Şimdi Ara

LOGAN MCV (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
182
Cevap
0
Favori
64.697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arakadaşlar ben de logan mcv yi çok sevdim. almayı düşünüyorum. ama içeriye çok ses aldığı söyleniyor. bu konuda bilgisi olan var mı ? İçeriye çok mu ses alıyor, bu ses çok mu rahatsız ediyor. uzun yolculuk için uygun mu? teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallimbir

    Arakadaşlar ben de logan mcv yi çok sevdim. almayı düşünüyorum. ama içeriye çok ses aldığı söyleniyor. bu konuda bilgisi olan var mı ? İçeriye çok mu ses alıyor, bu ses çok mu rahatsız ediyor. uzun yolculuk için uygun mu? teşekkürler.
    Merhaba değerli arkadaşım öyle abartılacak kadar değil ama dişli asfalt yolda içeriye asfalt sesi alıyor.Geçen otobanda 400 km yol yaptım otobanda çok harika pek ses yok.Depoyu fullemiştim biraz önce baktım 27 litre mazot kalmış 480 km yol yapmışım.Ben genelde 90-100 km civarı sürat yaparım.Fabrika verisi şehir dışı 4.8 litre yazıyor.Benim yol bilgisayarı doğru gösteriyorsa benim ortalama 4.79 olmuş.Sonuçta bu ticari bir araç binek arabaların konforunu aramamak lazım.Ne ka ekmek o ka köfte.Hadi hoşçakal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cesuryurek33

    Merhaba değerli arkadaşım öyle abartılacak kadar değil ama dişli asfalt yolda içeriye asfalt sesi alıyor.Geçen otobanda 400 km yol yaptım otobanda çok harika pek ses yok.Depoyu fullemiştim biraz önce baktım 27 litre mazot kalmış 480 km yol yapmışım.Ben genelde 90-100 km civarı sürat yaparım.Fabrika verisi şehir dışı 4.8 litre yazıyor.Benim yol bilgisayarı doğru gösteriyorsa benim ortalama 4.79 olmuş.Sonuçta bu ticari bir araç binek arabaların konforunu aramamak lazım.Ne ka ekmek o ka köfte.Hadi hoşçakal

    Alıntıları Göster
    merhabalar arkadaşlar logan mcv ler otomobil sınıfı mı? yani vergi ve vize konusu doblo , kangoo vs gibi mi ?logan sedan ile arasında şekil harici fark var mı? yani konfor ,sürüş , yalıtım vs aynı mı? teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oldcyclist

    merhabalar arkadaşlar logan mcv ler otomobil sınıfı mı? yani vergi ve vize konusu doblo , kangoo vs gibi mi ?logan sedan ile arasında şekil harici fark var mı? yani konfor ,sürüş , yalıtım vs aynı mı? teşekkürler

    Alıntıları Göster
    ticari araç sınıfında.her yıl muayene olmak zorunda.
    eğer ticari olarak kullanılırsa kullanıcı için iyi olabilir vergi sisteminden dolayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DOHCVTEC

    ticari araç sınıfında.her yıl muayene olmak zorunda.
    eğer ticari olarak kullanılırsa kullanıcı için iyi olabilir vergi sisteminden dolayı.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar merhaba logan mcv kafamı kurcalayan bi sorusu var, bu araç kamyonet sınıfında mı otomobil sınıfında mı? Binek olarak kullanacağım, Hatta az önce dacia yetkili bayii ni aradım dedim dacia logan mcv ruhsatta kamyonet mi hususi olarak mi geçiyor diye adam bana hangisini siterseniz o yaza r dedi hatta önümde şu an bi tane mcv duruyo ve hususi dedi, Allah aşkına otomobil sınıfında ise bu araç gerçekten alıcam lütfen cevap bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .brian.

    arkadaşlar merhaba logan mcv kafamı kurcalayan bi sorusu var, bu araç kamyonet sınıfında mı otomobil sınıfında mı? Binek olarak kullanacağım, Hatta az önce dacia yetkili bayii ni aradım dedim dacia logan mcv ruhsatta kamyonet mi hususi olarak mi geçiyor diye adam bana hangisini siterseniz o yaza r dedi hatta önümde şu an bi tane mcv duruyo ve hususi dedi, Allah aşkına otomobil sınıfında ise bu araç gerçekten alıcam lütfen cevap bekliyorum



    Bayii doğru demiş..

