Şimdi Ara

lg sirius smart adi altinda gelmis yeni seriler (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
181
Cevap
4
Favori
15.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt
    kumanda da yağmur damlası olan mod nem alma modudur. sıcaklık sabit 25 derece, fan hızı ayarlanabilir. tavsiyem bu modda bir gece denemeniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ztalan

    kumanda da yağmur damlası olan mod nem alma modudur. sıcaklık sabit 25 derece, fan hızı ayarlanabilir. tavsiyem bu modda bir gece denemeniz.
    merhaba şuan normal modda 27 de çalıştırıyorum rahat ettirdi. 26 da üşüyoruz . bu damla olan modda dahamı rahat ederiz? yatak odası için
  • nem alma modu ortamın nemini azalttığı için daha bir kuru hava daha daha rahat nefes demek. ama bu modun da derecesi değiştirilemiyor sürekli fan çalışıyor ben de 29 dereceye ayarlayıp soğutma modunda bırakıyorum 10dk çalışıyor 15 dk kompresor duruyor hem az yakıyor hem tık ses çıkarmıyor.
  • LG Sirius ürünun iç ünite kodu asnw126j1r0
    Dış ünite kodu asuw126j1r0

    dış ünite yeterince sessiz fakat. yatak odamda 27 derecede çalıştırıyorum ve fanı en düşük fanda çalıştırmama rağmen uğultuya benzer bir ses var. once dış üniteden sandım ama camı açıp kontrol ettiğimde iç üniteden geldiğini farkettim . fanından geliyor gibi ses tıkırtı gibi değil uğultu şeklinde tabi doğal olarak fan hızını dahada arttırırsam iyice artıyor uğuştu. gerekirse video ekliyeceğim. ama once bir sormak istedim forumda kullanıcısı olanlar illaki vardır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkeyStar -- 16 Temmuz 2018; 6:56:55 >
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt
    Aynı cihaz benim ki de bende uğultu yok. 29 a ayarlıyorum durup durup çalışıyor ses yok. Çok nadir arada su damlatıyor nedense o kadar. Nem alma modunda biraz deneyin yine aynı sorun olacak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ztalan

    Aynı cihaz benim ki de bende uğultu yok. 29 a ayarlıyorum durup durup çalışıyor ses yok. Çok nadir arada su damlatıyor nedense o kadar. Nem alma modunda biraz deneyin yine aynı sorun olacak mı?
    nem alma modu odanın neminimi kurutuyor şayet oyle ise yatak odasında o mod faydadan çok zarar getirmezmi?
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt
    Nem alma modu yatak odası için daha uygun diye internette tavsiyeler var. Sadece bir gece deneyin bence belki çalışması değişir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ztalan

    Nem alma modu yatak odası için daha uygun diye internette tavsiyeler var. Sadece bir gece deneyin bence belki çalışması değişir.
    Siz 29 a sıcaklık icinmi ayarliyorsunuz yoksa şuan 29 damı çalıştırıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt
    Soğutma modunda 29 dereceye ayarlı, nem alma modu sabit 25 olduğu için ilk çalıştırmada içerisi soğuyana kadar bekleyip sonra soğutma modunda 29 derece en düşük fan hızına alıyorum.



    Nem almada 0.5kw/h yakıyor iken soğutma modunda genelde 0.2kw/h çok nadir 0.5kw/h tüketim görüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ztalan kullanıcısına yanıt
    Uğultu sorununu buldum gibi iç ünite duvara tam dayalı değil arada boşluk var duvara bastırınca ses kesiliyor . Servise baktırmak lazım sanırım. Split duvara tam yapisikmi sizde arada bir boşluk varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt
    Boşluk yok, duvara yapışık benim klima.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ztalan

    Boşluk yok, duvara yapışık benim klima.
    Duvarla ünite arasında 1 cm kadar hafif boşluk var sanırım sorun ondan kaynaklı servis talep ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt
    Sağa doğru hafif bir boşluk var o da duvarın yamukluğu, uğultu hiç yok.



     lg sirius smart adi altinda gelmis yeni seriler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ztalan kullanıcısına yanıt
    servis bugun geldi . spliti sokup denediler yinede ugultu vardı uğultu düşük fan hızında daha belirgin oluyor. dedi 6 ay olmadığı için değişim hakkınız var . isterseniz değişim isteyelim yada fan moturunu değiştirelim.fan moturunu sokmek için anakartını vs tüm parçalarını sokup değiştiriyorlarmış bende şimdi sokupcekler komple başka bir sorun çıkarmasınlar başıma diyerek den düşündüm değişim istedim bakalım ne olucak ama hem iç hem dış ünite bir değişiyormş. ve diyorki biz lg den değişim için yazı alıcaz siz satın aldığınız yere yollayacaksınız onlar size yenisini yollayacak. yani satıcı firma aracılı ile değişim oluyormuş arada hafif boşluk var o duvarın eğriliğinden olabilir falan dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkeyStar

    servis bugun geldi . spliti sokup denediler yinede ugultu vardı uğultu düşük fan hızında daha belirgin oluyor. dedi 6 ay olmadığı için değişim hakkınız var . isterseniz değişim isteyelim yada fan moturunu değiştirelim.fan moturunu sokmek için anakartını vs tüm parçalarını sokup değiştiriyorlarmış bende şimdi sokupcekler komple başka bir sorun çıkarmasınlar başıma diyerek den düşündüm değişim istedim bakalım ne olucak ama hem iç hem dış ünite bir değişiyormş. ve diyorki biz lg den değişim için yazı alıcaz siz satın aldığınız yere yollayacaksınız onlar size yenisini yollayacak. yani satıcı firma aracılı ile değişim oluyormuş arada hafif boşluk var o duvarın eğriliğinden olabilir falan dedi.
    Değişim istemeniz mantıklı olmuş. LG'yi de takdir ettim hemen çözüm üretmiş.




  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt
    hayırlısı olsun, servisi taktir ettim. değişim istemek yerinde tabi bu durumda. bir de servise bunun wifi kartını tedarik etme şansı olup olmadığını sorarsanız tam olur. wifi modülü bir türlü bulamadık.
  • ztalan kullanıcısına yanıt
    akşam üstü servis beni tekrar aradı bu defada farklı konuştu işte bizim patron yeni montaj yapılmış sanmış ilk 6 ay içinde değişim istenebilir ama sizin 6 ay 5 gün olmuş vs. bu durumda sadece fan motorunu değiştirebiliriz vs şeyler dedi. bende alo 175 i arayıp sordum garanti süresi boyunca arıza durumunda para iadesi yada ürün değişimi yapma hakkınız var ayıplı kusurlu ürün olma durumunda dedi. aldığınız yere dilekçe yollayın cayma dilekçesi diye cevap verilmezse tüketici hakem heyetinden sonuç alırsınız dedi. firma ile görüştüm elimde bir adet iç ünite var servis değişim formu verirse biz yenisini yollarız dedi. servisde bu defa oyle değişim formu vermek istemiyor ısrar edince dedi yarın form yollucam lg merkeze değişim istediğinizi firmanında değiştirebileceğini belirttiğini soylücem dedi bakalım ne olacak
  • Fan motoru değişti şuan fazlası ile sessiz çalışıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkeyStar

    Fan motoru değişti şuan fazlası ile sessiz çalışıyor
    Geçmiş olsun. Servis dediğin böyle olmalı madur etmeden çözmeli.
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt
    Değişim de olsa yine aynı makine olacak, hayırlı olsun diyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.