Şimdi Ara

Logitech-->Garanti bitti ve bozuldu-->at çöpe gitsin mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sanal marketimden alınma, ithalatçısı logosoft olan logitech illumunated klavyem var, Garantisi 1 yıl önce bitti. Çok sık kullandığım bir ürün olduğundan çok alıştım ve kullanıma bağlı olarak da bir temizlik yapayim dedim. Sağ shift tusunun altındaki capraz beyaz plastik parçalardan birinin bit kadar tirnağini kirdim. Tus kapaği yerinde durmuyor. Ayrica klavyedeki bazı tuslar da tepki vermiyor. İthalatçilari aradim. Elimizde yedek parça yok tamir edemeyiz dediler. Haliyle değiştirmiyorlar da garantisi bittiği için. Bu logitech'te işler böyle mi acaba ürünün garantisi bitince tüm destek de bitiyor mu? Parası neyse verip tamir ettirmek istiyorum. Uzun zaman kullandım ve diğer klavyeler kütük gibi geliyor elime şimdi... Şu yaziyi bile zor yazdim dizüstü bilg. klavyesinde :)



  • himm sanirim öyle :)
  • normalde ürünün kullanım ömrü kadar teknik destek vermek zorundalar ama malesef ki çok para kazanamayacakları şeylerle uğraşmıyorlar klavyenin aynısı sıfır olarak satılmıyormu sıfırını alman en mantıklısı bence çünki yaptırsan bile garantisi olmadığı için ileride bir sorun çıkardığında yine para verip yaptırmak zorunda kalacaksın.
  • direk logitechle iletişime geç. 0 ını bile yollayabilirler.
  • quote:

    Sanal marketimden alınma, ithalatçısı logosoft olan logitech illumunated klavyem var, Garantisi 1 yıl önce bitti. Çok sık kullandığım bir ürün olduğundan çok alıştım ve kullanıma bağlı olarak da bir temizlik yapayim dedim. Sağ shift tusunun altındaki capraz beyaz plastik parçalardan birinin bit kadar tirnağini kirdim. Tus kapaği yerinde durmuyor. Ayrica klavyedeki bazı tuslar da tepki vermiyor. İthalatçilari aradim. Elimizde yedek parça yok tamir edemeyiz dediler. Haliyle değiştirmiyorlar da garantisi bittiği için. Bu logitech'te işler böyle mi acaba ürünün garantisi bitince tüm destek de bitiyor mu? Parası neyse verip tamir ettirmek istiyorum. Uzun zaman kullandım ve diğer klavyeler kütük gibi geliyor elime şimdi... Şu yaziyi bile zor yazdim dizüstü bilg. klavyesinde :)


    Sayın chaos7

    Her malın, sanayi ürününün bir kullanım ömrü vardır. Bu ömür Sanayi Bakanlığının belirlediği listelerde yer alır. Klavyenin kullanım ömrü ne önce onu belirlemeniz lazım. Kullanım ömrü süresince parasını verdiğiniz sürece imalatçı ve ithalatçı sattığı ürüne servis vermek zorunda. Bu servisi vermezse malın yenisi vermek veya uğradığınız ararı karşılamak zorundalar. Örnek vermek gerekir ise ( bildiğim için bu örneği veriyorum ) arabalarda kullanım ömrü 10 yıldır. Diyelim ki aldığınız arabanın garanti süresi bitti ve araba 9. yılında arıza yaptı. Siz de servise verdiniz ve servis arabanızı yapamadı veya yapmadı. Bu durumda size aynı veya muadil arabanın yenisini vermek veya zararınızı karşılamak zorundalar. Bu durum tüm sanayi ürünleri için geçerli olup, bu şekilde verilmiş pek çok Yargı kararı ver ki bu kararlar Yargıtay tarafından da onanmıştır.

    Anlatmaya çalıştığım şekilde önce ürününüzün kullanım ömrünü belirleyin, kullanım ömrü dolmadıysa servise verin. Servis ile ilgili işlemleriniz isapt açısından mutlaka yazılı olsun. Eğer servis vermezlerse haklı konuma geçersiniz. Aldığınız ürünün değeri gereği Tüketici Hakem Heyetine başvurur, hakkınızı alırsınız. Bu konularda Tüketici Derneklerinin sitelerinden faydalanabilirsiniz.

    Saygılar,




  • elimde bu klavyenın kendısı mevcut bende tusları ve altındakı beyaz ayaklar mevcuttur.. ..
  • Bu servis verme oayının bir detayı var. Sen garantisi dolmuş ya da garanti dışı ürünü götürüyorsun servise. Tamam kanunen bakmaya mecbur olabilirler diyelim. Fiyat konusunda sınır yok. Servis sana onarım ya da yedek parçası için yeni ürün fiyatı çekiyor ve ürünü çöpe atıyorsun. Mesela bilinen bütün notebook markaları böyle yapıyor. Klavye mouse gibi ürünler için zaten hiçbir üretici yedek parça falan vermez.

    Logitech in ilgileneceğini sanmıyorum çünkü aşırı derecede suistimal edildiler. Sanki adamlar hayrına mal dağıtıyormuş gibi sorunu olan olmayan bir sürü ölücü saldırınca firmaya artık önüne gelene al sana yenisi demiyorlar sanırım. Firmalara laf etmeye gelince herkes bir olur fakat aslında firmaların başını ağrıtan zeka özürlü, üç kağıtçı kullanıcı sayısıda yabana atılacak gibi değil. Misal dünya çapında 100 binlerce satılmış ve ün yapmış bir mouse+pad ikilisini satın alıp bunlar birbiri ile uyumsuz, mouse çıplak tahtada daha iyi çalışıyor diyen, ya da pahalı mouse alıp oyunlarda yine bir pok yapamayınca ürünü suçlayan, bu bozuk yüzeyden kaldırıp geri koyunca imlecin yeri sapıyor diyen adam gerizekalıdır. bunlardan forumda bolca mevcut. Logitech in müşteri memnuniyeti için yaptıklarını forumda okuyup elindeki sağlam ürünün bi tarafını kıran ya da bozuk deyip yenisini alan adamda üç kagıtçıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HexfeT -- 27 Ocak 2012; 16:16:16 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bencede bi iletişime geç :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.