    Hususi istersen öyle kaydı yapılır ve binek araç gibi kullanırsın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gececi025


    quote:

    Orijinalden alıntı: .brian.

    arkadaşlar merhaba logan mcv kafamı kurcalayan bi sorusu var, bu araç kamyonet sınıfında mı otomobil sınıfında mı? Binek olarak kullanacağım, Hatta az önce dacia yetkili bayii ni aradım dedim dacia logan mcv ruhsatta kamyonet mi hususi olarak mi geçiyor diye adam bana hangisini siterseniz o yaza r dedi hatta önümde şu an bi tane mcv duruyo ve hususi dedi, Allah aşkına otomobil sınıfında ise bu araç gerçekten alıcam lütfen cevap bekliyorum



    Bayii doğru demiş..

    Hususi istersen öyle kaydı yapılır ve binek araç gibi kullanırsın...


    bu mesajda bence bir eksiklik var.bizde şimdi iş durumlarımızdan dolayı 2006 hyundai accent admire ımızı satıp 2011 logan mcv blackline alıcaz.ama bu aracın 5 koltuklusu kamyonet 7 koltuklusu otomobil olarak geçiyor bnm bildiğim.hususi istesek bizim 5 koltukluyu otomobil olarak geçireceklermi??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beetle0 -- 28 Temmuz 2010; 18:32:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beetle0

    quote:

    Orijinalden alıntı: gececi025


    quote:

    Orijinalden alıntı: .brian.

    arkadaşlar merhaba logan mcv kafamı kurcalayan bi sorusu var, bu araç kamyonet sınıfında mı otomobil sınıfında mı? Binek olarak kullanacağım, Hatta az önce dacia yetkili bayii ni aradım dedim dacia logan mcv ruhsatta kamyonet mi hususi olarak mi geçiyor diye adam bana hangisini siterseniz o yaza r dedi hatta önümde şu an bi tane mcv duruyo ve hususi dedi, Allah aşkına otomobil sınıfında ise bu araç gerçekten alıcam lütfen cevap bekliyorum



    Bayii doğru demiş..

    Hususi istersen öyle kaydı yapılır ve binek araç gibi kullanırsın...


    bu mesajda bence bir eksiklik var.bizde şimdi iş durumlarımızdan dolayı 2006 hyundai accent admire ımızı satıp 2011 logan mcv blackline alıcaz.ama bu aracın 5 koltuklusu kamyonet 7 koltuklusu otomobil olarak geçiyor bnm bildiğim.hususi istesek bizim 5 koltukluyu otomobil olarak geçireceklermi??


    7 koltuklular zaten hususi kaydediliyor, 5 koltukluların da ÖTV farkı ödenirse ruhsata hususi işlenir bildiğim kadarıyla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erzurum lu

    quote:

    Orijinalden alıntı: beetle0

    quote:

    Orijinalden alıntı: gececi025


    quote:

    Orijinalden alıntı: .brian.

    arkadaşlar merhaba logan mcv kafamı kurcalayan bi sorusu var, bu araç kamyonet sınıfında mı otomobil sınıfında mı? Binek olarak kullanacağım, Hatta az önce dacia yetkili bayii ni aradım dedim dacia logan mcv ruhsatta kamyonet mi hususi olarak mi geçiyor diye adam bana hangisini siterseniz o yaza r dedi hatta önümde şu an bi tane mcv duruyo ve hususi dedi, Allah aşkına otomobil sınıfında ise bu araç gerçekten alıcam lütfen cevap bekliyorum



    Bayii doğru demiş..

