Şimdi Ara

★★★ LG V30+ ANA KONU ★★★ (527. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.254
Cevap
97
Favori
838.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 525526527528529
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: droguzhan

    zaten renk farkı fiyat diye saçmalıkları çıkaranlar özel yerlerde satan telefoncular oluyor..böyle bilindik mağazalarda fiyat farkı olmaz 27000 tl iyi fiyat bende aldım ama sana şunu söleyeyim ev.ur kadar saçma sapan müşteri hizmetleri görmedim...ben havale yaptıktan 20 gün sonra anca geldi oda gelmedi ben gittim adana şubesinden aldım....birde sakın şaşırma ev.urda kapalı kutu yani jelatin li şekilde gelmiyor...eline ulaşırsa direk lg müşteri hizmetlerini ara imei sorgulat...bende sıkıntı olmadı ancak ben 1 ay kullanmadan ölü pixel oluştu gümüş renkti benimkide servise verdim bekliyorum cvplarını...yani lg müşteri hizmetleri tatminkar ama ev.ur tam bir başbelası kimse kimseden haberi yok sakın şaşırma :DD
    Reis sen nabtın resmen soğudum iki dakikada telefondan xD. Müsteri hizmetleri başbelası evet bunla ilgili de çok şikayet var. Ama şu 20 gün acayip fazla. Hemde sen gidip mağazadan aldım diyorsun.Yani gitmesen daha uzun sürecek. Hadi bende İzmirdeki mağazaya gidiyim almaya( 4 tane ayrı magaza var orası ayrı ama xD ) 8tl kargo ücreti verdik .Hadi onu da salla 4 mağaza var izmirde hangisine gidip alacam neye göre ne diyip alacam mağazadan bu konuda biraz yeşillendirirsen sevinirim.
    Ayrıca kapalı kutu gelmemesi resmen kabul edilemez. Ne demek ya jelatinsiz o.ç lara bak.Hayır teşhir ürün bu geri gönderelim desen zaten imkansız 2 3 aydan önce parayı iade etmezler. Tamam çok olumsuz yorum okudum ama bu resmen fiyasko.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sen kargo ücretli aldıysan bence sıkıntı çıkmaz ben aptal gibi ev.ur'un kendi gönderisi ile gelsin istedim dedim belki daha güvenilir olur diye ama tam bir fiyasko çıktı...ama sen kargo ile istediysen bence sende sıkıntı olmaz...kapalı kutu için bende ev.ur a gittiğimde şaşırdım bu ne saçmalık adam içindeki telefonu millete göstermiş belki açmış olabilir dedim ama onlarda bize böyle kapalı kutu yani jelatinli lg v30 gelmedi dediler...lg müşteri hizmetlerini aradım dedim böyle birsey olabilirmi diye onlarda firmalara göre değişgenlik gözüküyor evet doğrudur bazıları jelatın yok dediler.. sonra tabi topu bana attılar dedim peki müşterilere gösterilen olabilirmi bişey demediler.. imei sorgulatmada sadece hat takılıp takılmadığı işlem görüp görmediğini bilinebiliyor yani adam açsa az kurcalasa tekrar format atıp kapatsa kimsenin ruhu duymaz:DDama bence takma sıkıntı çıkmaz..ama gerçekten birdaha ev.urdan birşey almam :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: droguzhan

