Şimdi Ara

LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
297
Cevap
35
Favori
19.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
312 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • serkan1216 kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam. Hakkımızı sonuna kadar ararız sıkıntı yok, kendileri düşünsün. Keşke bunlara hiç fırsat vermeden direkt çözüm odaklı olsalar.

  • Bende THH başvurumu yapmış bulunmaktayım. inşallah en kısa sürede çözüme kavuşur.

  • azizbaris kullanıcısına yanıt

    Adelet mülkün temelidir, gerçektende çok dogru


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi de satıcı Burak üründe bir sıkıntı olursa direkt ben müdahale ederim sorununuzu çözerim diyor hep forumda. Ee tüketici hakem heyetine gitmeye gerek kalmadan iş çözülmediyse bu nasıl bir yardım ki? Yardımdan kastı tüketici hakem heyeti kararını uygulamak mı? Onu zaten istiyorsa yapmasın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Lg merkez olur vermezse, burak beyi unuttun.birsey yapamaz oda.etkisiz hale geliyor tamamen, mahkemeye vermek ten baska care. Kalmiyor


    Hakem heyeti karari ile her satici kuzu kuzu gerekeni yapiyor, yapmak zorunda, A saticisi B saticisi fark etmeksizin. 6502 geregince geregi yerine getirilir her sekilde.LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan1216 -- 27 Aralık 2022; 17:56:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkan1216 kullanıcısına yanıt
    Bir şey yapamaz farkındayım ama forumda satış yaparken sanki her şey onun elinin altındaymış gibi bir havaya bürünüyor. Eski yazdıklarına bakın anlarsınız, sanki LG merkezin hiçbir önemi yok, kendisi bağlantıları sayesinde hiçbir müşterisini mağdur etmeyeceğini garanti ediyor. Sorun çıkınca servis gelip baktıktan sonra LG merkez onay vermezse Burak isimli satıcı kim ki? İnsanları kendine inandırarak bu forumda satış rekorları kırdı. Umarım herkese bir ders olur bunlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • evet öyle yazıyordu .dediğiniz gibiydi hocam. bizlerde okuyorduk hep beraber




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan1216 -- 27 Aralık 2022; 18:29:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exheo kullanıcısına yanıt

    Forumda kendisinin çokça davası var. Aziz hocamın kazandığı haberini bugün aldık, öyle bir şey söz konusu dahi değil. Bu şekilde insanlara ürün satıldı, sorun olduğunda da mahkemeye verin denildi. Çok söyledik böyle laflara kulak asmayın diye, ancak sözümüzü dinleyen olduğu kadar, duymazdan gelenler de oldu. Bir takım vaatlerle insanların kendilerini pohpohlayan paylaşımlar yapmaları sağlandı.


    İşin daha da garibi sonra o arkadaşlar aynı sorunları yaşadıklarında dilekçelerini yine ben yazdım. 😊


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    O zamanlar forumda herkes satıcı arkadaşı konuşuyordu. Herkes iyi şeyler yazıyordu, benim bile fiyat sormuşluğum var. İnsanlara güven pompalıyordu resmen ama belliydi böyle olacağı. Kendisini son zamanlarda pek göremedim forumda, artık aktif değil mi acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 27 sinde yaptıgım başvuruda bugün savunma istenme yerine gelinmiş 10-12 güne bi sonuç çıkacak inşallah dostlar

  • Bunlar anca malı satana kadar destek veririm der. Mal satıldımı diğer müşteriyi kovalar. Tvler pahalı olduğu için iyi komisyon dönüyor bu işte.


    30.000 Liranın üstündeki tvleri almayın , en azından THH de hakkınızı savunursunuz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 6 Ocak 2023; 11:22:31 >
  • aliveli90 kullanıcısına yanıt

    66.000 TL oldu THH başvuru limiti

  • LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız

    Herkese merhaba.

    Öncelikle sizleri böyle bir konu için rahatsız ettiğim için baştan özür dilemek istiyorum.

    Ancak "LG A2 OLED TV" ile ilgili yaşadığım kötü tecrübeyi daha önce bu başlıkta çok kısa olarak paylaşmış ve buradaki tecrübeli arkadaşların yardımı ile bana gelen ürünün teşhir/ayıplı ürün olduğu ortaya çıkmıştı.

    ve ilgili firmanın bilgilerini burada paylaşmam istenmişti. Ancak süreç devam ettiği ve firmanın iyi niyet sergileyeceğini umud ettiğim için firma ismini paylaşmayı uygun görmemiştim.