    Hususi istersen öyle kaydı yapılır ve binek araç gibi kullanırsın...


    bu mesajda bence bir eksiklik var.bizde şimdi iş durumlarımızdan dolayı 2006 hyundai accent admire ımızı satıp 2011 logan mcv blackline alıcaz.ama bu aracın 5 koltuklusu kamyonet 7 koltuklusu otomobil olarak geçiyor bnm bildiğim.hususi istesek bizim 5 koltukluyu otomobil olarak geçireceklermi??


    7 koltuklular zaten hususi kaydediliyor, 5 koltukluların da ÖTV farkı ödenirse ruhsata hususi işlenir bildiğim kadarıyla.

    Alıntıları Göster
    5 kişilik mcv ye en arkaya koltuk ekleyen varmı. biliyosunuz 7 kişilikller ötv farkından dolayı baya pahalı bu sebeple ben 5 kişilik alıp arkaya 2 kişilik koltuk ekleyebilirmiyim. yapan yada gören varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redcheek99

    5 kişilik mcv ye en arkaya koltuk ekleyen varmı. biliyosunuz 7 kişilikller ötv farkından dolayı baya pahalı bu sebeple ben 5 kişilik alıp arkaya 2 kişilik koltuk ekleyebilirmiyim. yapan yada gören varmı?

    Alıntıları Göster
    yok dostum hic gormedim arti polisler gorurse sende polisleri gormek zorundasin onu gec hep bir stresle yola cikacan tabi sansina guveniyorsan sorun yok....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    yok dostum hic gormedim arti polisler gorurse sende polisleri gormek zorundasin onu gec hep bir stresle yola cikacan tabi sansina guveniyorsan sorun yok....

    Alıntıları Göster
    biliyosunuz orjinal 7. koltuklar bükülüp zeminde kayboluyorlar. ben %95 5 kişilk kulanıcam hep kapalı kalıcak. bazen lazım olur diye. şu polis olayına gelince 7 yıldır araç kullanırım, sadece 2 kere durduruldum. yaklaşık olarak 200000 kmde 2 defa.:) o riskide rahatlıkla alırım. bide ne bilim polisler artık rahatlar, eskisi gibi öyle çok sorun çıkaran yok. en son beni durduran ekip radarda yakalanmışım fakat daha kayıta başlamamışlar o yüzden uyarmak için durdurmuş ve bana lütfen dikkatli gidin 50km ilerde Adıyaman gölbaşındada radarımız var onada dikkat edin diyerek uğurlamıştı




  • Merhaba. 2007'den beri bu aracın 5 kişilik olan tipini kullanıyoruz. Alırken bu kamyonet-otomobil meselesi hiç söylenmedi. Ruhsatta Kamyonet olarak kaydediliğini gördük. Kullanım şekli olarak Hususi yazıyor. Ancak bunun Hususi veya Ticari olarak kaydedilmesi aracın kamyonet veya otomobil olmasını etkilemiyor. 7 kişilik olanlar otomobil sınıfında 5 kişilikler kamyonet. Aslında bizim ruhsatta tam yazan Kapalı Kasa Kamyonet. Anladığım kadarıyla kurumlarda bu araca ne olarak tanımlayacağını bilmiyor. İnternetten vergi sorgulaması yaptığımda araç Panelvan olarak görünüyor. Yani Maliye ve Trafik bile aynı tür olarak görmüyor.