    sen kargo ücretli aldıysan bence sıkıntı çıkmaz ben aptal gibi ev.ur'un kendi gönderisi ile gelsin istedim dedim belki daha güvenilir olur diye ama tam bir fiyasko çıktı...ama sen kargo ile istediysen bence sende sıkıntı olmaz...kapalı kutu için bende ev.ur a gittiğimde şaşırdım bu ne saçmalık adam içindeki telefonu millete göstermiş belki açmış olabilir dedim ama onlarda bize böyle kapalı kutu yani jelatinli lg v30 gelmedi dediler...lg müşteri hizmetlerini aradım dedim böyle birsey olabilirmi diye onlarda firmalara göre değişgenlik gözüküyor evet doğrudur bazıları jelatın yok dediler.. sonra tabi topu bana attılar dedim peki müşterilere gösterilen olabilirmi bişey demediler.. imei sorgulatmada sadece hat takılıp takılmadığı işlem görüp görmediğini bilinebiliyor yani adam açsa az kurcalasa tekrar format atıp kapatsa kimsenin ruhu duymaz:DDama bence takma sıkıntı çıkmaz..ama gerçekten birdaha ev.urdan birşey almam :D
    Şu işe bak ya.. Resmen komedi. Açıkcası Evkurdaki olumsuz yorumları okudum başka şansım olsa kesinlikle almazdım ama artık satış yapan neredeyse hiç bir yer kalmadı. Bide sitedesinde havaleyi yollamama rağmen hala ödeme bekleniyor yazıyor. O sende kaç gün sonra değişti. Yani kaç güne ödendi ve kargolandı yazdı sitede?
    Malum müsteri hizmetleri açmıyor soramıyoruz birsey hele bide virüs varken düşünemiyorum xD
    Ha birde şunu sorayım. Şu hediye aksesuar setini alabildin mi bari Bts olan. Ondan da ümitsizim ama neyse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whowert is back -- 14 Nisan 2020; 22:22:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • droguzhan D kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam tuhaf artık yüzde 100 sıkıntı yok neyse olursa bidaha göndeririz sıkıntı yok sağolasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o sitede bır b.k yok yazmıyor birşey.. bende ödendi yazmıştı ama müşteri hizmetleri bana ne ile ödeme yaptınız diye soruyor o kadar m.l bir müşteri hizmetleri...kimse kimseden haberi yok cidden ben havale yaptım senın gibi bana kredi kartıyla alınmış gözüküyor diyor gerz.kler işte :DD onlara fazla takma sen.. bir şeklde apt.llıklarını anlıyorlar düzeltiyorlar zaten...bende hiç kargoya verildi yazmadı zaten kargo ile almamıştım evkur gelip kendisi aracıyla getirecekti sözde ama gelmedi işte gittim elden aldım zorla :DD bts aksesuar konusunda sadece bana kılıf geldi ve kılıf gayet iyi kaliteli ama korumaz koruyucu değil.... cam koruma gelmedi :DD eksik var dememe rağmen defalarca müşteri hizmetleri not aldığı halde aranacaksınız denildiği halde aranmadım bende bıraktım ne yapayım alsınlar g.tlerine s.ksnlr:DD senin benden tek farkın kargo ile istemen olmuş ki iyi yapmışsın bence bütün bana olanlar sana olmaz gibi geliyor :DD




  • evkur'a zırnık koklatmam..müşteri profili olarak da hiç güven vermiyordu bana zaten. n11 de ares iletişim mağazasında 2999 tl'ye 1 adet kalmış. dilerseniz oraya da bakın. evkur'a göre daha güvenilir geliyor bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: droguzhan

