Şimdi Ara

linea-megane (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
1.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet edc dynamic donanim fiyati bu
    _____________________________
  • ASLA RENAULT UCUBE DEGIL TABIKIDE,AMA BIR VW YA DA AUDI DEGIL SONUCTA...DAHA 1 YIL ONCESINE KADAR BU FIYATA NISSAN QQ ALINABILIYORDU,SADECE BU SEGMENTTE BIR ARAC ICIN FIYATI ASIRI BULUYORUM.C4 VE 308 IN FIYATI DA HEMEN HEMEN AYNI ONLARDA COK.
    _____________________________
  • TESEKKURLER,ARTIK YENI BIR ALTERNATIFIM VAR.
    _____________________________
  • EDC ile Dualogic & B+ ile C sınıfı aracın fiyat karşılaştırması pek mantıklı olmayacaktır. Bu arada fiyatların aşırı yüksek olduğunu kabul ediyorum

    Not: Fiat'ın Linea'yı C segmentide saydığını biliyorum ama kişisel görüşüm Bu aracın B - C arasında olduğudur. Abimde olan GP ile arasında farkedilecek hiçbir hacim farkı yok?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    Jetta ya 70 bin TL vermesini biliyosunuz, 56 bin TL bi megane çok mu görüyosunuz.

    Reno'ya neden bu kadar ucube muamelesi yapılıyor anlamıyorum.

    3 senedir megane kullanıyorum çok şükür hiç bir sıkıntı çıkarmadı ve şu an oldukçada memnunum.

    Bundan önce bir focusum vardı, servisten çıkmıyodum

    Bana kalırsa asla fiat araba almami ferrari dışında, onada param yetmez


    insanlar ithal üretim meganelar hakkında bilgisi yokki linea gibi (c sınıfı b sınıfı) o bile belli olmayan araçla megane ı bir tutuyor 2012 haziranında 1.6 dizeller gelsin görürüm ben burda megane hakkında atan tutanları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: photos

    Megan 'ın fiyatını yanlış yazmışsınız. Nereden aldınız 56.000.- tl fiyatı? Renault 'un sitesinde bilehttp://renault.com.tr/page.aspx?id=725 ( 50.000.- tl fiyat var.) pazarlığı - ilaveleri hariç ... Megan EDC otomatik şanjıman fiyatını yazdıysanız EDC yeni teknoloji şanjıman 4.4 LT yakıt tüketimi var Linea ile mukayese bile kabul etmez. Malzeme ve işçilik Megan 'da çok üstün...

    ayrıca sınıf farkı bile var linea b sınıfı bir araç megane c sınıfı bir araç 2 araç nasıl mukayese ediliyor anlamak mümkün değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERTERAK

    56 bin tl gibi bir bütçe varsa linea ve megane arasına sıkışıp kalmak gereksiz.

    aynen
    _____________________________
  • Kesinlikle dizel olacaksa mazda 3 dizel veya Toyota corolla dizel alın.Benzinli ve az yakan bir araç istiyorsanız Lancer,Tsi golf,leon yada octavia alın.Kısaca reno yada fiat'dan uzak durunda ne alacaksanız alın
    _____________________________
    Üzülme! Birşey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da GERÇEKTEN OLMAMASI GEREKTİĞİ için olmaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazrock

    civic de dizel secenegi yok biliyorsunuzki,lpg takarsam da garantiden faydalamayacagim.o yuzden civic olamayacak

    artık anlaşmalı olarak garantisi bozulmuyor
    _____________________________
  • linea'nın c sınıfı olduğunu geçenlerde öğrendim. Ben hep Clio kategorisi B sınıfı sedan sanırdım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: power97

    quote:

    Orijinalden alıntı: photos

    Megan 'ın fiyatını yanlış yazmışsınız. Nereden aldınız 56.000.- tl fiyatı? Renault 'un sitesinde bilehttp://renault.com.tr/page.aspx?id=725 ( 50.000.- tl fiyat var.) pazarlığı - ilaveleri hariç ... Megan EDC otomatik şanjıman fiyatını yazdıysanız EDC yeni teknoloji şanjıman 4.4 LT yakıt tüketimi var Linea ile mukayese bile kabul etmez. Malzeme ve işçilik Megan 'da çok üstün...

    ayrıca sınıf farkı bile var linea b sınıfı bir araç megane c sınıfı bir araç 2 araç nasıl mukayese ediliyor anlamak mümkün değil

    Komik.. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp. Sınıf olayına önyargılı yaklaşım yapıyorsunuz. Heryerde C olduğu yazar bir araştırın. Yabancı yayınlara bakın.