    Gelelim 5 kişilik tipin kamyonet oluşunun sorunlarına; araç her yıl fenni muayeneye girmek zorunda. Aslında bunun hem iyi hem de kötü tarafı var. Bana kalsa her yıl muayene yaptırmak aracın eksik taraflarının görülmesi için bir şans. Ayrıca vergi meselesini konusunda vaktinde ödemeyip sonra öderim düşünenler 2 yıl sonra muayene vakti geldiğinde sıkıntıya düşebiliyor. Diğer bir sorun İstanbul da oturanlar için sıkıntı yaratabilir. 5 kişilik MCV ler kamyonet olduğu için Boğaziçi köprüsünü kullanamıyor. Bir de bunlar haricinde pek söylenmeyen ama benim araştırdığım kadarıyla bir sorun var. Otomobiller vergi sınıflandırmasında 1-3 yaş arası 4-6 yaş arası gibi bir sınıflandırmaya tabi. Yani 4 yaşından sonra vergi düşüyor. Ancak maliye aracı panelvan olarak kabul ettiği için bu sınır 1-6 yıl. Dolasıyla 5 kişilik olan araç vergi indirmini 6 yıl sonunda alıyor.

    Bu sebeplerden dolayı kamyonet olmasın otomobil olsun diyenler 7 kişilik tipi almak zorunda. Tabi bu durumunda da bir sorun var: Fiyat farkı. 1.6 Laureate versiyonun 5 ve 7 kişilik olan tipleri arasındaki fiyat farkı 5850 TL; 1.5 85bg Laureate versiyonun 5 ve 7 kişilik tipler arasındaki farkı 6350 TL.
    Kamyonetin zorluklarına katlanamam diyenler bu farkları ödemek zorunda. Ayrıca bu fiyat farkları da 1 yıl yerine 2 yıl fenni muayene yaptırmakla amorti edilecek gibi değil.
    Umarım yazdıklarım MCV almak isteyenlere bir fikir verebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercanarcan

    Merhaba. 2007'den beri bu aracın 5 kişilik olan tipini kullanıyoruz. Alırken bu kamyonet-otomobil meselesi hiç söylenmedi. Ruhsatta Kamyonet olarak kaydediliğini gördük. Kullanım şekli olarak Hususi yazıyor. Ancak bunun Hususi veya Ticari olarak kaydedilmesi aracın kamyonet veya otomobil olmasını etkilemiyor. 7 kişilik olanlar otomobil sınıfında 5 kişilikler kamyonet. Aslında bizim ruhsatta tam yazan Kapalı Kasa Kamyonet. Anladığım kadarıyla kurumlarda bu araca ne olarak tanımlayacağını bilmiyor. İnternetten vergi sorgulaması yaptığımda araç Panelvan olarak görünüyor. Yani Maliye ve Trafik bile aynı tür olarak görmüyor.

    Gelelim 5 kişilik tipin kamyonet oluşunun sorunlarına; araç her yıl fenni muayeneye girmek zorunda. Aslında bunun hem iyi hem de kötü tarafı var. Bana kalsa her yıl muayene yaptırmak aracın eksik taraflarının görülmesi için bir şans. Ayrıca vergi meselesini konusunda vaktinde ödemeyip sonra öderim düşünenler 2 yıl sonra muayene vakti geldiğinde sıkıntıya düşebiliyor. Diğer bir sorun İstanbul da oturanlar için sıkıntı yaratabilir. 5 kişilik MCV ler kamyonet olduğu için Boğaziçi köprüsünü kullanamıyor. Bir de bunlar haricinde pek söylenmeyen ama benim araştırdığım kadarıyla bir sorun var. Otomobiller vergi sınıflandırmasında 1-3 yaş arası 4-6 yaş arası gibi bir sınıflandırmaya tabi. Yani 4 yaşından sonra vergi düşüyor. Ancak maliye aracı panelvan olarak kabul ettiği için bu sınır 1-6 yıl. Dolasıyla 5 kişilik olan araç vergi indirmini 6 yıl sonunda alıyor.