    o sitede bır b.k yok yazmıyor birşey.. bende ödendi yazmıştı ama müşteri hizmetleri bana ne ile ödeme yaptınız diye soruyor o kadar m.l bir müşteri hizmetleri...kimse kimseden haberi yok cidden ben havale yaptım senın gibi bana kredi kartıyla alınmış gözüküyor diyor gerz.kler işte :DD onlara fazla takma sen.. bir şeklde apt.llıklarını anlıyorlar düzeltiyorlar zaten...bende hiç kargoya verildi yazmadı zaten kargo ile almamıştım evkur gelip kendisi aracıyla getirecekti sözde ama gelmedi işte gittim elden aldım zorla :DD bts aksesuar konusunda sadece bana kılıf geldi ve kılıf gayet iyi kaliteli ama korumaz koruyucu değil.... cam koruma gelmedi :DD eksik var dememe rağmen defalarca müşteri hizmetleri not aldığı halde aranacaksınız denildiği halde aranmadım bende bıraktım ne yapayım alsınlar g.tlerine s.ksnlr:DD senin benden tek farkın kargo ile istemen olmuş ki iyi yapmışsın bence bütün bana olanlar sana olmaz gibi geliyor :DD
    Ben bunların soyunu sopunu sk..m . 20 dk oldu teli açan yok.Zaten rezaletti şimdi virüs var diye daha rezalet yavaşlamış. Eminim artık banada eksik bir şey gelecek kesin eksiksiz gelecegine ümidim kalmadı. Son bir haftada zaten açın şikayet var dolmuş taşmış zaten yorumlarla. Aslında kabahat bende dostum bu a.k evlatlarına bilerek bulaşmak yerine 1 ay önce fiyatı iner diye beklemeyip bitti bitiyordan almalıydım. Ama bi eksik arızalı gelsin bir parça dahi thh,cimer,sikayetvar,bakanlık kanallarına üşenmeyip bizzat teker teker başvuracam.Sağolasın dostum detaylı bilgilerin için eyw.
    Edit : Tam bunları yazarken 25 dk sonunda müşteri hizmetleri baglandı. Burdaki sinirle hattaki karıya patladım kadın da çok naif birisi nası alttan aldı. Virüs sebebi ile calışanlar yarı yarıya azalmış vs yoğunluk varmış. Havalen gözükmüyor dedi wp den yollicam şimdi makbuzu. Bakalım neler bekliyor bizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dediğim gibi bu kadar sistemsiz ve kimsenin kimseden haberi olmayan d.nglak bir şrket...havale gözükmüyor demesi zaten ayrı bir komiklik kardeşim bunlar böyle cidden bir b.k olmaz bu ş.rketten.. ama düzeltirler sadece olan sana olur normalde 3 iş günü içinde kargoya verilmesi gerek senin telefon ama sen gözden 1 hafta çıkar...müşteri hizmetleri dediğin gibi naif ama bilgisiz yetersiz naptıklarını hiç bilmiyorlarr sıkıntı zaten orda...ama cidden merak ediyorum kaç günde halledilecek senin durum :D benimkini geçemezsin 17 gün galiba sonra ben gidip kendim aldım :DD
  • odeon3 O kullanıcısına yanıt
    Veya böyle bir alternatif için ne dersiniz.Kullanışlı mıdır...https://urun.n11.com/ekran-koruyucu/lg-v30-full-on-arka-kaplama-tpu-soft-koruma-filmi-P263250227
  • Arkadaşlar kamera lensini kullanıma bağlı olarak her ne kadar dikkat etsek de yine de kılcal çizikler oluşuyor. Bu çiziklerin nasıl önüne geçebiliriz? Malum virüs dolayısıyla internetten sipariş vermek de istemiyorum açıkcası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar 1 aylık cihazda 1 tane ölü piksel ortaya çıkmıştı benım garantiye gönderdim ve değişim talep edilmiş ancak merkez kabul etmemiş kullanmaya mani değil diye böyle bir saöçmalık olabilirmi anlamış değilim ...illa 3 tane olması gerekmiş falan filan yalan atmacalar bende tüketici hakem heyetine başvurcam e devlet üzerinden ...sizide de böyle bir durum oldumu arkadaslar çok merak ediyorum 3 ölü piksel neden yani 1 tanesi ayıplı mal olarak geçiyor yasada ama bu lg neden böyle pislik yaptı anlamadım....
  • droguzhan D kullanıcısına yanıt
    Sadece telefon üreticileri değil monitör ve dizüstü bilgisayar üreticileri de yapıyor aynı saçmalığı hocam. Ama bildiğim kadarıyla 1 tane de olsa ölü piksel yıllardır malın ayıplı kabul edilmesi için yeterli sebep, "kullanıma engel olmuyor, o yüzden sorun sayılmaz" geçerli bir gerekçe değil yani kanuna göre Tekrar görüşün ve sizi rahatsız ettiğini usturuplu bir dille anlatın, yardımcı olabilirler; en azından bana yardımcı oldular (parayı geri yatırmayı hâlâ beceremediler o ayrı konu ). İnat ederlerse de hakem heyetine gidin, paranızı faiziyle geri alırsınız %99 ihtimalle bence




  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    sizdekide mi telefondu peki... yani hakem heyetine kesinlikle başvurcam galiba sanmıyorum düzelteceklerini ama yinede kurumsal müşteri hizmetlerini ariyacam orayı arayın demişlerdi..yarın arayıp konuşcam umarım inş iyi sonuç çıkar yoksa hayırlısı olsun artık mahkeme sonucunu beklicez napalım...

    birde siz hangi yerle görüştünüz düzeltme yaptılar...
  • droguzhan D kullanıcısına yanıt
    Evet, benim de ilk aldığım V30'da ekranın üst kısmında AŞIRI DERECEDE sarılık, düşük parlaklıkta felaket seviyede black crush ve panel boyunca parlaklığı farklı bölgeler vardı. Ve yine düşük parlaklıkta özellikle grinin tonlarında ekranda inanılmaz derecede kirli ("grainy" dedikleri türden) bir görüntü vardı. Servise (Şengüller) götürdüm, "Sorun göremiyoruz, emin misiniz problem olduğuna hocam? " dediler. Dikkatli incelemelerini ve telefona özellikle karanlık ortamda düşük parlaklıkta bakmalarını istedim. Telefonun içinde de tüm bu sorunların değişik parlaklık seviyelerinde çekilmiş yığınla fotoğrafı olduğunu ve telefonu kullanmama engel olmasa dahi bu sorunların beni GERÇEKTEN çok rahatsız ettiğini de ekledim. "Peki, bakacağız ve genel merkeze bu fotoğrafları göndereceğiz ama değişim/para iadesi için söz veremiyoruz hocam" dediler. Akşam servis kapanmadan birkaç saat önce verdiğim telefon için ertesi sabah para iadesi kararı çıktı Lakin 2-3 haftadır para hesaba yatmadı bir türlü, hem de LG'nin kayıtlarına göre para iadesi yapılmış olmasına rağmen Şimdi de o işle uğraşıyorum ama hayırlısıyla onu da halledeceğim inşallah

