa golfün uygun olmadığını biliyorum tecrübe ile sabit
  • mecburen atmosferik.
  • Bence en iyisi hitler motoru. Benzinlede 200 bastım, lpg ilede. Ne tekleme, ne çekiş düşüklüğü. Maşallah.
  • japon atmosferikler.

    auris var 1.6 132 hp mesela.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    mpi'ın üstüne tanımam bu konuda

    MPI derken dacia da MPI.
  • turbolu motorlar bu konuda daha maliyetli olduğu için tavsiye etmiyorum. atmosferik motorlar lpg ile daha çalışıyor sistem maliyeti daha düşük bu yüzden atmosferik diyorum. karbüratörlü araçlar maliyet yönünden karlı gözüksede daha fazla sorun çıkarma oranları ile enjeksiyonluların geriside kalıyor (sürekli ayar ilk çalıştırmada benzinle çalışmadığ için zamanla kuruyan motor...v.s.)
  • Şu an atmosferik daha uygun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2
    quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk
    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2
    quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk
    En uygunu karbüratörlü motorlardır.

    neden ?

    Basit.

    anlatta bizde bilelim o zman.


    ecu içermiyor. Karbüratörlü motorların büyük bir kısmı ağır metal alaşımından ötürü ısıl dayanımı daha yüksek. Çok noktadan enjeksiyonlu motorlara göre Lpg dönüşümünde daha sorunsuz oldukları bilinen bir gerçek.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.