    Eni kısa olduğu için b buçuk diyen de oluyor ama rakipi megan yerine fluence olan Linea'dan pek farklı değil tabi fiyatı dışında. (sedan sedan'a karşı)
    2 aracı da benzer şartlar altında kullananlardan bilgi alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -YağmurAdam- -- 27 Ekim 2011; 15:29:52 >
    _____________________________




  • 2007 yılında seat-cordoba araç alırken linea ile cordoba arasında çok gittim geldim bayilerin yolunu az arşınlamadım sonra otomobil dergilerindede o sene baya bir karşılaştırıldı cordoba-linea 2 lisi ve 2 side B sınıfıydı o zamanın dergilerinde açıkça görebilirsiniz ama 4 yıl geçti belkide linea değerlendirme açısından c sınıfınada geçmiş olabilir "ayrıca 2010 haziran autosport dergisinde bravo ile megane karşılaştırılmıştı" eğerki dediğiniz gibi c sınıfı olsaydı neden bravo-megane karşılaştırılması yapıldı ?? linea araçlarında gerçekten bir sınıf karmaşası var yada bravo ile linea aynı sınıfta
  • Ya nedir bu megane düşmanlıgı

    Ya megane nın görünüşü yeter bi kere, linea nedir ya.

    EDC desen dualogice 5 basar.

    Neyin kıyaslaması bu....
    _____________________________
  • aşağıdaki listeye göre linea kesinlikle B sınıfında yer alan bir araç


    A segmenti

    Basic – Mini – Minicar – Şehir arabası-Economy car
    Peugeot 107 - Fiat Panda - Renault Twingo - Toyota Aygo - Hyundai i10 - Citroen C1 - Chevrolet Spark - Suzuki Alto - Kia Picanto

    B segmenti

    Small – Küçük - Küçük aile arabası
    Ford Fiesta - Renault Clio - Renault Symbol - Opel Corsa - Fiat Grande Punto - Fiat Palio - Toyota Yaris - Mazda 2 - Chevrolet Kalos - Volkswagen Polo - Peugeot 207- Peugeot 206- Honda Jazz - Nissan Micra -Nissan Note - Hyundai Getz - Dacia Sandero - Mitsubishi Colt - Hyundai i20 - Kia Rio-Skoda Fabia - Fiat Linea

    C segmenti

    Lower Medium – Alt orta sınıf otomobil
    Mitsubishi Lancer -Renault Fluence - Renault Megane - Hyundai i30 - Toyota Corolla - Ford Focus - Opel Astra - Honda Civic - Audi A3 - Fiat Bravo - Volkswagen Golf - Kia Cee'd - Peugeot 308 - Mazda 3 - Hyundai Elantra - Kia Cerato - Skoda Octavia - Dacia Logan - Toyota Auris - Proton Gen2

    D segmenti

    Upper Medium - Üst orta sınıf otomobil
    Opel Insignia - Volkswagen Passat - Opel Vectra - Alfa Romeo 156 - Renault Laguna - Ford Mondeo - Toyota Avensis - Honda Accord- Seat Exeo - Mazda 6 - Alfa Romeo 159 - Nissan Primera - Skoda Superb - Mercedes C-Serisi - BMW 3 Serisi

    E segmenti

    Executive - Üst sınıf otomobil
    Mercedes E Serisi - BMW 5 Serisi - Audi A6 - Chrysler 300C

    F segmenti

    Luxury - Lüks sınıf otomobil
    Mercedes S Serisi - BMW 7 Serisi - Audi A8 - Jaguar XJ - Volkswagen Phaeton

    S segmenti

    Sports - Spor otomobil
    Porsche Serileri - Ferrari Serileri - Maserati Serileri

    Küçük MPV

    Multi Purpose Vehicle
    Hyundai Matrix - Toyota Corolla Verso - Renault Megane Scenic - Seat Altea

    Büyük MPV

    Mini Pessenger Van
    Renault Espace- Ford S-Max

    Kaynak:http://www.aracbilgisi.com/usta-sofor/1574-otomobil-segmenti-nedir.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi power97 -- 27 Ekim 2011; 15:48:50 >




