Şimdi Ara

A4Tech Kablosuz mouse çalışmıyor, yardım lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
14.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba
    A4tech kablosuz klavye ve mouse kullanıyorum, daha önce de mouse çalışmamazlık yapmıştı, ancak kendi kendine düzeldi, şimdi yine bozuldu, ışık yanmıyor, sorun ne olabilir?



  • pili bitmiştir
  • kabloları kontrol et diicem
    yada
    başka bi mouse tak çalışmıyosa zati belliki girişte bişiler var..
  • sorun mouse'ta malesef, hiç tepki vermiyor...
  • Konu tarihi eski ancak sorun aynı..

    1 ay oldu olmadı mause alalı. Çalışıyordu bi an ışığı söndü.İlk önce pili bitti sandım ancak sorun başka..

    Mause nin altındaki kırmızı ısık.. mausu acmamla kapanması bir oluyor.Ancak actıgım andan itibaren sürekli mause hareket ettiğince yakın kalıyor.

    Mause "on/off dan 'on'" yapıp sürekli sol tuşu tıklayarak, masaya bırakıyorum ve sağa sola hareket ettiriyorum.
    Bu sekilde oluyor kullanıyorum.

    Ancak mausu zeminde hafif kaldırdıgımda yine off oluyor ve ısıgı sönüyor..
    _____________________________
  • selam arkadaşlar benimde mause arkadaşın anlattığı gibi on/off düğmesini açıpta durmadan sağ sol tuşuna basınca çalışıyor ancak basmayınca çalışmıyor. ne düşürdük ne bişey çok enterasan bir sorun arkadaşın mause!uda bugün aynı arızayı vermiş durum dahada ilginç.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maşrapa

    Konu tarihi eski ancak sorun aynı..

    1 ay oldu olmadı mause alalı. Çalışıyordu bi an ışığı söndü.İlk önce pili bitti sandım ancak sorun başka..

    Mause nin altındaki kırmızı ısık.. mausu acmamla kapanması bir oluyor.Ancak actıgım andan itibaren sürekli mause hareket ettiğince yakın kalıyor.

    Mause "on/off dan 'on'" yapıp sürekli sol tuşu tıklayarak, masaya bırakıyorum ve sağa sola hareket ettiriyorum.
    Bu sekilde oluyor kullanıyorum.

    Ancak mausu zeminde hafif kaldırdıgımda yine off oluyor ve ısıgı sönüyor..

    Aynı sorun bendede oldu 20 gün önce aldığım klavye mouse dün mouse durup duruken çalışmamaya başladı. Işığının yanmasıyla kapanması bir oluyordu evde bulunan başka pil denedim oda olmadı. Bugün gittim duracel pil aldım taktım çalıştı. Şimdi her 20 günde bir pil mi değişecem. Kimseye tavsiye etmiyorum alacak olanlar uzak dursun. 10 liralık kablolu bir tane alın en az 2 sene götürür sizi. Ne boşa para verin nede ikide bir pil bitti çalışmıyor diye strese girin. Bilsem almazdım geri iade şansım olsa şu an iade ederdim.
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Wireless klavye önerisi
    3 yıl önce açıldı
    klavye - mouse çalışmıyor
    19 yıl önce açıldı
    Klavye + Mouse önerisi
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • FB35 mouse kullanıyorum a4tech beyaz tekerleği döndüryorum rastgele gidiyor nedenini bilen varmı 

    _____________________________
  • emre8503 E kullanıcısına yanıt

    ben şuan hala yanında gelen pil ile kullanıyorum baya oldu 1 yıl falan bugünlerde kırmızı bir işık yanıp sönüyor pil bitiyor herhalde

    _____________________________
  • emir34vapur E kullanıcısına yanıt

    kutusunu okudum şarz azalma ışığıymış tmm

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.