    Bu sebeplerden dolayı kamyonet olmasın otomobil olsun diyenler 7 kişilik tipi almak zorunda. Tabi bu durumunda da bir sorun var: Fiyat farkı. 1.6 Laureate versiyonun 5 ve 7 kişilik olan tipleri arasındaki fiyat farkı 5850 TL; 1.5 85bg Laureate versiyonun 5 ve 7 kişilik tipler arasındaki farkı 6350 TL.
    Kamyonetin zorluklarına katlanamam diyenler bu farkları ödemek zorunda. Ayrıca bu fiyat farkları da 1 yıl yerine 2 yıl fenni muayene yaptırmakla amorti edilecek gibi değil.
    Umarım yazdıklarım MCV almak isteyenlere bir fikir verebilir.
    dacia logan mcv blackline 5 kişilik alıp arabayı ticari olmayan hususi yapabilrmiyiz 2 koltuk için 5-6 kagıt fazladan vermiyelim butun özellikleri aynı 2 koltuk için para cepte kalsın ticaride ötv % 10 hususide % 37 yanlısın varsa düzeltin




  • MCV modelin ikiz kardeşi: Lada R90

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=42497967
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    kac gun gectı hala mcv ıcın soru soran da yok ınternet ortamında ya bızım arabayı alanlar ınternet ortamıyla tanısmayanlar yada arabasından o kadar memnunkı bır sorunu bıle yok ınternet ortamında boyle sıtelere gırmeye bıle tenezul etmıyorlar..yada ben delırıyorum......

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu MCV (5 kişilik olanı) ticari olarak geçiyor bildiğim kadarıyla. Bu durumda:

    1. MTV nasıldır?
    2. Muayenenin hususiden farkı var mıdır? (her yıl diye duydum)
    3. Yıllık sigorta ücreti farklı mıdır?
    4. Burada zikretmediğim ama özel araçla farkı bilinmesi gereken hususlar nelerdir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hada

    Arkadaşlar bu MCV (5 kişilik olanı) ticari olarak geçiyor bildiğim kadarıyla. Bu durumda:

    1. MTV nasıldır?
    2. Muayenenin hususiden farkı var mıdır? (her yıl diye duydum)
    3. Yıllık sigorta ücreti farklı mıdır?
    4. Burada zikretmediğim ama özel araçla farkı bilinmesi gereken hususlar nelerdir?



    Benim bildiğim kadarıyla 7 kişilik olanları ticari diye geçiyor. 5 Kişilik olanları hususi.

    Eğer ticari ise de emin olduğum bilgiler şöyle.
    Sıfır ticarilerin ilk muayenesi 2 sene sonra. Sonra her sene yapılıyor.
    Sıfır hususilerin ilk muayenesi 3 sene sonra. Sonra 2 senede bir yapılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*

    quote:

    Orijinalden alıntı: hada

    Arkadaşlar bu MCV (5 kişilik olanı) ticari olarak geçiyor bildiğim kadarıyla. Bu durumda:

    1. MTV nasıldır?
    2. Muayenenin hususiden farkı var mıdır? (her yıl diye duydum)
    3. Yıllık sigorta ücreti farklı mıdır?
    4. Burada zikretmediğim ama özel araçla farkı bilinmesi gereken hususlar nelerdir?



    Benim bildiğim kadarıyla 7 kişilik olanları ticari diye geçiyor. 5 Kişilik olanları hususi.

    Eğer ticari ise de emin olduğum bilgiler şöyle.
    Sıfır ticarilerin ilk muayenesi 2 sene sonra. Sonra her sene yapılıyor.
    Sıfır hususilerin ilk muayenesi 3 sene sonra. Sonra 2 senede bir yapılıyor.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bende bu aracı çok düşündüm ama hanıma beğendiremedik seat st aldık. bu aracı çok araştırdım 5 kişilik olanları ruhsatta hususi kamyonet olarak geçiyor bu nedenle vergisi binek araçlar gibi değil muayeneleri her yıl üstelik uygun fiyatının yanında abs ninbile opsiyonlu olarak sunulması aile aracı olarak kullanacağımdan dolayı beni dolaylı yoldan uzaklaştırdı ama alan komşularım var gayet memnunlar.




