Şimdi Ara

LOGITECH DESTEK KONUSU (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
835
Cevap
60
Favori
45.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Logitech'in destek kalitesi gerçekten de üst düzeymiş. 4 gün önce tuş takımı talebinde bulundum, anında onaylandı ve dün Hollanda'dan kargoya verilmiş, epostayla kargo takip numarası da göndermişler ve 1 saat kadar önce kargom İstanbul'a inmiş bile. Gün içinde teslimat öngörülüyor UPS sitesinde. Daha önce de Noctua sağolsunlar ücretsiz AM4 ayapı göndermişti CPU soğutucum için ama kargo takip no olmadan gönderilmişti ve ülkeye giriş yaptığı an PTT'ye verilmiş, toplamda teslim edilmesi 1 ayı bulmuştu. Yanlış anlaşılmasın Noctua'yı eleştirmiyorum kesinlikle, sonuçta garantisi biteli yıllar olmuş belki de üretimi bile bitmiş bir ürün için ücretsiz parça gönderdiler. Yine de kargoda ucuza kaçmamasıyla bir kez daha takdir ettim Logitech'i.

    Edit: Ve az önce kargom da geldi. Ben sadece Türkçe tuşlar gelir diye bekliyordum ki komple tüm tuş setini göndermişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Father Torque -- 28 Aralık 2018; 15:10:8 >




  • arkadaşlar eğer logitech g413 için türkçe tuş dizilimi soracaksanız şuan stokta yokmuş 1-2 ay içerisinde gelirmiş beklemede kalın
  • Bana G513 tuş takımı geldi ama G413 tuş takımıyla arasında çok ufak bir farklılık var; G413 tuşların içinde beyazımsı bir kaplama varken G513'te hiçbir boya yok. Bu nedenle sadece Türkçe tuşları değiştirdiğimde aydınlatma seviyeleri arasında göze çarpan bir fark ortaya çıktı. Tuşların tamamını değiştirince sorun olmadı, bir tek sol shift tuşunun boyutu farklı olduğu için eskini kullandım çünkü Türkçe klavyede > ve < işaretinin olduğu tuş varken İngilizce klavyelerde bu tuş bulunmuyor ve Shift tuşu daha kısa. Yine de set olarak güzel durdu.
  • Father Torque kullanıcısına yanıt
    rica etsem fotoğrafını atar mısınız sanırım sizin de g413 klavyeniz var orjinal keycap ile g513 keycap fotoğrafını da atabilir misiniz? bir de logitech destek"e g413 klavyem var g513 keycap gönderebilir misiniz dersem gönderirler mi teşekkür ederim şimdiden :D
  • caner.aynali C kullanıcısına yanıt


    Soldakiler klavye ile birlikte gelen 413 tuşları, sağdakiler ise yeni gönderilen Türkçe G513 tuşları. Soldaki iç boya sayesinde G413 tuş aydınlatması daha soft ama tüm yüzeyde neredeyse eşit seviyedeyken soldaki G513 tuşlarında ışık daha keskin ama tüm yüzeyde G413 kadar eşit yayılmıyor. Sorunuza gelince; teknik destek telefon hattını aradığınızda bir sorun derim, karşıdaki görevli oldukça yardımseverdi belki de standart prosedür olarak artık G513 seti gönderiliyor bile olabilir bilemiyorum.
  • Father Torque kullanıcısına yanıt
    konu ahkkında kendilerini bilgilendirdim bana şöyle dedi Edis Bey "Ben bu şekilde bir talep oluşturabilirim fakat logitechin onay vermesi gerekiyor istisnalar dahilinde olabilir" benim logitech destek e postamı istedi ve ürünü tanımladığımı gördü ve mail attı mailde adres bilgilerimi istedi şuan onay sürecinde bakalım inşallah onaylanır :D

    bir ricada bulunsam g413 ve g513 keycapslerinin ışıkları ne kadar fark ettirdiğini yan yana koyup atar mısınız :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caner.aynali

    arkadaşlar eğer logitech g413 için türkçe tuş dizilimi soracaksanız şuan stokta yokmuş 1-2 ay içerisinde gelirmiş beklemede kalın
    Bende aradım aynı şeyi söylediler
  • G413 için garanti desteği almak istedim fakat ürünü 2.el olarak başkasından satın aldığım için o kişi talep açmalıymış fatura onun adına kayıtlı, ne yapmalıyım, illa ki adama mı ulaşacağım?
  • Logitech G910 kullanıcısıyım. 2 Yıl ı geçti garantisi bitti.

    Bence kulak verin sonra sütten azım yandı demeyin..

    Türkiye'den aldım faturalı, bir yere kadar güzel gitti.. 22-24 Ay hiç kullanmadığım tuşlar dahil 2x, 3x basmaya başladı tam ben illallah edip Ticket açtığım günlerde garantisi bitti, hiçbir destek alamadım, Bana "kompressör ile hava basın tuşlara" denen 3 maddelik bir link attılar bu 2. si olması lazım.

    Sorun çözülmediği gibi destek vermediler, onarımı ?? cevap yok , yetkili servisiniz nerede parası ile yaptırayım dedim. Türkiye de servisimiz bulunmuyor dediler..

    Arkadaşımın aracılığı ile Penta idi sanırım, bu firmada klavyesi vb.. bir şey için teknik destek aldığını öğrendim mail attım, sordum Logitech servisi misiniz ?

    Evet dediler, sonra sorunumu belirttim ses seda kesildi, Ticket mevzusundan da bahsettim.

