Şimdi Ara

Logitech Servis Yardım.......

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
451
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar mx3200 kalvye mouse setımın mouse bozuldu..urunu alalı 4 seneyı gecmıstır.bende garantı 2 yıllık dıye faturasını atmıstım..gecen logıtechın sıtesınden ogrendım garantı suresı 5 yılmıs...logitech garantı ıle ırtıbata gectım garantısı devam etmekte gozukuyor ancak turkıye distribütörü fatura olmadan urunu garantı kapsamında yapamazmıs.....Bana bu konuda nasıl yol ızlemem gerektıgı hakkında yardımcı olurmusunuz? urunun faturası yok ancak sıstemde garantı devam etmekte gozukuyormus cogu yer fatura olmadan sıstemden garantıyı gorup yapmakta ben bu konuda haksız mıyım?yardımınızı beklıyorum.....teşekkür ederim...



  • numankeles kullanıcısına yanıt
    Fatura artık garanti belgesi yerine geçmiyor yeni yasadan sonra. Yani böyle bir şey istemeye hakları yok. Elinizde doldurulmuş ve kaşelenmiş bir garanti belgesi varsa garanti hizmetinden yararlanma hakkınız da vardır. Ayrıca ürün garantili olarak görünüyorsa takibini yapıyorlar demektir bu yüzden garanti belgesine de ihtiyaç olduğundan emin değilim. Haklarınızı bildiğinize inandırırsanız karşınızdakini işiniz daha kolay olur. Fatura isteme gibi bir hakları yok, ürün alırken garanti belgesini doldurup kaşeletmeye özen gösterin. Böylece hiçbir sıkıntı yaşamazsınız ileride.
  • tşk ederim sorunu çözdüm logitech müşteri temsilciliği çok yardımcı oluyor logitechin müşterilerine bu duyarlılığından dolayı logitech markasını şiddetle tavsiye ederim....
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.