    Ancak yaklaşık 1 aylık süreçte kötü durumlar yaşandı ve bugün LG Türkiye'den gelen e-mail sonrası çok üzüldüm ve bende hem ayıplı TV bilgilerini hemde firma bilgilerini sizlerle paylaşmaya karar verdim. Çünkü benim yaşadığım bu kötü süreci belkide yarın başka bir kişide yaşayabilir ve en azından bu mesajım sonrası daha dikkatli davranabilir. Tabi bu nacizane bir dileğimdir.


    Firma, İzmir Mavibahçe Alışveriş merkezindeki "LG Brand Shop Doğan Ticaret". Bu firmanın İzmir'deki birçok AVM'lerde mağazası mevcut.

    Firma, ürünü satana kadar gerçekten çok ilgili, güleryüzlü ve kibardı. Buraya kadar herşey çok güzeldi. Ancak ürünün teşhir ürünü olduğunu firmaya ve LG Türkiye'ye aktardığımda herkesin bize olan ilgisi, güleryüzü yok oldu. Böyle birşey beklemiyorlardı anlaşılan.

    Bu nedenle sırası gelmişken, servis menüsünün kontrolü için destek veren tüm arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum.


    Bu ayıplı ürün web satışı sonrası 30 gün kullanılıp geri iade edilmiş ve ayıplı ürün işlemi görmesi gerekirken, tekrar ambalajlanarak satışa sunulmuş. Ben bu durumun yasal olmadığını ve bu hatanın düzeltilmesini talep ettim. Bana 2 seçenek sunuldu. Para iadesi yada aynı ürünün sıfır olanı. Fakat biz TV'yi öyle bir zamanda satın aldık ki, ertesi gün zam geleceği bilgisi verilmişti ve ellerinde son 1 adet vardı.

    Şimdi para iadesi alırsak bu fiyata aynı TV'yi alma şansımız olmayacaktı, eğer aynı TV'yi almayı kabul edersek bu seferde stok olmadığı için aralık ayı sonuna kadar beklememiz gerekecekti.

    Bizde C2 modelin hiçbir fark ödenmeden yada az bir fark ödenerek bu hatanın düzeltimesi yönünde farklı bir seçenek talep ettik.

    Fakat, 3 haftalık oyalama/bekleme sonunda hem LG Türkiye hemde mağaza olumsuz geri döndü. C2'ye geçiş için mağaza bizden +10.000 TL daha talep etti. Fakat bu rakam piyasa fiyatından yüksekti.

    Bizde İzmir'deki diğer LG Brand Shop'ları arayarak ürün stoğunu ve fiyatını öğrendik ve biraz daha uygun fiyata bulunca firmaya bilgi verip satışın iptal edilmesini ve para iadesinin yapılmasını talep ettik.

    Firma hiç tereddüt etmeden kabul etti. Fakat yaklaşık 1 saat içerisinde bizi arayıp diğer mağazanın verdiği fiyatı kendilerinde verebileceğini, ek olarak C2 modellerde biten Opet yakıt kampanyasına bizi dahil edebilmek için faturayı eski tarihli kesip buradanda +2.000 TL benzin geleceğini, satışı iptal etmememizi istediler.

    Bizde hala firmanın iyi niyetli olabileceğini düşünerek kabul ettik ve ertesi gün C2 için anlaştığımız ek ücreti firmaya yolladık.

    Fakat firma yılsonu olduğu için stok olmadığını 26-28 aralık gibi C2 geleceğini söylediler. Bunada tamam dedik.

    Yine buraya kadar mağazanın iyi niyetli olduğunu farzederek herhangi bir art niyet aramadık.


    C2 model TV 27'sinde mağazaya geldi ve serviste 31 aralık cumartesi günü tv'yi getirip kurulumu yaptılar.

    Bu arada A2 model TV ayıplı ürün olduğu için ilk günden itibaren ürünün bizden alınmasını talep ettik ama nedense alınmadı. Bu ürünü kullanmanın etik olmayacağını düşündüğümüz için TV'yi hiç kullanmadık.

    Servis C2 model TV'yi getirdiğinde evde A2 model TV'yi gçördüğünde şaşırdı ve madem böyle bir süreç yaşandı, neden 1 aydır bu TV sizden alınmadı diye soru sordu ve istemeye istemeye TV'yi alıp götürdüler.