  • mazdalarda gerçekten son 1 yılda iyi atılımlar yaptı ve fiyatlarıda gayet makül
  • bence lineaya haksızlık ediliyor biraz, + ları süspansiyonları güzel, özellikle türkiye gibi yerler için çok iyi diye düşünüyorum, motoru multi-jet zaten 1.3 olanından fazla birşey beklememek lazım, 1.6 olanı gayet yeterli, 1.4 benzinlisi de çok tatminkar, donanım olarak gayet zengin, çok sık arıza yapan bir araç değil ( tabi kullanıma da bağlı) bunlar artıları, eksileri de malzeme kalitesi kötü, araç dar, arkaya 3 geniş kişi oturunca sıkıntı oluyor, tasarımı çok iyi değil ama bu kişiden kişiye değişir bence.krom aksesuarları takınca biraz daha şık görünüyor. Bence şunu biraz daha geniş yapıp malzeme kalitesini biraz daha iyi tutsalardı, yani çok iyi olmasına gerek yok, ama lineadaki özellikle konsol kısmı vasat denilebilir, direksiyon ve vites fena değil hatta iyi denebilir, deri. Bir sürü donanımı var, yağmur sensörü , hill holder, far sensörü vs. ama aynaları içeriden düğme ile kapatamıyoruz, otomatik kapı kilitleme var ama kapı açma tuşu yok yani biri binecekken kapı kolundan hafifçe çekip açmanız gerekiyor o kadar donanım var koltuk ısıtma yok deri seçeneği olmasına rağmen koltuk ısıtma olmaması saçma geldi bana en azından ön koltuğa konabilirdi, bunlar biraz rahatsız ediyor insanı. Onun dışında yalıtım olarak güzel, en üst versiyonunundaki ses sistemi gayet güzel, usb den müzik çalma, bluetooth ile telefonu bağlama çok işe yarayan özellikler bence. Burda yorum yapanları çoğu bence lineayı test etmedi, yada ön yargıyla yaklaştı.
    bizde günlük kullanım için 1.4 benzinlisi var, şikayetimiz olmadı daha.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1 HiT u DowN -- 27 Ekim 2011; 16:37:03 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    bence lineaya haksızlık ediliyor biraz, + ları süspansiyonları güzel, özellikle türkiye gibi yerler için çok iyi diye düşünüyorum, motoru multi-jet zaten 1.3 olanından fazla birşey beklememek lazım, 1.6 olanı gayet yeterli, 1.4 benzinlisi de çok tatminkar, donanım olarak gayet zengin, çok sık arıza yapan bir araç değil ( tabi kullanıma da bağlı) bunlar artıları, eksileri de malzeme kalitesi kötü, araç dar, arkaya 3 geniş kişi oturunca sıkıntı oluyor, tasarımı çok iyi değil ama bu kişiden kişiye değişir bence.krom aksesuarları takınca biraz daha şık görünüyor. Bence şunu biraz daha geniş yapıp malzeme kalitesini biraz daha iyi tutsalardı, yani çok iyi olmasına gerek yok, ama lineadaki özellikle konsol kısmı vasat denilebilir, direksiyon ve vites fena değil hatta iyi denebilir, deri. Bir sürü donanımı var, yağmur sensörü , hill holder, far sensörü vs. ama aynaları içeriden düğme ile kapatamıyoruz, otomatik kapı kilitleme var ama kapı açma tuşu yok yani biri binecekken kapı kolundan hafifçe çekip açmanız gerekiyor o kadar donanım var koltuk ısıtma yok deri seçeneği olmasına rağmen koltuk ısıtma olmaması saçma geldi bana en azından ön koltuğa konabilirdi, bunlar biraz rahatsız ediyor insanı. Onun dışında yalıtım olarak güzel, en üst versiyonunundaki ses sistemi gayet güzel, usb den müzik çalma, bluetooth ile telefonu bağlama çok işe yarayan özellikler bence. Burda yorum yapanları çoğu bence lineayı test etmedi, yada ön yargıyla yaklaştı.
    bizde günlük kullanım için 1.4 benzinlisi var, şikayetimiz olmadı daha.

    Linea daha geniş olsaydı, malzeme kalitesi daha iyi olsaydı, ses yalıtımı daha iyi olsaydı C segmentinin iddialı Avrupalı sedanları ile kıyaslanabilirdi. Ama değil.




  • EDC Dinamik şuan liste fiyatı 54.550 TL ki dahada altına alınabilir.52 bin e alınır diye düşünüyorum.

    Fiyatları doğru yazalım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Death666

    EDC Dinamik şuan liste fiyatı 54.550 TL ki dahada altına alınabilir.52 bin e alınır diye düşünüyorum.

    Fiyatları doğru yazalım.

    2011 modeller 54.550 TL. 2012 modeller 56.550 TL.

    2.550 Tl indirim almak ise neredeyse imkansız. Mazda da falan alırsınız ama Renault'da zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 27 Ekim 2011; 17:06:40 >
  • mazda 3 dizel bu 2 aracında çok önünde.50000 civarları indirimle alabilirsiniz.Senelercede sorunsuz binebilirsiniz.

    ayrıca line ile megane ı karşılaştırmak her ne kadar megane ı beğenmesemde megane a hakarettir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 27 Ekim 2011; 17:17:58 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.