    Size tavsiyem sizin de ekrandaki sorunun sizi çok rahatsız ettiğini söylemeniz ve "1 piksel garanti kapsamında değil" gibi şeyler söylerlerse yaklaşık 8-10 senedir 1 ölü pikselin dahi ayıplı mal kapsamında sayıldığını belirtmeniz. LG bazen kendi kafasına göre "O defo sayılmaz ya " gibi bahaneler üretebiliyor ama biraz ısrar edince iyi kötü bir çözüme kavuşturuyorlar görünüşe göre. Zaten çözmemek için inat ederlerse de THH'de paranızı alırsınız çok büyük ihtimalle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 16 Nisan 2020; 23:59:1 >




  • Bu mobil veriyi açınca veri ücreti uygulanabilir uyarısını kaldırmanın yolu yok mudur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    peki sizde neden para iadesi verilmesi karar alındı yani değişim neden olmadı...

    buarada cvplarınız için tşk ederim...
  • @ferhatyilmaz_ Rootlu cihazlarda sistem arayüzü uygulaması modifiye edilerek kaldırılabilir muhtemelen ama fabrikadan çıktığı gibi kullanılan cihazlarda bunu kapamanın yolu yok bildiğim kadarıyla hocam. Ben de çok araştırdım, yabancı kaynaklara da baktım ancak henüz bir çözüm bulabilen yok. LG arayüzü değiştirirken biraz dadı kafasıyla hareket etmiş görünüşe göre



    @droguzhan Ben servise başvurduğum esnada LG'nin elinde yedek cihaz yokmuş hocam, şu an olduğunu da sanmıyorum. Aslında genel olarak cihazdan memnundum, bu yüzden değişim cihazı istedim ama müşteriye verecek değişim cihazı kalmayınca mecburen para iadesine karar verdiler Nasıl olsa ücret iadesi alacağım diye başka bir V30+ sipariş ettim şu an, onun ekranı da -hafif de olsa- defolu gibi; ama kusursuz panelli bir V30 bulmak zor olduğundan ve bundaki defo ötekinin aksine pek gözüme batmadığından kullanmaya devam etmeye karar verdim. İleride bir gün çok kafam bozulursa ekran değişimi veya para iadesi talep ederim belki ama şimdilik gerek yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 18 Nisan 2020; 3:27:43 >




  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    hadi ya stokta nasıl olmaz daha en fazla 3 senelik cihaz yani ve hala satışı mevcut..ama lg de telefon yok garip cidden... aceba senin telefon rengine göremi stokta yoktu.ben açıkcası para iadesi değil değişim istiyorum umarım halledilir...halletceklerini pek sanmıyorum ama olmadı artık THH başvuru yapcaz e devletten...
  • droguzhan D kullanıcısına yanıt
    Hocam 10 yıl parça bulundurma zorunlulukları var ancak telefon olarak stok bulundurma zorunlulukları yok ne yazık ki sıkıntı burada...
  • droguzhan D kullanıcısına yanıt
    Hocam moralinizi bozmak istemem ama artık ellerinde cihaz kaldığını sanmıyorum çünkü benden önce değişim cihazı bekleyen birkaç arkadaşa da para iadesi yapıldı. LG eskiden telefonları doğrudan kendi ithal ederken bol bol cihaz getiriyor, gerekirse bir üst modeli veriyordu kullanıcıya ama bir süredir ithalatçı LG Türkiye değil Brightstar, KVK gibi firmalar olduğu için verdikleri değişim cihazları da aslında onların stokları ile sınırlı diye tahmin ediyorum.

    Renk, müşteri reddetmediği sürece değişim cihazı konusunda önemli bir kriter değil. Böyle bir şey olursa servisler genelde sizi arayıp "Şu an elimizde sadece şu renk cihaz var, size bunu versek sorun olur mu?" diye soruyorlar. Zaten cep telefonu üreticilerinin Türkiye'de en sevmediği şey para iadesi yapmak, o yüzden mümkün mertebe tamir etmeyi veya değişim cihazı vermeyi yeğliyorlar. Bu yüzden ellerinde başka renk cihaz olsa daha önce bana da teklifte bulunurlardı diye düşünüyorum. Artık tek seçenek telefonu -gerekirse fark ödeyip- başka bir yerden satın almak veya tamir ettirmek gibi görünüyor hepimiz için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 18 Nisan 2020; 3:28:53 >




  • 
Sayfa: önceki 525526527528529
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.