    Servis TV beraberinde faturayıda teslim ettiğinde fatura tarihine baktığımızda tarih 31 aralık olarak kesilmişti. Yani bize söylendiği gibi Opet kampanyası için geriye dönük bir fatura kesilmemişti.

    Mağazayı arayıp bu durumu sorduğumuzda aptala yatıp, yanlışlık olmuştur ama siz bu faturayı lütfen saklayın. Biz size fake/sahte fatura düzenleriz, hallederiz denildi. ve bizi lütfen pazartesi-salı günü arayın faturayı size yollayalım denildi.

    Açıkçası bu kampanya bize teklif edildiğinden beri eşim bana bunun bir kandırmaca, yalan olduğunu ve mağazanın bunu satışı iptal etmememiz adına söylendiğini ve gerçekleşmeyeceğini söylemişti. Açıkçası bende bu kampanyayı çok önemsemedim. Olsada olur, olmasada olurdu.


    Mağazanın gerçek yüzünü görebilmek için alacağım cevabı bile bile mağazaya salı günü whatsapp üzerinden mesaj yazdım ama tabiki saatlerce cevap verilmedi. Aradım telefonada cevap verilmedi. Şuan mağaza telefonlara cevap vermiyor. Bizimle iletişimi tamamen kestiler.


    Eşimin başından beri kampanya ile ilgili yorumu doğru çıktı. Firma bu konuda bize yalan söyledi.

    Bende bu son yaşananları LG Türkiye ile paylaştım ve bugün LG Türkiye'den e-mail geldi.

    Gelen e-mailde konunun mağaza ile görüşüldüğü ama kampanyaya katılımın bizler tarafından talep edildiği ve bu yasal olmadığı için güncel tarihli fatura kesildiği belirtilmişti. Açıkçası hiç şaşırmadık. Ama üzüldük.

    Bende LG Türkiye'ye yasal olarak telefonların dinlenilmesini, kampanya ve sahte fatura konusunun mağaza tarafından açıkça söylendiğinin bu konuşmalarda yer aldığını teklif ettim. Tabi bununda yapılmayacağını çok iyi biliyoruz.


    Zaten ayıplı ürün satarak bizi mağdur eden mağaza bu seferde ikinci kez bizi mağdur etti.


    Dediğim gibi bu kampanya çokta önemli değildi bizim için. Biz sadece Brand Shop gibi bir mağazanın kendilerini tercih eden müşterilerine bu amatör yaklaşımına üzüldük.


    Yaşadığımız süreci biraz uzunda olsa sizlerle paylaşmak istedim. Umarım başka kişilerde böyle kötü bir süreç yaşamazlar.


    Şuan tek mutlu olduğumuz konu, C2 model TV'yi gerçekten çok beğendik.

    Ama LG'yi ilk defa tercih eden biri olarak bu evimize satın aldığımız ilk ve son LG marka ürün oldu malesef.


    Paylaştığım TV servis menüsünü özellikle, model ve seri numarası için paylaştım. Dikkat edilmesini rica ediyorum.





  • Herkese selamlar. 07/10/2022 tarihinde başlayan THH süreci, 07/01/2023 tarihinde 55G2 modelinin kurulması ile son buldu. Resim vs çekemedim ama tüm testleri tv ye gerçekleştirdim. Gerçekten kusursuz bir panel denk gelmiş. Bu da çektiğimiz cefanın hediyesi olsun. LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız  Artık sorunsuz, sıkıntısız sefa sürmek kaldı. LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız 

  • Tekrar çok geçmiş olsun Aziz hocam. Onca cefadan sonra bir ohh çekiyor insan. Tabi bir sonraki mücadeleye kadar. Malum ülke Teksas gibi, her firma kendi kanunlarını yazıyor.


    @serkan1216 ve @hdblack35 den de iyi haberler bekliyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler Savaş hocam. Valla her konuda hakkımızı sonuna kadar arayacağız başka çaremiz yok malesef.

  • Bendeki gelişmeyi yazayım hemen . savunması geldi yazıyor . baktığımda artık sistem de . acaba ne kadar daha sürecek bu süreç ,6 ay sürmez umarım

  • Savunma istendi yazıyor bendede hala 32 gün oldu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Evet abiler Tüketici hakem heyetinden karar formum çıktı aralık sonu yaptıgım başvuru bugün bitti.


    Misli ile degişimine karar verildi.



    @SAVIAR kendisine yardımları için çok teşekkür ederim.

  • Haki_Tr kullanıcısına yanıt

    kutlarım dostum sonunda olması gereken olacak

  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.