  • yollar logan mcv lerle dolu resmen... Çok tutuldu bu araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercanarcan

    Merhaba. 2007'den beri bu aracın 5 kişilik olan tipini kullanıyoruz. Alırken bu kamyonet-otomobil meselesi hiç söylenmedi. Ruhsatta Kamyonet olarak kaydediliğini gördük. Kullanım şekli olarak Hususi yazıyor. Ancak bunun Hususi veya Ticari olarak kaydedilmesi aracın kamyonet veya otomobil olmasını etkilemiyor. 7 kişilik olanlar otomobil sınıfında 5 kişilikler kamyonet. Aslında bizim ruhsatta tam yazan Kapalı Kasa Kamyonet. Anladığım kadarıyla kurumlarda bu araca ne olarak tanımlayacağını bilmiyor. İnternetten vergi sorgulaması yaptığımda araç Panelvan olarak görünüyor. Yani Maliye ve Trafik bile aynı tür olarak görmüyor.

    Gelelim 5 kişilik tipin kamyonet oluşunun sorunlarına; araç her yıl fenni muayeneye girmek zorunda. Aslında bunun hem iyi hem de kötü tarafı var. Bana kalsa her yıl muayene yaptırmak aracın eksik taraflarının görülmesi için bir şans. Ayrıca vergi meselesini konusunda vaktinde ödemeyip sonra öderim düşünenler 2 yıl sonra muayene vakti geldiğinde sıkıntıya düşebiliyor. Diğer bir sorun İstanbul da oturanlar için sıkıntı yaratabilir. 5 kişilik MCV ler kamyonet olduğu için Boğaziçi köprüsünü kullanamıyor. Bir de bunlar haricinde pek söylenmeyen ama benim araştırdığım kadarıyla bir sorun var. Otomobiller vergi sınıflandırmasında 1-3 yaş arası 4-6 yaş arası gibi bir sınıflandırmaya tabi. Yani 4 yaşından sonra vergi düşüyor. Ancak maliye aracı panelvan olarak kabul ettiği için bu sınır 1-6 yıl. Dolasıyla 5 kişilik olan araç vergi indirmini 6 yıl sonunda alıyor.

    Bu sebeplerden dolayı kamyonet olmasın otomobil olsun diyenler 7 kişilik tipi almak zorunda. Tabi bu durumunda da bir sorun var: Fiyat farkı. 1.6 Laureate versiyonun 5 ve 7 kişilik olan tipleri arasındaki fiyat farkı 5850 TL; 1.5 85bg Laureate versiyonun 5 ve 7 kişilik tipler arasındaki farkı 6350 TL.
    Kamyonetin zorluklarına katlanamam diyenler bu farkları ödemek zorunda. Ayrıca bu fiyat farkları da 1 yıl yerine 2 yıl fenni muayene yaptırmakla amorti edilecek gibi değil.
    Umarım yazdıklarım MCV almak isteyenlere bir fikir verebilir.



    ruhsatta kamyonet yazarsa hız sınırın daha azdır. polis hız limitini aşmıssın der.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: hada

    Arkadaşlar bu MCV (5 kişilik olanı) ticari olarak geçiyor bildiğim kadarıyla. Bu durumda:

    1. MTV nasıldır?
    2. Muayenenin hususiden farkı var mıdır? (her yıl diye duydum)
    3. Yıllık sigorta ücreti farklı mıdır?
    4. Burada zikretmediğim ama özel araçla farkı bilinmesi gereken hususlar nelerdir?



    Benim bildiğim kadarıyla 7 kişilik olanları ticari diye geçiyor. 5 Kişilik olanları hususi.

    Eğer ticari ise de emin olduğum bilgiler şöyle.
    Sıfır ticarilerin ilk muayenesi 2 sene sonra. Sonra her sene yapılıyor.
    Sıfır hususilerin ilk muayenesi 3 sene sonra. Sonra 2 senede bir yapılıyor.


    Teşekkürler cevap için. Ancak diğer kullanıcı veya bilgili arkadaşlar için 1, 3 ve 4 nolu sorularım geçerlilğini koruyor.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.