    Şimdi ben bu klavyeyi 550 TL gibi bir paraya aldım o zamanlar dolar kopmamış. yaklaşık 20 tane switch. Değişmeye kalksam 20 si kargo vs.. dahil 150 TL ye geliyor, tuşların teki ~1$

    Tabi saydım bir ara 20 de ya yetiyor ya yetmiyor du.

    Özetle benim Klavye maceram oldukça kötü, arkadaşımda 810 vardı oda ısrarla benimde bu zamana kadar sevdiğim Logi yi bana savundu

    Varsayımlar da bulunduk forumlar vb.. derken bir güncellemeye denk geldik, Fw ile alakalı olduğunu düşündüğüm zaman reddit de xxx güncellemesi öncesi sorun yok diyenleri gördüm ama anakart ta olduğu gibi, klavye'de de Downgrade mümkün değil, en azından bizim için, fw versiyonu ancak yenisi ile güncelleniyor. Deneyemedim..

    Artık elektronik çipler hükmettiği için insanın aklına bir şüphe geliyor ama bu tartışmak istediğim bir konu değil. Android - Ios savaşlarına döner sonra, "Aman efenim ürününüzün miladı dolmuş hadi onu çöpe atı yenisini alın"

    Sözün özeti. Ben Romer-G den neredeyse hiç memnun kalkmadım. Klavyeyi ARX yüzünden aldım yoksa Corsair alıcaktım NET. 2 yılı geçti ARX mobile uygulaması hala "BAŞLADIĞI" yerde. güncellenmiyor oyunlar eklenmiyor G510 daki o ekran olsa idi bundan daha faydalı olurdu

    Her halükarda hayallerim suya düştü, istediğim gibi bir klavye çıkmadı, tek sevdiğim yanı sonradan Revize ile gelmiş olan Silindirik Key caps leri dir. Tuşları özelleştirmişler köşeli tam silindir olmayan güzel açıları, basma noktaları var

    K** serisine geçsem bu klavye de arayıp araya bileceğim tek şey bu olur, onlar tam silindirik ele hoş geldiği sürece sorun yok




  • Penta servisinden ürünüm sıfır birebir değişimi ile bugün elime ulaştı. Logitech' i arayıp çözüm beklemek ve umursamayışları çok abesti. Direkt olarak Penta' ya yönlendirme yapıp 2-3 telefon görüşmesi yapmama sebep olmamaları gerekirdi. Yetkili birini bile güya bağlayıp aratacaklardı, hiç ses çıkmadı. Müşteri hizmetlerinde 2 avel var ve hiçbir şeyden bi haberler sadece.

    Her neyse, "s" tuşu ışık tamamen sönük halde diyerek Penta'ya yolladım ve sıfır kutulu olarak değişim yaptılar. Tebrik ediyorum hizmet anlayışları ve müşteri memnuniyetleri için.
  • Arkadaşlar Merhaba;

    Logitech MK345 kablosuz klavye setine sahibim 2016 yılının 11. ayında almıştım.

    Mouse 1 yıl sonra çift tıklamaya başlamıştı ama ilk başlarda işletim sistemindendir yada arada oluşan birşeydir diye üstüne düşmedim. Ürün bana inat sanki garantisinin bittiği ay rahat edici bir şekilde giderek nüksetti bu sorun. Ayrıca klavyede de kendi kendine tuşlar takılıyor ve bir harf sürekli olarak yazıyor rastgele..

    Artık Bilgisayarda dosya seçmek yada bir işlem yapmak resmen işkence. 2 Yılda doldu acaba Logitech ile iletişime geçsem yardımcı olurlar mı ?

    Nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jack Martin -- 8 Şubat 2019; 5:10:19 >
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Logitech g502 proteus spectrum mouse kablo dış ip örgüsü iki noktadan soyulmaya başladı. Kullanıcı hatası değil. Web sitesinden daha önce ürünü kaydetmiştim. Ordan resimle mail attım, 3 gündür herhangi bi dönüş olmadı.

    Ne yapmam gerekiyor ?
  • sterilsenfoni kullanıcısına yanıt
    Arayın hocam mail ile uğraşmayın. İlk sayfada yazıyor detaylı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • VR_27 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler bilgi için, sonuçları buraya yazacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • g910 orion spectrum türkçe tuş takımı çıktı mı acaba
  • Oppsional O kullanıcısına yanıt
    Hayır hocam, bildiğim kadarı ile çıkmayacak da.
  • benim daha önce bir kulaklığım vardı rma ile değişim yapılmıştı. ancak şu anda yeni kulaklıkta cızırtıdan arkadaşlarla konuşamaz oldum. acaba yardımcı olurlar mı yine?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • VR_27 kullanıcısına yanıt
    bilgilendirme için teşekkürler.
  • Öncelikle merhaba, Amerika'dan satın almış olduğum Pro Wireless mouse'umda Reddit vb. yerlerde çok gördüğüm double left click problemi yaşanmakta, alalı sadece 3 ay oldu ve 150$ para döktüğüm mouse şu anda double click basıyor. Logitech Destek Merkezinden başvuru açalı 1 hafta oldu fakat bot mesajından başka bir cevap almadım. Yardımcı olursanız çok müteşekkir olurum.
  • cotanga1 C kullanıcısına yanıt
    İlk sayfadaki telefon numarasını arayın. Mail vs ile uğraşmayın. Direkt telefonda görüşün durumu anlatın. Pm yolluyorum.
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.